La Petite, 21.2.2007 10:18:
Well, mä luulen et jos mua joku kävelee vastaan keskuspuistossa, se on takuulla kauemmin ulkona kuin 10min. Mut kukin tyylillään, toki. -Freedom of Choice.
Tässä linkissä kuitenkin faktaa miks just pää pitäis suojata http://www.aamulehti.fi/teema/saa/8697.shtml
Tietty se on sit eri asia jos "ponnari lyttääntyy"
No voi heha:
"Ilman päähinettä kulkeva menettää jopa 80 prosenttia kehon lämmöstä paljaan pään kautta."
Ja paljas pää on varmaan täs kontekstis just höylällä klaniks ajettu kuula + paljon tuulta :) Enkä kyllä muutenkaan ymmärrä tuota pointtia ollenkaan. Jos sun kehon lämmöstä häviäis yhtäkkii vaan 80% ku ei oo pipo päässä ni kaikki kuolis heti ulos päästyään >;)
Itselläni nyt on vähän enemmän lettiä, mutta suurimmat ongelmat ovat kuitenkin olleet kasvot + kädet. Kasvoja nyt ei jaksa pahemmin yleensä suojata ja narikka just hukkas kalliit hanskat eikä niitä saa samassa koossa enää kaupasta ni oon sit ilman :)
Toki on hyvä käyttää järkevää kerrospukeutumista ja varsinkin ulkona urheillessa joku pipo onkin jo huomattavasti tärkeämpi olla päällä. Ihminen nyt ei kuitenkaan kovin usein tule oikeasti kipeäksi kylmän takia. Flunssat sun muut tulee kyl parhaiten talvella just sen takia et jengii on niin simona sisätiloissa räkimässä ympäriinsä, siin ei kylmällä ole muuta roolia kuin juuri sisään ajaminen.