KooKie, 20.9.2006 16:48:
Mä taas tiedän sen menevän pelaamaan fudista, kun siltä tota tiedustelin. Käski olemaan yrittämättä ymmärtää. :D
No kukin tavallaan... Jos nyt tosi paskainen olisin, niin kyl sit menisin suihkuun ennen futistakin... Mutta muuten jäis kyllä sinne futiksen jälkeen..
larzizi, 19.9.2006 20:43:
Mietiskeltiin tossa kaverin kanssa, että koska voitais niiden mökille mennä vielä kun ei oo pakkasta. Otin sitten kalenterin esiin ja aloin luettelemaan kaverille koska kävisi. Olikin vain yks vapaa viikonloppu ennen jotain marraskuun kylmiä ilmoja
Siis miten tässä näin on voinut käydä? Mä kun luulin ettei mulla ole mitään tekemistä
Noin siinä yleensä käy.
Oon huomannut saman ilmiön.
Kaverilta oli tullut hyvin kummallinen viesti. En ihan edes odottanut, että häneltä tulisi jotain viestiä Hmh, nyt häiritsee kun en ymmärtänyt sitä ihan..
Hitsi kun ei oo linkkiä muistissa siihen kuvaan missä 51v läski mies qsettaa chätissä olevansa 15v pinkeä tp
Mites se internetin vanha sananlasku menee, jos jokin on liian hyvä ollakseen totta niin se ei ole.
Äläs nyt, mä oon saanu joskus vuonna, ööh, -93? itseltään hra Mobylta sähköpostia. Mut se olikin sillon kun mies ei ollu viel myyny sataa kiljardia levyä, ihan ketä tahansa tampiota ei päästettykkään intterwebbiin ja melkein koko maailman teknoskenen pysty tavottamaan usenetin alt.rave-uutisryhmästä (jossa hengas muitakin tekijä-äijiä). Ah, noita kultaisia nuoruuden vuosia.
Kuuntelin äsken Pandora Internet Radiota ja määrittelyinä oli Tori Amos, Sarah McLachlan etc. yht'äkkiä pärähtää soimaan Jordan Knightin biisi! Siis sen NKOTB-teini-idolin!
Istuin illan melkein vikassa metrossa ja viereisellä penkillä eräs mies selittää kovaan ääneen puhelimeen, kuinka metro ei enää pysähdy Sörnäisissä vaan ajaa siitä kovaa vauhtia ohi. Kun metro sitten kuitenkin pysähtyy Sörkassa, toteaa hän puhelimeen että, "mitä??!?!?! miksi tämä pysähtyi tämän synninpesän kohdalla?? Eihän sen tässä enää pitäisi pysähtyä!"