Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,417,341 views

noena

Posts: 3,138

#15221 • • noena first breath after coma
Mistä tietää että mango on kypsä? *ding*

--
TwistedLife™ Amusement Park

noena

Posts: 3,138

#15223 • • noena first breath after coma

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Fea, 24.8.2010 16:24:
---
noena, 24.8.2010 16:19:
Mistä tietää että mango on kypsä? *ding*

---


sen pitäis tuntua hieman pehmeältä painettaessa


Thanks, pitääpä siis heti sit kotiin päästyä testata! En oo siis koskaan ennen ostanut tuoreita mangoja ja jäi käyttöohjeet kauppaan *tirsk*

--
TwistedLife™ Amusement Park

mariq

Posts: 2,154

#15224 • • mariq

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

noena, 24.8.2010 16:32:
---
En oo siis koskaan ennen ostanut tuoreita mangoja ja jäi käyttöohjeet kauppaan *tirsk*


Oo, mäki ostin just eilen ekaa kertaa tuoreita mangoja ja kysyin apua hedelmäosaston myyjältä *nauru* Kai se on vähän niinku nektariini kypsyyden suhteen *hymy* (cittaris oli erikseen 'syöntikypsät mangot', jotka oli puolet kalliimpii *ding*)

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Yallu

Posts: 1,910

#15225 • • Yallu The Bullies / www.ricerocketracing.fi

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Annakins, 23.8.2010 23:55:
---
Takyon, 23.8.2010 23:53:
---
Annakins, 23.8.2010 22:35:
Entäs vanhat läppärit? Mulla ois tossa kaks joista pitäis päästä eroon ennen muuttoa.

---


Kuinka vanhat? *pepsodent*

---


Toinen taitaa olla n. 6 vuotta vanha ja siin ei toimi näyttö, ja toinen n. 4 vuotta vanha.


SER jätettä, jos et halua viedä johonkin kierrätyskeskukseen..
Timce

Posts: 5,381

#15226 • • Edited Timce
Mitäköhän ihmettä tapahtui? Avasin VLC-playerillä leffan ja aloin katsomaan sitä samalla netissä surffaten, mutta onnistuin jotenkin kadottamaan tuon soittimen, eli kuulen kyllä äänet, mutta VLC-player on, ööh, no kadonnut. Ei näy soitinta Windowsin alalaidassa, eikä sitä löydä edes tehtävienhallinta. :DDD

Hjälp?

(Joo, käynnistin leffan uudestaan ja se tuli näkyviin, mutta mitä helvettiä juuri äsken tapahtui? Ja kyllä, olen (vieläkin) humalassa.)

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ValaX

Posts: 3,891

#15227 • • ValaX
Mitä kuuluu HELSINKI TECHNO CITYlle, vai onko kyseinen konsepti jo kuollu ja kuopattu?
ezzy

Posts: 8,060

#15228 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Mitäköhän ihmettä tapahtui? Avasin VLC-playerillä leffan ja aloin katsomaan sitä samalla netissä surffaten, mutta onnistuin jotenkin kadottamaan tuon soittimen, eli kuulen kyllä äänet, mutta VLC-player on, ööh, no kadonnut. Ei näy soitinta Windowsin alalaidassa, eikä sitä löydä edes tehtävienhallinta. :DDD

Hjälp?

(Joo, käynnistin leffan uudestaan ja se tuli näkyviin, mutta mitä helvettiä juuri äsken tapahtui? Ja kyllä, olen (vieläkin) humalassa.)



Olisko minimoitunut system trayhin?
tir

Posts: 951

#15229 • • tir
meneekö pasianssi aina läpi?
sapeli

Posts: 11,768

#15230 • • Edited sapeli jokukukamikä?

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

meneekö pasianssi aina läpi?



Pasianssi on yleisnimitys kaikille yksin pelattaville korttipeleille, mutta se yleisin eli Klondike-pasianssi on varmaan se mitä tarkoitat. Kyllähän se tietenkin voi päätyä tilanteeseen missä mikään kortti ei enää käy, ainakin virallisessa versiossa, jossa nostetaan aina 3 korttia, joista saa käyttää vain päällimmäisen.

Ihan puhtaassa standardipelissä on sekoituksesta riippuen 82-91.5% mahdollisuus päästä läpi, jos pelaa optimaalisesti. (Wikipedia)

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jokke L

Posts: 1,203

#15231 • • Jokke L [GoodMusic]
oon yrittäny jo pitkän aikaa laittaa omaa kuvaa tohon profiilii, mut ei vaan onnistu, vaikka kaikki onkin ok.

Missä vika? :o

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

ValaX

Posts: 3,891

#15232 • • ValaX

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

oon yrittäny jo pitkän aikaa laittaa omaa kuvaa tohon profiilii, mut ei vaan onnistu, vaikka kaikki onkin ok.

Missä vika? :o



Mulla tohon ongelmaan autto kuvan koon pienentäminen. Miten se sitten tapahtu, sitä en muista enää:)
Jokke L

Posts: 1,203

#15233 • • Jokke L [GoodMusic]

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:


---
oon yrittäny jo pitkän aikaa laittaa omaa kuvaa tohon profiilii, mut ei vaan onnistu, vaikka kaikki onkin ok.

Missä vika? :o
---


Mulla tohon ongelmaan autto kuvan koon pienentäminen. Miten se sitten tapahtu, sitä en muista enää:)



ei onnistu :(

--
Are you an angel? Never heard of angels before. They are the most beautiful creatures in the universe. You must be one, maybe you just don`t know it.

ValaX

Posts: 3,891

#15234 • • ValaX
Jos bileet on merkattu alkavaksi lauantaina kello 00:00, niin alkaako ne perjantain ja lauantain välisenä yönä vai lauantainja sunnuntain välisenä yönä?
akir0

Posts: 2,554

#15235 • • akir0 idleRPG champion 2009

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Jos bileet on merkattu alkavaksi lauantaina kello 00:00, niin alkaako ne perjantain ja lauantain välisenä yönä vai lauantainja sunnuntain välisenä yönä?



Sanoisi, että pe-la välisenä yönä. Lauantai on 00:00 - 23:59 välistä aikaa.
epicuros

Posts: 7,734

#15239 • • Edited epicuros

Replying to Virallinen "kysy tyhmiä"-thread:

Mitenköhän kukkakaali korvilla voi kuunnella kuulokkeilla? Onkohan se jollain tavalla epämukavempaa?



Riippuu siitä, miten kaalit ovat muodostuneet korvanlehden sisemmällä puolella ja minkälaiset nappikuulokkeet sinne sopii. Isommat kuulokkeet, mitkä suorastaan painaa korvia kalloa vasten voi taas alkaa aiheuttaa enemmän päänsärkyä, mut enpä usko, että se juuri yhtään epämukavemmalta tuntuu itse korvissa, kunhan pääsevät rustottumaan.

Mul itseasias alkoi pysymään toises korvas paremmin nappikuuloke :)

--
Valid criticism does you a favor.