Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,477,956 views

Jone

Posts: 8,258

#14381 • • Jone Archibald Haddock

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Vampyrella, 30.9.2009 21:59:
Kiitti linkkivinkistä!



Eipä kestä. Oma lehmä ojassa tavallaan mullakin, koska toi verkkokauppa toimii samassa toimistossa kuin mun puljuni. ;)

Vampyrella, 30.9.2009 21:59:
Nykyään on paljon noita ns. tennarityylisiä kenkiä, siis se pohja on sellanen tennarimainen ja kenkä ohuempi. Harmi, kun en tyksi. Itellä on nää omat kenkut olleet leveät (sopii mun räpyläjalalle), paksut ''pehmusteet'' kantapäissä ja muuallakin paksua matskua - oon tykännyt ja haluisin samantyyliset, on olleet niiiiiin unelmat jalassa ja kestäneet tosiaan 4 vuotta ympärivuotista käyttöä.

Kuin voikin olla näin vaikiaa. :/ Jenkkiläiset nettikaupat tosiaan myis näitä samanmoisia Etnies-kenkuja kuin itsellä, mutta pirhana kun eivät Suomeen toimita.



Jeps. Juurikin noita "oikeasti skeittaamiseen tarkoitettuja" "sämpylöitä" tuntuu olevan tuskaisen vaikeaa löytää naisille. Longboardailun aloittaneelle ystävälleni etsittiin sellaisia kissojen ja koirien kanssa Suomesta ja lopulta ei löydetty mieluisia. Vansin liike Berliinissä tarjosi ratkaisun ongelmaan, mutta... niin no, se on Berliinissä.

Onnea kenkien etsintään.
ANONYM

Posts: 731

#14382 • • ANONYM se mikä ei tapa,se SATTUU!

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

%, 30.9.2009 19:12:
---
psysex, 30.9.2009 19:04:
mix mun läppärin suoritinkäyttö huutaa koko ajan 85-95% ja tuuletin puhisee..vaikka mitään ohjelmaa ei ole päällä..onx täs joku pöpö*nuha*

---

Et satu käyttään avg-antivirus softaa tai jotain muuta, kannattaa pistää kaikki turhat reaaliaikaiset scannausominaisuuden pois päältä. Mulla ainakin toi kyykäytti tän oman antiikkisen koneen ihan täysin.

no siitähän se johtuikin.kiitos!nyt wörkkii*hih*
Avatar
#14383 • • Muussika Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Amma, 1.10.2009 08:58:

(Yleissivistävä eli turha nippelitieto-osuus.) "Normaalit katuosotepostinrot" (Suomessa) loppuu vissiin nollaan joo, mut sit esmes postilokeronrot taitaa loppua ykköseen ja sellaiset ns. omat loppuu miten sattuu kuten 00093 SLU tai 00012 FUJITSU.
Et jos ne haluu tilata Etniesin kenkii, niin tiedä miten käy.



:'D

Kiitos Amma-mamma!
Avatar
#14384 • • Muussika Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

ezzy, 1.10.2009 09:18:

Hyvin on tullu kaikki paketit perille. (ja mun tiedoissa on kyl postinro oikein, kun kiersin sen muistaakseni tosiaan lisäämällä eka kortin tai sit se 1-click shoppingin kautta)



Mmmkay, good to know! Ja eikun shoppaamaan! :)
Avatar
#14385 • • Muussika Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Annakins, 1.10.2009 09:39:

Mulla ei oo koskaan ollut mitään ongelmia amazon.co.uk tai amazon.comin tilausten kanssa, kyllä ne perille tulee. Ja sen 2 kertaa ku ei oo tullu, on uus tuote lähetetty ilman ongelmia.



Quottaan ny sit kaikki erikseen kun massive evotus päällä, mutta kiitti tännekin tierosta! Voi sitten turvallisin mielin tilailla tuolta. :)
Avatar
#14386 • • Muussika Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jone, 1.10.2009 09:43:

1.) Eipä kestä. Oma lehmä ojassa tavallaan mullakin, koska toi verkkokauppa toimii samassa toimistossa kuin mun puljuni. ;)

---

2.) Jeps. Juurikin noita "oikeasti skeittaamiseen tarkoitettuja" "sämpylöitä" tuntuu olevan tuskaisen vaikeaa löytää naisille. Longboardailun aloittaneelle ystävälleni etsittiin sellaisia kissojen ja koirien kanssa Suomesta ja lopulta ei löydetty mieluisia. Vansin liike Berliinissä tarjosi ratkaisun ongelmaan, mutta... niin no, se on Berliinissä.

Onnea kenkien etsintään.



1.) Biätch! :P

2.) Ja joo, sämpylät on naisille harvassa täällä päin. Berliini nyt on muutoinkin ehkä yks maailman parhaimmista kaupungeista mun makuuni, joten pitäs kyllä käydä siellä muutoinkin kuin vain kenkien perässä uudestaan. <3 Siihen asti täytyy tyytyä siihen, mitä nyt sattuu löytymään.

Kiitti tsempeistä, luultavimmin taivun ton amazonin puoleen. :)
Takyon

Posts: 2,945

#14388 • • Edited Takyon Möwkö
Miks Helsingin Pikku Huopalahdesta löytyy pieni mustalla pohjalla oleva opastekyltti jossa lukee "Tapanilan asema 200m" (tjsp, jokatapauksessa Tapanila)? Tapanila kuitenki sijaitsee yli 10 km päässä kyseisestä paikasta ja se kyltti vielä osoittaa vastakkaiseen suuntaankin. Kyltin osoittamassa suunnassa on pienvenesatama..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Ergilion

Posts: 751

#14389 • • Ergilion
semmoseen termiin törmännynnä useasti täällä kuin "kiksu" mitä se on, jonkin sortin tyylilajiin viittaava ilmeisesti... *igor*

--
We´re going to hell so bring your sunblock!

Timce

Posts: 5,381

#14390 • • Edited Timce

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

HasaKuningas, 1.10.2009 17:48:
semmoseen termiin törmännynnä useasti täällä kuin "kiksu" mitä se on, jonkin sortin tyylilajiin viittaava ilmeisesti... *igor*



Kai se viittaa kikkeli-tranceen, eli melodiseen tranceen.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Kimbou

Posts: 608

#14391 • • Kimbou

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Takyon, 1.10.2009 17:47:
Miks Helsingin Pikku Huopalahdesta löytyy pieni mustalla pohjalla oleva opastekyltti jossa lukee "Tapanilan asema 200m" (tjsp, jokatapauksessa Tapanila)? Tapanila kuitenki sijaitsee yli 10 km päässä kyseisestä paikasta ja se kyltti vielä osoittaa vastakkaiseen suuntaankin. Kyltin osoittamassa suunnassa on pienvenesatama..



http://www.hatyry.fi/products/tapanilan-asema/

jonkinlainen asukastalo??

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

sapeli

Posts: 11,768

#14393 • • sapeli jokukukamikä?

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Takyon, 1.10.2009 17:47:
Miks Helsingin Pikku Huopalahdesta löytyy pieni mustalla pohjalla oleva opastekyltti jossa lukee "Tapanilan asema 200m" (tjsp, jokatapauksessa Tapanila)? Tapanila kuitenki sijaitsee yli 10 km päässä kyseisestä paikasta ja se kyltti vielä osoittaa vastakkaiseen suuntaankin. Kyltin osoittamassa suunnassa on pienvenesatama..



Tapanilan vanha rautatieasema on tosiaan siirretty Pikku Huopalahteen! Se toimii käsittääkseni nykyään kerhotilana.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jódís

Posts: 89

#14394 • • Edited Jódís
Miten saa turhat ohjelmien symbolit pois desktopilta?
Esim. pari päivää sitten latasin DivX-playerin koneelle ja talletin sen programs-fileen tai jonnekin, en ainakaan desktopille. Kuitenkin mulla on nyt deskopilla näkyvissä koko ajan DivX converterin ja DivX playerin symbolit. Kun koitan poistaa sellaisen, kone varoittaa että koko ohjelma poistetaan eikä vain se symboli.
Ärsyttää, kun toi desktoppi täyttyy kaiken maailman turhilla pikku kuvilla.
Ai niih, käytän windows vistaa, jos sattuis oleen tärkee tietää.

Edit: Jee, hyvä minä, nyt onnistui. Tajusin miten saan poistettua ne ;) Mutta DivX converterin taisin poistaa vahingossa kokonaan... En edes löydä sitä roskiksesta. Minne lie hävinnyt...
Toivottavasti en tartte sitä. ;)

--
Und meine Seele spannte
Weit ihre Flügel aus,
Flog durch die stillen Lande
Als flöge sie nach Haus.

[Eichendorff]

ValaX

Posts: 3,891

#14395 • • ValaX
Mistä tulee termi Phil Collins darra?
epicuros

Posts: 7,734

#14398 • • Edited epicuros
Maila ja pallo maksavat yhteensä euron ja kymmenen senttiä. Maila maksaa euron enemmän kuin pallo. Paljonko pallo maksaa?

Vastaus ei ole 10 senttiä.

--
Valid criticism does you a favor.