219 posts, 11 pages, 65,492 views
)
Jos ei mitään muuta keksi, ni ainahan voi harrastaa seksiä sellasissa asennoissa, et seuraavana päivänä kroppa kyllä ilmottaa et jotaan o tullu tehtyä.
mayah, 17.4.2007 19:58:
Ilmeisesti siinä sun mittarissas ei siis oo sellasta toimintoa?
Edit: joko saan sut kuulostaa idiootilta tai kuulostan itse idiootilta tätä kysyessäni, mut kysyn silti varmuuden vuoksi, kun omassani sellainen toiminto kerran on ;)
" Koska maksimisyke pitäisi määritellä joka lajille erikseen, en toisaalta lähtisi ehkä luottamaan vähän kalliimmankaan mittarin antamaan maksimisykkeeseen ja nyt olisikin tarkoitus löytää joku kätevä keino määrittää vähän tarkempi lukema lenkkeilyyn. Jos kyseinen metodi perustuu pelkkään ajanottoon (eikä siis tarvitse tietää mäkien jyrkkyyskulmia tai tarkkoja etäisyyksiä), aina parempi.
mayah, 17.4.2007 20:47:
Keskimäärin 4-5 kertaa viikossa tulee jotain tehtyä, yleensä kerran viikossa pumppi, juoksu, krossaus, kävely ja uusi suosikkini Forza. Ja venyttelytunneilla on nyt kans tullu käytyä.
ianna ei anna!, 18.4.2007 13:06:
---
mayah, 17.4.2007 20:47:
Keskimäärin 4-5 kertaa viikossa tulee jotain tehtyä, yleensä kerran viikossa pumppi, juoksu, krossaus, kävely ja uusi suosikkini Forza. Ja venyttelytunneilla on nyt kans tullu käytyä.
---
hei kerropa mulle mis tota forzaa on mahdollisuus harrastaa? oon jo pitkään halunnu mennä kokeilemaan mut en oo löytäny mistään mitään infoa :/

mut voi sitä välillä laiskotellakin ja pitääkin koska kuntohan kasvaa levossa :)
ezzy, 18.4.2007 13:39:
Enpä ollut ennen forzasta kuullukkaa.
Forzasta voi sit varmaan siirtyä näppärästi iaidoon, jos tuntee vetoa miekkoihin :P
http://en.wikipedia.org/wiki/Iaido
ianna ei anna!, 18.4.2007 13:55:
Harmi vaan että mulla on just thaikkistreenit keskiviikkosin tohon aikaan mut nyt parin vkon päästä se harrastus jää varmaan kesätauolle joten sitten vaan Forzaamaan