Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,867 views

Jutu

Posts: 3,054

#4641 • • Jutu Blondi

patient, 5.10.2005 15:46:
Kyllä voi tosiaan, mutta ainakin pienemmillä linnuilla se kuulostaa lähinnä tuhahdukselta eikä niinkään aivastukselta.


No se oli lähinnä sellanen tuhahdus, vähän niin kuin sitä aivastusta olisi pidätellyt. Tai jotain.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

sapeli

Posts: 11,768

#4642 • • sapeli jokukukamikä?

Jutu, 5.10.2005 15:47:
No se oli lähinnä sellanen tuhahdus, vähän niin kuin sitä aivastusta olisi pidätellyt. Tai jotain.



Jos se pieras *hih* *pier*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Jutu

Posts: 3,054

#4643 • • Jutu Blondi

sapeli, 5.10.2005 15:49:
Jos se pieras *hih* *pier*


No eiii, kyllä mä ne kaksi asiaa toisistaan erotan *nauru*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Amuck

Posts: 2,396

#4644 • • Amuck dub-i-dub

Jutu, 5.10.2005 14:02:
*klip* kuulin äsken kun kävelin kotiin harakan aivastavan. *klip*




Mä kuulin eilen harakan räppäävän. Tai samalta se kuulosti kun suomihiphop ainakin, emt.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

asdf

Posts: 3,155

#4645 • • asdf
Miten aivastus syntyy?


[pieni]jos on kysytty aiemmin niin pahoitteluni.[/pieni]
kml

Posts: 1,142

#4646 • • kml Keyhole Markup Language
Mitä tarkoittaa tarkoittaa joissain Toyotan automalleissa esiintyvä D4D-merkintä ?

--
19:36 @terab6 oot koukussa wowiin nuoren ihmisen vimmalla
19:36 @terab6 ihailtavaa

tomppi

Posts: 1,600

#4648 • • tomppi thzombie ™

Zenni, 5.10.2005 17:06:
Miten aivastus syntyy?



Sternumentum sternutatio, aivastus

Nenän limakalvon ärtymisestä aiheutuva äkillinen nopea uloshengitys, syynä esim. hengitysilman ärsyttävät pölyt tai kaasut.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Freja

Posts: 8,775

#4649 • • Freja Sihteeri
Mun pitäis saada printattua meiän printterillä valokuvapaperille passikuvan kokoisia kuvia. mutta en vaan saa printattua. joko tulee liian pienel tai melki koko ajan liian suurena kuva. kuvakoko on se oikea, mutta MÄ EN VAAN OSAA ja oikeasti tarvisin apua koska rupee pikkuhiljaa printterit lentelee ikkunasta jos en saa hommaa tehtyä. Eli mitä hemmettiä mä teen väärin? Ja mitä hemmettiä mun sitten pitäisi tehdä?

*senkin*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Exlex

Posts: 497

#4650 • • Exlex

Freja, 9.10.2005 20:33:
Mun pitäis saada printattua meiän printterillä valokuvapaperille passikuvan kokoisia kuvia. mutta en vaan saa printattua. joko tulee liian pienel tai melki koko ajan liian suurena kuva. kuvakoko on se oikea, mutta MÄ EN VAAN OSAA ja oikeasti tarvisin apua koska rupee pikkuhiljaa printterit lentelee ikkunasta jos en saa hommaa tehtyä. Eli mitä hemmettiä mä teen väärin? Ja mitä hemmettiä mun sitten pitäisi tehdä?

*senkin*



Mikä ohjelma?

Eikös lähes kaikissa ohjelmissa pysty määrittämään tulostuskoon vähintäänkin millin kymmenyksien tarkkuudella. Jos ei omilla ohjelmilla onnistu niin kokeile vaikka Gimpillä.

http://www.gimp.org/
Freja

Posts: 8,775

#4651 • • Edited Freja Sihteeri

Exlex, 9.10.2005 20:43:


Mikä ohjelma?



Canon easy photoprint... tms? *ding* Kokeilin myös windows picture and fax viewerin kautta printtaamist mut en vaa löydä mistää *nyyh*Siis sitä koon määritystä.. nyt todellakin ON tyhmä olo.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

RainChild

Posts: 909

#4652 • • Edited RainChild
miten pölypallot syntyy? onks ne niinku jotain pölyhiukkasii, jotka staattinen voima on vetäny yhteen tjtn? *täh* vai miten se nyt.. ja onks se niinkuin jotain karvaa minkä ympärille muodostuu *igor*

okei, siivoan töissäni, tunnustan *nauru*

edit* en osaa omaa äidinkieltäni

--
Rainchild is back home

Exlex

Posts: 497

#4653 • • Exlex

Freja, 9.10.2005 20:50:
---
Exlex, 9.10.2005 20:43:

Mikä ohjelma?
---
Canon easy photoprint... tms? *ding*



Hmm.. Ilmeisesti ei taida olla kovinkaan easy *tirsk*

Mutta oikeesti jos kehtaa nähä vähän vaivaa niin tuon gimpin avulla ongelma kyllä ratkee. Samalla saat ihan peruspätevän kuvankäsittelyohjelman, eikä maksa mitään. Suosittelen *joo*
RainChild

Posts: 909

#4654 • • RainChild
Kiintyykö lemmikkihämähäkit omistajaansa? Entä käärmeet ja liskot? *täh*
Meil on kyl joskus sillon kun oon ollu pienempi niin ollu liskoi, mut ei yhtään muista.

Niin ja viel se, että jos ne kiintyy, niin miten se kiintymys näkyy... tuleeko ne kurkkimaan jostain kivien takaa siel terraariossa, kun omistaja tulee takas kotiin *ihmet*

--
Rainchild is back home

Indigo

Posts: 918

#4655 • • Indigo


No ton lisäks tulee vielä suuntanumero, eli esim. 202-456-1414 jossa 202 on Washington DC:n suuntanumero ja 456-1414 sit Valkoisen talon puhelinnumero. Kyllä nyt yhdelle suuntanumeroalueelle noi 10 miljoonaa eri yhdistelmää jotka toi seitsemännumeroinen puhelinnumero mahdollistaa pitäis hetkeks riittää.



Googlasitko ton vai satutko vaan muistamaan valkoisen talon puhelinnumeron? :)
onni3mk

Posts: 3,973

#4656 • • onni3mk Onni on.
Mitä tapahtuu, kun mustelma lähtee pois? Siis haihtuuko se veri, joka ihon alla on vai mihin se menee? Mitä sille tapahtuu?

--
Onni on.

mekaanikko

Posts: 1,176

#4657 • • mekaanikko don selecta

Indigo, 11.10.2005 12:36:
Googlasitko ton vai satutko vaan muistamaan valkoisen talon puhelinnumeron? :)



No, kyllähän nää olennaiset puhelinnumerot pitää muistaa ihan ulkoa! =) Noei, kävin ihan http://www.whitehouse.gov kattomassa ton.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Sphyxia

Posts: 3,308

#4658 • • Sphyxia Maracujá!
Mitä nyt loppujen lopuksi tuo bf eli booking fee tarkoittaa lippujen tilaamisen yhteydessä? *blush* Mistä hyvästä, mihin hintaan jne.?
Avatar
#4659 • • Annakins Guest

mekaanikko, 11.10.2005 13:52:
---
Indigo, 11.10.2005 12:36:
Googlasitko ton vai satutko vaan muistamaan valkoisen talon puhelinnumeron? :)

---


No, kyllähän nää olennaiset puhelinnumerot pitää muistaa ihan ulkoa! =) Noei, kävin ihan http://www.whitehouse.gov kattomassa ton.



Meil on himassa Trivial Pursuitin aikainen suomenkielinen versio ja siinä kysytään, että minkä paikan puhelinnumero tuo sun mainitsema on. Mä soitin siihen numeroon ja sielt vastattiin "White House, how can I help you". Tästä on kyllä 10 vuotta, et en tiiä onks enää sama numba... :D
Drisana

Posts: 115

#4660 • • Drisana
Miksi jumala ei vastaa jos siltä kerran kysyy?