Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,492,688 views

Fresia

Posts: 764

#6341 • • Fresia vähän outo
Miten saan poistettua mun hotmailin tilin? Kai sitä vois olla myös vaan käyttämättä, niin se poistettais, mut onko mahdollista sulkea se kokonaan? Jos niin miten...? *ding*

--
Rumpua ja bassoa kiitos.

Beats *sydän*

tomppi

Posts: 1,600

#6342 • • tomppi thzombie ™

Fresia, 16.6.2006 16:00:
Miten saan poistettua mun hotmailin tilin? Kai sitä vois olla myös vaan käyttämättä, niin se poistettais, mut onko mahdollista sulkea se kokonaan? Jos niin miten...? *ding*



http://ask-leo.com/how_do_i_delete_my_hotmail_account.html

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

nomic

Posts: 4,120

#6344 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Onko silloin klubbari-addikti, jos kolmella näytöllä on klubbari auki, ja jokaisessa eri topikki? *ding*
Vai missä menee raja?
Avatar
#6345 • • Edited ALIEN Guest
HAI!!

voiko veistä käyttää enää jos sen on asettanut yhdeksi (1) minuutiksi keittiön tiskialtaan viereen pöytätasolle, mikä pyyhitään rätillä puhtaaksi joka tiskauksen jälkeen eli n. 3-5 kertaa viikossa? Vai onko se veitsi jo bakteerien saastuttama ja heti tiskauksen tarpeessa?
Karski

Posts: 6,049

#6346 • • Karski Pomon kätyri

ALIEN, 16.6.2006 22:24:
HAI!!

voiko veistä käyttää enää jos sen on asettanut yhdeksi (1) minuutiksi keittiön tiskialtaan viereen pöytätasolle, mikä pyyhitään rätillä puhtaaksi joka tiskauksen jälkeen eli n. 3-5 kertaa viikossa? Vai onko se veitsi jo pakteerien saastuttama ja heti tiskauksen tarpeessa?



Jotenkin olen aistivinani tässä taustalla
olevan keskustelun :D

Minusta voi.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Cloud

Posts: 2,162

#6347 • • Edited Cloud Game Freak
Riippu kuinka paskanen se pöytä oikeasti on ja mitä siinä on tehty. SE onko se veitsi ollut siin 10sek vai minuutin ei kasvata sitä bakteeritasoo suuremmalti et toi aika ei sitä pahenna kyll..

Musta me eletään liian kliinises ympäristös ylipäätänsä ja siksi ihmiset ku menee ulkomaille yms ni heti ollaan vatsataudeis yms.. ni siedätystä on hyvä saada.

Et voi ainakin näin normi käytös

Joo tästä on tosiaan keskusteltu? ^^

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

Firefox

Posts: 47

#6348 • • Firefox
Mistä tulee kirjainpari ex esim. sanassa ex-poikaystävä? Latinaa..?

--
It*s now or never...

Tropico

Posts: 246

#6350 • • Edited Tropico Puolet nyt, loput myöhemmin.

Firefox, 16.6.2006 23:19:
Mistä tulee kirjainpari ex esim. sanassa ex-poikaystävä? Latinaa..?


Moi,

Oikeilla juurilla, latinasta sana 'ex' ja tarkoittaa eng. 'out of', eli entinen.

moikka *piis*

edit: 3min liian hidas...
Avatar
#6351 • • ALIEN Guest

Cloud, 16.6.2006 23:15:
Riippu kuinka paskanen se pöytä oikeasti on ja mitä siinä on tehty.



joo. tiskivettähän siihen on roiskunut tiskatessa ja tiskien jälkeen pyyhitty puhtaaks..
Epailija

Posts: 5,636

#6352 • • Epailija Physicist, 2nd class.

akir0, 16.6.2006 12:03:
Tää on ihan mutuilua, mutta voisko noi toiset koneet olla vaikka täysalumiinisiä tms. elikkäs kevyempiä, jolloin saavutetaan parempi teho/painosuhde ajoneuvoon..



No mutta eihän alumiinisten sylinterinkansien jne. pitäisi moottorien tehoissa näkyä, vaan nimenomaan painossa. Kevyt moottori on sitäpaitsi ihan yhtä tavoiteltava asia niin tila- kuin pakettiautossakin ainakin minun mielestäni. Kalliimmaksi se vain tulee.

Lisäksi ihmetyttää jenkkien jääräpäinen uskollisuus nk. perinteille, kun Dodge Viperinkin nokalla on teknisesti katsottuna aika vanhanaikainen vehje (kaksi venttiiliä sylinteriä kohden, ei muuttuvaa venttiilien ajoitusta) ja vikaa on paikattu suurilla litramäärillä. Ehkä Dodgen insinöörit eivät vain osaa.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

$

Posts: 1,802

#6353 • • $ Destination weekend!
Miksi SAATANASSA pyöräteille rikkoutuu kaikki pullot?

Jalkakäytävillä ei ole koskaan sirun sirua, mutta pyöräteillä on se kaikki.
Seuraavaksi etiketteihin pakollinen neonkeltainen tarra joka on välittömästi liimattava kiinni katuun jos pullo menee rikki. (Ei, kumi ei ole mennyt puhki pitkään aikaan, vituttaa vaan muuten)

Ja ketä ovat ne RUNKKARIT jotka rikkovat city-pyöriä?

Nimiä kehiin niin voin käydä ojentamassa keskiöavaimella sieltä mistä kiristää.

Kaksi kysymystä.

Vittu.
Timce

Posts: 5,381

#6354 • • Edited Timce
Nyt tulee helvetin tyhmä kysymys.

Kun öljystä jalostetaan bensaa, paljonko öljyä tarvitaan litraan bensaa?

:)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Verottaja

Posts: 1,174

#6355 • • Verottaja no-life / luuviulu
Paljonko ihminen sietää ikäviä juttuja, ennen kuin "napsahtaa"?

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

Exlex

Posts: 497

#6356 • • Exlex

Timce, 18.6.2006 10:00:
Nyt tulee helvetin tyhmä kysymys.

Kun öljystä jalostetaan bensaa, paljonko öljyä tarvitaan litraan bensaa?

:)



Se vähän riippuu minkälaisesta öljystä minkälaista bensaa, mutta sanotaan nyt että semmoset ~2,2 litraa.

Joku joka tietää paremmin, tai jaksaa googlettaa, korjatkoon :)
Gasoline

Posts: 32

#6357 • • Gasoline

-henu-, 2.6.2006 22:10:
---
Bio, 2.6.2006 13:10:
Miks joissain baareissa ei tehdä Sniffer-drinkkiä?

Onkse sit jotenkin vaarallinen, ku siin leikitään tulen kanssa.. onhan niitä muitakin paukkuja kun pistetään palamaan. Vai onkse sit lopun nenäänveto se juttu, et sitä ei tehdä?

---


Toi aiheuttaa yleisesti "todella nopean" humaltumisen meneehän alkoholi suoraan "henkeen" eli ei hyvä bisnes... mitä enemmän sitä enemmän!

Toiseksi monella sniffatessa se alkoholin vahva aromi tai vaan sen vahvuus aiheuttaa sitten käänteis reaktion eli tulee siis oksu!

Kolmas syy on alkoholi imeytyy nopeasti verenkiertoon eli *känni* on helpolla todella vahva ja ravintola on kuitenkin vastuussa asiakkaistaan ja jos käy vaikka jotain ikävää liian kovassa*känni*
eli vastahuuhtelu ei enää auta vaan pitää tehdä verihuuhtelu(nyt on sellaista tekstiä että en edes itse tajua mitä kirjoitan)

Tai sit ne ei vaan osaa!




Kertokaas jtn muita makeita drinkkejä, jotka sytytetään tai muuta vastaavaa.
Ja sanokaa mulle, et mitä tarkottaa ku baarimikko sanoo "puhalla"
koo

Posts: 379

#6358 • • koo
Tää nyt on sarjassamme idiootit liikenteessä, mutta:

Osaako kukaan kertoa mitään päivystävistä eläinlääkäreistä Helsingissä? Olin nimittäin koiran kanssa ulkona ja tää otti ja paskoi verta. *poks* Mä en tiedä mitä tässä pitäis tehdä, ei se nyt kuolemaa ole selvästikään vielä tekemässä mutta ei toi nyt ihan normaaliakaan ole. Täällä pääkaupungissa vasta kaks vuotta asuneena en yllättäen vielä oikein tiedä näitä juttuja. Osaako kukaan auttaa? Haluisin lähinnä kysyä siltä eläinlääkäriltä jotain neuvoa, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä. *uuh*

--
Backstagella on paratiisi.

pirpeli

Posts: 5,533

#6359 • • Edited pirpeli

koo, 18.6.2006 20:03:
Tää nyt on sarjassamme idiootit liikenteessä, mutta:

Osaako kukaan kertoa mitään päivystävistä eläinlääkäreistä Helsingissä? Olin nimittäin koiran kanssa ulkona ja tää otti ja paskoi verta. *poks* Mä en tiedä mitä tässä pitäis tehdä, ei se nyt kuolemaa ole selvästikään vielä tekemässä mutta ei toi nyt ihan normaaliakaan ole. Täällä pääkaupungissa vasta kaks vuotta asuneena en yllättäen vielä oikein tiedä näitä juttuja. Osaako kukaan auttaa? Haluisin lähinnä kysyä siltä eläinlääkäriltä jotain neuvoa, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä. *uuh*



http://www.vetmed.helsinki.fi/yes/yes_yleinen.htm
Päivystys virka-ajan (8.00 -16.15) ulkopuolella, puh. (09) 191 57 202 (eläinlääketieteellisen päivystys)

Tässä lisäksi Googlella haettu numero:
Eläinklinikka Hertta

Herttoniemenranta Paasivaarankatu 5, 00810 Helsinki (09) 7269 3979

Päivystys viikonloppuisin 24h 0415405704

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

koo

Posts: 379

#6360 • • koo

pirpeli, 18.6.2006 20:08:
---
koo, 18.6.2006 20:03:
Tää nyt on sarjassamme idiootit liikenteessä, mutta:

Osaako kukaan kertoa mitään päivystävistä eläinlääkäreistä Helsingissä? Olin nimittäin koiran kanssa ulkona ja tää otti ja paskoi verta. *poks* Mä en tiedä mitä tässä pitäis tehdä, ei se nyt kuolemaa ole selvästikään vielä tekemässä mutta ei toi nyt ihan normaaliakaan ole. Täällä pääkaupungissa vasta kaks vuotta asuneena en yllättäen vielä oikein tiedä näitä juttuja. Osaako kukaan auttaa? Haluisin lähinnä kysyä siltä eläinlääkäriltä jotain neuvoa, mitä tässä tilanteessa pitäisi tehdä. *uuh*

---


http://www.vetmed.helsinki.fi/yes/yes_yleinen.htm

Tässä lisäksi Googlella haettu numero:
Eläinklinikka Hertta

Herttoniemenranta Paasivaarankatu 5, 00810 Helsinki (09) 7269 3979

Päivystys viikonloppuisin 24h 0415405704



Kiitos kiitos kiitos.

Soitin ja lääkärin mukaan se on joku suolistotulehdus. Pitää viedä se huomenna näytille. :( Raasu. Ei saa lohdutusnakkiakaan antaa. Ei kuitenkaan ilmeisesti mitään kovin vakavaa eli ei ole hengenlähtö epelillä edessä tai mitään.

--
Backstagella on paratiisi.