11,982 posts, 600 pages, 3,988,883 views
Karvinen:
---
ezzy:
---
Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo
---
lienee Ford KA, ei Ca :D
---
Klubituksessa EI missään nimessä takerruta pikkuseikkoihin . . .
ezzy:
En klubituksesta tiedä, mutta minä tykkää naisautoilijoiden kiusaamisesta, jotka eivät tiedä edes autonsa merkki/mallia
¨
moi, olen julma...not.
ezzy:
Avoin työpaikka: "Entinen Päihteidenkäyttäjä"
O_o näyttää CV:ssä hyvältä
ezzy:
Nea:
---
ezzy:
---
Katoin tota linkkiä äsken täällä töissä.... Kunnes havahduin siihen, että pomo seisoo selän takana; "Oletko entinen päihteidenkäyttäjä?" Auts.
Nea:
Katoin tota linkkiä äsken täällä töissä.... Kunnes havahduin siihen, että pomo seisoo selän takana; "Oletko entinen päihteidenkäyttäjä?" Auts.
Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo
Omnivore:
---
Ana-5000:
Sehän on 1600 Km/H
---
Nussitaan sitten täälläkin. Olisko 1600 km/h mitään?
Karvinen:
Ana-5000:
Vähäx oot ROHKEE Q uzkallat ajaa TOSI LUJAA!!!!!!!11!!11oneone
Karvinen:
tää on ihan perseestä. . . jäin kii eile illalla siitä ku törmäsin naapurin autoon keskiviikkona. vittuku mutsin piti mennä siirtää se mun auto takasi siihen omalle paikalle (naapurin auton viereen) . . .