¤sune¤, 10.1.2006 16:26:
Turmelin naamani lävistyksellä
t: pissis
Hei tp, mihis kohtaa se reikä tuli?
11,982 posts, 600 pages, 4,638,163 views
Turmelin naamani lävistyksellä
t: pissis
Peppi, 10.1.2006 18:01:
---
Hei tp, mihis kohtaa se reikä tuli?

purrr-, 11.1.2006 13:48:
Mikä ihmeen tarve aikuisilla, valmistuneilla ihmisillä on ilmoittaa cv:ssään joku 10v. sitten tehty kesäduuni pakkaajana/kiskanmyyjänä/hampurilaisbaarissa/lehtienjakajana/<insert oma paskakesäduuni here>. Trust me, ketään ei kiinnosta! Lisäksi cv venyy tollaisten takia turhaan, eikä cv:n tärkein asia ole pituus vaan asiapitoisuus.
Nauskiss, 11.1.2006 15:16:
---
purrr-, 11.1.2006 13:48:
Mikä ihmeen tarve aikuisilla, valmistuneilla ihmisillä on ilmoittaa cv:ssään joku 10v. sitten tehty kesäduuni pakkaajana/kiskanmyyjänä/hampurilaisbaarissa/lehtienjakajana/<insert oma paskakesäduuni here>. Trust me, ketään ei kiinnosta! Lisäksi cv venyy tollaisten takia turhaan, eikä cv:n tärkein asia ole pituus vaan asiapitoisuus.
---
Sit jos noita kaikkia ex-paskaduuneja ei luettele, niin ei pääse haastatteluun, koska on mukamas vaan chillaillu vuosikaudet.

Sit jos noita kaikkia ex-paskaduuneja ei luettele, niin ei pääse haastatteluun, koska on mukamas vaan chillaillu vuosikaudet.
mekaanikko, 11.1.2006 16:04:
---
---
Mun mielestä ton voi ratkaista niin, että listaa paskaduunit jotenkin yhtenä könttänä, tyyliin "vuosina 1978-83 toimin lisäksi mm. rautakaupan myyjänä, miesstripparina, aidan seipäänä sekä Kirkko ja kaupunki -lehden kopiokoneen vartijana".
Ei mulla kyl tosin kukaan ole ikinä valittanut töitä hakiessa siitä että CV:ssä on "aukkoja" kun olen listannut sinne vain omasta mielestäni relevantit hommat ja jättänyt epämääräisemmät säädöt suosiolla veks. No, viimeisin rekrytointi tapahtui niin että työnantaja ei oo ees nähnyt CV:tä eikä mitään työhaastatteluakaan ollut. Ai miten niin kiire saada väkeä remmiin? =D
alek száhala, 11.1.2006 15:43:
En oikeesti tajua työnantajia jotka alkaa vinettämään jostai "chillatuista kesistä". On se jumalauta jos koululaisen on joka loma paiskittava alusta loppuun duunia. "Mites sulla on nää kesät 1996-2000 ihan tyhjiä? Eikö työt oikein maita?"
alek száhala, 11.1.2006 15:43:
Vois muutenkin noiden paskaduunifirmojen "muka isot pomot" (esim. varaston tai pakkaamon osastopäälliköt) mennä itteensä. Mitä työkokemusta siihen tarttee että osaa jotain ledejä latoa piirilevyille tai rahdata jotain palikoita paikasta A paikkaan B.
oon vieläkin katkera niistä monista turhista työnhakuyrityksistä 15-18 -vuotiaana, kun mikään ei tuntunu sillon ton asian suhteen onnistuvan. Paras oli, kun olin n. vuosi sitten (koulutuksena lukio) kiinnostunut jostain kahvinkeittäjän paikasta (kokousten valmistelua, jotain mapitusta tms. hommaa), ja ko. hommaan haluttiin TRADENOMI :D en helvetissä rupeis miksikään kahvinkeittäjäks jos oisin tollaseksi kouluttautunu. Johan olis aika noloa. Teki jo mieli soittaa joku vittuilupuhelu ko. firmaan mut en sit viittiny...
Hyzenthlay, 11.1.2006 17:26:
Paras oli, kun olin n. vuosi sitten (koulutuksena lukio) kiinnostunut jostain kahvinkeittäjän paikasta (kokousten valmistelua, jotain mapitusta tms. hommaa), ja ko. hommaan haluttiin TRADENOMI :D en helvetissä rupeis miksikään kahvinkeittäjäks jos oisin tollaseksi kouluttautunu. Johan olis aika noloa. Teki jo mieli soittaa joku vittuilupuhelu ko. firmaan mut en sit viittiny...
.
mikkihiiri, 11.1.2006 16:52:
Muuttaminen ei oo kivaa. Etenkää sillo ku pitää muuttaa ulkomaille.
Mäkin heitin ihan tajuttomasti tavaraa menemään tai annoin pois, mutta jäi kyl muutama pahvilaatikollinen tavaraa mitä en voinu ottaa mukaan mut en raaskinu heittää poiskaan (lähinnä roolipelien sääntökirjoja
) jotka sit arkistoitiin joko kavereille käyttöön tai sit tosiaan laatikoissa perheen varastoihin 
ezzy, 11.1.2006 21:32:
Espoossa on pajunkissat auenneet jo...luonto hiiiieman sekaisin
O_o
Dneya, 11.1.2006 22:20:
Ei väsytä. On keskiviikko, eikä miuta väsytä yhtää!!!!![]()
Miten nukahdan, ennen kun pitää aamul herätä töihi. Unbelievable.