Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,486,973 views

Zandy

Posts: 273

#6381 • • Edited Zandy

hemuz-, 20.6.2006 16:44:
---
Zandy, 20.6.2006 16:35:
Mistä johtuu, että punainen paita, jossa on valkoisia kuvioita, säilyttää värit hyvänä pesussa, mutta jos peset sekä punaisen että valkoisen paidan samaan aikaan, valkoinen paita värjääntyy vaaleanpunaiseksi? (tai ei pakosti nämä värit, vaan mitkä tahansa tumma-vaalea väriyhdistelmät)

---


No sehän nyt ois tyhmää, jos uus paita menis pilalle heti ekas pesus.
Mul kyl on menny joittenki hihansuu punosten takii pilalle uus valkonen paita *grr*



Joo joo, tottakai se olisi tyhmää...mä ihmettelin vaan että millä ihmeellä eri vaatekappaleet usein värjäävät toisiaan, mutta saman vaatteen eri värit eivät värjää toisiaan...?
^T^

Posts: 167

#6382 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist



Eipäs ruveta syyttelemään viattomia tyttöystäviä kaverittelusta, tämä tyttöystävä kulkee ainakin muija-nimikkeellä poikaYSTÄVÄlleen ja hänen kavereilleen.

ETTÄ SENKIN SOVINISTI POIKAYSTÄVÄT!!!!*grr**iloinen*


*imee peukaloaan, kokoaa itsensä ja jättää mainitsematta sen, että tyttöystävät ei oo koskaan mitenkään viattomia*
tosiaan, olinpa unohtanut koko muija-käsitteen, johtuen luultavastikin siitä että itse en voisi kuvitella kutsuvani niin tyttöYSTÄVIÄ, tyttöKAVEREITA kuin tyttöjä yleensäkään ko. sanahirviökauhistuksella.
Jatkaakseni tyhmien kysymysten sarjaa, mikä on muuten miehinen vastine muijalle ? (Enkä nyt tarkoita poikaYSTÄVÄÄ, kuten sinun tapauksessasi) Ukko ? Rakas ? Kulta ? Kusipää ? Joku muu, mikä ? Onko sille edes vastinetta ?

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

extramppa

Posts: 217

#6383 • • extramppa hengailija

DjTaika, 20.6.2006 16:47:
---

---


Jatkaakseni tyhmien kysymysten sarjaa, mikä on muuten miehinen vastine muijalle ? (Enkä nyt tarkoita poikaYSTÄVÄÄ, kuten sinun tapauksessasi) Ukko ? Rakas ? Kulta ? Kusipää ? Joku muu, mikä ? Onko sille edes vastinetta ?


Vastine on tietysti äijä.
^T^

Posts: 167

#6384 • • ^T^ Universal Protagonist, Visual Hypnotist

extramppa, 20.6.2006 16:55:
---
DjTaika, 20.6.2006 16:47:
---

---


Jatkaakseni tyhmien kysymysten sarjaa, mikä on muuten miehinen vastine muijalle ? (Enkä nyt tarkoita poikaYSTÄVÄÄ, kuten sinun tapauksessasi) Ukko ? Rakas ? Kulta ? Kusipää ? Joku muu, mikä ? Onko sille edes vastinetta ?

---

Vastine on tietysti äijä.


Uskomatonta! Mulla oli jossain vaiheessa äijä tossa mun listassa, mut jätin sen pois kun jostain syystä aattelin et vain jotkut äijät kutsuu äijiä äijiksi, ei koskaan muijat. Mun tietämättömyys ehkä johtuu siitä, et mulla ei oo koskaan ollut MUIJAYSTÄVÄÄ, (joka kutsuisi mua äijäksi) vain tyttöystäviä ja babyjä(ulkomaalaisia tyttöystäviä, lucky me...)
Kiitos extramppa, olen jälleen karvan (enkä nyt ala erittelemään sen kummemmin että minkä karvan) verran viisaampi tyttö-poika-muija-äijä-kaveri-ystävä-ihmissuhde-rintamalla.

--
""And those who were dancing were thought to be insane by those who could not hear the music."

extramppa

Posts: 217

#6385 • • extramppa hengailija

DjTaika, 20.6.2006 17:08:
---


Kiitos extramppa, olen jälleen karvan (enkä nyt ala erittelemään sen kummemmin että minkä karvan) verran viisaampi tyttö-poika-muija-äijä-kaveri-ystävä-ihmissuhde-rintamalla.



Elämälläni on siis tarkoitus.*iloinen* Eipä kestä...
lostgone

Posts: 2,493

#6386 • • lostgone
Mitä tapahtuu ignore-nappulasta?
Poistaako se ihmisiä kokonaan mun näköpiiristä?*ding*

--
Pimeän puolustuspuheenvuoro.

hemuz

Posts: 2,178

#6387 • • hemuz kätevä emäntä

lostgone, 21.6.2006 00:33:
Mitä tapahtuu ignore-nappulasta?
Poistaako se ihmisiä kokonaan mun näköpiiristä?*ding*



*joo* Et näe kyseisen henkilön postauksia etkä kommentteja ja samoin toisin päin.
Onlineboxis näkyy kuiteskii...
Amma

Posts: 2,383

#6388 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Dana, 20.6.2006 15:14:
mitä on chapsit?? *täh**ding* (never heard..)


Olen muistaakseni joskus kuullut jutun, jonka mukaan chapsit ovat lähtöisin rapakon takaa, missä cowboyt käyttivät nahasta valmistettuja chapseja suojaamaan jalkojaan kaktusten piikeiltä. Nahasta valmistetut kokochapsit pitävät jalat myös hyvin lämpiminä talvella ratsastaessa (nimim. kokemusta löytyy). Tänä päivänä chapseja valmistetaan mm. vedenpitävästä öljykankaasta ja toppaversioita on myös olemassa.
Lisäksi on minichapsit, jotka ylettyvät nilkasta polveen ja jotka korvaavat saappaanvarret, kun ratsastetaan nilkkureilla.

--
*etsiskel*

Amuck

Posts: 2,396

#6389 • • Amuck dub-i-dub

Amokk, 20.6.2006 13:02:
Miten Turun jokilaivat on saatu nykyiseen paikkaansa? Eiväthän ne millään mahdu siltojen alta.


Miten niin kukaan ei tiedä! Tää on tärkeetä hei. :/

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

pirpeli

Posts: 5,533

#6390 • • pirpeli

Amokk, 21.6.2006 13:37:
Miten niin kukaan ei tiedä! Tää on tärkeetä hei. :/



Mä en oo ihan varma kuinka vanhoja ne sillat on...Eli jospa niit ei ole vaikka ollu silloin, kun laivat ovat jokea lipuneet....

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Hitchhiker

Posts: 1,754

#6391 • • Hitchhiker

Amokk, 21.6.2006 14:20:
---
pirpeli, 21.6.2006 13:39:
Mä en oo ihan varma kuinka vanhoja ne sillat on...Eli jospa niit ei ole vaikka ollu silloin, kun laivat ovat jokea lipuneet....

---

Teatterisiltahan on pykätty vasta 1996 tai 1997.


Oiskohan ne rakennettu täyteen kokoonsa vasta paikalleen sijoituksensa jälkeen (näin ainaki uskoisin)*vink*.
Android

Posts: 3,908

#6394 • • Android
Mikä/mitä on "nitku"?
Cloud

Posts: 2,162

#6395 • • Cloud Game Freak

Android, 22.6.2006 09:07:
Mikä/mitä on "nitku"?



eiks se oo se ääni.. kun sänky nitkuilee kun siinä duunailee =P Se sellanen ääni mikä ei oo narinaa mut "nitkutusta" =P

<- toi on siis ihan mun teoreettinen ajatus.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Android

Posts: 3,908

#6396 • • Android

Cloud, 22.6.2006 09:13:
---
Android, 22.6.2006 09:07:
Mikä/mitä on "nitku"?

---


eiks se oo se ääni.. kun sänky nitkuilee kun siinä duunailee =P Se sellanen ääni mikä ei oo narinaa mut "nitkutusta" =P

<- toi on siis ihan mun teoreettinen ajatus.



Tätäkö ääntä tarkoitetaan esim. näillä I *sydän* nitku-paidoilla?
Cloud

Posts: 2,162

#6397 • • Cloud Game Freak

Android, 22.6.2006 09:17:
---
Cloud, 22.6.2006 09:13:
---
Android, 22.6.2006 09:07:
Mikä/mitä on "nitku"?

---


eiks se oo se ääni.. kun sänky nitkuilee kun siinä duunailee =P Se sellanen ääni mikä ei oo narinaa mut "nitkutusta" =P

<- toi on siis ihan mun teoreettinen ajatus.

---


Tätäkö ääntä tarkoitetaan esim. näillä I *sydän* nitku-paidoilla?



Nimen Omaaan.. kukas nyt ei rakastais tota ääntä kun siihen herää kello 3yöllä ja aamul olis mentävä 6 töihin. Sit kun se toinen osapuoli tarvis vielä taikinaa suuhunsa ni nautinto on suuri =P

Mutta joo eiköhän se tota tarkota *pahis*

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Android

Posts: 3,908

#6399 • • Android
Eli jengi pukeutuu paitoihin, joissa lukee, että "rakastan narkkareita".

Okei.
Avatar
#6400 • • Galadhan Guest

Android, 22.6.2006 09:21:
Eli jengi pukeutuu paitoihin, joissa lukee, että "rakastan narkkareita".

Okei.



Mene ja tiedä. Voi se olla jotain muutakin, mutta tuossa tarkoituksessa olen sitä itse kuullut käytettävän.