Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,492,917 views

yana

Posts: 877

#11161 • • yana That Rules from the Centre of the Ultraworld

a-j, 27.2.2008 16:15:
---
wiwi, 27.2.2008 16:02:
Onko kukaan koskaan törmännyt lantsareihin jotka olisivat 1) muksan näköiset (lyhytvartiset) ja 2) pohjasta ei-liukkaat? Näillä "talvi"keleillä tullut mietittyä useamman kerran, kuinka käytännölliset olisivat. Jalat pysyisivät kuivina, muttei tarvitsisi lentää pärsiilleen jää-lumi-vesi-loska-sohjossa.

---


tyhmä kysymys: mitä on lantsarit?



gummisaappaat
asdf

Posts: 3,155

#11163 • • asdf
Miks kengänpohjat narisee kun ne on märät?

Miks ilma väreilee kun on tosi kuuma?
Tommy Court

Posts: 851

#11165 • • Tommy Court FLARE / FACTION / CLUB 86 RECORDINGS
Maksan laskua Op:n SEPA maksupalvelulla (Eu maihin) ni miksei Thomann musiikkikauppa lähettäny mitään viitenumeroa? Meneeks maksu perille ilman sitä? vaiks täs sähköpostis sanotaan et " Jos tilisiirto tapahtuu ilman asiakasnumeroa ja laskuviitettä,
ei kirjanpitomme pysty nopeasti kohdistamaan tilisiirtoasi
oikeaan kohteeseen. "
ezzy

Posts: 8,060

#11170 • • ezzy Droid-pappa

a-j, 27.2.2008 16:15:
---
wiwi, 27.2.2008 16:02:
Onko kukaan koskaan törmännyt lantsareihin jotka olisivat 1) muksan näköiset (lyhytvartiset) ja 2) pohjasta ei-liukkaat? Näillä "talvi"keleillä tullut mietittyä useamman kerran, kuinka käytännölliset olisivat. Jalat pysyisivät kuivina, muttei tarvitsisi lentää pärsiilleen jää-lumi-vesi-loska-sohjossa.

---


tyhmä kysymys: mitä on lantsarit?



Veikkaan, että lantasaappaat. :)
Takyon

Posts: 2,945

#11171 • • Takyon Möwkö

wiwi, 27.2.2008 16:02:
Onko kukaan koskaan törmännyt lantsareihin jotka olisivat 1) muksan näköiset (lyhytvartiset) ja 2) pohjasta ei-liukkaat? Näillä "talvi"keleillä tullut mietittyä useamman kerran, kuinka käytännölliset olisivat. Jalat pysyisivät kuivina, muttei tarvitsisi lentää pärsiilleen jää-lumi-vesi-loska-sohjossa.



Vaelluskengät tai jotku talvikengät

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

wiwi

Posts: 1,575

#11172 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Takyon, 27.2.2008 19:59:
Vaelluskengät tai jotku talvikengät


Kumisaappaita siis tarkoitin. Itse kysymykseen ei näytä vastausta olevan tyrkyllä. Elättelen silti toivoa.

Ps. Misä tynnyrissä te ootte kasvanu? :D

Edit: Niin juu, mulla oli uusi tyhmä kysymys: Miten saa tietsarin näppäimistöstä sellasen väärin päin olevan kysymys- ja huutomerkin?

Nimim. Kaljun näköinen espanjankirjoitelma.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Takyon

Posts: 2,945

#11173 • • Takyon Möwkö

wiwi, 27.2.2008 21:50:
---
Takyon, 27.2.2008 19:59:
Vaelluskengät tai jotku talvikengät

---

Kumisaappaita siis tarkoitin. Itse kysymykseen ei näytä vastausta olevan tyrkyllä. Elättelen silti toivoa.

Ps. Misä tynnyrissä te ootte kasvanu? :D



Nomut kumpparit kun on enempi kesäkäyttöön niin talvella noi muut ajaa asiansa paremmin

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

wiwi

Posts: 1,575

#11174 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Takyon, 27.2.2008 22:11:
---
wiwi, 27.2.2008 21:50:
---
Takyon, 27.2.2008 19:59:
Vaelluskengät tai jotku talvikengät
---
Kumisaappaita siis tarkoitin. Itse kysymykseen ei näytä vastausta olevan tyrkyllä. Elättelen silti toivoa.

Ps. Misä tynnyrissä te ootte kasvanu? :D
---

Nomut kumpparit kun on enempi kesäkäyttöön niin talvella noi muut ajaa asiansa paremmin


Ootko sattunut panemaan merkille kuluneen talven sääoloja? Sataa hetken lunta ja pakastaa -> tiet jäätyy -> lämpenee -> alkaa sataa -> lumet sulaa, mutta jäät viipyilee -> vettä ja jäätä, loskaa ja lätäköitä. Tulos: helvetin märkää ja perkeleen liukasta. Siksi mietin.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Takyon

Posts: 2,945

#11175 • • Takyon Möwkö

wiwi, 27.2.2008 22:16:
---
Takyon, 27.2.2008 22:11:
---
wiwi, 27.2.2008 21:50:
---
Takyon, 27.2.2008 19:59:
Vaelluskengät tai jotku talvikengät
---
Kumisaappaita siis tarkoitin. Itse kysymykseen ei näytä vastausta olevan tyrkyllä. Elättelen silti toivoa.

Ps. Misä tynnyrissä te ootte kasvanu? :D
---

Nomut kumpparit kun on enempi kesäkäyttöön niin talvella noi muut ajaa asiansa paremmin

---

Ootko sattunut panemaan merkille kuluneen talven sääoloja? Sataa hetken lunta ja pakastaa -> tiet jäätyy -> lämpenee -> alkaa sataa -> lumet sulaa, mutta jäät viipyilee -> vettä ja jäätä, loskaa ja lätäköitä. Tulos: helvetin märkää ja perkeleen liukasta. Siksi mietin.



Ja edelleen mä sanoisin että esim ne vaelluskengät on oikein hyvä vaihtoehto. Ne kuitenki pitää vettä ihan yhtä hyvin kuin kumpparit, mutta lisäksi niissä on kunnon kuviointi pohjassa eli pitoa löytyy paljon enemmän. Mut jos pitää olla just kumisaappaat niin sit en tiedä. Intin varustuksissa muistaakseni oli erikseen talvisaappaat mut en muista..

--
info

No matter how depressed you are.... there is NOTHING that cant be fixed by titties.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11176 • • Edited Hitchhiker

wiwi, 27.2.2008 21:50:
---
Takyon, 27.2.2008 19:59:
Vaelluskengät tai jotku talvikengät

---

Kumisaappaita siis tarkoitin. Itse kysymykseen ei näytä vastausta olevan tyrkyllä. Elättelen silti toivoa.

Ps. Misä tynnyrissä te ootte kasvanu? :D

Edit: Niin juu, mulla oli uusi tyhmä kysymys: Miten saa tietsarin näppäimistöstä sellasen väärin päin olevan kysymys- ja huutomerkin?

Nimim. Kaljun näköinen espanjankirjoitelma.


Monen näköisiä goreteX-kenkiä löytyy, pitää vettä ja yleensä pohja on hyvin muotoiltu (ainoa huono puoli on hinta). Löytyy pitkää vartta, keskimittasta vartta, lyhyttä vartta ja jos jonkin näköistä popoa (ihan kävelykengistä lähtien), eli varmasti löytyy mieleisesi popot *joo*.
anniharha

Posts: 1,937

#11177 • • Edited anniharha

wiwi, 27.2.2008 21:50:
Kumisaappaita siis tarkoitin. Itse kysymykseen ei näytä vastausta olevan tyrkyllä. Elättelen silti toivoa.


Käyttökokemusta ei ole, mut ainakin Nokialta löytyy: http://www.nokianfootwear.fi/kids/sport.php
Itellä on jotkut halpahalliversiot, siinä ne toimii kuin muutkin räpylät.

/edit
Oho, niis olikin vain lasten kokoja (ja mun) :D Mut on siel vanhoja hyviä haisaappaitakin tarjolla!

--
and though my words could save the world they never come out right

Amuck

Posts: 2,396

#11178 • • Edited Amuck dub-i-dub

wiwi, 27.2.2008 16:02:
Onko kukaan koskaan törmännyt lantsareihin jotka olisivat 1) muksan näköiset (lyhytvartiset) ja 2) pohjasta ei-liukkaat? Näillä "talvi"keleillä tullut mietittyä useamman kerran, kuinka käytännölliset olisivat. Jalat pysyisivät kuivina, muttei tarvitsisi lentää pärsiilleen jää-lumi-vesi-loska-sohjossa.


Sun pitää ottaa jotkut somat saappaat ja leikata se varsi sopivan mittaiseksi. Voit tuunata vaikka minkälaista kukkareunaa siihen halutessasi.

Itsehän tulin tänäänkin töihin näissä.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

PieceOfMind

Posts: 628

#11179 • • PieceOfMind Omnea mea mecum porto.
Onko maailmassa vielä Hitler-nimisiä?
sapeli

Posts: 11,768

#11180 • • sapeli jokukukamikä?
Milloin karkauspäivänä syntyneet juhlii syntymäpäiväänsä? Siis silloin kun ei ole karkausvuosi...

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.