Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,453,285 views

Freja

Posts: 8,775

#11481 • • Freja Sihteeri
Mistä hemmetin kaupasta pääkaupunkiseudulta mä oikee löydän sitä Veetin hemmetin ihokarvanpoistoainetta kasvoille? Se on jonkinlainen geelituubi tms, ainakin mitä näin lehdestä (ja ei, en nyt kuollaksenikaan muista mikä lehti *igor*). Mä en löydä sitä mistään. *igor*

Ja mä halun sellasen.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#11482 • • Edited REivaaja Guest

Freja, 28.4.2008 21:04:
Mistä hemmetin kaupasta pääkaupunkiseudulta mä oikee löydän sitä Veetin hemmetin ihokarvanpoistoainetta kasvoille? Se on jonkinlainen geelituubi tms, ainakin mitä näin lehdestä (ja ei, en nyt kuollaksenikaan muista mikä lehti *igor*). Mä en löydä sitä mistään. *igor*

Ja mä halun sellasen.

Kokeile Mach kolmosta. Olen tyytyväinen asiakas :D:D:D
Miehillä on skägä, naisilla on epätoivottua ihokarvoitusta nenän alapuolella :D:D:D
pirpeli

Posts: 5,533

#11483 • • pirpeli

Freja, 28.4.2008 21:04:
Mistä hemmetin kaupasta pääkaupunkiseudulta mä oikee löydän sitä Veetin hemmetin ihokarvanpoistoainetta kasvoille? Se on jonkinlainen geelituubi tms, ainakin mitä näin lehdestä (ja ei, en nyt kuollaksenikaan muista mikä lehti *igor*). Mä en löydä sitä mistään. *igor*

Ja mä halun sellasen.



Se oli uusimmassa Yhteishyvässä ja ne tulee myyntiin...oota...haen lehden---> "Sokokset, Emotionit ja suurimmat Prismat 6.5. alkaen"

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Freja

Posts: 8,775

#11484 • • Freja Sihteeri

pirpeli, 28.4.2008 21:11:
Se oli uusimmassa Yhteishyvässä ja ne tulee myyntiin...oota...haen lehden---> "Sokokset, Emotionit ja suurimmat Prismat 6.5. alkaen"



Voi vit. Liian myöhään. Mä tarvin sen huomenna. Mun kulmakarvat rehottaa. Ja ei, mä en pysty nyppiin niitä :D No mut hyvä tietää et noita löytyy si ku palaan reissusta. Ellei vaik sielt löytyis noita *hymy* Kiits *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Freja

Posts: 8,775

#11485 • • Freja Sihteeri

REivaaja, 28.4.2008 21:06:
Kokeile Mach kolmosta. Olen tyytyväinen asiakas :D:D:D
Miehillä on skägä, naisilla on epätoivottua ihokarvoitusta nenän alapuolella :D:D:D



Mul o mach3 turbo champion. :D
Mut lähinnä noihi kulmakarvoihin sen halusin, viikset ei onneks vielä ainakaan kasva :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Avatar
#11486 • • REivaaja Guest

Freja, 28.4.2008 21:18:
---
REivaaja, 28.4.2008 21:06:
Kokeile Mach kolmosta. Olen tyytyväinen asiakas :D:D:D
Miehillä on skägä, naisilla on epätoivottua ihokarvoitusta nenän alapuolella :D:D:D

---


Mul o mach3 turbo champion. :D
Mut lähinnä noihi kulmakarvoihin sen halusin, viikset ei onneks vielä ainakaan kasva :D

Sepä huojentavaa =D Karvoja on sillon liikaa jos niitä joutuu kaivaa hampaiden välistä. Ihan sama miten ne sinne joutuu.
wiwi

Posts: 1,575

#11487 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Katsoin juuri Nelosen uutiset ja sään. Miksi, oi miksi, oli vappuaaton sään kohdalle kirjoitettu "Wappuaatto"?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Lyylikki

Posts: 2,975

#11488 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Tallensin yhden Excelin vahingossa sinne väliaikaiskansioon ts. avasin sähköpostin liitteen ja tallensin sen sinne samaan kansioon.

Onko mulla mitään mahkuja pelastaa sitä sieltä? Kerran olen onnistunut ottamaan sen viimeisimmät tiedostot kautta, mutta nyt sitä ei valitettavasti enää sielläkään ole :(
Avatar
#11489 • • Norb Guest

wiwi, 28.4.2008 23:24:
Katsoin juuri Nelosen uutiset ja sään. Miksi, oi miksi, oli vappuaaton sään kohdalle kirjoitettu "Wappuaatto"?


wikipediassa on myös *nauru*
andi--

Posts: 1,381

#11490 • • Edited andi-- lunttu

Lyylikki, 29.4.2008 12:37:
Tallensin yhden Excelin vahingossa sinne väliaikaiskansioon ts. avasin sähköpostin liitteen ja tallensin sen sinne samaan kansioon.

Onko mulla mitään mahkuja pelastaa sitä sieltä? Kerran olen onnistunut ottamaan sen viimeisimmät tiedostot kautta, mutta nyt sitä ei valitettavasti enää sielläkään ole :(



Saattaa löytyä c:/Documents and Settings/käyttäjätunnus/Local Settings/Temporary Internet Files/kansio/tiedosto.xls (jossa toi kansio joku random kirjain/numerosarja). Joo ja ei näköjään noi kenoviivat oikein luonnistu *hymy*

--
- RAAH -

wiwi

Posts: 1,575

#11491 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Norb, 29.4.2008 12:41:
---
wiwi, 28.4.2008 23:24:
Katsoin juuri Nelosen uutiset ja sään. Miksi, oi miksi, oli vappuaaton sään kohdalle kirjoitettu "Wappuaatto"?
---
wikipediassa on myös *nauru*


Eikö mihinkään voi enää luottaa? :(

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Avatar
#11492 • • REivaaja Guest
Mist vois ostaa ylioppilas lakin? Kelasin mounttaa sellaseen propellin ja diskovalot.
Timce

Posts: 5,381

#11493 • • Timce

REivaaja, 30.4.2008 08:21:
Mist vois ostaa ylioppilas lakin? Kelasin mounttaa sellaseen propellin ja diskovalot.



Stokkalta ja varmaan Sokokseltakin löytyy.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Hitchhiker

Posts: 1,754

#11495 • • Edited Hitchhiker
Minkä takia tapahtuu näin kun ottaa kuvan suoraan aurinkoa päin (vastavalossa), niin auringon pyöreys muuttuu "tähtimäiseksi" (eli kuvassa näkyy erilaisia sakaroita, kyseessä olevasta objektista)?

Tarkennetaan vielä vähän, eli johtuuko tuo kyseinen ilmiö linssin polaarisuudesta?
Anselmi

Posts: 2,578

#11496 • • Anselmi And sell me
Edullisin tapa päästä Laosiin?

--
sen pituinen se

kaynessi

Posts: 154

#11497 • • kaynessi

Jone, 10.10.2003 14:13:
No niin, mieltäni on askarruttanut jo pidemmän aikaa tukku kohtuullisen yhdentekeviä ja tyhmiä kysymyksiä, joita nyt sitten ajattelin purkaa tänne. Kysymykset ovat eräästä mainoksesta tuttua ”miksi emme koskaan näe puluja kun ne on pieniä”-tasoa ja osittain retorisia, mutta niihin saa esittää vastauksia joko huumorimielellä tai vakavissaan. Molempi parempi.

- Mitä ihmettä ihmiset kuvittelevat saavuttavansa kirjoittamalla erilaisissa kuvagallerioissa vastakkaista (tai samaa) sukupuolta edustavien ihmisten kuvien alle ”vonkuja?” Muutama autenttinen esimerkki: ”NAM! *lurps*”, ”olet todella HOT! voisit vaikka ihastua muhun!!! =) jooko? *räps* *räps*” ja ”Ui vittu mikä namu ;)”. Eikö toi nyt ole aika epätoivoista ja anna kommentoijasta vähintäänkin vajaan kuvan?

- Mitä ihmettä ihmiset (pääasiallisesti teinitytöt ja vähän vanhemmatkin nuoret naiset) kuvittelevat saavuttavansa laittamalla itsestään tissi/persekuvia webiin? Ihmettelen tätä suuresti lähinnä sen takia että ainakin mulla on sen verran kunnioitusta itseäni kohtaan että kokisin moisen itseäni ja arvoani halventavaksi.

- Miksi mun kahvini on loppu ja miksi en muista loppuja niistä kysymyksistä, joita mun piti tähän kirjoittaa?

Lisää myöhemmin. Kirjoittakaa ihmeessä muutkin mieltänne askarruttavia asioita tähän topiciin niin etsitään niin yhdessä vastauksia ja ”vastauksia.”

*piis**sydän**yingyang**hali*

[muokattu 10.10.2003 16:35]



Mielenkiintoisempi kysymys on, että miksi sinä katselet niitä kuvia ja luet niitä kommentteja jos olet tuota mieltä asiasta? *ding*
larzizi

Posts: 1,661

#11498 • • larzizi

Kaynessi, 8.5.2008 21:05:
Mielenkiintoisempi kysymys on, että miksi sinä katselet niitä kuvia ja luet niitä kommentteja jos olet tuota mieltä asiasta? *ding*



Ei niiltä voi aina välttyä vaikka kuinka haluaisi.

--
Rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Jone

Posts: 8,258

#11499 • • Jone Archibald Haddock

Kaynessi, 8.5.2008 21:05:
Mielenkiintoisempi kysymys on, että miksi sinä katselet niitä kuvia ja luet niitä kommentteja jos olet tuota mieltä asiasta? *ding*



Musta mielenkiintoisempaa on ajatella et mitä sun päässäsi mahtaa liikkua kun päätät vastata 4½ vuotta vanhaan viestiin. Toisaalta sit, en mä ole aikaisemminkaan sua ymmärtänyt ja hetki tuskin on käsillä nytkään.