päivän o_O

11,982 posts, 600 pages, 3,813,617 views

äm

Posts: 2,376

#1361 • • äm
Istuin tänään luennolla koulukaverin kanssa.
Kaverin puhelin oli pöydällä vieressämme, eikä kumpikaan koskenut siihen.
Oma puhelimeni rupesi soimaan (äänettömällä vibralla) taskussani. Otin sen esiin ja...
näytössä luki, että tämä samainen kaverini soittaa minulle.
Tuijotin epäuskoisena puhelinta ja ehdin vilauttaa sitä kaverillekin, kunnes soitto lakkasi ja jäimme istumaan hölmistyneinä. Kaverin puhelimesta se soitto ei ainakaan tullut. Samalla nimellä ei puhelimestani löydy ketään muuta.

Nimimerkillä: Mitä v*ttua.

--
Ei omenapuusta kauas putoa.

Avatar
#1362 • • Cera Guest
Ihan tosi pimeetä.
Näin pari yötä sitten unta jostain ylä-asteella mun luokalla olleesta pojasta jonka olemassa oloa en ihan omastamielestäni oo hirveesti ajatellut.. anyways. se uniki oli ihan tosi outo, ja oikeastaan en ihan nyt enää muista mistä siinä oli kysymyskään.. :P
Ja sit tänää se jäbä istuu metrossa musta sivuttain ja mä koko matkani ajan leikin jotain kännykälläni [pieni]eli siis emmä oikeastaan tiedä kauan se siinä on ollu..[/pieni] mutta kuitenki ku nousen huomaan sen JA SE TUIJOTTAA MUA, eli ihan salee tunnisti. hahaa. katto kuitenki vähän oudosti ku tottakai mä moikkasin.. :D
Jutu

Posts: 3,054

#1363 • • Jutu Blondi

äm, 12.4.2005 19:35:
-clips-



Sulle on varmaan soitettu melkein samanlaisesta numerosta, esim. kaverisi numero 0441234567 ja sulle on soitettu 0401234567, niin se puhelin on luullut että se on sama numero. Mullekin kävi niin, että olin soittavinaan kaverilleni vaikka se puhelu menikin jollekin jätkälle. Katsoin sitten ihan numerot niin siinä oli juuri tuo yhden numeron ero ja puhelin näyttää siltikin kaverin nimeä. Oli siinä jäpikällä ihmettelemistä kun minä huudan aamulla sille puhelimessa että missä mun kaveri on ja lopeta toi pelleily *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Avatar
#1364 • • Taika Guest
Mun pitäisi koota huomenna rummut*ding*
Avatar
#1366 • • Taika Guest

lostgone, 14.4.2005 14:44:
Bongot?*täh**ding*


Eikun ne ihan tavalliset pitäisi saada siihen kuntoon että ensi viikolla päästäisiin aloittamaan "rumputerapia"*vink*
Karvinen

Posts: 699

#1367 • • Karvinen SekaiSin MariSta
*känni* meneillään. .

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

coco

Posts: 172

#1368 • • coco hifipanda
dj mikseri ipodeille =)

/ laitoin linkin tänne koska en tiedä kuinka WANHA toi linkki on enkä jaksa penkoo nyt searchii.
Shaz

Posts: 324

#1370 • • Shaz team Wittupäät
Mies joka vaihto mun sukunimen tohon oveen, kävi koputtelemassa kylppärini seiniä. Hmm. o_O
Avatar
#1371 • • HRDance Guest
Nyt mä tuun tekemään jotain tosi outoa o_O
Avatar
#1372 • • HRDance Guest
*muhaha*
Avatar
#1373 • • Equalizer Guest

HRDance, 15.4.2005 16:26:
Nyt mä tuun tekemään jotain tosi outoa o_O



Ryyppäät ja oot klubbarissa samaan aikaan?
Avatar
#1374 • • Equalizer Guest

mayah

Sehän on ihan normaalia.

T: illan ensimmäinen siideri avattu.



Niin täälläkin
Saara

Posts: 1,954

#1375 • • Saara #2970

Shaz, 15.4.2005 16:01:
Mies joka vaihto mun sukunimen tohon oveen, kävi koputtelemassa kylppärini seiniä. Hmm. o_O



Jospa se koputteli jotta tietäis kannattaako porata reikä tirkistelyyn :D

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

katai

Posts: 4,182

#1376 • • katai
Tänään lenkillä kuljin Golfpaikan ohi ja aidassa luki "Varo lentäviä palloja". Kai joku fiksumpikin sanamuoto tuohon olisi olemassa. Vaarallista jos pallot osaisivat tosiaan lentää *nauru*

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

John

Posts: 1,384

#1377 • • John Lauma
Tulin silmät ristissä koululle kello kahdeksaksi, ja löysin luentosalin ovesta lapun että tämän viikon luennot ovat peruttu. Onneks ei olisi muuten olut tänään vapaapäivä! *ding*

--
Fancy some cheese, Gromit?

Bio

Posts: 4,429

#1378 • • Bio The Bullies / Pinky
Puolustusvoimista tuli kutsu johonkin upseerien koulutukseen, ei oo kuitenkaan kertausharjoitus, kun on vapaaehtoinen. Kyl mä varmaan silti sinne menen hajoomaan, kestää vaan yhden viikonlopun.
Nacu

Posts: 1,293

#1380 • • Nacu Nacu on the outside, tasty on the inside

katai, 18.4.2005 21:48:

Vaarallista jos pallot osaisivat tosiaan lentää *nauru*



Mua pelottas kyl huomattavasti enemmän jos ne osais ryömiä... *iloinen*

--
yes i am alone
but then again i always was
as far back as i can tell i think maybe its because
because you were never really real to begin with
i just made you up to hurt myself