Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,489,933 views

laite

Posts: 2,994

#12821 • • laite MastahWankah

RiD, 26.12.2008 13:30:
---
laite, 26.12.2008 13:28:
---
RiD, 26.12.2008 13:10:
Miten vitussa tätä itunesia ajetaan?

Multa pöllittiin läppäri ja synkatut playlistit oli edellisellä koneella. Miten helvetissä tähän jumalan hylkäämään softaan saa lisättyä biisin tai pari ilman että tää paskakikkula ehdottaa koko soittimen synkkaamista mikä meinais sitä että ne musat mitä mulla on tuolla soittimella/ei ole muualla katoaa ja se korvais ne noilla parilla mitä oon laittamassa nyt sisään. Miks helvetissä tolta perkeleen putkilolta ei saa noita itse laittamia biisejään ulos?

AEEAEAEA halp, hajoan tähän.

---

Ööö niin koitat iPodista saada musiikit + playlistit koneelle?

http://www.ipodrip.com/

---


no sekin. ja se että miten lisään tohon ihan vaan muutaman biisin kerrallaan. Ilman että se paska synkkaa tota tyhjäks. (ne playlistit mistä toi ipodin sisältö on rakennettu ei oo enään olemassa, eikä niitä biisejäkään tj.) En saa mitään drag'n'drop paskaa toimimaan ja synkatessa varottaa että pyyhkii tyhjäks ja replacee sisällän noilla muutamalla biisillä.


Näin se menee, sulla ei tietty oo backuppeja vanhasta koneesta jotta saisit importoitua toiselle koneelle ton itunesin playlistit + biisit yms?

Eikä tossa oo hirveesti vaihtoehtoja, eli käytännössä helpoin tapa on se että rippaat ipodin sisällön + playlistit koneelle -> tuot ne itunesiin -> synkkaat takas ipodiin.
Takyon

Posts: 2,945

#12822 • • Takyon Möwkö
Ne ipodin biisit pystyy kopioimaan myös käsin ilman erillissoftia mut tiedostonnimien kanssa on sit aika tuskaa. Mut siis jokatapauksessa ne filut on siellä ihan ämpäreinä tai missä formaatissa niitä sinne onkaan tunkenut

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

zaler

Posts: 1,545

#12823 • • zaler e h k i s

RiD, 26.12.2008 13:10:
Miten vitussa tätä itunesia ajetaan?

Multa pöllittiin läppäri ja synkatut playlistit oli edellisellä koneella. Miten helvetissä tähän jumalan hylkäämään softaan saa lisättyä biisin tai pari ilman että tää paskakikkula ehdottaa koko soittimen synkkaamista mikä meinais sitä että ne musat mitä mulla on tuolla soittimella/ei ole muualla katoaa ja se korvais ne noilla parilla mitä oon laittamassa nyt sisään.



se itunes kysyy muistaakseni sillon kun laitat kyseisen ipodin ekan kerran kiinni siihen, että synkronoidaanko automaattisesti.. oot ilmeisesti klikannut siihen "yes".. näyttäis saavan pois semmosesta mestasta kuin muokkaa --> asetukset --> laitteet

--
let´s eat to the beat!

RiD

Posts: 2,817

#12824 • • Edited RiD Nukemi

zaler, 26.12.2008 16:01:
---
RiD, 26.12.2008 13:10:
Miten vitussa tätä itunesia ajetaan?

Multa pöllittiin läppäri ja synkatut playlistit oli edellisellä koneella. Miten helvetissä tähän jumalan hylkäämään softaan saa lisättyä biisin tai pari ilman että tää paskakikkula ehdottaa koko soittimen synkkaamista mikä meinais sitä että ne musat mitä mulla on tuolla soittimella/ei ole muualla katoaa ja se korvais ne noilla parilla mitä oon laittamassa nyt sisään.

---


se itunes kysyy muistaakseni sillon kun laitat kyseisen ipodin ekan kerran kiinni siihen, että synkronoidaanko automaattisesti.. oot ilmeisesti klikannut siihen "yes".. näyttäis saavan pois semmosesta mestasta kuin muokkaa --> asetukset --> laitteet




nää, kyl noi syncit osaan hoita, envaan löydä fiksua tapaa lisää yksitäistä biisiä. Mut kyl näil avuilla mitä tästä jo sain pärjään mainiosti.

--
*super* *possu*

kotivalo

Posts: 190

#12826 • • kotivalo
Meinasin alkaa Excelillä pitää kirjaa kuukausittaisista menoista ja tuloista, et näkis vähän mitä jää viivan alle ja mihin kaikki rahat oikeen hupenee, mut enhän mä tota osaa edes käyttää *nauru*
Oiskohan jostain saatavissa joku kätevä valmis template jolla tommonen onnistuis, ja jota vois sit vähän viritellä tarkotukseen sopivaksi?
Arsk4_

Posts: 833

#12827 • • Arsk4_ Lihis
Passeli

--
:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.GET WASTED!.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:.:

Displacer

Posts: 1,828

#12828 • • Displacer

kotivalo, 29.12.2008 21:02:
Meinasin alkaa Excelillä pitää kirjaa kuukausittaisista menoista ja tuloista, et näkis vähän mitä jää viivan alle ja mihin kaikki rahat oikeen hupenee, mut enhän mä tota osaa edes käyttää *nauru*
Oiskohan jostain saatavissa joku kätevä valmis template jolla tommonen onnistuis, ja jota vois sit vähän viritellä tarkotukseen sopivaksi?



office onlinesta löytyy valmiita templateja.

katso tuolta joku ja muokkaa mieleiseksi:
http://office.microsoft.com/fi-fi/templates/CT101172321035.aspx
Lyylikki

Posts: 2,975

#12829 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Varautuuko jätevedenpuhdistamot jotenkin jouluun? Tai siis joulun jälkeisiin päiviin, kun jengi on ensin syönyt itsensä ihan ähkyyn ja sitten tuuttaavat torttua toisesta päästä?
Anselmi

Posts: 2,578

#12830 • • Anselmi And sell me
Mistä löytyisi helppo ja hyvännäköinen blogi johon saa helposti myös läjän kuvia jutun jatkoksi, niin että näitä kuvia on myöt helppoa katsella (ilman mitään joka kuvalle avautuvaa ikkunaa jne.)

--
sen pituinen se

djbege

Posts: 264

#12831 • • djbege

Anselmi, 30.12.2008 14:59:
Mistä löytyisi helppo ja hyvännäköinen blogi johon saa helposti myös läjän kuvia jutun jatkoksi, niin että näitä kuvia on myöt helppoa katsella (ilman mitään joka kuvalle avautuvaa ikkunaa jne.)



vuodatus.net

--
It is nice to be important, but it is more important to be nice.

domi

Posts: 7,069

#12832 • • domi Työn sankari.

Anselmi, 30.12.2008 14:59:
Mistä löytyisi helppo ja hyvännäköinen blogi johon saa helposti myös läjän kuvia jutun jatkoksi, niin että näitä kuvia on myöt helppoa katsella (ilman mitään joka kuvalle avautuvaa ikkunaa jne.)


Wordpressi johonkin nettisivutilaan ja siihen joku kivannäköinen teema. Voittaa 100-0 jokaisen ilmaispalvelun.
Zebir

Posts: 659

#12833 • • Zebir

Lyylikki, 30.12.2008 13:38:
Varautuuko jätevedenpuhdistamot jotenkin jouluun? Tai siis joulun jälkeisiin päiviin, kun jengi on ensin syönyt itsensä ihan ähkyyn ja sitten tuuttaavat torttua toisesta päästä?


Sikäli kun yhtään ymmärrän noiden toiminnasta niin ei, ainakaan Helsingissä. Ei se kuitenkaan niin paljoa suhteessa normaaliin määrään ole. Oli kyllä ihan jännä nähdä miten esimerkiks heinäkuussa jäteveden määrä on vähän pienempi kun yleensä kun ihmiset katoaa landelle lomailemaan. Isot sademäärät näkyy kanssa mutta ei niihinkään tarvitse etukäteen varautua.

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

sapeli

Posts: 11,768

#12834 • • sapeli jokukukamikä?
Pitääkö kukaan konvehtirasioista aina löytyvistä likööri-, kirsikka-, yms. äklökonvehdeista?

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#12835 • • Kauno Saario Guest

sapeli, 30.12.2008 20:59:
Pitääkö kukaan konvehtirasioista aina löytyvistä likööri-, kirsikka-, yms. äklökonvehdeista?


Kuinka satuitkin kysymään!...pienenä poikana mulle tarjottiin hyvää karkkia, avasin kääreen, laitoin suuhun ja aikani imeskeltyäni oksensin; FINLANDIAVODKAKONVEHTIA!
hyi vittu että maistui pahalle, voin jopa kertoa koko makuelämyksen! Ensin mukava suklaa, sitten vähän kirpsakka sokerihuntu, hunnun rikkouduttua _AIVAN_järkyttävä viinan maku...no onneksi kasvoin ISOKSI pojaksi ja nyt kyllä finlandiavodka(juoma) kyllä maistuu. Tänä päivänä en suuhuni laita mitään liköörikonvehteja, pikkupojalle se oli mitä traumaattisin kokemus. *poks*
Umbala

Posts: 769

#12836 • • Umbala d a n c e m a c h i n e s

sapeli, 30.12.2008 20:59:
Pitääkö kukaan konvehtirasioista aina löytyvistä likööri-, kirsikka-, yms. äklökonvehdeista?


Suklaa kun suklaa menee, turha siinä on ruveta nirsoilemaan. *nauru*

--
Hyvä tytöt ja pojat, niin sitä pitää, näyttäkää epäilijöille *nauru*

sapeli

Posts: 11,768

#12837 • • sapeli jokukukamikä?

Umbala, 30.12.2008 21:19:
---
sapeli, 30.12.2008 20:59:
Pitääkö kukaan konvehtirasioista aina löytyvistä likööri-, kirsikka-, yms. äklökonvehdeista?
---
Suklaa kun suklaa menee, turha siinä on ruveta nirsoilemaan. *nauru*



Täytyy muistaa ens jouluna kerätä noi kaikki ja tuoda sulle! *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#12838 • • Edited Kauno Saario Guest

Umbala, 30.12.2008 21:19:
---
sapeli, 30.12.2008 20:59:
Pitääkö kukaan konvehtirasioista aina löytyvistä likööri-, kirsikka-, yms. äklökonvehdeista?

---

Suklaa kun suklaa menee, turha siinä on ruveta nirsoilemaan. *nauru*


pienimuotoinen missio, kaikki kakkakonvehdit Umbalalle vuodelta 2009...
se kun ei nirsoile *ding*
ja mä vedän vaan Fazerin sininen tai Maraboun perus...
W

Posts: 1,049

#12839 • • Edited W
Miksei muuten kiksubileitä enää oikein järjestetä? *ding*

Tuli tuossa laitettua mp3 soittimeen pitkästä aikaa esim Armin Van Buurenin settejä, ni kuulostaa kyllä hyvältä pitkästä aikaa. *aplodit*

Esim: Above & Beyond presents OceanLab - Miracle (Above & Beyond Club Mix) kyllä toimii *vink*
sapeli

Posts: 11,768

#12840 • • sapeli jokukukamikä?

W, 2.1.2009 10:20:
Miksei muuten kiksubileitä enää oikein järjestetä? *ding*

Tuli tuossa laitettua mp3 soittimeen pitkästä aikaa esim Armin Van Buurenin settejä, ni kuulostaa kyllä hyvältä pitkästä aikaa. *aplodit*



No olihan tuossa esim. Extremely Miscbehavingit Virginissä ihan äskettäin...

Mutta samaa trendiä olen huomannut - Hallmarkit kun on tauolla eikä esim. Sunriseja, Club Laserpointeja tai I *sydän* Kiksuja järjestetä samaan tahtiin, on kiksubileiden tarjonta ollut vähentymään päin. *uuh*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.