Mitä NAISELLE joululahjaksi?

512 posts, 26 pages, 380,510 views

Ergilion

Posts: 751

#481 • • Ergilion
lateksilakana, pullo hierontaöljyä ja sitten aattoiltana painimaan *tirsk*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

aform

Posts: 291

#482 • • aform
Ne timantit joihin perus klubbarilaisella on varaa on tuotettu lapsityövoimalla. Lisäksi timanttimarkkinoita hallitsee 60% osuudella yksi yritys. Sit tosi harva tietää sitä, että timantit ei ole oleskaan harvinaisia.

Katso the diamond empire ja lopeta timantti hypeen uskominen.

Itse topiikin mukaan voisin sanoa, että jos siinä lahjan mukana on hyvää suklaata. Ei se nainen yleensä siitä suklaasta pahastu. *hih*
Meke

Posts: 2,083

#483 • • Meke GT Digital, BCN Records
Tämmöinen tuli ostettua (lue: jouduin)

GHD suoristusrauta

ghd_mk4_c.jpg

--
Ruboy Records, GT Digital, BCN Records, Burning Chrome Records, Sinthetic Digital, Electronica Exposed, Finrg Recordings, Audio Reanimation, Freeformaniacs, Ruffbeatz

aada

Posts: 736

#484 • • aada

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

aform, 12.12.2009 17:53:
Ne timantit joihin perus klubbarilaisella on varaa on tuotettu lapsityövoimalla. Lisäksi timanttimarkkinoita hallitsee 60% osuudella yksi yritys. Sit tosi harva tietää sitä, että timantit ei ole oleskaan harvinaisia.

Katso the diamond empire ja lopeta timantti hypeen uskominen.

Itse topiikin mukaan voisin sanoa, että jos siinä lahjan mukana on hyvää suklaata. Ei se nainen yleensä siitä suklaasta pahastu. *hih*



On ehkä tuotettu timantit lapsityövoimalla, kuten varmaan aika moni muukin asia vaatteista ja peruselintarvikkeista lähtien.

Ei se olekaan niin oleellista ovatko timantit tosiasiassa harvinaisia, oleellisempaa on niiden antama status kalliin hinnan kautta.
Avatar
#485 • • Reivaaja Guest

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

aform, 12.12.2009 17:53:
Ne timantit joihin perus klubbarilaisella on varaa on tuotettu lapsityövoimalla. Lisäksi timanttimarkkinoita hallitsee 60% osuudella yksi yritys. Sit tosi harva tietää sitä, että timantit ei ole oleskaan harvinaisia.

Katso the diamond empire ja lopeta timantti hypeen uskominen.

Itse topiikin mukaan voisin sanoa, että jos siinä lahjan mukana on hyvää suklaata. Ei se nainen yleensä siitä suklaasta pahastu. *hih*



Tiedätkös, että sä keinottelullas köyhdytät vähävaraisia mm. kiihdyttämällä inflaatiota.

Sit:

Ai timantit ei ole harvinaisia? No ei joo, mut korutimantit kyllä on.

Suosittelen katsomaan aina yli yhden dokumentin, tai vähän lukemaan päälle, niin saat vähän uskottavamman kuvan aiheesta kun aiheesta. Sä oot aika naiivi syyttäessäs kaikkia naiiveix, sen johdosta, etteivät he ole nähneet samaa propaganda-pätkää kuin sinä.
tomii

Posts: 3,594

#486 • • tomii kallion herttua
"Ei se olekaan niin oleellista ovatko timantit tosiasiassa harvinaisia, oleellisempaa on niiden antama status kalliin hinnan kautta."


Ehkä aikamme TIMANTTISIN läppä! Best of Klubbari 2009!

--
reivaan kunnes kuolen

Lyylikki

Posts: 2,975

#487 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tänä vuonna minä haluaisin jotain Ilves-kamaa. Esim. Ipa tennarit olis kovat, pipokin kelpais.

kenka.jpg

Ei se ole niin kovin vaikeaa ostaa naiselle lahjaa, jos käyttää vähän päätään. Esim. harrastuksista saa hyviä vinkkejä ja kun vilkaisee vessankaappiin, niin sieltäkin löytyy vaikka mitä vihjeitä. Lahja kannattaa mitoittaa lahjansaajan omien mieltymysten mukaan. Poikatytölle erilainen lahja, kuin kissanaiselle.
Lost-Soul

Posts: 3,107

#488 • • Lost-Soul los pallos

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

Lyylikki, 13.12.2009 13:46:

Ei se ole niin kovin vaikeaa ostaa naiselle lahjaa, jos käyttää vähän päätään... ja kun vilkaisee vessankaappiin, niin sieltäkin löytyy vaikka mitä vihjeitä.


Vessapaperia lahjaksi?

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

turquoise

Posts: 732

#489 • • Edited turquoise e-ra2co
Jos on ihan pakko antaa jotain materiaa, niin ite ottaisin mieluiten kirjoja tai jotain käytännöllistä. Mieluiten kuitenkin haluisin elämyksen, vaikka jotku kiva retki, reivi-iltama, illallinen tms.

Timantit sun muu kiiltävä krääsä - hyi saatana. Rahalla koreilevat ihmistet... *blush*

Ite toivoin kitaran, kirjan ja - täddädädääädädää - sauvasekoittimen.

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

Tyranoid

Posts: 1,552

#490 • • Tyranoid FINRG

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

tomii, 13.12.2009 12:26:
"Ei se olekaan niin oleellista ovatko timantit tosiasiassa harvinaisia, oleellisempaa on niiden antama status kalliin hinnan kautta."


Ehkä aikamme TIMANTTISIN läppä! Best of Klubbari 2009!



Tuossahan aada sanoo rehellisesti ääneen sen tosiasian, mitä useimmat timanttidiggarit ei kehtais tunnustaa. Pisteet siitä.
Kolera

Posts: 4,256

#491 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
kyllä niitä turkkejakin lämpimämpiä luonnonmateriaaleja löytyy et sama status niilläkin...ne vaan ei oo enää niin suosiossa ku pörröset elukat on söpömpii ku timangit
Oottelenki millon hyttytytöt rupee spreijaa timangien käyttäjiin "lapsien hyväkskäyttäjä!"

Niijoo ja voihan sitä antaa vaikka täytetyn intian tiikerin pään laitettavaks seinälle. silläkin on statusarvoa hinnan ja harvinaisuuden takia <3

itse kyl suosisin jotain syötävää/kulutettavaa jos jotain lahjoja koskaan antaisin =P
mutjoo jokainen kuitenki arvostaa erilaista rompetta lahjana.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Avatar
#492 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

Tyranoid, 13.12.2009 16:23:
---
tomii, 13.12.2009 12:26:
"Ei se olekaan niin oleellista ovatko timantit tosiasiassa harvinaisia, oleellisempaa on niiden antama status kalliin hinnan kautta."


Ehkä aikamme TIMANTTISIN läppä! Best of Klubbari 2009!

---


Tuossahan aada sanoo rehellisesti ääneen sen tosiasian, mitä useimmat timanttidiggarit ei kehtais tunnustaa. Pisteet siitä.



Ollaanpa sitä diplomaattisia. Annan ilmaisen vinkin. Saattaisit olla aadalle teh one. tai teh two, mut siis kaikkee ei voi saada.

Saax mäki täält noren takaa pojoja siitä, et sanon suoraan?

Ees yhen.
remotion

Posts: 5,283

#493 • • Edited remotion nostatus guru

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

Vampyrella, 17.12.2008 11:11:
Niin, ja itse muuten oikeastikin olen toivonut kattilaa, nimittäin kerroskattilaa. Mannapuuro, here I come. *sydän* Ei enää pohjaanpalaneen kattilan pesua (jonka tosin nakitin viimeksikin miehen pikku kotityöksi *pepsodent*).



Tuotanoin. Mannapuuron pohjaanpalaminen ei haittaa, itse olen sen hyväksynyt osana elämän kiertokulkua.
Ainakin teflon kattiloiden kanssa, kannattaa antaa se pohjaanpalanut olla siinä kattilassa ihan suosiolla.
12-24 tunnin päästä kaikki pohjaanpalanut irtoaa yhtenäisenä räiskäleenä kuin taikaiskusta ja sitä räiskälettä voi vielä nuuskia antaumuksella ennen roskiin heittoa koska lupaan että se tuoksuu paremmalta ku mikää lätty koskaan! ;)

t: mannisfriikki

ja kun mainitsit tuosta että miehelle ostaisi lahjaksi... ni sain tänään yhdeltä naiselta lahjaksi kirjan: OMA STUDIO ja äänittämisen taito

oli ihan osuva lahja tavallaan.
Avatar
#494 • • Muussika Guest

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

remotion, 14.12.2009 01:42:

Tuotanoin. Mannapuuron pohjaanpalaminen ei haittaa, itse olen sen hyväksynyt osana elämän kiertokulkua.
Ainakin teflon kattiloiden kanssa, kannattaa antaa se pohjaanpalanut olla siinä kattilassa ihan suosiolla.
12-24 tunnin päästä kaikki pohjaanpalanut irtoaa yhtenäisenä räiskäleenä kuin taikaiskusta ja sitä räiskälettä voi vielä nuuskia antaumuksella ennen roskiin heittoa koska lupaan että se tuoksuu paremmalta ku mikää lätty koskaan! ;)

t: mannisfriikki



YÖK! NEVER!

Mullapas ei olekaan enää moista ongelmaa ollut, kun kerroskattilassa valmistuu ihanaisen maukasta puuroa ilman pohjaan palamista. :) OMNOMNOM!

Sain muuten vihdoin kaulimenkin, jokaisen justiinan perusaseen!
Avatar
#495 • • Edited opmdevil Guest
Naiselle lahjaksi tietenkin kilpapyörien komponentteja. Sitten kun se innokkaana repii pakettia auki ja pettyneenä huokaa, ettei se niitä tarvitse mihinkään, niin tilanteen voi pelastaa sanomalla, että "No, kyllä ne mulle kelpaa."
Mumuli

Posts: 28

#496 • • Mumuli UG-///
Tiskiharja

--
Ei ole tyhmiä kysymyksiä, on vain tyhmiä ihmisiä

josbe

Posts: 1,982

#497 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

aada, 11.12.2009 16:58:
Timantteja, alusvaatteita, punaisia ruusuja, myös hajuvedet, kellot, matkat on kivoja.



Alusvaatteita? :o Mä en ole koskaan tajunnut, miten alusvaatteita voi ostaa toiselle lahjaksi, kun ne on lähes ainoita vaatteita, joita en uskalla ostaa itsellenikään sovittamatta (lukuun ottamatta pikkuhousuja.)

Esim. rintsikat, jotka ei täysin istu, tai joku korsetti. Varmasti jää pitämättä. Eikä niitä saa edes palauttaa kauppaan.
aada

Posts: 736

#499 • • aada

Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:

josbe, 14.12.2009 14:05:
---
aada, 11.12.2009 16:58:
Timantteja, alusvaatteita, punaisia ruusuja, myös hajuvedet, kellot, matkat on kivoja.

---


Alusvaatteita? :o Mä en ole koskaan tajunnut, miten alusvaatteita voi ostaa toiselle lahjaksi, kun ne on lähes ainoita vaatteita, joita en uskalla ostaa itsellenikään sovittamatta (lukuun ottamatta pikkuhousuja.)

Esim. rintsikat, jotka ei täysin istu, tai joku korsetti. Varmasti jää pitämättä. Eikä niitä saa edes palauttaa kauppaan.



Niin kai se riippuu naisesta miten helppoa niitä on ostaa. Kyllä esimerkiksi mulle olisi aika helppoa ostaa vain koon perusteella sovittamatta. Mutta kyllähän sitten voi tietysti antaa vaikka lahjakortin ja käydä yhdessä niitä alusvaatteita sovittamassa ja ostamassa.
Sinza

Posts: 2,227

#500 • • Sinza
Edellämainitut korut, hajuvedet, alusvaatteet, matkat, hemmotteluhoidot jne. ovat tietty aina hyviä lahjaideoita, mutta jos budjetti on pienempi niin mun mielestä vaikka sellanen kuvakirja (esim. Ifolorilta / Extrafilmiltä) suhteen alkuvaiheista tähän päivään olis ihan mielettömän kiva idea *plur* Sellanen lahja olis tosi henkilökohtanen ja koskettava, koska sen tekijä on kuitenkin nähnyt vaivaa sitä tehdessä *joo*.

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*