512 posts, 26 pages, 392,551 views
Replying to Mitä NAISELLE joululahjaksi?:
aform, 12.12.2009 17:53:
Ne timantit joihin perus klubbarilaisella on varaa on tuotettu lapsityövoimalla. Lisäksi timanttimarkkinoita hallitsee 60% osuudella yksi yritys. Sit tosi harva tietää sitä, että timantit ei ole oleskaan harvinaisia.
Katso the diamond empire ja lopeta timantti hypeen uskominen.
Itse topiikin mukaan voisin sanoa, että jos siinä lahjan mukana on hyvää suklaata. Ei se nainen yleensä siitä suklaasta pahastu.
aform, 12.12.2009 17:53:
Ne timantit joihin perus klubbarilaisella on varaa on tuotettu lapsityövoimalla. Lisäksi timanttimarkkinoita hallitsee 60% osuudella yksi yritys. Sit tosi harva tietää sitä, että timantit ei ole oleskaan harvinaisia.
Katso the diamond empire ja lopeta timantti hypeen uskominen.
Itse topiikin mukaan voisin sanoa, että jos siinä lahjan mukana on hyvää suklaata. Ei se nainen yleensä siitä suklaasta pahastu.
Lyylikki, 13.12.2009 13:46:
Ei se ole niin kovin vaikeaa ostaa naiselle lahjaa, jos käyttää vähän päätään... ja kun vilkaisee vessankaappiin, niin sieltäkin löytyy vaikka mitä vihjeitä.
tomii, 13.12.2009 12:26:
"Ei se olekaan niin oleellista ovatko timantit tosiasiassa harvinaisia, oleellisempaa on niiden antama status kalliin hinnan kautta."
Ehkä aikamme TIMANTTISIN läppä! Best of Klubbari 2009!
Tyranoid, 13.12.2009 16:23:
---
tomii, 13.12.2009 12:26:
"Ei se olekaan niin oleellista ovatko timantit tosiasiassa harvinaisia, oleellisempaa on niiden antama status kalliin hinnan kautta."
Ehkä aikamme TIMANTTISIN läppä! Best of Klubbari 2009!
---
Tuossahan aada sanoo rehellisesti ääneen sen tosiasian, mitä useimmat timanttidiggarit ei kehtais tunnustaa. Pisteet siitä.
Vampyrella, 17.12.2008 11:11:
Niin, ja itse muuten oikeastikin olen toivonut kattilaa, nimittäin kerroskattilaa. Mannapuuro, here I come. Ei enää pohjaanpalaneen kattilan pesua (jonka tosin nakitin viimeksikin miehen pikku kotityöksi ).
remotion, 14.12.2009 01:42:
Tuotanoin. Mannapuuron pohjaanpalaminen ei haittaa, itse olen sen hyväksynyt osana elämän kiertokulkua.
Ainakin teflon kattiloiden kanssa, kannattaa antaa se pohjaanpalanut olla siinä kattilassa ihan suosiolla.
12-24 tunnin päästä kaikki pohjaanpalanut irtoaa yhtenäisenä räiskäleenä kuin taikaiskusta ja sitä räiskälettä voi vielä nuuskia antaumuksella ennen roskiin heittoa koska lupaan että se tuoksuu paremmalta ku mikää lätty koskaan! ;)
t: mannisfriikki
aada, 11.12.2009 16:58:
Timantteja, alusvaatteita, punaisia ruusuja, myös hajuvedet, kellot, matkat on kivoja.
josbe, 14.12.2009 14:05:
---
aada, 11.12.2009 16:58:
Timantteja, alusvaatteita, punaisia ruusuja, myös hajuvedet, kellot, matkat on kivoja.
---
Alusvaatteita? :o Mä en ole koskaan tajunnut, miten alusvaatteita voi ostaa toiselle lahjaksi, kun ne on lähes ainoita vaatteita, joita en uskalla ostaa itsellenikään sovittamatta (lukuun ottamatta pikkuhousuja.)
Esim. rintsikat, jotka ei täysin istu, tai joku korsetti. Varmasti jää pitämättä. Eikä niitä saa edes palauttaa kauppaan.