Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,410,987 views

zenny

Posts: 1,145

#6961 • • zenny Pieni sateenvarjotyttö
Mikä biisi soi sub tv:n kovan onnen kundi mainokses?

--
Loikka suuri kuin Kiinan muuri
Kilttinä vain kanssasi leikkisin
mutta mihin minä raitani jättäisin

kml

Posts: 1,142

#6962 • • kml Keyhole Markup Language
Monta riviä on tavallisessa Fazerin suklaalevyssä ?

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Syder

Posts: 2,255

#6963 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.

Avernian, 1.9.2006 22:42:
Mikä on/millanen ihminen on leija?


Riippuu vähä asiayhteydestä, mut leija voi esim olla ihminen jonka palveluksia eri tahot käyttävät omiin tarpeisiinsa, antavat varusteet ja tiedot yms ja jos joku menee pielee ni kaikki yhteistyö kiistetään, näin siis elokuvissa.
"Normaalista" elämästä ei oikee tuu muuta mielee ku pintaliitäjä.

--
Divida et impera.

Fea

Posts: 690

#6964 • • Fea Ithaqua
Mikä on MacGyverin etunimi?

--
Booze is the answer. I dont remember the question

mia-ow

Posts: 387

#6965 • • mia-ow Mörrimöykky

Fea, 3.9.2006 12:14:
Mikä on MacGyverin etunimi?



Agnus. Näin mulle ainakin vastattiin kun mietin viikko sitten samaa asiaa.
Pätkis

Posts: 1,038

#6966 • • Pätkis Pikkis
Onko rään valumisen estämiseksi tai edes tai vähentämiseen mitään keinoa / toivoa?
Terveisin niisk tyrsk tursk bllrrrp atsiih.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

pirpeli

Posts: 5,533

#6967 • • pirpeli

Pikkis*, 3.9.2006 14:59:
Onko rään valumisen estämiseksi tai edes tai vähentämiseen mitään keinoa / toivoa?
Terveisin niisk tyrsk tursk bllrrrp atsiih.



Nessuista tupot vaan nenuun. Auttaa vähäks aikaa. Parempi viel jos ne on niitä mentol-nenäliinoja. Ja niistäminen ja nenunalustan rasvaaminen on tärkeetä kans.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

ella_

Posts: 1,329

#6968 • • ella_

Pikkis*, 3.9.2006 14:59:
Onko rään valumisen estämiseksi tai edes tai vähentämiseen mitään keinoa / toivoa?
Terveisin niisk tyrsk tursk bllrrrp atsiih.



nenäsumute! auttaa nuhaan ja tukkoisuuteen. ja sitten on tietysti duact-lääke, joka kaiketi vaatii reseptin (?) mut kuivattelee hyvin noita onteloiden limoja.

--
Elementary, my dear.

ella_

Posts: 1,329

#6969 • • ella_

Jone, 31.8.2006 13:31:
Joku junnu tai miksei vähän vanhempikin henkilö voisi varmaan kertoa mulle mihin aikaan abihuppareista pistetään yleensä tilauksia sisään? Kelailen tässä josko itse ehtisin jo tämän vuoden aaltoon mukaan mahdollisena toimittajana.



Jos yhtään oikein muistelen, niin kevään abihuppareita tilataan vasta ihan loppuvuodesta tai ensi vuoden puolella. Tai ei se ainakaan abivuoden aloituksen asia ollu, sen muistan.. eli etköhän vielä ehdi?

--
Elementary, my dear.

Exlex

Posts: 497

#6970 • • Edited Exlex

zenny, 2.9.2006 00:26:
Mikä biisi soi sub tv:n kovan onnen kundi mainokses?



Jos ymmärsin oikein, niin se on tuota 80-luvun saksalaista laatua :D
Mutta ihan tarttuva biisi kyllä.


*nuotti*
Nena - 99 Luftballons

Hast Du etwas Zeit für mich
Dann singe ich ein Lied für Dich
Von 99 Luftballons
Auf ihrem Weg zum Horizont

*nuotti*

edit: ü
Jinkso

Posts: 1,209

#6972 • • Edited Jinkso FINRG

Jone, 31.8.2006 13:31:
Joku junnu tai miksei vähän vanhempikin henkilö voisi varmaan kertoa mulle mihin aikaan abihuppareista pistetään yleensä tilauksia sisään? Kelailen tässä josko itse ehtisin jo tämän vuoden aaltoon mukaan mahdollisena toimittajana.



Meillä hupparit tilattiin jo ajoissa viime keväänä, joten ne saatiin jakoon samantien syksyllä porukan aloitellessa koulua. Muitten menettelystä en valitettavasti osaa sanoa mitään, mutta ennemmin oltaisiin vaikkapa sinulta tilattu, kun tällähetkellä mahdollisilta yrityksiltä. *ding*
aleksisi

Posts: 282

#6973 • • aleksisi

mia-ow, 3.9.2006 12:18:
---
Fea, 3.9.2006 12:14:
Mikä on MacGyverin etunimi?

---


Agnus. Näin mulle ainakin vastattiin kun mietin viikko sitten samaa asiaa.


joo. itte pitkän aikaa pähkäilly samaa. Hauskaa asiassa on se että sitä nimeä ei ole koskaan(??) käytetty itte ohjelmassa, vaan se selviää dvd-boksin kansiteksteistä..

--
siellä missä jatkot..

Pätkis

Posts: 1,038

#6974 • • Pätkis Pikkis

ella_, 3.9.2006 15:28:
---
Pikkis*, 3.9.2006 14:59:
Onko rään valumisen estämiseksi tai edes tai vähentämiseen mitään keinoa / toivoa?
Terveisin niisk tyrsk tursk bllrrrp atsiih.
---
nenäsumute! auttaa nuhaan ja tukkoisuuteen. ja sitten on tietysti duact-lääke, joka kaiketi vaatii reseptin (?) mut kuivattelee hyvin noita onteloiden limoja.


Ei se nenäsumute tehoo ku valuu vaan siitä huolimatta*uuh* tosta duactista en ollut kuullutkaan ja se olikin vähän sitä mitä mä hain. Että kun tupot nenästä valuu irti ja niistopaperi loppuu niin pakkohan tähän on olla joku limaneritystä hillitsevä litku olemassa..

Toivoa siis on.

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Dementation

Posts: 2,892

#6975 • • Dementation wednesday?

Jone, 31.8.2006 13:31:
Joku junnu tai miksei vähän vanhempikin henkilö voisi varmaan kertoa mulle mihin aikaan abihuppareista pistetään yleensä tilauksia sisään? Kelailen tässä josko itse ehtisin jo tämän vuoden aaltoon mukaan mahdollisena toimittajana.



Kyllä niistä mainokset ainakin on jo lukioissa ollut kuukauden verran, että aika monet ovat jo harkinneet ja osa ehkä jo päättäneetkin että mitä tilaavat...

--
Verba volant, scripta manent {Sanat lentävät, kirjoitettu pysyy}
Quod scripsi, scripsi {Minkä kirjoitin, sen kirjoitin}
Dixi, et animam levavi {Olen puhunut ja huojentanut mieleni}

onni3mk

Posts: 3,973

#6976 • • onni3mk Onni on.
Mitä ihmiset odottaa elämältä?

--
Onni on.

Optik

Posts: 1,691

#6977 • • Edited Optik Piikkisika/Outopallo

aleksisi, 3.9.2006 15:46:
---
mia-ow, 3.9.2006 12:18:
---
Fea, 3.9.2006 12:14:
Mikä on MacGyverin etunimi?

---


Agnus. Näin mulle ainakin vastattiin kun mietin viikko sitten samaa asiaa.

---

joo. itte pitkän aikaa pähkäilly samaa. Hauskaa asiassa on se että sitä nimeä ei ole koskaan(??) käytetty itte ohjelmassa, vaan se selviää dvd-boksin kansiteksteistä..



Wrong spelling detected!

Se on Angus! Skotlantilainen miesten nimi. Niinkuin MacGyver sukunimenä jo antaa olettaa.. ja tämä etunimihän selviää tuossa sarjassa viimeisen kauden viimeisessä jaksossa btw.. *vink*

Agnus taitaa muuten olla naisen nimi, AFAIK..

Joo, mulla on kyseisestä sarjasta kaikki jaksot ja vielä pari spin-offina tehtyä leffaa itselläni.. *hih*

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

onni3mk

Posts: 3,973

#6978 • • onni3mk Onni on.
Onks sossu samalla lailla kun kela kuntarajaton?

Siis et kelallahan hakemukset saattaa mennä käsittelyyn vaik Punkaharjulle vaik oon Vantaalainen. Mut onks sossu vaan oman kuntansa sisällä? Eikä tiedä toisen kunnan sossun asioista?

--
Onni on.

rose

Posts: 1,047

#6979 • • rose vakaasti epävakainen

onni3mk, 4.9.2006 17:48:
Onks sossu samalla lailla kun kela kuntarajaton?

Siis et kelallahan hakemukset saattaa mennä käsittelyyn vaik Punkaharjulle vaik oon Vantaalainen. Mut onks sossu vaan oman kuntansa sisällä? Eikä tiedä toisen kunnan sossun asioista?



Heittäisin ihan lonkalta että jokaisella kunnalla on oma. Kun vissiin kaikilla kunnillaa on pikkasen omat periaatteet sosiaaliasioissa.

--
TwistedLife™ Amusement Park