Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,456,884 views

Anselmi

Posts: 2,578

#6881 • • Anselmi And sell me
Tarkoituksena vaihtaa vanha läppäri uuteen. Ajattelin ostaa 14" näytöllä, mutta nyt ruvennut jahkailemaan että onko se liian pieni, eli rupeaako häiritsemään kun on tottunut isompaan (tällä hetkellä käytössä 15"). Vaihtoehtona on 15,4".
Onko kokemuksia? Onko tuolla tuumalla edes väliä vai tottuuko siihen? (eli onko koolla väliä? *lmao*)
(tyhmä kysymys, i know, mutta siksipä sen täällä kysynkin*nauru*)

--
sen pituinen se

Jussi Soro

Posts: 6,385

#6882 • • Jussi Soro choon!

2la, 23.8.2006 13:17:
Joo, hitaalla yhteydellä toi spostin saapuminen voi kestää viikonkin. Etenkin täällä Turun suunnalla. :/


Olihan tää trolli?

Sähköposti tulee yhteysnopeudesta riippumatta aina silloin, kun se serverille tulee.
Amuck

Posts: 2,396

#6883 • • Amuck dub-i-dub

JussiS, 23.8.2006 13:49:
---
2la, 23.8.2006 13:17:
Joo, hitaalla yhteydellä toi spostin saapuminen voi kestää viikonkin. Etenkin täällä Turun suunnalla. :/
---

Olihan tää trolli?

Sähköposti tulee yhteysnopeudesta riippumatta aina silloin, kun se serverille tulee.


:D Jussi relaa vähä

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

mardis

Posts: 334

#6884 • • mardis Humppa-Hannele

kml, 23.8.2006 13:01:
Mulle tuli HOAS:lta tekstiviesti, että mulle on meilattu/postitettu asuntotarjous joka pitää vahvistaa viim. 28.8. mennessä, mutta ei oo tullu sähköpostiin mitään.. ?

Eli, onko kellään kokemuksia, että tuleeko se tarjous sit jotenki jäljessä ? :/



Kyllä mulla on ainakin se asuntotarjous ollu samantien postissa molempina kertoina.
Kannattaa soitella perään jos ei huomennakaan oo vielä kuulunu.
Ehtii sit paremmin miettii asiaa ennen kuin pitää päättää.

--
~Dancers have happy feet~

kml

Posts: 1,142

#6885 • • kml Keyhole Markup Language

mardis, 23.8.2006 14:56:
Kyllä mulla on ainakin se asuntotarjous ollu samantien postissa molempina kertoina.
Kannattaa soitella perään jos ei huomennakaan oo vielä kuulunu.
Ehtii sit paremmin miettii asiaa ennen kuin pitää päättää.



Joop, kärsivällisyys riitti tunnin odotteluun ja sieltähän se sitten tuliki :P

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Kolera

Posts: 4,256

#6886 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Kun menee spermapankkiin luovuttamaan niin saako mukana olla oma lypsäjä? Tai vaikka sit menis kaverin kanssa luovuttaa ni pääsiskö samaa koppii vai voisko siin olla xiittauksen mahollisuus ni ei saiskaa =(

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Jussi Soro

Posts: 6,385

#6887 • • Jussi Soro choon!

2la, 23.8.2006 13:50:
:D Jussi relaa vähä


No kun duunikseen joutuu työskenteleen erilaisten tietokonevammaisten ihmisten kanssa, ni ei voi aliarvioida ;)
kml

Posts: 1,142

#6888 • • kml Keyhole Markup Language

wiwi, 22.8.2006 17:08:
Mihin ja miksi ovat yhtäkkiä hävinneet erinäisten nickien vokaalit?



Johtuu wowin pelaajista.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

kml

Posts: 1,142

#6890 • • Edited kml Keyhole Markup Language

domi, 23.8.2006 17:56:
sekin? *ding*



ZG MC TF KS QT PK MB SM WC.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

wiwi

Posts: 1,575

#6892 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

kml, 23.8.2006 17:53:
---
wiwi, 22.8.2006 17:08:
Mihin ja miksi ovat yhtäkkiä hävinneet erinäisten nickien vokaalit?
---
Johtuu wowin pelaajista.



No niin just niin, ois pitäny arvata. Mulle selvis ehkä viime viikolla jollain hataralla tasolla, mikä on wow.

Sekin riitti kyllä. :D

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kml

Posts: 1,142

#6893 • • kml Keyhole Markup Language

wiwi, 23.8.2006 18:58:
No niin just niin, ois pitäny arvata. Mulle selvis ehkä viime viikolla jollain hataralla tasolla, mikä on wow.

Sekin riitti kyllä. :D



Joo, mutta se on niiden syytä oikeestikki, koska niitä on niin vitusti. Ja niillä on ikävä tapa lyhentää KAIKKI mikä koostuu kahdesta sanasta, tai yhdestä jossa on enemmän ku 4 kirjainta. *grr*

(mä oon kyllä huono ihminen puhumaan tästä, kumimuumi->kml :P)

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6894 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mistä kaupasta löytyis hyllystä "2CR5" paristo *hmph*

Pitäis viimeistään huomenna käydä ostamassa sellanen...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6896 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

andi--, 24.8.2006 21:45:
---
Steven Hoaks, 24.8.2006 16:53:
Mistä kaupasta löytyis hyllystä "2CR5" paristo *hmph*

---

Kannattaa kokeilla jotain fotoliikettä.



Löyty jo kun ajettiin tänään jumbon ohi... Eka liike mihin kävelin sisään *pepsodent*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Bio

Posts: 4,429

#6897 • • Bio The Bullies / Pinky

Viivi, 24.8.2006 22:06:
Miksi kaikki ruoka ja kahvi maistuu paremmalta metsässä?



Ulkoilma kasvattaa ruokahalua. Kahvi maistuu muutenkin hyvälle missä vain, mut kai se sit viel hieman paremmalta jos ulkona on viileetä.
Foxmagon

Posts: 1,329

#6899 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Miks mun näkökenttä rupeaa vaappumaan nopeaan tahtiin vasemmalta oikealle aina näin välillä koneen ääressä? Saavuin juuri äsken tähän eteen ja heti alko. Eikä ole ensimmäinen kerta. Perkele. Sitten kun vilkaisee muualle niin sitten ei enää vaapu. (ja ei, koneeni ei heilu.)

Toinen asia. Muuttuuko kenenkään muun kämmenet ihan pinkeiksi (väri, vaik mun kädet onki aika pinkeet.) kun käsittelee puuta?

En tiedä kuuluko nää tänne, mut ihan sama. *hiustenpyörittelpurkkapallopoks* DAA.

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Jussi Soro

Posts: 6,385

#6900 • • Jussi Soro choon!

Foxmagon, 24.8.2006 22:34:
Miks mun näkökenttä rupeaa vaappumaan nopeaan tahtiin vasemmalta oikealle aina näin välillä koneen ääressä? Saavuin juuri äsken tähän eteen ja heti alko. Eikä ole ensimmäinen kerta. Perkele. Sitten kun vilkaisee muualle niin sitten ei enää vaapu. (ja ei, koneeni ei heilu.)


Liian iso ruutu, liian pienellä resoluutiolla ja katsot liian läheltä, jolloin silmiä joutuu liikuttamaan aika paljonkin, että saa luettua rivejä, tai hahmotettua kokonaisuuksia?