Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,477,544 views

Pauha

Posts: 515

#7581 • • Pauha

larzizi, 17.11.2006 15:16:
Totta, ei välttämättä olekaan. Ajattelin vaan lisätä sen heti tuohon kysymyksen perään, ettei ketään näsäviisas tule vastaamaan, että nälästä.

Mutta kiitos tästä sivistävästä vastauksesta *hihu*



Arvelinkin että se on sen takia ettei nokkelimmat ei pääsekkään loistamaan.

Mut tää on kiva threadi, kun välillä tulee mielenkiintoisia kysymyksiä joita itse ei olekkaan miettinyt. Sitten niitä jää miettimään, ja etsimään vastauksia niihin.

--
Leave me alone, I am doing my rum and noodles.

a-j

Posts: 785

#7582 • • a-j

larzizi, 17.11.2006 13:37:
Mistä mahan murina johtuu? Joo, nälästä, mutta miten se aiheutuu? *justjoo*



ei välttämättä nälästä, vaan suolistossa voi liikkua ilmaa

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Kimbou

Posts: 608

#7583 • • Kimbou

Kolera, 14.11.2006 22:01:
Miten sitä saa pysäyttää ihmisen joka tulee hakemaan kioskilta juoksukaliaa? Potkasee juostessa jalat alta ja vääntää käden selän taakse ja istuu selän päälle ja soittaa poliisille? Vai meneekö tuo pahoinpitelyn puolelle?



Hei, sähän voisit kans olla puuttumatta asiaan ollenkaan, mitä se sua haittaa jos joku tarvii kaljaa ? ja kannattaako tosiaan vaarantaa oma terveys sen takia että kauppias taputtaa selkään ku oot pelastanu yhen sixpäkin?

ei kannata alkaa leikkimään sankaria.....

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

Apo

Posts: 1,574

#7584 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

-K-, 17.11.2006 17:31:
Hei, sähän voisit kans olla puuttumatta asiaan ollenkaan, mitä se sua haittaa jos joku tarvii kaljaa ? ja kannattaako tosiaan vaarantaa oma terveys sen takia että kauppias taputtaa selkään ku oot pelastanu yhen sixpäkin?

ei kannata alkaa leikkimään sankaria.....



Tästä tyhmä kysymys, miksi ihmeessä yhteiskunta on mennyt sellaiseen tilaan että tämä on parempi vaihtoehto kuin se että estäisi rikoksen tapahtumisen?
Epailija

Posts: 5,636

#7585 • • Epailija Physicist, 2nd class.

-K-, 17.11.2006 17:31:
---
Kolera, 14.11.2006 22:01:
Miten sitä saa pysäyttää ihmisen joka yrittää raiskata toisen? Potkasee juostessa jalat alta ja vääntää käden selän taakse ja istuu selän päälle ja soittaa poliisille? Vai meneekö tuo pahoinpitelyn puolelle?
---
Hei, sähän voisit kans olla puuttumatta asiaan ollenkaan, mitä se sua haittaa jos joku tarvii seksiä? ja kannattaako tosiaan vaarantaa oma terveys sen takia että uhri taputtaa selkään ku oot pelastanu sen koskemattomuuden?

ei kannata alkaa leikkimään sankaria.....



Itsekkään "ei kuulu mulle"-moraalisi vienti äärirajoille tuottaa tällaisen tilanteen. Henkilökohtaisesti saisin nautintoa siitä, että näpistelijä saa ansionsa mukaan ja että myyjän ilta ei mene vitutuksesta pilalle. Siinä on syytä tarpeeksi, jos riski vain on riittävän pieni.

--
Life is complex - it has both real and imaginary parts. -Anonymous

Kolera

Posts: 4,256

#7586 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

-K-, 17.11.2006 17:31:
---
Kolera, 14.11.2006 22:01:
Miten sitä saa pysäyttää ihmisen joka tulee hakemaan kioskilta juoksukaliaa? Potkasee juostessa jalat alta ja vääntää käden selän taakse ja istuu selän päälle ja soittaa poliisille? Vai meneekö tuo pahoinpitelyn puolelle?

---


Hei, sähän voisit kans olla puuttumatta asiaan ollenkaan, mitä se sua haittaa jos joku tarvii kaljaa ? ja kannattaako tosiaan vaarantaa oma terveys sen takia että kauppias taputtaa selkään ku oot pelastanu yhen sixpäkin?

ei kannata alkaa leikkimään sankaria.....


Tosiaan seuraavassa viestissä sitten tarkensinkin sitä että kun olin myyjänä. Jos kioskista, jossa toimin myyjänä, porukka tulee varastaa ni kyllä mä siitä ärähän enemmän kuin jos olisin asiakas. Ja jos joskus sen mukulan vielä näen niin menen kysymään kyllä että onkos sitä mäyristä maksaa nyt minkä luotolla ostit juosten.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

Posts: 8,775

#7587 • • Freja Sihteeri
Miksi ihmiset tulevat myöhässä elokuviin? Mikä hemmetti siinä on niin vaikeeta tulla ajoissa, ettei tarvitse sitten leffan jo alettua alkaa kännyn valolla valaisemaan että löytäisi oman paikkansa? Se on niiiiiiiin vituttavaa. Ja miksi ihmiset eivät osaa avata niitä helvetin sipsipussejaan etukäteen, ettei sitten leffan alettua tarvitsisi alkaa rapistelemaan? *grr*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

JetZe

Posts: 221

#7588 • • JetZe
se olisi liian helppoa,ja kai ihmiset haluavat skipata ne mainokset,joita ei mun puolesta kyl tarttis olla siellä. jos haluan mainoksia,katon maikkaria. :F

ja sipsipussia ei voi avata kato aiemmi,ku tulee syötyä muuten niin paljo jo ennen leffaa. :F



kai.
Freja

Posts: 8,775

#7589 • • Freja Sihteeri

JetZe, 19.11.2006 10:27:
se olisi liian helppoa,ja kai ihmiset haluavat skipata ne mainokset,joita ei mun puolesta kyl tarttis olla siellä. jos haluan mainoksia,katon maikkaria. :F


Trailereita. Ja kukaan ei ikinä osaa arvioida, kauanko ne kestää, perkele. Muutama hassu traileri ei kestä 20 minuuttia!! Ja miks niitä ei pitäis elokuvien alussa olla? *ding* Maikkarilta ei tule kaiken maailman trailereita :/

ja sipsipussia ei voi avata kato aiemmi,ku tulee syötyä muuten niin paljo jo ennen leffaa. :F


Ku yrittäis ees avata sen sillon ku tajuaa et leffa alkaa eikä sillon ku on mennyt jo 15 minuuttia.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Lost-Soul

Posts: 3,107

#7590 • • Lost-Soul los pallos

Freja, 19.11.2006 09:37:
Miksi ihmiset tulevat myöhässä elokuviin? Mikä hemmetti siinä on niin vaikeeta tulla ajoissa, ettei tarvitse sitten leffan jo alettua alkaa kännyn valolla valaisemaan että löytäisi oman paikkansa? Se on niiiiiiiin vituttavaa. Ja miksi ihmiset eivät osaa avata niitä helvetin sipsipussejaan etukäteen, ettei sitten leffan alettua tarvitsisi alkaa rapistelemaan? *grr*


Tai miksi ihmisten pitää tulla melkein kaikkialle myöhässä...

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

Avernian

Posts: 7,451

#7591 • • Avernian Kerettiläinen

Freja, 19.11.2006 11:11:
Trailereita. Ja kukaan ei ikinä osaa arvioida, kauanko ne kestää, perkele. Muutama hassu traileri ei kestä 20 minuuttia!! Ja miks niitä ei pitäis elokuvien alussa olla? *ding* Maikkarilta ei tule kaiken maailman trailereita :/



Ai? Viimeksi kun mä kävin leffassa tuli kyllä tasan yksi traileri, ja sen lisäksi vartti samoja mainoksia kuin telkasta tulee.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#7592 • • Freja Sihteeri

Avernian, 19.11.2006 12:52:
Ai? Viimeksi kun mä kävin leffassa tuli kyllä tasan yksi traileri, ja sen lisäksi vartti samoja mainoksia kuin telkasta tulee.



Viimeks ku mä kävin ni tuli 2 traileria ja leffa alkoi *hihu* Tässä siis todiste siitä, et ei ikinä tie paljo niit mainoksia/trailereit sielt si tulee, joten kantsii tulla ajoissa ettei pilaa toisten leffan kattomista/näkee itsekin elokuvan alusta *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avernian

Posts: 7,451

#7593 • • Avernian Kerettiläinen

Freja, 19.11.2006 13:08:
Viimeks ku mä kävin ni tuli 2 traileria ja leffa alkoi *hihu* Tässä siis todiste siitä, et ei ikinä tie paljo niit mainoksia/trailereit sielt si tulee, joten kantsii tulla ajoissa ettei pilaa toisten leffan kattomista/näkee itsekin elokuvan alusta *joo*



Mut eiks o kivempi tulla myöhässä ja sit kysellä vieressä istuvalta, että mitä on jo tapahtunut? *hih*

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Freja

Posts: 8,775

#7594 • • Freja Sihteeri

Avernian, 19.11.2006 13:18:Mut eiks o kivempi tulla myöhässä ja sit kysellä vieressä istuvalta, että mitä on jo tapahtunut? *hih*



Voi mä niin raivostuisin.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#7597 • • Freja Sihteeri

Avernian, 19.11.2006 20:17:
Aivan. Eli kivempi tulla myöhässä ja sit kysellä sulta *vink*



Toivottavasti me ei ikinä osuta samaan aikaa samaan leffaan :P

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

blastic

Posts: 930

#7598 • • blastic ballistic ballstick
Miten vaihdetaan äänivarren tuki teknariin? Pitääkö koko äänivarsi irrottaa että tuen ruuvin saa kiristettyä vai onko siihen jotain muuta poppakonstia?
Avatar
#7599 • • Edited Muussika Guest
Mua kiinnostaisi, että saakohan jostain baarista piimää? Siis mikään Valion baari ei tähän käy, vaan ihan joku baari mis jengi yleensä kiskoo viunaa.

P.S. Ja piimällä en siis tarkota kikkelistä tulevaa möhnää.

P.P.S. Ja ei kannata kysyä mikä pointti tässä on. *nauru* Sen verran vaan sanon, et viimeks joutu tilaamaan Long Island Ice Tean kuh ei ollu piimää, oli pakko tappaa masupöpöt nääs. Piimä ois kyl toiminu paremmin ehkä, ilman sivuvaikutuksia.
Freja

Posts: 8,775

#7600 • • Freja Sihteeri

Vampyrella, 20.11.2006 19:14:
Mua kiinnostaisi, että saakohan jostain baarista piimää?



Sling in!

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been