Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,477,337 views

Greed

Posts: 178

#12881 • • Greed Esp`03

larzizi, 15.1.2009 15:26:
---
Greed, 15.1.2009 15:07:
Silja Linen sivulta ->
"Nimi- ym. muutokset maihinnousukortteihin tehdään ainoastaan lähtöselvityksessä"

---

Jees, kiitos tästä. Yritin tuolta sivuilta jo etsiä vastausta, mutta en sitten älynnyt katsoa maihinnousukortin kohdalta *toktok* Nyt itseasiassa löysin Siljankin sivuilta tollasen "matkavarauksen muutos"-lomakkeen.

Ei sitten muuta kuin varailemaan *känni*



Nonnih, hyvä juttu! Ei muutakun hauskaa laivareissua *känni*

--
Jos aina olisi onnellinen, mistä tietäisi olevansa onnellinen!

Verano

Posts: 4,649

#12882 • • Verano Merituuli

Annakins, 15.1.2009 10:54:
Toinen kysymys: onko Helsingissä videokonferenssipalveluja tarjoavia yrityksiä?



Elisa!

Tee oikein iso koko teidän puljun diili, tiedä vaikka saisin provikkaa :D
Jinkso

Posts: 1,209

#12883 • • Jinkso FINRG
Jostain Matrix -DVD-boksista löytyy Animatrixin kaltanen pätkä, mikä tämä oli nimeltään?
a-j

Posts: 785

#12884 • • a-j
Miten/millä saisi noin 20 sivuisen pdf:n käännettyä .doc:iksi?

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

domi

Posts: 7,069

#12885 • • domi Työn sankari.

a-j, 16.1.2009 10:25:
Miten/millä saisi noin 20 sivuisen pdf:n käännettyä .doc:iksi?


Ellei perinteinen copypaste auta, niin avaat sen adobe acrobatiin (ei siis readeriin) ja sitä kautta sit tallennat esim. rtf:ksi.
Mimir

Posts: 1,366

#12887 • • Mimir Rouva Yninä
Onko "morkku" jokin teatteritermi? Oon pidemmän aikaa sitä miettinyt kun se on Kansallisteatterin teatteriravintolan nimi, että lieneekö aivan satunnaisesti nimetty.

--
[Wings are growing on her.]

whispering

Posts: 871

#12888 • • Edited whispering Super Juusto

a-j, 16.1.2009 10:25:
Miten/millä saisi noin 20 sivuisen pdf:n käännettyä .doc:iksi?



Valitse tekstin kopioimistyökalu ja CTRL+A, sit pastetat wordiin sen.
Avatar
#12889 • • Muussika Guest
Miksi mun koko nenää särkee tämän flunssan seurauksena? Ei johdu haavaumista, eikä mulla ole tämmöistä ennen ollut. Kun nenän päähän tai varteen koskee, niin särkee. Tai kun nyrpistää nokkaansa. :P

Outoa. *ding* Onko kokemuksia?
KiimanenKurre

Posts: 791

#12890 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**
miks ei vois olla kesä jo *täh*

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

Hitchhiker

Posts: 1,754

#12891 • • Edited Hitchhiker
Kuinka paljon puhelimen akku/ itse luuri saa lämmetä pitkässä käytössä (jos nyt vaikka kuuntelee musiikkia puhelimesta)? Totta kai akku ja muut komponenti tuottavat "hukkaenergiaa" lämmön muodossa, luuri ollut kerran huollossa kovan kuumenemisen takia ja heidän mukaansa vikaa ei ole (olivat kuulemma testanneet tiedä sitten miten, olisiko ollut energian kulutusta). Malli on nokian E51.

*No joo, mitä foorumeita tullut luettua tämän päivän aikana niin taitaa olla aika yleinen tilanne kyseisissä luureissa ja ongelmaa ei pitäisi olla (mitä nyt buuttii itsekseen jos liikaa lämpeää *igor*).
sapeli

Posts: 11,768

#12892 • • sapeli jokukukamikä?

KiimanenKurre, 16.1.2009 16:37:
miks ei vois olla kesä jo *täh*



Siks ku se on nyt toisella puolen maailmaa ja niilläkin pitää olla kesä. *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#12893 • • Muussika Guest

Vampyrella, 16.1.2009 15:01:
Miksi mun koko nenää särkee tämän flunssan seurauksena? Ei johdu haavaumista, eikä mulla ole tämmöistä ennen ollut. Kun nenän päähän tai varteen koskee, niin särkee. Tai kun nyrpistää nokkaansa. :P

Outoa. *ding* Onko kokemuksia?



No nyt on nenä sitten turvonnut hieman tuosta silmienvälin alapuolelta. Etenkin luun päällä on tosi kipeä, punertava kohta, joka on turvonnut hieman. Näyttää olevan turvonnut myös vähän sen kohdan luun sivuiltakin. Nenässä tuntuu painetta, ja etenkin jos käännän päätä hieman alaspäin, on kipu lähes sietämätön.

Todella toivon, ettei tää ole mikään vakavampi rustotulehdus. Mannantaina se on sit vaan mentävä lekuriin, jos ei tää tästä helpota.

Mulla alkoi n. pari viikkoa sitten kurkkikipu, ja muutoin on ollut peruslenssun oireita, mutta tää nenäkipu ja -turvotus on jotakin aivan uutta minulle. *ding*

Any experiences näin ennen lekuriinmenoa?
Decion

Posts: 1,569

#12895 • • Decion Koneradio
miks 4 näyttää A:lta mutta A ei näytä 4:lta

--
-Bulletproof NRG Slaughter-

mariq

Posts: 2,154

#12898 • • mariq

Decion, 17.1.2009 17:47:
miks 4 näyttää A:lta mutta A ei näytä 4:lta


Ehkä A näyttää 4:lta sellaisen ihmisen mielestä, joka on enemmän numero- kuin kirjain-orientoitunut *vink*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

calvin

Posts: 513

#12899 • • calvin
Nonii kaikki lubbarin Marttakerholaiset, tarvis vinkkiä *vink*

Pitäs valkasta tommoset puuvilla/pellavahousut ihan valkosiks, nyt ovat khakin väriset.

Milläs se onnistuu ?
Kon-tiki

Posts: 1,936

#12900 • • Kon-tiki The Unsinkable

calvin, 20.1.2009 17:06:
Nonii kaikki lubbarin Marttakerholaiset, tarvis vinkkiä *vink*

Pitäs valkasta tommoset puuvilla/pellavahousut ihan valkosiks, nyt ovat khakin väriset.

Milläs se onnistuu ?



Peroksidilla eli ruokakaupan pesuainehyllyn Super Kloriitilla (sininen muovipullo, muistaakseni). Sillä lähtee väri luonnonkuidusta eli kannattaa kokeilla, jos todella haluut ihan vitivalkosta jälkeä. Haurastuttaa tosin materiaalia mennessään eli ei kannata käyttää raakana vaan ensin pullon kyljessä olevan ohjeen mukaan ja jos ei sillä wörki, lisää vasta sitten annostusta.

Huom housut saattaa olla ommeltu kasaan polyesteripitoisella ompelulangalla ja se ei välttämättä valkene yhtä tehokkaasti eli lanka jää sillon lähemmäs alkuperäisväriä. Sille ei sitten mitään voi ja liekö se edes niin vakavaa.