Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,482,736 views

wiwi

Posts: 1,575

#6822 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Miksi (näin yleistäen) pojat eivät itke? Ainakaan yhtä herkästi kuin tytöt. Onko tämä kasvatuksen ja sukupuoliroolien tulosta vai onko pojille luontaista ilmaista esim. surua jollain muulla tavalla?

Ettekö te itke, vaikka itkettäisi? Vai eikö teitä edes itketä?

Just nyt mietityttää jostain syystä kovasti.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Fyrisch

Posts: 4,525

#6823 • • Fyrisch

wiwi, 19.8.2006 12:56:
Ettekö te itke, vaikka itkettäisi? Vai eikö teitä edes itketä?

Just nyt mietityttää jostain syystä kovasti.



Miehet on kovii jätkii, ei pysty itkee koska se todistaa ihmisen heikkouden tms..

Ite itkin viimeks 4 vuotta sitten, haluisin itkee, koitin itkee viimeks vuos sitte tuloksetta :E

MÄ HALUUN ET MUN SILMIST TULEE SUOLAVETTÄ!!11 :.....((
Karski

Posts: 6,049

#6824 • • Edited Karski Pomon kätyri

wiwi, 19.8.2006 12:56:
Miksi (näin yleistäen) pojat eivät itke? Ainakaan yhtä herkästi kuin tytöt. Onko tämä kasvatuksen ja sukupuoliroolien tulosta vai onko pojille luontaista ilmaista esim. surua jollain muulla tavalla?



Pikkupojat itkee äidin nähden, isot pojat
ei itke, ja tosimies itkee missä vaan jos
siihen on aihetta.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

wiwi

Posts: 1,575

#6825 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Fyraett, 19.8.2006 13:01:

Miehet on kovii jätkii, ei pysty itkee koska se todistaa ihmisen heikkouden tms..



Eli yhteiskunnan sukupuoliroolit ja odotukset painavat? "Isot pojat ei itke"- väittämä on sisäistetty niin hyvin, että itkeminen on lakannut olemasta keino ilmaista tunteita?

Tuntuu hassulta ajatella, ettei voisi itkeä. Se usein helpottaa pahaa oloa. Onhan sekin tietenkin yksilökohtaista, eivät kaikki tytötkään helposti itke - ja toisinpäin.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

kml

Posts: 1,142

#6826 • • kml Keyhole Markup Language
Missä olis hyvä järjestää synttäripippalot helsingissä/espoossa ?

Eli 20 tulee kohta täyteen, ja ois kiva järkätä ehk suht isotkin bileet. Rahaa ei oo paljoa sijottaa, mutta oon kuullu esim. semmosesta järjestelystä että jos paikka saa myytyä tarpeeksi juomia niin ei tarvitse maksaa vuokraa paikasta. 50-150 ihmistä varmaan pitäs saada, riippuu nyt et kuinka paljon tuttuja ja kavereiden kavereita kutsuu :P.

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

Fyrisch

Posts: 4,525

#6827 • • Fyrisch

wiwi, 19.8.2006 13:58:
Eli yhteiskunnan sukupuoliroolit ja odotukset painavat? "Isot pojat ei itke"- väittämä on sisäistetty niin hyvin, että itkeminen on lakannut olemasta keino ilmaista tunteita?



Noi jutut on aika henkilökohtasii jokaisella.. omast mielest itkeminen on jees, meinaan itkee heti ku saan tilaisuuden koska silmät puhdistuu ja mieli kirkastuu!

Mut oon ihan varma siitä että monet ei itke sen takii koska ne haluu olla kunnon inttipoi..eiku miehii :
D
Fyrisch

Posts: 4,525

#6828 • • Edited Fyrisch

kml, 19.8.2006 14:31:
Missä olis hyvä järjestää synttäripippalot helsingissä/espoossa ?



Ankkapuistos..

Tai jos sisätilois nii lauttasaarel sijaitsevas blue peteris, ilmanen jos jengi ostaa tarpeeks juomii, tais olla se minimimyynti 500e..

edit; - joku
sapeli

Posts: 11,768

#6829 • • sapeli jokukukamikä?

wiwi, 19.8.2006 13:58:
Eli yhteiskunnan sukupuoliroolit ja odotukset painavat? "Isot pojat ei itke"- väittämä on sisäistetty niin hyvin, että itkeminen on lakannut olemasta keino ilmaista tunteita?

Tuntuu hassulta ajatella, ettei voisi itkeä. Se usein helpottaa pahaa oloa. Onhan sekin tietenkin yksilökohtaista, eivät kaikki tytötkään helposti itke - ja toisinpäin.



Omalla kohdalla tuntuu usein siltä että tunteet ja ongelmat on jonkin paksun betoniseinän takana - jollain tavalla ehkä vaistoaa että jotain on vialla, mutta ei tiedä mitä. Sama pätee myös moniin positiivisiin tunteisiin, nekin tuntuvat haalistuvan melko nopeasti jollei niitä pidä pinnalla, vaikka ne saisikin myöhemmin takaisin etualalle.

Itse itken aina kun siltä tuntuu, mutta meikäläistä ei ole paljoa sukupuoliroolit koskaan painaneetkaan. Joskus kuitenkin on sellainen olo että haluaisi itkeä mutta ei keksi siihen mitään syytä, eikä pahaa oloa saa mitenkään sitten purettua. Jonkinlaista sisäistä sokeutta, kyvyttömyyttä olla selkeästi tietoinen omista tunnetiloistaan. Siitä en tiedä mistä se johtuu, mutta ainakin käytännön rutiinielämässä se helpottaa olemista ja elämistä; pystyy toimimaan normaalisti vaikka olisikin jotain sydämellä.

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

m1kk3

Posts: 5,560

#6830 • • Edited m1kk3 no-life
miks hitossa noissa kauppojen yms. säilytyslokeroissa pitää olla se panttisysteemi ? Mä en käsitä, mitä hyötyä siitä on, sen kyllä ymmärrän että esim ostoskärryissä se on hyvä että ihmiset palauttaa niitä paremmin paikoilleen. Mutta että säilytylokeroissa ? Ja sit ei tietenkään koskaan ole niitä sopivia kolikoita mukana *grr*

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Avernian

Posts: 7,451

#6831 • • Avernian Kerettiläinen

Lauruska, 18.8.2006 18:01:
Miksi aina se josta kiinnostuu, ei kiinnostu takas. Ja sitkun joku kiinnostuu musta, niin mä en kiinnostu siitä.



Koska oot valinnu huonosti ?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6833 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Lauruska, 19.8.2006 20:03:
---
Avernian, 19.8.2006 19:59:
---
Lauruska, 18.8.2006 18:01:
Miksi aina se josta kiinnostuu, ei kiinnostu takas. Ja sitkun joku kiinnostuu musta, niin mä en kiinnostu siitä.

---

Koska oot valinnu huonosti ?

---

Miksi sitten valitsen aina huonosti?



Koska oot nainen ja naiset aina rakastuu renttuihin *tirsk*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6834 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

mikke, 19.8.2006 17:50:
miks hitossa noissa kauppojen yms. säilytyslokeroissa pitää olla se panttisysteemi ? Mä en käsitä, mitä hyötyä siitä on, sen kyllä ymmärrän että esim ostoskärryissä se on hyvä että ihmiset palauttaa niitä paremmin paikoilleen. Mutta että säilytylokeroissa ? Ja sit ei tietenkään koskaan ole niitä sopivia kolikoita mukana *grr*



Sitten joku neropää laittaa yks päivä kaikki kaapit kiinni ja syö avaimet *hih* Olisko sitten kiva vai HÄH MITÄ HÄH VASTAA *grr* (*lmao*)

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#6835 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Fyraett, 19.8.2006 13:01:
MÄ HALUUN ET MUN SILMIST TULEE SUOLAVETTÄ!!11 :.....((



Ku törmätään seuraavan kerran mä täräytän sua täysillä nivusiin niin johan tulee itku kovaltakin mieheltä *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Avernian

Posts: 7,451

#6836 • • Avernian Kerettiläinen

Lauruska, 19.8.2006 20:03:
---
Avernian, 19.8.2006 19:59:
---
Lauruska, 18.8.2006 18:01:
Miksi aina se josta kiinnostuu, ei kiinnostu takas. Ja sitkun joku kiinnostuu musta, niin mä en kiinnostu siitä.

---


Koska oot valinnu huonosti ?

---


Miksi sitten valitsen aina huonosti?



Naiskulttuuri (cosmot ja sinkkuelämät ja John Gray) on myrkyttänyt sun mielen ?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Avernian

Posts: 7,451

#6839 • • Avernian Kerettiläinen

Lauruska, 19.8.2006 20:30:
Mutkun ei oo.



Välillisesti vähintään. Vaikea uskoa että olet elänyt pullossa.

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

Kimbou

Posts: 608

#6840 • • Kimbou

kml, 19.8.2006 14:31:
Missä olis hyvä järjestää synttäripippalot helsingissä/espoossa ?

Eli 20 tulee kohta täyteen, ja ois kiva järkätä ehk suht isotkin bileet. Rahaa ei oo paljoa sijottaa, mutta oon kuullu esim. semmosesta järjestelystä että jos paikka saa myytyä tarpeeksi juomia niin ei tarvitse maksaa vuokraa paikasta. 50-150 ihmistä varmaan pitäs saada, riippuu nyt et kuinka paljon tuttuja ja kavereiden kavereita kutsuu :P.


kaverit järkkäs synttärit viime talvena lravintola laiva wäiskissä. siellä oli joku raja noiden juomien suhteen että kun tarpeeksi ostetaan ni vuokraa ei tarvitse maksaa, sitten oli sellanen raha laatikko mihin kaikki laitteli hiluja että jos jotain jää puuttumaan ni sillä sit maksetaan loput....

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.