219 posts, 11 pages, 65,288 views
Aika hullua, mut jotenkin sitä vaan jaksoi silloin.
Mut sit kun voimistelu loppui, loppui urheilu kuin seinään.. ihan kuin olisin saanut yliannostuksen urheilua. Laiskottelu voitti urheilun mennen tullen..
Se on tosi jees ja niihin reeneihin on mukava jopa mennä. Töiden ja koulun puolesta, en valitettavasti ehdi reenata kuin pari kertaa viikossa..ja joskus harvoin salia..mut onneksi on bileet, missä voi harrastaa maailman kivointa urheilua, eli tanssimista..
Hauskuuden haluisuuden takia etenkin tennistä ja sulkapalloa tulee pelattua paljon ja usein.
Ja kuulemma semmonen tietynlainen tärähtely kropassa vahvistaa luustoo ja estää niiden lahoamisen vanhemmalla iällä
solena: Mun mielestä kannattaa etsiä se oma juttu, tulee urheiltua ihan huomaamatta ja on kaiken lisäks kivaakin
kilobitti:
Todellakin. Ikävintä on mun mielestä se, että monet rupeaa aloittaa pitkän tauon jälkeen kuntosalilla, joka ainakin mun mielestä on alkuun ehkä puuduttavin liikuntamuoto, ja omiaan tappamaan innon parissa viikossa*hih* Tottakai punttiksestakin voi saada kiksejä, mut alkuun se on mielestäni jotenkin liian raaka ja ei-viihteellinen...
.