Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,454,578 views

domi

Posts: 7,069

#6941 • • domi Työn sankari.

mayah, 31.8.2006 12:53:
Mun vaatekaappi kärtsää ihan hirveelle. Siis sellaselle vanhalle komerolle. Ideoita miten sen hajun sais pois?

Oon nyt koittanu näitä "odour control imee hajun pois"-ratkasuita, mut eivätpähän tunnu mitään imevän, sekä niitä perinteisiä pyöreän mallisia hajuste-juttuja jotka voi läimästä tarran kanssa seinään ja joista voi siis säädellä sitä tuoksun määrää sekä hajuste-kukkien-terälehti pussukoita.

NI MITÄ MÄ TEEN. Ku alkaa vaatteisiinkin jo tarttuu se ällötys.


Jos on mahis vetää pinnat uusiksi, niin se auttaa.
Optik

Posts: 1,691

#6942 • • Optik Piikkisika/Outopallo
Pinky & Brain

Ren & Stimpy

Klasaripiirretyt: Aku, Mikki ja hessu pätkikset.. Maantiekiitäjät, repe sorsat ja väiski vemmelsääret..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

wiwi

Posts: 1,575

#6943 • • Edited wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Steven Hoaks, 31.8.2006 12:42:
Kertokaas jotain kivoja Animaatioita/piirrettyjä *joo*


Ren & Stimpy! Ne on just niin kivoja :D

Edit: Optikin kanssa tismalleen samaan aikaan *nauru*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Pätkis

Posts: 1,038

#6944 • • Pätkis Pikkis

mayah, 31.8.2006 12:53:
Mun vaatekaappi kärtsää ihan hirveelle. Siis sellaselle vanhalle komerolle. Ideoita miten sen hajun sais pois?

Oon nyt koittanu näitä "odour control imee hajun pois"-ratkasuita, mut eivätpähän tunnu mitään imevän, sekä niitä perinteisiä pyöreän mallisia hajuste-juttuja jotka voi läimästä tarran kanssa seinään ja joista voi siis säädellä sitä tuoksun määrää sekä hajuste-kukkien-terälehti pussukoita.

NI MITÄ MÄ TEEN. Ku alkaa vaatteisiinkin jo tarttuu se ällötys.


Yves Rocherilta sai joskus sellaisia pieniä laatikoita, jotka tuoksuu esim. vaniljalle noin talon toisesta päästä toiseen. Sellaisen kun lukitset kaappiisi, voi olla että tuoksuu yhä paskalle, mutta taatusti myös vaniljalle.

Ja sit tuli mieleen noi vessanraikastimet; kaappi tyhjäksi ja suihketta perään. Mut olit tainnu jo kokeilla.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

domi

Posts: 7,069

#6945 • • domi Työn sankari.

mayah, 31.8.2006 13:02:
Musta ne on sen verran siistit, et ne on taidettu maalata tossa muun rempan yhteydessä joka on siis just tehty ennen ku muutin. Mutta se on vanha talo, ni siks ne kärtsää.


Mut yleensä haju on pinnoissa. Esim. asunnoissa oleva tupakanhaju, sehän tarttuu parhaiten tapettiseiniin, ja sen saa hyvin katoamaan mm. maalaamalla. Uskon et vaikka se haju ei kokonaan katoaisi, niin ainakin hyvin suuri osa siitä pintojen uusimisen jälkeen.
T0mbstone

Posts: 728

#6946 • • Edited T0mbstone The Process.

Steven Hoaks, 31.8.2006 12:42:
Kertokaas jotain kivoja Animaatioita/piirrettyjä *joo*

Oon kipeenä ja tekis mieli kattoo jotain mieltä kohentavaa *hihu*

The Simpsons, Futurama, Looney Tones, Tom & Jerry... Näiden kaikki jaksot mulla on joten jotain muita kivoja *hihu*



Japanilaista laatuviihdettä: Naruto, full metal alchemist & samurai champloo. Sit lisäks drawn together, robot chicken ja tripping the rift. *sydän*

Animet on aavistuksen totisempia, mutta jälkimmäisistä erityisesti robot chicken on räävitöntä pikahuumoria. *joo*

--
~If you understand, things are just as they are... If you do not understand, things are just as they are....~

Jone

Posts: 8,258

#6947 • • Jone Archibald Haddock
Joku junnu tai miksei vähän vanhempikin henkilö voisi varmaan kertoa mulle mihin aikaan abihuppareista pistetään yleensä tilauksia sisään? Kelailen tässä josko itse ehtisin jo tämän vuoden aaltoon mukaan mahdollisena toimittajana.
Cloud

Posts: 2,162

#6948 • • Cloud Game Freak
Steven Hoaks, 31.8.2006 12:42:
Kertokaas jotain kivoja Animaatioita/piirrettyjä *joo*

Oon kipeenä ja tekis mieli kattoo jotain mieltä kohentavaa *hihu*

The Simpsons, Futurama, Looney Tones, Tom & Jerry... Näiden kaikki jaksot mulla on joten jotain muita kivoja *hihu*


[/quote]

Jotain disneyn leffoja vaiks tai pixarin animaatioita. Ne on hyviä kompaktin kokosia ni jaksaa katsoa helposti vaiks ei kauheesti tykkäiskään.

Hankit Disney Channelin Ni näät päivät pitkät Classisia piirrettyjä Niinku varjoankka, Ankroniikka, hoponpooppoo, resquerangers, talespin yms.

Animea on sivut pullollaan. Meet vaan http://www.animenfo.com/ ja tutkit sieltä mieleisiä anime sarjoja/leffoja

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

wiwi

Posts: 1,575

#6949 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

mayah, 31.8.2006 12:53:
Mun vaatekaappi kärtsää ihan hirveelle. Siis sellaselle vanhalle komerolle. Ideoita miten sen hajun sais pois?


Hesarin sunnuntailehdessä ilmestyvältä Torsti/Kirsti vastaa-palstalta saa yleensä seikkaperäiset ohjeet suunnilleen mihin vain. Tai sitten Pirkassa kun on sellainen Maija (tai jtn) ottaa selvää-osio. Useinhan jos hajun päälle vain ruiskii jotain, siitä tulee jopa entistä epämiellyttävämpi. *poks*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6950 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mistäköhän kannattais ettii halpaa videotykkiä? Kannattaako niitäkin saksasta tilaille (niinkuin mitä tahansa muuta) vai löytyykö jotain halpaa vaihtoehtoa täältäkin?

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

m1kk3

Posts: 5,560

#6951 • • Edited m1kk3 no-life

Steven Hoaks, 31.8.2006 17:34:
Mistäköhän kannattais ettii halpaa videotykkiä? Kannattaako niitäkin saksasta tilaille (niinkuin mitä tahansa muuta) vai löytyykö jotain halpaa vaihtoehtoa täältäkin?


http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26309 <- tuolta löydät mallit ja hinnat, googlella etit sitte kyseisestä mallista tietoa jos jostain kiinnostut :) ja siitä tuotteen nimestä kun painat niin pääset sitte sivulle jossa on se kaupan nimi josta ton saa siihen hintaan mikä on mainittu. Päivitettyä ja tuoretta hintatietoa tuolla on *joo* Toi siis koskee kotimaata. Saksasta en tiedä, jotenkin tuntuu että tokkopa ne nyt _niin_ paljon halvempia siellä on. Mut kandee toki tsekata sieltäkin.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ezzy

Posts: 8,060

#6952 • • Edited ezzy Droid-pappa

Steven Hoaks, 31.8.2006 17:34:
Mistäköhän kannattais ettii halpaa videotykkiä? Kannattaako niitäkin saksasta tilaille (niinkuin mitä tahansa muuta) vai löytyykö jotain halpaa vaihtoehtoa täältäkin?



www.videotykki.fi myy aika halvalla. Millaseen käyttöön ja minkä hintasta oot kattomassa?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6953 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ezzy, 31.8.2006 18:29:
---
Steven Hoaks, 31.8.2006 17:34:
Mistäköhän kannattais ettii halpaa videotykkiä? Kannattaako niitäkin saksasta tilaille (niinkuin mitä tahansa muuta) vai löytyykö jotain halpaa vaihtoehtoa täältäkin?

---

videotykki.fi myy aika halvalla. Millaseen käyttöön ja minkä hintasta oot kattomassa?



Ihan telkkarin katteluun ja pleikan pelaamiseen. Meiltä läks meidän vanha tykki ja mä luulin että pärjään ihan hyvin ilman mutta nyt parin viikon jälkeen rupee tulee tärinät kun ei voi katella seinältä uutisia *hih* HDTV tykkiä en välttis tarvi, joten alle tonnin tykkiä haen kuitenkin *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Auacusha

Posts: 1,097

#6954 • • Auacusha Koneradio
Mistä nokian kontio kumisaappaat ovat saaneet nimensä ?

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

aleksisi

Posts: 282

#6955 • • Edited aleksisi

dark-raver, 31.8.2006 19:07:
Mistä nokian kontio kumisaappaat ovat saaneet nimensä ?

kait niitten kanssa viihtyy metässä yhtä hyvin ku karhutkin..

edit:typo

--
siellä missä jatkot..

Hyzenthlay

Posts: 5,103

#6956 • • Hyzenthlay myrkynsekoittaja
Tietääköhän joku, voiko HOASille soittaa, ja kysellä monentenako on asuntojonossa? *ding* Että elätelläkö toiveita halvasta huoneesta vai pitääkö etsiä vapailta markkinoilta...

--
Lapsuus on lyhyt, joten kannattaa juhlia aina kun voi :D

WiljamiDzay

Posts: 1,291

#6957 • • WiljamiDzay Nyypiö

Hyzenthlay, 31.8.2006 20:50:
Tietääköhän joku, voiko HOASille soittaa, ja kysellä monentenako on asuntojonossa? *ding* Että elätelläkö toiveita halvasta huoneesta vai pitääkö etsiä vapailta markkinoilta...



Kyl ainaki niihin OASeihin, joiden kanssa oon asioinu, on voinu soittaa (en kyl oo HOASin kanssa, mut uskoisin että voi sinnekkin...)

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Displacer

Posts: 1,828

#6958 • • Edited Displacer

WiljamiDzay, 31.8.2006 20:56:
---
Hyzenthlay, 31.8.2006 20:50:
Tietääköhän joku, voiko HOASille soittaa, ja kysellä monentenako on asuntojonossa? *ding* Että elätelläkö toiveita halvasta huoneesta vai pitääkö etsiä vapailta markkinoilta...

---


Kyl ainaki niihin OASeihin, joiden kanssa oon asioinu, on voinu soittaa (en kyl oo HOASin kanssa, mut uskoisin että voi sinnekkin...)



Ja meillä lappeenrannassa on ainakin sellanen hieno systeemi että netistä näkee suoraan monesko on jonossa missäkin kohteessa ja monta hakijaa niihin on :)

edit: nii ja sillähän se selviää kun ottaa puhelimen käteen ja soittaa, ei ole kovin vaikeeta.
Avernian

Posts: 7,451

#6959 • • Avernian Kerettiläinen
Mikä on/millanen ihminen on leija?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let&#039;s get ready to ruuuumblee! *sydän*