Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,455,271 views

Avatar
#9781 • • Fuzzy Guest
Kiits*hymy* Käynpäs tsekkaamassa!
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9782 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
millanen on "loft-asunto"? *ding* ihmettelin asuntoilmoituksia kattoessani...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

Apo

Posts: 1,574

#9783 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Hyzenthlay, 13.8.2007 17:12:
millanen on "loft-asunto"? *ding* ihmettelin asuntoilmoituksia kattoessani...



http://google.fi/search?q=loft+asunto

"Loft-asunto on asuntokäyttöön muunnettu, alun perin muuhun tarkoitukseen tehty rakennus. Se sijaitsee yleensä vanhassa rakennuskompleksissa, joka on alun perin toiminut liike-, tuotanto-, teollisuus- tai palvelualan tiloina, kuten sairaalana tai tehtaana. Tyypillistä loft-asunnoille on se, että ne sijaitsevat suurissa kaupungeissa tai niiden liepeillä, halutuilla alueilla."
Hyzenthlay

Posts: 5,103

#9785 • • Edited Hyzenthlay myrkynsekoittaja

ezzy, 13.8.2007 17:44:
Aivan vitun hieno *pepsodent*



No ton em. kuvauksen perusteella vois olla mun juttu *iloinen*

hinnasta en sit tiedä..

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

ezzy

Posts: 8,060

#9786 • • ezzy Droid-pappa

Hyzenthlay, 13.8.2007 17:49:
---
ezzy, 13.8.2007 17:44:
Aivan vitun hieno *pepsodent*

---


No ton em. kuvauksen perusteella vois olla mun juttu *iloinen*

hinnasta en sit tiedä..



Käytännössä vitun kalliita korkealla huonekorkeudella varustettuja liikehuoneistoja tai teollisuustiloja. Kaveri asuu loftissa keskustassa, oon niin katkera siitä kämpästä. Iso olkkari on vaan niin hieno asia. huonekorkeuskin varmaan 5-6m.
-V-

Posts: 587

#9787 • • -V-

-Fuzzy-, 13.8.2007 16:49:
Tietäiskö joku onko pk-seudulla jtn liikettä missä voisi käydä tilaamassa paidan mihin ne painais sitten haluamani tekstin tai kuvan?



Ja Herttoniemestä löytyy kans joku liike, mut en kuollaksenikaan muista paikan nimeä, joten ei vissiin paljon oo musta apua... Ei vissiin ollu hirveen tyyris paikka...
Timce

Posts: 5,381

#9789 • • Timce
Mikä vikana, kun nettisivu väittää, etteivät keksit ole päällä, mutta FF:n asetuksista pystyn näkemään, että ne on koneelle asetettu. Menee hermot.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

zaler

Posts: 1,545

#9790 • • zaler e h k i s

$, 14.8.2007 15:58:
Miten sanotaan thain kielellä "Kuninkaanne on hölmö" ?

:D



:D

--
let´s eat to the beat!

Lyylikki

Posts: 2,975

#9791 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Onko olemassa värillisiä kertakäyttöisiä piilolinssejä 30 kpl paketissa tms? Olen nyt netistä löytänyt sellaisia 10 kpl paketteja, mutta ne maksaa enemmän, kuin 30 paketti värittömiä. Tuntuu jotenkin vähän suolaiselta tuo hinta.
Jocular

Posts: 1,359

#9792 • • Jocular Janni
Miks nenä menee aina tukkoon hampaidenpesun jälkeen? (ei en jynssää nenääni)..

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Avatar
#9793 • • Norb Guest
Miten tienumerot on määräytynyt? Hangontien numero oli muistaakseni 1. Onko se muka ekaksi rakennuttu tie, vai mikä logiikka siinä numeroinnissa piilee?
-Kerttu-

Posts: 4,542

#9794 • • Edited -Kerttu- HUMANOIDI LIFECOACH

Norb, 16.8.2007 08:57:
Miten tienumerot on määräytynyt? Hangontien numero oli muistaakseni 1. Onko se muka ekaksi rakennuttu tie, vai mikä logiikka siinä numeroinnissa piilee?



Kai ne jotenkin liittyy siihen, että miten ne lähtee täältä Helsingistä, eli Hangon/Turuntie 1, Porin(?)tie 2, tampereentie 3 jne jne..eli sieltä lännestä alkaa 1 tie ja itäreunalla on numero 7 (Kotkaan menevä tie) Mut tää nyt oli ihan mutua..Kato kartasta niin tajuat mitä selitän..*nauru*

Ja pikkuteiden numeroinnista ei oo mitään käsitystä..*nauru*

--
..Elä niin, ettet myöhemmin kadu elämättömiä päiviä..

MiMoSa

Posts: 1,664

#9796 • • MiMoSa
Kävin äsken kaupassa ja matkalla näin ihan järkyttävän laihan tytön, en oo ikinä nähny ketään niin laihaa.*pökr* Tuli siinä vaan ohi ajaessa mieleen, että kun anorektikot näkee ittensä aina tosi lihavina niin pitääkö ne sit muitakin ihmisiä lihavina? En yhtään ihmettelis vaikka se olis pitäny mua ihan sotanorsuna, koska siltä mä sen rinnalla tosissaan näytin.*hmph*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Avatar
#9797 • • Annakins Guest
Miten saan klubbariin alkolukon? =D
evvk

Posts: 1,918

#9798 • • evvk
miksi työttömät valittaa ja valittaa?
Mellu-

Posts: 4,006

#9799 • • Mellu-
apuva apuva aapuuvaaa...

mIRC mun koneel ei tykkää yhistää mua serveriin.. oon joo kattonu et asetukset ON oikein (tai ainaki nii niinku ne oli sillo ku se toimi) siis midä miu pitäs tehä? :( /server irc.cc.tut.fi ei ainakaa päästä mua mihinkään.. eikä "paikallinen" irc.skynet.ch ... yhyyy..mä oon paske nörtti

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

oooo

Posts: 1,249

#9800 • • Edited oooo

mark hamilton, 19.8.2007 13:36:
miksi työttömät valittaa ja valittaa?



No miksiköhän *justjoo* *ding*

Varmaan siksi, että ovat työttömiä ja joutuvat anelemaan tukia, jotka ei vissiin kovin isoja ole.