Tuntuu taas et ainoa keino ehtiä / jaksaa salille syksyn pimeydessä on tehdä se heti aamusta.. klo 7 on hyvä raahautua pyörän päälle ja antaa ohjaajan herätellä
Liikunta todellakin! Tulee ahdistus jos ei pääsekäään treenaamaan niin kuin oli suunnitellut. (Suunnitelen aina pari viikkoa eteenpäin kalenteriini noi treenit) Esim. eiliselle merkitty salitreeni meni ohi kun unohdin että oli duunissa syyssiivous. Pitää siis vääntää loppuviikosta enemmän.
•
•
AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Käyn viisi kertaa viikossa salilla
Johtuen ehkä siitä että olen salilla töissä
Ennemmin liikunta kuin laiskottelu, mutta laiskotellakin pitää aina silloin tällöin. Pyrin liikkumaan usein ja monipuolisesti, mutta viime aikoina liikkuminen on ollut aika epäsäännöllistä tai pikemminkin kausittaista... Huomenna, tai siis tänään uimaan
nyt ollu 3.5kk vasemman käden hermo aka. kiukkusuoni rikki,
josta johtuen en ole päässyt tatamille ollenkaan ja ainoaksi
kiinnostavaksi urheilumuodoksi on jäänyt sulkapallo.
Ikävä kyllä sekin mahdollisuus on nyt poissa luultavasti
n. 2kk ajaksi, sillä oikeasta nilkasta repesi nivelsiteet.
että tällästä.
urheiluntäyteistä uuttavuotta teille jotka siihen pystyvät!
Molempia yhtä paljon ois kai ihanteellista, mulla on vaan ongelmana etten osaa laiskotella. Aina pitää olla jotakin tekemistä ja rynnimmässä joka paikkaan. Muuten iskee hirvee ahdistuu jos kroppa on täynnä energiaa ja yrittää vaan maata sohvalla. Tänäänkin on vapaapäivä, pitänee lähteä uimaan ja salille niin pääsee tässä päivässä taas vähän eteenpäin ja totta helvetissä urheilemisesta tulee hyvä olo ja sitten voi illalla vähän laiskotella kun muru tulee töistä
Liikunta on mulle yhtä kun elämä..... ja on ollu aika helvettiä kun ei oo ollu kunnolla elämää täs puoleen vuoteen ku polvi hajos .
Nyt on kyl jo vähän parempi kun saa lenkkeillä ja treenata salilla... ja et ylipäänsä pystyy! Kuntoutus leikkauksen jälkeen siis menossa.
Ennen tota kävin about 4x viikossa taekwondotreeneissä ja sen lisäks kaikkee muuta fiiliksen mukaan. Nyt pyrin käymään 2x viikossa salilla ja kerran uimassa ja lenkillä. Huhtikuussa taas toivon mukaan pääsee kwondoilemaan!
Kyl heti huomaa kun oon nyt käyny hölkkäämässä päivittäin et on muutenkin paljon pirteempi ja aikaansaavampi. Hyvä vinkki on laittaa mp3-soittimeen joku 45min.-1h mittanen mixaus (max. 150bpm koska mulla ainakin tulee juostua basson tahtiin ;) ja jolkottaa meneen sen miksauksen verran.
T-mu, 3.1.2007 15:58:
Hyvä vinkki on laittaa mp3-soittimeen joku 45min.-1h mittanen mixaus (max. 150bpm koska mulla ainakin tulee juostua basson tahtiin ;) ja jolkottaa meneen sen miksauksen verran.
Toi on äärimmäisen hyvä vinkki - myös vuosien omalla kokemuksella - niille, jotka eivät oikein tahdo päästä ylös ja ulos, vaikka "niin kovin tahtoisivatkin" Setti kannattaa tosin valita sellaiseksi, että "jaksaa juosta" sen tahtiin - ite tulee aina kiihdyteltyä ja jarruteltua biitin mukaan Pitäis pikkuhiljaa ruveta kattomaan hyvissä ajoin jotain hyvää musaa toukokuun 1/2 maratonille
3 kertaa viikossa puntilla tulee rehkittyä sekä 3 kertaa viikossa Krav Maga reenit.. Lisäksi silloin tällöin hölkkäämistä,venyttelyä ja säkin mätkimistä kotona*hymy* Atleettinen kroppa kiinnostais*pahis*
Tullut vähän laiskistuttua ulkomaille menon yhteydessä... Niin vaikea aloittaa taas salilla käymistä. Suliksen peluukin maksais jotain 10puntaa tunti ni ei kiitos. (+pitäis ostaa maila)