Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,456,278 views

noena

Posts: 3,138

#14441 • • noena first breath after coma
Mistä löytyisi hyvä ja ammattitaitoinen kenkäsuutari, joka osaisi käsitellä vanhoja nahkasaappaitani kunnolla ja esim. vaihtaa niihin pohjat etc. pikku hommaa olisi, ilman että onnistuisi pilaamaan niitä? :P

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#14442 • • Annakins Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

noena, 12.10.2009 15:29:
Mistä löytyisi hyvä ja ammattitaitoinen kenkäsuutari, joka osaisi käsitellä vanhoja nahkasaappaitani kunnolla ja esim. vaihtaa niihin pohjat etc. pikku hommaa olisi, ilman että onnistuisi pilaamaan niitä? :P



Asut vissiin Helsingissä? Mä oon todennu Forumin suutarin hyväksi. Sit Museokadulla oli ainaki ennen hyvä suutari, korjautin siellä muutamia laukkuja.
noena

Posts: 3,138

#14443 • • noena first breath after coma

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Annakins, 12.10.2009 15:47:
---
noena, 12.10.2009 15:29:
Mistä löytyisi hyvä ja ammattitaitoinen kenkäsuutari, joka osaisi käsitellä vanhoja nahkasaappaitani kunnolla ja esim. vaihtaa niihin pohjat etc. pikku hommaa olisi, ilman että onnistuisi pilaamaan niitä? :P

---


Asut vissiin Helsingissä? Mä oon todennu Forumin suutarin hyväksi. Sit Museokadulla oli ainaki ennen hyvä suutari, korjautin siellä muutamia laukkuja.


Helsingissä joo! Ai että ihan Forumissa oleva? Pitääpä käydä kysäsemässä, kun idea olisi vaihdattaa pohjat ja samalla ottaa kengistä vähän sisään eli tavalla pienentää niitä hieman, nahkaa kun ovat niin oletettavasti pitäisi onnistuakin, vaikka iso urakka saattaakin olla.

--
TwistedLife™ Amusement Park

Avatar
#14445 • • Annakins Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

noena, 12.10.2009 15:57:
---
Annakins, 12.10.2009 15:47:
---
noena, 12.10.2009 15:29:
Mistä löytyisi hyvä ja ammattitaitoinen kenkäsuutari, joka osaisi käsitellä vanhoja nahkasaappaitani kunnolla ja esim. vaihtaa niihin pohjat etc. pikku hommaa olisi, ilman että onnistuisi pilaamaan niitä? :P

---


Asut vissiin Helsingissä? Mä oon todennu Forumin suutarin hyväksi. Sit Museokadulla oli ainaki ennen hyvä suutari, korjautin siellä muutamia laukkuja.

---

Helsingissä joo! Ai että ihan Forumissa oleva? Pitääpä käydä kysäsemässä, kun idea olisi vaihdattaa pohjat ja samalla ottaa kengistä vähän sisään eli tavalla pienentää niitä hieman, nahkaa kun ovat niin oletettavasti pitäisi onnistuakin, vaikka iso urakka saattaakin olla.



Ota kengät kainaloon ja käy kysymässä. Tota paikkaa on suositeltu myös monessa kenkäkaupassa kun oon kyselly hyvää suutaria, joka voisi venyttää saappaiden vartta.
wiwi

Posts: 1,575

#14447 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Takyon, 12.10.2009 16:57:
---
ezzy, 12.10.2009 16:14:
---
mark hamilton, 12.10.2009 15:02:
Misät tulee tällaiset sanojen kääntämiset? Lasikukko --> Kusilakko

---

tai nämä http://www.yhdyssanakuvia.com/

---

OLOLOLOL!


Noitten keksiminen on hauskaa viihdettä välillä. :) Varsinkin jatkoilla tai muuten sopivassa mielentilassa.

Ei mitenkään mihinkään liittyen: mulla on ystävä, joka ei ole koskaan oppinut tekemään sananmuunnoksia (Pasi Kuikka, mukitolkulla), vaikka oon monesti koittanut opettaa. :D Ei vaan ymmärrä miten ne sanat kääntyy.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Amma

Posts: 2,383

#14448 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Takyon, 12.10.2009 16:57:
OLOLOLOL!

Lapsivesiposti
Sakkolihapiirakka (ei vielä kuvana)
Esinahkatakki

*nauru*


Mun lemppari on persvakosametti.
Vedetään häpykarvahattu päähän ja harrastetaan liikuntaa joko hieromasauvakävelyn tai kuolinpesäpallon muodossa, yöjuoksumatolla tai syrjähyppynarulla. :D

--
*etsiskel*

pirpeli

Posts: 5,533

#14449 • • pirpeli

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Amma, 12.10.2009 17:23:
Mun lemppari on persvakosametti.
Vedetään häpykarvahattu päähän ja harrastetaan liikuntaa joko hieromasauvakävelyn tai kuolinpesäpallon muodossa, yöjuoksumatolla tai syrjähyppynarulla. :D



Nää on iha parhaita! Kerran mökillä viihdytettiin porukkaa keksimällä vastaavia :DD
Mm. juhlasalihousut ja käteenvetoketju nauratti :)

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Euforixx

Posts: 52

#14450 • • Euforixx Happy Dreamer
"Välilihakauppa" heheh. L.O.L.
noena

Posts: 3,138

#14451 • • noena first breath after coma

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Annakins, 12.10.2009 16:27:
Ota kengät kainaloon ja käy kysymässä. Tota paikkaa on suositeltu myös monessa kenkäkaupassa kun oon kyselly hyvää suutaria, joka voisi venyttää saappaiden vartta.


Oi jes, näin teen! Kiitos vinkistä!! *piis*

--
TwistedLife™ Amusement Park

wiwi

Posts: 1,575

#14452 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Miten viittaan tekstissäni verkkoaineistoon? Jos normikäytäntö on laittaa lähdeviite näin: (Jokinen 2003, 26), niin voinko merkitä verkkolähteen (pdf-tiedosto) samalla tavalla ja vasta lähdeluetteloon että kyseessä on verkkojulkaisu?

Vai onks näissäkin jotkut tieteenalakohtaiset säännöt? En löytänyt tiedekunnan sivuilta.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#14453 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Omistan Denonin AVR-1610 AV-Vahvistimen ( http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=18338 ) Ja kysymys kuuluu: Miten voin katsoa tykillä yhtä kuvaa ja kuunnella taas ääntä toisesta lähteestä?

Mielellään pelais pleikkari samalla kun vaimoke kuuntelisi radiota isoista kajareista. Onnistuuko millään?

Edit: Jostain syystä telkkari näkyy samaan aikaan kun kuuntelen radiota, mutta pleikkari moodin kun valitsen niin se tietty rupee luukuttaa pleikkarin ääniä.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avatar
#14454 • • Edited Reivaaja Guest

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Steven Hoaks, 13.10.2009 16:06:
Omistan Denonin AVR-1610 AV-Vahvistimen ( http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=18338 ) Ja kysymys kuuluu: Miten voin katsoa tykillä yhtä kuvaa ja kuunnella taas ääntä toisesta lähteestä?

Mielellään pelais pleikkari samalla kun vaimoke kuuntelisi radiota isoista kajareista. Onnistuuko millään?


Laita se HDMI suoraan tykkiin kiinni.. Tai maksa reilu satanen laitteesta.[o] HDMI to RCA vaikka googleen.[/o]

Eiku, eihän se auta.
Amma

Posts: 2,383

#14455 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

noena, 12.10.2009 15:29:
Mistä löytyisi hyvä ja ammattitaitoinen kenkäsuutari, joka osaisi käsitellä vanhoja nahkasaappaitani kunnolla ja esim. vaihtaa niihin pohjat etc. pikku hommaa olisi, ilman että onnistuisi pilaamaan niitä? :P


Viiskulman suutaria oon kuullut kehuttavan. http://viiskulmansuutari.fi/

--
*etsiskel*

Euforixx

Posts: 52

#14456 • • Euforixx Happy Dreamer
Tuli tässä mieleen yks kysymys joka on aivan tämän threadin alaa. Eli siis kun pitäisi sanoa enkuks että "housemainen trance" nii onko se "housey trance" vai "housy trace"?!!!
ValaX

Posts: 3,891

#14457 • • ValaX
Missä on Vanhasen lankut?
noena

Posts: 3,138

#14459 • • noena first breath after coma

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Amma, 13.10.2009 17:09:
Viiskulman suutaria oon kuullut kehuttavan. http://viiskulmansuutari.fi/


Uuuuh toi on jo todella vakuuttava, pitää mennä siellä piipahtamassa! Kun nuo mun saappaat on hieman iäkkäät, tais olla vm.1991 mutta hyvin kestäneet ku Aaltosen valmistamat mut pohja pitäis ny jo pikkuhiljaa vaihtaa :P

--
TwistedLife™ Amusement Park