Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,495,930 views

Kon-tiki

Posts: 1,936

#12781 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mihin topicciin täällä mä postaisin ei-bilepromoottorina ulkomaanDJ:den myspacessa lukevia tulevia Suomen keikkoja? Siis sellasia keikkoja, joita ei ole vielä julkistettu täällä eikä ko. suomalaisen klubin mailing listoillakaan. Vai postaisinko mihinkään?

MySpaceen kai voi ihan luottaa ja ilahtuneena haluis jakaa uutiset heti muiden asiasta kiinnostuneiden kanssa, mutta en oikein tiedä mikä on politiikka. Venataanko kunnes promoottori ilmoittaa asiasta vai pidetäänkö dj:n myspace-ilmoitusta asiasta jo julkisena tietona? Täs tapauksessa viel näyttäis menevän päällekkäin yhen toisen ulkomaan soittajakeikan kanssa, joka klubbarin kalenterissa jo lukee.
Avatar
#12782 • • jesus Guest

Kon-tiki, 4.12.2008 22:11:
Mihin topicciin täällä mä postaisin ei-bilepromoottorina ulkomaanDJ:den myspacessa lukevia tulevia Suomen keikkoja? Siis sellasia keikkoja, joita ei ole vielä julkistettu täällä eikä ko. suomalaisen klubin mailing listoillakaan. Vai postaisinko mihinkään?



Puskaradio?
Amma

Posts: 2,383

#12783 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

onni3mk, 3.12.2008 10:47:
Liittyyks Turuntie jotenkin helposti siihen motariin vai pitääks ajaa jotain muuta kautta sen takia?


Ainakin muutama vk sitten siitä ajellessani vanha tie "päättyi" Lahnajärven kohdalla kiertoliittymään, jossa oli JussiSn mainitsemat opasteet motarille tai vaihtoehtoisesti pystyi jatkamaan vanhaa tietä. Että ei sitä ihan helposti huomaamattaan pääse ohittamaan. =)

--
*etsiskel*

%

Posts: 568

#12784 • • Edited %
Käytän firefoxin adblockkia, niin saako ton jotenkin suodattaan automaattisesti kaikki flashit? Syötänkö jotain filttereihin?

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

inneah

Posts: 704

#12785 • • inneah ...Trust no one...

KooKie, 23.11.2008 00:08:
Muistaako kukaan sellaista keijuleffaa, missä ihmismetsuri pienentyy keijun kokoiseksi ja siinä on pahiksena tällanen "Hektus" tjsp., joka siis on metsätyökoneiden savua?



Hei mä muistan tän :D tosin en tiedä mikä leffa nyt on kyseessä :DD eli paljon apua mustakin. Mut eiks se ollu joku animaatio?

--
nahkalakanat

ezzy

Posts: 8,060

#12786 • • ezzy Droid-pappa

inneah, 6.12.2008 02:36:
---
KooKie, 23.11.2008 00:08:
Muistaako kukaan sellaista keijuleffaa, missä ihmismetsuri pienentyy keijun kokoiseksi ja siinä on pahiksena tällanen "Hektus" tjsp., joka siis on metsätyökoneiden savua?

---


Hei mä muistan tän :D tosin en tiedä mikä leffa nyt on kyseessä :DD eli paljon apua mustakin. Mut eiks se ollu joku animaatio?



Fern Gully?
KooKie

Posts: 4,338

#12787 • • KooKie aka. Petress Pan

inneah, 6.12.2008 02:36:
---
KooKie, 23.11.2008 00:08:
Muistaako kukaan sellaista keijuleffaa, missä ihmismetsuri pienentyy keijun kokoiseksi ja siinä on pahiksena tällanen "Hektus" tjsp., joka siis on metsätyökoneiden savua?

---


Hei mä muistan tän :D tosin en tiedä mikä leffa nyt on kyseessä :DD eli paljon apua mustakin. Mut eiks se ollu joku animaatio?



Joo, tämän piirretyn nimi on FernGully - The Last Rainforest. Ihan ässä pätkä aikanaan, ja tällä on selkeästi muitakin vannoutuneita faneja, kun sain vastuksenkin kysymykseeni privalla alta aikayksikön. ;)

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Kolera

Posts: 4,256

#12788 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
mä oon onnistunu yhel kädel painaa jonku pikanäppäinyhdistelmän ja nyt mul on mirc koko ajan kaikkien ikkunoiden päällä. mun pitää piilottaa mirc et pääsen muihin ikkunoihin kekeilee. mitä mun pitää painaa et toi loppuu toi mircin ylivoima?

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

RiD

Posts: 2,817

#12789 • • RiD Nukemi

Kolera, 8.12.2008 12:14:
mä oon onnistunu yhel kädel painaa jonku pikanäppäinyhdistelmän ja nyt mul on mirc koko ajan kaikkien ikkunoiden päällä. mun pitää piilottaa mirc et pääsen muihin ikkunoihin kekeilee. mitä mun pitää painaa et toi loppuu toi mircin ylivoima?



Eti sieltä jostain "always on top" vaihtoehto ja uncheck it.

--
*super* *possu*

onni3mk

Posts: 3,973

#12790 • • onni3mk Onni on.
Miks mulle tulee aina päänsärky saunan jälkeen? *igor*

--
Onni on.

Lost-Soul

Posts: 3,107

#12791 • • Lost-Soul los pallos

onni3mk, 9.12.2008 22:01:
Miks mulle tulee aina päänsärky saunan jälkeen? *igor*


nesteytys hukassa ennen/jälkeen/saunoessa/jossain muussa vaiheessa

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

domi

Posts: 7,069

#12792 • • domi Työn sankari.
Tyhmääkin tyhmempi kysymys: Mitä hyötyä/haittaa on oman toiminimen perustamisessa? Tällä hetkellä semmoinen ois ajankohtaista ja tarvisin lyhyen tiivistelmän sen hyödyistä ja haitoista.
AnderS

Posts: 470

#12793 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

domi, 11.12.2008 13:02:
Tyhmääkin tyhmempi kysymys: Mitä hyötyä/haittaa on oman toiminimen perustamisessa? Tällä hetkellä semmoinen ois ajankohtaista ja tarvisin lyhyen tiivistelmän sen hyödyistä ja haitoista.



mä teen ite hommia toiminimellä, merkittäviä haittoja en oo keksiny. Ehkä toi yelin maksaminen vituttaa mutta senkin saa vähentää verotuksessa.

Riippuen sun toimialasta mitä rupeat värkkäämään niin hyötyjä vois olla kilometrivähennykset ja muita kuluja/laskuja mitä voit toiminimen kautta vähentää. Toimnimen perustaminen maksaa muistaakseni 65€ että perustamiskustannuksia ei oo nimeksikään.
sapeli

Posts: 11,768

#12794 • • sapeli jokukukamikä?

AnderS, 11.12.2008 13:14:
---
domi, 11.12.2008 13:02:
Tyhmääkin tyhmempi kysymys: Mitä hyötyä/haittaa on oman toiminimen perustamisessa? Tällä hetkellä semmoinen ois ajankohtaista ja tarvisin lyhyen tiivistelmän sen hyödyistä ja haitoista.
---
mä teen ite hommia toiminimellä, merkittäviä haittoja en oo keksiny. Ehkä toi yelin maksaminen vituttaa mutta senkin saa vähentää verotuksessa.

Riippuen sun toimialasta mitä rupeat värkkäämään niin hyötyjä vois olla kilometrivähennykset ja muita kuluja/laskuja mitä voit toiminimen kautta vähentää. Toimnimen perustaminen maksaa muistaakseni 65€ että perustamiskustannuksia ei oo nimeksikään.



Tätä vähäsen selvittelin jokunen vuosi sitten - freelancena (eli ilmoittautumalla yritysrekisteriin) saa käsittääkseni kaikki samat edut ilmaiseksi; toiminimi meinaa vaan sitä että saat laittaa sen hienon "tmi":n nimesi perään, ja yrityksesi löytyy kaupparekisteristä. Jotain siihen suuntaan.

Mutta fiksummat saa kertoa enemmän, ei mulla kovin kauaa nääs jatkunut tuo freelance-ura. *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

whispering

Posts: 871

#12795 • • Edited whispering Super Juusto

domi, 11.12.2008 13:02:
Tyhmääkin tyhmempi kysymys: Mitä hyötyä/haittaa on oman toiminimen perustamisessa? Tällä hetkellä semmoinen ois ajankohtaista ja tarvisin lyhyen tiivistelmän sen hyödyistä ja haitoista.



Se että voit tehdä hommat laillisesti. Haittoja on että joudut maksamaan veroa niinkuin kaikki muutkin kunnon kansalaiset :p
Avernian

Posts: 7,451

#12796 • • Avernian Kerettiläinen
Ovatko kauniit ihmiset kadonneet klubeilta, vaiko vain bilekuvista? Viimeisen puolen vuoden kuvat läpikäytyäni vastaan tuli yhden käden sormilla laskettava määrä beibejä, joista sanoisin edes "voishan tota laittaa." Päätyivätkö arvon bilekuvaajat aikoinaan kuvaajathreadissa siihen, että ihmisiä ei saa esineellistää eli saada näyttämään hyvältä, ja jos joku on kuvauksellinen se on jo liikaa ollut kuvissa eikä henkilöä enää kuvata? :o
Vedä herne nenään jos siltä tuntuu, mutta ajattele asiaa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Twist

Posts: 925

#12797 • • Edited Twist Team Kemuttajat

Avernian, 11.12.2008 14:49:
Ovatko kauniit ihmiset kadonneet klubeilta, vaiko vain bilekuvista? Viimeisen puolen vuoden kuvat läpikäytyäni vastaan tuli yhden käden sormilla laskettava määrä beibejä, joista sanoisin edes "voishan tota laittaa." Päätyivätkö arvon bilekuvaajat aikoinaan kuvaajathreadissa siihen, että ihmisiä ei saa esineellistää eli saada näyttämään hyvältä, ja jos joku on kuvauksellinen se on jo liikaa ollut kuvissa eikä henkilöä enää kuvata? :o
Vedä herne nenään jos siltä tuntuu, mutta ajattele asiaa.



Hmmm.. Selasin äskettäin Unity the Islandin kuvat sessionsista läpi, ja mielestäni pelkästään jo kyseisessä kuvasarjassa oli kymmeniä kauniita naisia.

Edit: Täytyy kyl myöntää,että kysessä ei ollut aivan perinteiset bibikset.. *plur*
sapeli

Posts: 11,768

#12798 • • sapeli jokukukamikä?

Avernian, 11.12.2008 14:49:
Ovatko kauniit ihmiset kadonneet klubeilta, vaiko vain bilekuvista? Viimeisen puolen vuoden kuvat läpikäytyäni vastaan tuli yhden käden sormilla laskettava määrä beibejä, joista sanoisin edes "voishan tota laittaa." Päätyivätkö arvon bilekuvaajat aikoinaan kuvaajathreadissa siihen, että ihmisiä ei saa esineellistää eli saada näyttämään hyvältä, ja jos joku on kuvauksellinen se on jo liikaa ollut kuvissa eikä henkilöä enää kuvata? :o
Vedä herne nenään jos siltä tuntuu, mutta ajattele asiaa.



Sun pitää seurailla enemmän Okan ottamia kuvia *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Anselmi

Posts: 2,578

#12799 • • Edited Anselmi And sell me

Avernian, 11.12.2008 14:49:
Ovatko kauniit ihmiset kadonneet klubeilta, vaiko vain bilekuvista?


No kannattaisiko vaik käydä klubeilla katsomassa että kuinka asia on sen sijaan
et vaan tumputtelee himas klubbarin kuvien innoittamana?

--
sen pituinen se

Avernian

Posts: 7,451

#12800 • • Avernian Kerettiläinen

Anselmi, 11.12.2008 15:23:
No kannattaisiko vaik käydä klubeilla katsomassa että kuinka asia on sen sijaan
et vaan tumputtelee himas klubbarin kuvien innoittamana?



Nääh, emmä viitti, kun siellä on niin rumia ihmisiä. Haluaisin erottua joukosta.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*