Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,477,352 views

remotion

Posts: 5,283

#9741 • • remotion nostatus guru
joo EI leggingseille! tosin kyl niihin ja kärrynpyörien tekemiseen liittyy yks hauska muistokin mut ei siitä enempää :D
Avatar
#9742 • • Norb Guest
HAhahahahah! Kerran oli kiva järkyttää duunikamua legginseillä *lmao* Sekään ei voi sietää niitä *ding*
Lyylikki

Posts: 2,975

#9743 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

xcft, 8.8.2007 07:57:
Mikä idea on tässä teinien suosimassa minihame+pitkät kalsarit muodissa. Olenko minä sitten trendikäs, jos ostan jostain jotkut kivat mikroshortsit ja kaivelen kaapista vanhat blackhorset ja lähen tuossa asusteessa kaupungille. No en varmasti ole, nehän naurais mulle (nauraa ne muutenkin, mut silti). Miksi muoti ei ole sama kaikille?



No jos haluut pitää minarii, mutta sääret ei oo (omasta mielestä) esittelykelpoiset. Siinä kai se syy. Ja voi vetää myös minimpää roiskeläppää ihan "normaaliin" pukeutumiseen, kun se on siveellisempää niitten legginsien kanssa.

P.S. Joskaan itsekään en ymmärrä moista muotia. Muistatteko, kun muutama vuosi sitten pidettiin ihan normi pitkiä housuja ja niitten päällä hametta. Kaipa se sitten muoti kiertää.
aivastus

Posts: 499

#9744 • • aivastus Ärsyttävä

Lyylikki, 8.8.2007 10:47:
---
xcft, 8.8.2007 07:57:
Mikä idea on tässä teinien suosimassa minihame+pitkät kalsarit muodissa. Olenko minä sitten trendikäs, jos ostan jostain jotkut kivat mikroshortsit ja kaivelen kaapista vanhat blackhorset ja lähen tuossa asusteessa kaupungille. No en varmasti ole, nehän naurais mulle (nauraa ne muutenkin, mut silti). Miksi muoti ei ole sama kaikille?

---


No jos haluut pitää minarii, mutta sääret ei oo (omasta mielestä) esittelykelpoiset. Siinä kai se syy. Ja voi vetää myös minimpää roiskeläppää ihan "normaaliin" pukeutumiseen, kun se on siveellisempää niitten legginsien kanssa.

P.S. Joskaan itsekään en ymmärrä moista muotia. Muistatteko, kun muutama vuosi sitten pidettiin ihan normi pitkiä housuja ja niitten päällä hametta. Kaipa se sitten muoti kiertää.


Kyl mä jaloistani huolimatta käytän shortseja. Onhan ne karvaiset ja aina täysin mustelmilla mut silti. Ja puuttuu niistä sit vielä lihaksetkin, tollaset onnettomat ruikuthan ne on. Mut en minäkään nyt ihan niin hölmö ole, et jotain pitkiä kalsareita sinne shortsien alle laittaisin.

Naiset... ei niitä vaan voi ymmärtää... *hih*

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9745 • • Edited Hitchhiker

violet_angel, 8.8.2007 01:42:
---
Hitchhiker, 7.8.2007 11:33:
---
Zapa, 7.8.2007 11:31:
---
Hitchhiker, 7.8.2007 11:22:
Kenelle tehdään valitus asukkaasta, joka asuu samassa taloyhtiössä?
---

Kyllä isännöitsijä tuo hallitukselle tiedon valituksista jo aikaisemmin kuin vasta kolmen valituksen päästä. Jos asukas on vuokralla, niin isännöitsijä (hallituksen niin päättäessä) ottaa yhteyttä vuokranantajaan, joka hoitaa asiaa sitten eteenpäin.

Tietenkin mielestäni on ihan asiallista ilmoittaa kuitenkin myös asukkaalle itselleen hänen aiheuttamastaan haitasta vaikka sitten ihan nimettömänä kirjeellä jos ei kehtaa naamaansa / nimeään paljastettavan. Muutoinhan tieto ei välttämättä hänen korviinsa kantaudu ja hän ei pysty "parantamaan tapojaan". tai sitten voi valituksessa pyytää isännöitsijää ottamaan asukkaaseen kunnolla yhteyttä. Nimittäin riippuen isännöitsijän "tavoista" valitusta ei välttämättä laiteta eteenpäin jos se on ensimmäinen tai on yhtään epäselvää onko valituksen kohde oikea...

Ja jos asukkaasta on haittaa suuremmin myös muille naapureille, niin kannattaa heidänkin nimensä pyytää valitukseen. Näin asiaan saadaan paremmin pontta.

Tällasta tuli mieleen näin taloyhtiön hallituksen jäsenenä...



Yeps ja kiitoksia jälleen kattavasta vastauksesta *joo*.
sapeli

Posts: 11,768

#9746 • • sapeli jokukukamikä?
Voiko etukäteen ostetun elokuvalipun palauttaa jos ei pääsekään menemään? *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

-V-

Posts: 587

#9747 • • -V-

sapeli, 8.8.2007 15:40:
Voiko etukäteen ostetun elokuvalipun palauttaa jos ei pääsekään menemään? *ding*



Voithan yrittää mennä myymään sen teatterin eteen pimeenä... tai laita huutonettiin *lmao*
Zandy

Posts: 273

#9748 • • Zandy

sapeli, 8.8.2007 15:40:
Voiko etukäteen ostetun elokuvalipun palauttaa jos ei pääsekään menemään? *ding*



Ainakin pari vuotta sitten finnkinon leffateattereissa lipun pystyi palauttamaan, kunhan teki sen ennen kuin kyseinen leffa alkoi. Niin ja vastineeksi ei saa käteistä rahaa, vaan sellaisen finnkinon leffalipun, joka on pari kk voimassa.
soturi

Posts: 194

#9749 • • soturi hypnotoad
Miten tietokoneen ruudusta saa kuvan?

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

aivastus

Posts: 499

#9750 • • aivastus Ärsyttävä

soturi, 10.8.2007 17:24:
Miten tietokoneen ruudusta saa kuvan?

Print screen?

--
I don't believe in rules that tell me how I should live.

Jago

Posts: 4,039

#9751 • • Jago un-trained monkee
Tuossa vesiväreillä leikkiessäni onnistuin sotkemaan kreikasta tuodun kipsipatsaan myöskin siihen. Tänään vasta päädyin pesemään värin pois ja osa haluaa ilmeisesti jäädä siihen.

Tiedättekö siis mitään happamia kodin aineita, joilla voisin yrittää liuottaa pintaa niistä kohdista?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

ezzy

Posts: 8,060

#9752 • • ezzy Droid-pappa

soturi, 10.8.2007 17:24:
Miten tietokoneen ruudusta saa kuvan?



nimenomaan print screen-nappi, jolloin kuva menee leikepöydälle ja on pastettavissa minne tahansa kuvankäsittelyohjelmaan, vaikka painttiin.
Twist

Posts: 925

#9753 • • Twist Team Kemuttajat

Jago, 10.8.2007 19:10:
Tuossa vesiväreillä leikkiessäni onnistuin sotkemaan kreikasta tuodun kipsipatsaan myöskin siihen. Tänään vasta päädyin pesemään värin pois ja osa haluaa ilmeisesti jäädä siihen.

Tiedättekö siis mitään happamia kodin aineita, joilla voisin yrittää liuottaa pintaa niistä kohdista?



hmmm .. jos alue on pieni niin kynsilakan poistoaine voisi toimia ??? en tiedä kyllä miten se vaikuttaa kipsiin .
Jago

Posts: 4,039

#9754 • • Jago un-trained monkee

Twist, 10.8.2007 19:11:
hmmm .. jos alue on pieni niin kynsilakan poistoaine voisi toimia ??? en tiedä kyllä miten se vaikuttaa kipsiin .


ei se toiminu*nauru*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

juska

Posts: 89

#9755 • • juska

ezzy, 10.8.2007 19:10:
---
soturi, 10.8.2007 17:24:
Miten tietokoneen ruudusta saa kuvan?

---


nimenomaan print screen-nappi, jolloin kuva menee leikepöydälle ja on pastettavissa minne tahansa kuvankäsittelyohjelmaan, vaikka painttiin.



Entäs macissa? Mulla ei ainakaan oo tässä macin omassa näppiksessä tuota print screen-nappia vai onko enkä vaan tiedä??
ezzy

Posts: 8,060

#9756 • • ezzy Droid-pappa

juska, 10.8.2007 19:48:
---
ezzy, 10.8.2007 19:10:
---
soturi, 10.8.2007 17:24:
Miten tietokoneen ruudusta saa kuvan?

---


nimenomaan print screen-nappi, jolloin kuva menee leikepöydälle ja on pastettavissa minne tahansa kuvankäsittelyohjelmaan, vaikka painttiin.

---


Entäs macissa? Mulla ei ainakaan oo tässä macin omassa näppiksessä tuota print screen-nappia vai onko enkä vaan tiedä??



Sori, mäkit on trendileluja (ei tietokoneita) joten niiden päälle en ymmärrä, joku trendikäs viisas vastatkoon *lmao*
soturi

Posts: 194

#9757 • • Edited soturi hypnotoad

juska, 10.8.2007 19:48:
---
ezzy, 10.8.2007 19:10:
---
soturi, 10.8.2007 17:24:
Miten tietokoneen ruudusta saa kuvan?

---


nimenomaan print screen-nappi, jolloin kuva menee leikepöydälle ja on pastettavissa minne tahansa kuvankäsittelyohjelmaan, vaikka painttiin.

---


Entäs macissa? Mulla ei ainakaan oo tässä macin omassa näppiksessä tuota print screen-nappia vai onko enkä vaan tiedä??



Joo. no mä en löydä normikannettavastakaan. Ja siis Windouwssi. Yhyy en osaa. Viisaammat neuvokaa...

Löysinpäs sittenkin... tänks vaa kaikille!

--
ALL GLORY TO THE HYPNOTOAD!

oooo

Posts: 1,249

#9758 • • Edited oooo
Paljonkohan maksaa puhelun vastaanottaminen Puolasta? Siis minuutilta.

Tuleekohan tekstiviesteihinkin enemmän hintaa?

Auttakaa, oon tyhmä.
RiD

Posts: 2,817

#9759 • • RiD Nukemi
Miks krapulassa panettaa aina vitusti vaikka kaikennäkönen liikkuminen tai ees keittiöön suoriutuminen on jo maailman vaikein juttu.
Onkstää jotain kropan ironiaa.

--
*super* *possu*

Avatar
#9760 • • Annakins Guest

satumetsä, 11.8.2007 22:24:
Paljonkohan maksaa puhelun vastaanottaminen Puolasta? Siis minuutilta.

Tuleekohan tekstiviesteihinkin enemmän hintaa?

Auttakaa, oon tyhmä.



Siis että joku soittaa sulle, suomalaiseen numeroon Puolasta? Puhelun vastaanottaminen ei maksa mitään. Jos itse olisit Puolassa ja sun suomalaiseen kännykkään soitettais joku, niin maksaisit operaattorin taksan Suomesta Puolaan.

Jos tarkotat vastapuhelua, niin riippunee operaattorista.

Tekstareiden vastaanottaminen ei maksa mitään, lähettäminen ulkomaille riippuu sekin operaattorista.