Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,466,249 views

Foxmagon

Posts: 1,329

#6901 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

JussiS, 24.8.2006 22:42:


Liian iso ruutu, liian pienellä resoluutiolla ja katsot liian läheltä, jolloin silmiä joutuu liikuttamaan aika paljonkin, että saa luettua rivejä, tai hahmotettua kokonaisuuksia?



Nnä, näytön koolla ei tunnu olevan mitään merkitystä asiaan.

Mut viivin heittämä väsymys ynnä muu saattais hyvinkin olla oikeita syitä. *ding*

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

hrdkvr

Posts: 3,929

#6902 • • hrdkvr KURGO
kiihotuuko homo/lesbo omista värkeistään??

--
-keep it hard-

wiwi

Posts: 1,575

#6903 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

hrdkvr, 25.8.2006 10:06:
kiihotuuko homo/lesbo omista värkeistään??



Joo, ne herää aamulla, kattoo itteään ja on sillee et "Jee mun pippeli! Taidanpa jäädä telmimään itseni kanssa kun oon niin haluttava!" *justjoo*

Väittäisin, että sukupuolisessa suuntautumisessa on kyse vähän muustakin kuin "värkeistä".

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

hrdkvr

Posts: 3,929

#6904 • • hrdkvr KURGO

wiwi, 25.8.2006 10:23:
---
hrdkvr, 25.8.2006 10:06:
kiihotuuko homo/lesbo omista värkeistään??

---


Joo, ne herää aamulla, kattoo itteään ja on sillee et "Jee mun pippeli! Taidanpa jäädä telmimään itseni kanssa kun oon niin haluttava!" *justjoo*

Väittäisin, että sukupuolisessa suuntautumisessa on kyse vähän muustakin kuin "värkeistä".

¨

jos mulla olis kunnon tissit niin tasan niitä puristelisin :D

--
-keep it hard-

wiwi

Posts: 1,575

#6905 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

hrdkvr, 25.8.2006 10:27:
---
wiwi, 25.8.2006 10:23:
---
hrdkvr, 25.8.2006 10:06:
kiihotuuko homo/lesbo omista värkeistään??

---


Joo, ne herää aamulla, kattoo itteään ja on sillee et "Jee mun pippeli! Taidanpa jäädä telmimään itseni kanssa kun oon niin haluttava!" *justjoo*

Väittäisin, että sukupuolisessa suuntautumisessa on kyse vähän muustakin kuin "värkeistä".

---
¨

jos mulla olis kunnon tissit niin tasan niitä puristelisin :D



Niin, jos olisit mies, jolla on tissit.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Verano

Posts: 4,649

#6907 • • Verano Merituuli

hrdkvr, 25.8.2006 10:06:
kiihotuuko homo/lesbo omista värkeistään??



Tottakai.

Kaikki varmasti kiihottuvat (ellei nyt sitten ole jotain itsetunto-ongelmia tms) omista "värkeistään" riippumatta siitä, millaisista muitten ihmisten värkeistä syttyy.

Mutta kysymys siitä kiihottuuko homo/lesbo/bi enemmän omista sukupuolielimistään kuin hetero voisi olla jopa ihan relevantti. Jos rakastaa muitten ihmisten peniksiä ja huomaa että kappas, olen niin onnekas, että minulla on sellainen omastakin takaa, niin ehkäpä väittämä voisi olla oikea. Mutta tosiaan heterotkin yllättäen kiihottuvat omistakin ihanuuksistaan, ja kysymys siitä kummat kiihottuvat enemmän jää auki. Eivät edes bit ole tähän jäävejä vastaamaan.
xandra

Posts: 281

#6908 • • xandra bambi
Mitä tapahtuu sirukortille jos antaa kolme kertaa väärän tunnusluvun automaatilla? Kun se korttihan on osittain ulkona, niin voiko sitä edes nielaista? *ding*

Kaks kertaa on nyt mennyt väärin, vieläköhän uskaltaa kokeilla..*blondeil*

--
“Imagination is the highest kite one can fly”

Lauren Bacall

wiwi

Posts: 1,575

#6909 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

hrdkvr, 25.8.2006 10:54:
---
wiwi, 25.8.2006 10:49:


Niin, jos olisit mies, jolla on tissit.

---
vähentääkö tyhmät kysymykset mun miehisyyttä?


Huoh. Jos siis olisit mieleltäsi yhä sinä, olisit varmasti innoissasi rajattomasta tissienpuristelumahdollisuudesta, mutta jos olisit nainen (hetero/bi/lesbo, miten vain), tuskin tuntisit samanlaista vastustamatonta halua kähmiä itseäsi ihan vain koska se on niin kivaa. Jos taas haluat tuottaa nautintoa itsellesi, en usko, että seksuaalinen suuntautumisesi vaikuttaa asiaan, vaan teet sitä, mikä hyvältä tuntuu.

Itse näen seksuaalisuuden/kiihottumisen vähän laajempana asiana kuin pelkästään sukupuolielimiin (eikä esimerkiksi siihen, kelle ne kuuluvat ja mitä niillä voi tehdä) liittyvänä innostuksena, mutta jos - kuten Veranokin sanoi - kyse on vain ja ainoastaan siitä, että on erityisen kiinnostunut vaikka nyt peniksistä, on asia tietysti eri.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

hrdkvr

Posts: 3,929

#6910 • • hrdkvr KURGO

wiwi, 25.8.2006 12:04:
---
hrdkvr, 25.8.2006 10:54:
---
wiwi, 25.8.2006 10:49:


Niin, jos olisit mies, jolla on tissit.

---
vähentääkö tyhmät kysymykset mun miehisyyttä?

---


Itse näen seksuaalisuuden/kiihottumisen vähän laajempana asiana kuin pelkästään sukupuolielimiin



niin koska olet nainen..

me miehet kiihotutaan kun nähdään tissit ..
en ole kauhean syvällisiä keskusteluita kiihottumisista käynyt homo tuttujeni kanssa, mutta pieni kutina olis et niitäkin se kikki kiinostaa..

anteeksi jos mun tyhmä kysymys jotenkin loukkas sun seksuaalisuutta..se vaan eilen tuli mieleen jonkun (miehen) lauseesta "mitäs jos mulla olis tissit"

--
-keep it hard-

wiwi

Posts: 1,575

#6911 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

hrdkvr, 25.8.2006 12:07:
---
wiwi, 25.8.2006 12:04:
---
hrdkvr, 25.8.2006 10:54:
---
wiwi, 25.8.2006 10:49:


Niin, jos olisit mies, jolla on tissit.

---
vähentääkö tyhmät kysymykset mun miehisyyttä?

---


Itse näen seksuaalisuuden/kiihottumisen vähän laajempana asiana kuin pelkästään sukupuolielimiin
---


niin koska olet nainen..

me miehet kiihotutaan kun nähdään tissit ..



Siksipä painotinkin sanaa mies, en siksi, että olisin epäillyt miehisyyttäsi, kuten asian halusit ymmärtää.

anteeksi jos mun tyhmä kysymys jotenkin loukkas sun seksuaalisuutta



En mä nyt kyllä käsitä, miten oletat mun loukkantuneen. Kerroin vain miten asian näen ja ensireaktioni kysymykseesi johtui nimenomaan tavastani katsoa asiaa. Mutta koska on selvää, että lähestymistapamme tähän alueeseen ovat aikas erilaiset, voi keskustelun allekirjoittaneen puolesta jättää tähän. Que?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

wiwi

Posts: 1,575

#6912 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Viivi, 24.8.2006 22:06:
Miksi kaikki ruoka ja kahvi maistuu paremmalta metsässä?



Koska metsässä on aina hyvä meininki. Stressi hälvenee ja mieliala kohoaa. Ehkä siinä sivussa saa sitten vähän liikuntaakin, mikä tietenkin vaikuttaa myös.

Minä *sydän* Metsiä

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Jocular

Posts: 1,359

#6913 • • Jocular Janni
Mitä ne on ne numerot, jotka juoksee junaraiteiden sivussa? esim. 600+9.. vähän matkaa eteenpäin "620" ... "640"... "660" jne. jotain etäisyyksiä/pituuksia? Mut mikä toi +9 on?

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6914 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

wiwi, 25.8.2006 12:36:
---
Viivi, 24.8.2006 22:06:
Miksi kaikki ruoka ja kahvi maistuu paremmalta metsässä?

---

Koska metsässä on aina hyvä meininki. Stressi hälvenee ja mieliala kohoaa. Ehkä siinä sivussa saa sitten vähän liikuntaakin, mikä tietenkin vaikuttaa myös.

Minä *sydän* Metsiä



Hemmetin hipit *lmao*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

wiwi

Posts: 1,575

#6915 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Steven Hoaks, 25.8.2006 12:45:
---
wiwi, 25.8.2006 12:36:
---
Viivi, 24.8.2006 22:06:
Miksi kaikki ruoka ja kahvi maistuu paremmalta metsässä?

---

Koska metsässä on aina hyvä meininki. Stressi hälvenee ja mieliala kohoaa. Ehkä siinä sivussa saa sitten vähän liikuntaakin, mikä tietenkin vaikuttaa myös.

Minä *sydän* Metsiä

---

Hemmetin hipit *lmao*



Kiitos. *hihu* Multa löytyy kotoa hieno kokoelma puissakiipeilemiskuvia, ehkä profiilikuvan olisi aika lähteä vaihtoon...

I was born on the countryside.
(And here I still am.)

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

akiapina

Posts: 2,729

#6916 • • akiapina apinaki
ois tossa ens viikonloppuna kaverin mökkihipat, ja siellä on 2kw aggrekaatti. mites siinä riittää potku soittopeleihin ja äänentoistoon?

t. tyhmä
Karski

Posts: 6,049

#6917 • • Edited Karski Pomon kätyri

akiapina, 26.8.2006 23:09:
ois tossa ens viikonloppuna kaverin mökkihipat, ja siellä on 2kw aggrekaatti. mites siinä riittää potku soittopeleihin ja äänentoistoon?

t. tyhmä



No riippuu tietysti niiden kamojen
virrantarpeesta, onks teillä siel
PA vai joku kotistereoviritys?

2kW riittää kyl perus kotisettiin,
ja pienen PA:nkin kanssa. Esim. meillä
on ollut 1 kW PA:ta + dekit +
mikseri kiinni 1,5 kW aggregaatissa,
hyvin on riittänyt.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

akiapina

Posts: 2,729

#6918 • • akiapina apinaki

Karski, 26.8.2006 23:15:
---
akiapina, 26.8.2006 23:09:
ois tossa ens viikonloppuna kaverin mökkihipat, ja siellä on 2kw aggrekaatti. mites siinä riittää potku soittopeleihin ja äänentoistoon?

t. tyhmä

---


No riippuu tietysti niiden kamojen
virrantarpeesta, onks teillä siel
PA vai joku kotistereoviritys?

2kW riittää kyl perus kotisettiin,
ja pienen PA:nkin kanssa. Esim. meillä
on ollut 1 kW PA:ta + dekit +
mikseri kiinni 1,5 kW aggregaatissa,
hyvin on riittänyt.



6min, klubitus <3 joo ei sinne mitään isoa pa:ta ainakaan tuu, joten eiköhän tolla pärjää. kiitos :)
Lyylikki

Posts: 2,975

#6919 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Pystyykö kukaan muu, kuin yksityisviestin vastaanottaja ja lähettäjä lukemaan sen viestin klubbarissa? Siis periaatteessa. Saako modet sen näkyviin jotenkin tai joku hakkeri?

Mitenkäs esimerkiksi galleriassa tai muilla foorumeilla sama juttu toimii? Samalla tavalla?

Mietin vaan, että jos on jotain häiriköintiä tms.?
KooKie

Posts: 4,338

#6920 • • KooKie aka. Petress Pan
Mikä/mitä on "finrg"?

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!