Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,477,349 views

-V-

Posts: 587

#9801 • • -V-

satumetsä, 21.8.2007 16:59:
---
mark hamilton, 19.8.2007 13:36:
miksi työttömät valittaa ja valittaa?

---


No miksiköhän *justjoo* *ding*

Varmaan siksi, että ovat työttömiä ja joutuvat anelemaan tukia, jotka ei vissiin kovin isoja ole.



Mitä apua valittamisesta ja ruikuttamisesta on???
Lyylikki

Posts: 2,975

#9802 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Heelp:

ryhmä venäläisiä sairaanhoitajia on tulossa Study tourille Helsinkiin. Niille pitäisi löytää yksi kiva lounaspaikka, sekä kaksi illallispaikkaa, jossa päät vois olla about 20 euroa. Olisko ideoita? Tarviis kuitenkin tilaa semmoselle n. 15 hengelle.
KiimanenKurre

Posts: 791

#9803 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Lyylikki, 21.8.2007 17:34:
Heelp:

ryhmä venäläisiä sairaanhoitajia on tulossa Study tourille Helsinkiin. Niille pitäisi löytää yksi kiva lounaspaikka, sekä kaksi illallispaikkaa, jossa päät vois olla about 20 euroa. Olisko ideoita? Tarviis kuitenkin tilaa semmoselle n. 15 hengelle.



missä päin helsinkiä paikka sais/vois olla..???

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

oooo

Posts: 1,249

#9804 • • oooo

violet_angel, 21.8.2007 17:29:
Mitä apua valittamisesta ja ruikuttamisesta on???



No mistäs minä tiedän. Tuskin auttaa sekään yhtään sen enempää, että pitää turpansa aina tukossa.
-V-

Posts: 587

#9805 • • -V-

satumetsä, 21.8.2007 17:36:
---
violet_angel, 21.8.2007 17:29:
Mitä apua valittamisesta ja ruikuttamisesta on???

---


No mistäs minä tiedän. Tuskin auttaa sekään yhtään sen enempää, että pitää turpansa aina tukossa.



Lähinnä meinasin, et eikö niitten työttömien kannattais mielummin tehdä asialle jotain muuta kuin valittaa... *vink**hymy* Ei työ maailmasta lopu...
Lyylikki

Posts: 2,975

#9806 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

MiLindiNi, 21.8.2007 17:36:
---
Lyylikki, 21.8.2007 17:34:
Heelp:

ryhmä venäläisiä sairaanhoitajia on tulossa Study tourille Helsinkiin. Niille pitäisi löytää yksi kiva lounaspaikka, sekä kaksi illallispaikkaa, jossa päät vois olla about 20 euroa. Olisko ideoita? Tarviis kuitenkin tilaa semmoselle n. 15 hengelle.

---

missä päin helsinkiä paikka sais/vois olla..???



Suht keskustassa.
oooo

Posts: 1,249

#9807 • • oooo

violet_angel, 21.8.2007 17:41:
Lähinnä meinasin, et eikö niitten työttömien kannattais mielummin tehdä asialle jotain muuta kuin valittaa... *vink**hymy* Ei työ maailmasta lopu...



Ikävä kyllä aina ei saa työtä, jolla elättää itsensä. Niin kai sillä puretaan pahaa oloa, kun sanotaan, että huonosti menee. Ja senki takia valittavat, kun aina ne ei niitä töitä löydä.
pirpeli

Posts: 5,533

#9808 • • Edited pirpeli

Lyylikki, 21.8.2007 17:34:
Heelp:

ryhmä venäläisiä sairaanhoitajia on tulossa Study tourille Helsinkiin. Niille pitäisi löytää yksi kiva lounaspaikka, sekä kaksi illallispaikkaa, jossa päät vois olla about 20 euroa. Olisko ideoita? Tarviis kuitenkin tilaa semmoselle n. 15 hengelle.



Lounaspaikaksi ehdottomasti Taidehalli. Annokset 8-11 euroa, todella maukasta ja saliin mahtuu vaikka kuin monta tyyppiä.
http://www.ravintolataidehalli.fi/
Hyvää lounasta saa myös Soul Kitchenistä Flemarilta.

Illallispaikoiksi esim. Santa Fe(ok, suht sellanen just ja just, mutta maukasta ruokaa...), Kolme Kruunua Krunassa(niil on ainaki yks sellanen piiiitkä pöytä siellä) tai ehkis jopa Vespa. Via on kenties liian kallis, tai saa tolla 20eurolla varmaan pääruuan ja pienen viinin...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#9809 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

pirpeli, 21.8.2007 17:57:
---
Lyylikki, 21.8.2007 17:34:
Heelp:

ryhmä venäläisiä sairaanhoitajia on tulossa Study tourille Helsinkiin. Niille pitäisi löytää yksi kiva lounaspaikka, sekä kaksi illallispaikkaa, jossa päät vois olla about 20 euroa. Olisko ideoita? Tarviis kuitenkin tilaa semmoselle n. 15 hengelle.

---

Lounaspaikaksi ehdottomasti Taidehalli. Annokset 8-11 euroa, todella maukasta ja saliin mahtuu vaikka kuin monta tyyppiä.
http://www.ravintolataidehalli.fi/
Hyvää lounasta saa myös Soul Kitchenistä Flemarilta.

Illallispaikoiksi esim. Santa Fe(ok, suht sellanen just ja just, mutta maukasta ruokaa...), Kolme Kruunua Krunassa(niil on ainaki yks sellanen piiiitkä pöytä siellä) tai ehkis jopa Vespa. Via on kenties liian kallis, tai saa tolla 20eurolla varmaan pääruuan ja pienen viinin...



Hitto mä arvasin, että suhun voi luottaa :D

Joo ja tossa matkanvarrella tosiaan tarkentunut, että toi illallinen saa olla peräti 30 euroa. Taidehalli pitää laittaa korvantaakke. Soul Kitchen taitaa olla vähän turhan kaukana, itse Kalliosta mietin Cellaa. Yöpyvät hotelli Seurahuoneella nimittäin.
pirpeli

Posts: 5,533

#9810 • • pirpeli

Lyylikki, 21.8.2007 18:06:
Hitto mä arvasin, että suhun voi luottaa :D

Joo ja tossa matkanvarrella tosiaan tarkentunut, että toi illallinen saa olla peräti 30 euroa. Taidehalli pitää laittaa korvantaakke. Soul Kitchen taitaa olla vähän turhan kaukana, itse Kalliosta mietin Cellaa. Yöpyvät hotelli Seurahuoneella nimittäin.



:D I know my food*masuutaputtel*
Cella on hyvä, ja siellä kandee syödä lihapullat. Nams. Mut toi Taidehalli on ihan ygönen. En oo _koskaan_ saanu siellä huonoa ruokaa. Ihania perusmakuja, paljon kasviksia, kalaa ja hyvää lihaa. Noista illallispaikoista vois sitte tolla 30eurolla ehdottaa tota Viaa, kun siinä on se kiva enotecakin. Ja ootas....Tai joo. Menkää Kolmeen Kruunuun ja ihastukaa. Tai älkää :(((( Se on remontissa*nyyh* Postresissa mä haluisin ite käydä. Mulle tuli nälkä vaikka just söin :DDDD

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#9811 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

pirpeli, 21.8.2007 18:12:
Postresissa mä haluisin ite käydä. Mulle tuli nälkä vaikka just söin :DDDD



UiJui...ja aika kuumia isäntiä siellä töissä. Lämpeisin kyllä koko yläriville, Pasille ehkä kuitenkin eniten.

TJEU: www.postres.fi -> Ihmiset
Janisa

Posts: 2,226

#9812 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

Lyylikki, 21.8.2007 18:17:
---
pirpeli, 21.8.2007 18:12:
Postresissa mä haluisin ite käydä. Mulle tuli nälkä vaikka just söin :DDDD

---


UiJui...ja aika kuumia isäntiä siellä töissä. Lämpeisin kyllä koko yläriville, Pasille ehkä kuitenkin eniten.

TJEU: www.postres.fi -> Ihmiset



Taa on kylla nyt mun paivan naurut -selasin kanssa noita kundeja lapi ja mietiskelin ihan samaa etta kylla tassa lampenis kuumille uroksille kunnes yksi naama noista onkin jo mun vanha hoito! *lmao*

Suosittelen siis paikkaa...! *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Janisa

Posts: 2,226

#9813 • • Janisa vaikeasti kesytettävä
Kopsaan oman tekstini tuolta paivan o_O-puolelta:


Taa nyt vahan vaivaa mua... Taalla osui silmiini McDonaldsin kampanja ja oikoluin pari kertaa niiden lehtista, jossa sanotaan etta vastoin yleisia luuloja Tomaatti ei ole vihannes vaan hedelma.

Taa jai vaivaa mun mielta, joten katselin ihan Suomenkin Wikista asiaa. Siella ei ole suoraa mainintaa siita, etta tomaatti on vihannes, mutta siella oli viittaus etta Tomaatti oli valittu vuoden vihannekseksi 2000-luvun alkupuolella.

Taa on mun paivan o_O ja ma aion tahan jostain saada myos virallisen vastauksen.


En siis halua Wikista vastausta, silla se ei tyydyttanyt mua; muita keinoja kehiin! *iloinen*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

milo

Posts: 860

#9814 • • milo Plaugenaut

Janisa, 21.8.2007 22:26:
Kopsaan oman tekstini tuolta paivan o_O-puolelta:


Taa nyt vahan vaivaa mua... Taalla osui silmiini McDonaldsin kampanja ja oikoluin pari kertaa niiden lehtista, jossa sanotaan etta vastoin yleisia luuloja Tomaatti ei ole vihannes vaan hedelma.



Itseasiassa tomaatti on marja.

"Botanically, a tomato is the ovary, together with its seeds, of a flowering plant: a fruit or, more precisely, a berry. However, the tomato is not as sweet as those foodstuffs usually called fruits and, from a culinary standpoint, it is typically served as part of a salad or main course of a meal, as are vegetables, rather than at dessert, as are fruits. As noted above, the term "vegetable" has no botanical meaning and is purely a culinary term."

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Janisa

Posts: 2,226

#9815 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

milo, 21.8.2007 22:30:
---
Janisa, 21.8.2007 22:26:
Kopsaan oman tekstini tuolta paivan o_O-puolelta:


Taa nyt vahan vaivaa mua... Taalla osui silmiini McDonaldsin kampanja ja oikoluin pari kertaa niiden lehtista, jossa sanotaan etta vastoin yleisia luuloja Tomaatti ei ole vihannes vaan hedelma.

---


Itseasiassa tomaatti on marja.




No mita helvettia...?!?!?!?!?!?!?!?! Ala nyt hyva mies mua enempaa sekoita!

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

milo

Posts: 860

#9816 • • Edited milo Plaugenaut

Janisa, 21.8.2007 22:33:
---
milo, 21.8.2007 22:30:
---
Janisa, 21.8.2007 22:26:
Kopsaan oman tekstini tuolta paivan o_O-puolelta:


Taa nyt vahan vaivaa mua... Taalla osui silmiini McDonaldsin kampanja ja oikoluin pari kertaa niiden lehtista, jossa sanotaan etta vastoin yleisia luuloja Tomaatti ei ole vihannes vaan hedelma.

---


Itseasiassa tomaatti on marja.

---

No mita helvettia...?!?!?!?!?!?!?!?! Ala nyt hyva mies mua enempaa sekoita!



No niinhän tuossa lainauksessa lukee. "Kasvitieteellisesti tomaatti on kukkivan kasvin siemenkota(ovary?); hedelmä tai tarkemmin marja."

En sitten tiedä missä menee marjan ja hedelmän raja koska, sekä omena, että viinimarjat ovat kukkivan kasvin siemenkotia.

--
We are, ultimately, all alone, and I am incapable of expressing emotion in any way, shape or form apart from through the medium of mix tapes. -Adam First

Janisa

Posts: 2,226

#9817 • • Janisa vaikeasti kesytettävä

milo, 21.8.2007 22:39:
---
Janisa, 21.8.2007 22:33:
---
milo, 21.8.2007 22:30:
---
Janisa, 21.8.2007 22:26:
Kopsaan oman tekstini tuolta paivan o_O-puolelta:


Taa nyt vahan vaivaa mua... Taalla osui silmiini McDonaldsin kampanja ja oikoluin pari kertaa niiden lehtista, jossa sanotaan etta vastoin yleisia luuloja Tomaatti ei ole vihannes vaan hedelma.

---


Itseasiassa tomaatti on marja.

---

No mita helvettia...?!?!?!?!?!?!?!?! Ala nyt hyva mies mua enempaa sekoita!

---


No niinhän tuossa lainauksessa lukee. "Kasvitieteellisesti tomaatti on kukkivan kasvin siemenkota(ovary?); hedelmä tai tarkemmin marja."

En sitten tiedä missä menee marjan ja hedelmän raja, koska sekä omena, että viinimarjat ovat kukkivan kasvin siemenkotia.



Noh, mulle riittikin se etta se ei ole vihannes. *iloinen* Vaikkakin musta tuntuu etta suurin osa (niinkuin minakin eiliseen saakka...) edelleen luokittelee tomaatin vihannekseksi... *joo*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

sapeli

Posts: 11,768

#9818 • • sapeli jokukukamikä?
Mistähän saisin sellaisen t-paidan, jossa on super mariosta tuttu lisärisieni? Mieluiten siis Suomesta, tai ainakin sellaiselta saitilta missä käy visa electron...

One_up_t-shirt.jpg

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jago

Posts: 4,039

#9819 • • Jago un-trained monkee
Onko suolakurkkupurkeissa oleva neste täysin etikkaa?
Haihtuuko etikka tai kuivuuko se ollenkaan?

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Hitchhiker

Posts: 1,754

#9820 • • Edited Hitchhiker

Jago, 22.8.2007 18:12:
Onko suolakurkkupurkeissa oleva neste täysin etikkaa?
Haihtuuko etikka tai kuivuuko se ollenkaan?


Ei ole täyttä etikkaa, laimeahko seos vedestä ja väkiviinaetikasta (laimea happo muutenkin n.3-5%). Ja etikkaseos haihtuu jos ympäristö on siihen suodullinen --> huoneenlämpö vai jääkaappi, onko purkki suljettu vai avonainen *vink*.