Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,482,351 views

hemuz

Posts: 2,178

#6421 • • hemuz kätevä emäntä
Miksei mun hyttysenpuremat kutise?
Apo

Posts: 1,574

#6422 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

hemuz-, 26.6.2006 21:14:
Miksei mun hyttysenpuremat kutise?



Kutina on allerginen reaktio puremille. Sulla ei tuu semmosta reaktiota mikä kutiais.
asdf

Posts: 3,155

#6423 • • asdf
Jaah voipi olla useempaan kertaan kysytty jo mutta mistä hikka syntyy? Täs pari päivää joutunu kestää sitä ja kiinnostais todella syy tähän.
oooo

Posts: 1,249

#6424 • • oooo

Zenni, 26.6.2006 22:30:
Jaah voipi olla useempaan kertaan kysytty jo mutta mistä hikka syntyy? Täs pari päivää joutunu kestää sitä ja kiinnostais todella syy tähän.



johtuupi pallean supistumisesta. sen voi laukaista esim. ruuan nopea hotkiminen, tuliset ruuat, alkoholi jne...
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6425 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja

Verano, 26.6.2006 15:28:
Miten käy hyttysen (vai käykö mitenkään sen kummemmin), jos se imaisee hyvin päihtyneen ihmisen verta?

-juhannuksen satoa



ei hitto... tätä on pohdittu kyl tos juhannuksena *nauru*

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Freja

Posts: 8,775

#6427 • • Freja Sihteeri
Miks itkemisestä tulee pää kipeäksi?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pirpeli

Posts: 5,533

#6428 • • pirpeli

Freja, 27.6.2006 08:00:
Miks itkemisestä tulee pää kipeäksi?



Siinä joutuu käyttää ilkeitä lihaksia päässä. Vaikka itkettäis spontaanisti, eikä tartte pinnistää, se osuu sellasiin lihaksiin silmien ja pään yläosan alueella, että särkemään rupee.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Amma

Posts: 2,383

#6429 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Euphoria, 26.6.2006 21:07:
Ota nainen saha käteen..*joo*


Kiitoksia tästä naiselle suunnatusta vinkistä, mutta kun mulla ei ole tarkoituksena paloitella varsinkaan suurimpia luita, vaan nimeomaan pyrkiä säilyttämään ne ehjinä ja kokonaisina.

--
*etsiskel*

Euphoria

Posts: 542

#6430 • • Euphoria 4 everyone

Amma, 27.6.2006 13:06:
---
Euphoria, 26.6.2006 21:07:
Ota nainen saha käteen..*joo*

---

Kiitoksia tästä naiselle suunnatusta vinkistä, mutta kun mulla ei ole tarkoituksena paloitella varsinkaan suurimpia luita, vaan nimeomaan pyrkiä säilyttämään ne ehjinä ja kokonaisina.



Oleppa hyvä vaan:P
Tuleeko ne jonkin sortin koristeiks?? Vai mitä aattelit niillä tehä??
Pätkis

Posts: 1,038

#6431 • • Pätkis Pikkis

Amma, 24.6.2006 10:51:
Missä ja miten saisi keitettyä muutamat isokokoiset luut?
(Olisko kenenkään äidillä lainata suvun isoa perintöpataa?)



Okei, tää on nyt varmaan toooosi tyhmä kysymys, mutta miks sun pitää keittää ne?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Amma

Posts: 2,383

#6432 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Pikkis*, 27.6.2006 13:19:
Okei, tää on nyt varmaan toooosi tyhmä kysymys, mutta miks sun pitää keittää ne?


Nehän on siis joskus aikoinaan varmastikin keitetty, jotta ne säilyisivät pidempään (poistettu ylimääräinen aines). Ne on peräisin jostain 70-80-luvulta, olleet siitä lähtien kaapissa ja niissä on jotain mähnää ym., joten ne ois kiva keittää uudelleen.


Euphoria, 27.6.2006 13:15:
Oleppa hyvä vaan:P
Tuleeko ne jonkin sortin koristeiks?? Vai mitä aattelit niillä tehä??


No kun mä en ole vielä ihan varma. Koristeiksi ehkä joo, vaikka lähempänä totuutta lienee käsite jonkin sortin "opetusmateriaali" (siis itselleni). Pienempiä ajattelin yrittää fiksata johonkin muotoon.

--
*etsiskel*

Bio

Posts: 4,429

#6433 • • Bio The Bullies / Pinky
Tyhmä kysymys:

Tuli tälläinen mieleen, et ajattelin ostaa ulkoisen äänikortin (usb-liitännällä), kun mun tietsikassa integroitu äänikortti hajos. Niin toimiiko tollanen ulkoinen äänikortti, jos koneessa ei oo ennestään äänikorttia tai se on hajonnut?
Kolera

Posts: 4,256

#6434 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Miks ahistelut pitää tulla aina vähän ennenku on menos nukkuu jotta ei satavarmasti saa unta? WHINEKRUIIIIKS! =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#6435 • • Freja Sihteeri

Kolera, 28.6.2006 06:48:
Miks ahistelut pitää tulla aina vähän ennenku on menos nukkuu jotta ei satavarmasti saa unta? WHINEKRUIIIIKS! =P



Koska ne kaikki ahdistelijapsykot alkaa sillon vasta heräileen? *pepsodent* (ja jos ei viimestään sillon kun on menos nukkuun ni sitte kesken parhaimpien unien. Päivällä? Ei ikinä.)

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#6436 • • Galadhan Guest

Bio, 27.6.2006 23:19:
Niin toimiiko tollanen ulkoinen äänikortti, jos koneessa ei oo ennestään äänikorttia tai se on hajonnut?



Toimii. Se toimii ehjänkin kanssa samaan aikaan rinnakkain. Windowsin Ohjauspaneelin Äänet (Sounds) osiosta valitaan vain mitä laitetta windows käyttää äänien toistoon ja tallentamiseen.
Amma

Posts: 2,383

#6438 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

domi, 28.6.2006 10:21:
---
Amma, 24.6.2006 10:51:
Missä ja miten saisi keitettyä muutamat isokokoiset luut?
(Olisko kenenkään äidillä lainata suvun isoa perintöpataa?)

---

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/uutiset_tulostus.asp?id=1195337&osasto=Kotimaa

vai isokokoisia.... :D



"..Helsingin Vuosaaren edustalta merenpohjasta joulukuussa löytynyt kuusikymmensenttinen esine on varmistunut mammutin kyynärluuksi..."

No ei noi "mun" luut paljoa taida hävitä, kun suurimpien mitat on suunnilleen 20 x 30 x 60cm ja
25 x 45 x 55cm. Ei ihan mahu 3 litran kattilaan. *uuh*

--
*etsiskel*

Bio

Posts: 4,429

#6439 • • Bio The Bullies / Pinky

Galadhan, 28.6.2006 08:01:
---
Bio, 27.6.2006 23:19:
Niin toimiiko tollanen ulkoinen äänikortti, jos koneessa ei oo ennestään äänikorttia tai se on hajonnut?

---


Toimii. Se toimii ehjänkin kanssa samaan aikaan rinnakkain. Windowsin Ohjauspaneelin Äänet (Sounds) osiosta valitaan vain mitä laitetta windows käyttää äänien toistoon ja tallentamiseen.



Oolrait!
Kiitoksia vastauksesta *hymy*
:D

Posts: 3,707

#6440 • • :D
ANTEEX?!

Miten mä saan mun windows xp:n sammumaan "shut down" nappulasta.
Se ei sammu sieltä kovin useasti, kun ilmeisesti jotkut ohjelmat jäävät
taustalle bugittaa tms. Onks tos jotain sulkukoodia, jolla se sammuttais
itsensä ns. väkisin? En vaan nyt osaa. :(