ja tokihan asiaan kuuluu että olin tuolloin vielä tallilla tuoreen tuoksuisena juuri hevosen selästä tulleena. voisko joku myydä mulle uuden pään...
11,982 posts, 600 pages, 4,647,184 views
ja tokihan asiaan kuuluu että olin tuolloin vielä tallilla tuoreen tuoksuisena juuri hevosen selästä tulleena. voisko joku myydä mulle uuden pään...
Karvinen:
---
ezzy:
---
Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo
---
lienee Ford KA, ei Ca :D
---
Klubituksessa EI missään nimessä takerruta pikkuseikkoihin . . .

ezzy:
En klubituksesta tiedä, mutta minä tykkää naisautoilijoiden kiusaamisesta, jotka eivät tiedä edes autonsa merkki/mallia
¨
moi, olen julma...not.
ezzy:
Avoin työpaikka: "Entinen Päihteidenkäyttäjä"
O_o näyttää CV:ssä hyvältä
ezzy:
Nea:
---
ezzy:
---
Katoin tota linkkiä äsken täällä töissä.... Kunnes havahduin siihen, että pomo seisoo selän takana; "Oletko entinen päihteidenkäyttäjä?" Auts.
Nea:
Katoin tota linkkiä äsken täällä töissä.... Kunnes havahduin siihen, että pomo seisoo selän takana; "Oletko entinen päihteidenkäyttäjä?" Auts.
Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo
Omnivore:
---
Ana-5000:
Sehän on 1600 Km/H
---
Nussitaan sitten täälläkin. Olisko 1600 km/h mitään?
Karvinen:
Ana-5000:
Vähäx oot ROHKEE Q uzkallat ajaa TOSI LUJAA!!!!!!!11!!11oneone
Karvinen:
tää on ihan perseestä. . . jäin kii eile illalla siitä ku törmäsin naapurin autoon keskiviikkona. vittuku mutsin piti mennä siirtää se mun auto takasi siihen omalle paikalle (naapurin auton viereen) . . .