Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,484,891 views

Shaz

Posts: 324

#2281 • • Shaz team Wittupäät
Miks aina ku väsyttää ja sitku vihdoin pääsee sänkyyn ni ei enää väsytäkkään? *täh*
Shaz

Posts: 324

#2282 • • Shaz team Wittupäät

Avernian:
---
Shaznay:
Miks aina ku väsyttää ja sitku vihdoin pääsee sänkyyn ni ei enää väsytäkkään? *täh*

---


Koska sängyt ei ole nukkumista varten... *hih*



No mitä varten ne sit on? *nauru*
Karvinen

Posts: 699

#2283 • • Karvinen SekaiSin MariSta
mitä tarkoittaa sanat inhimillinen ja pinnallinen?

ei kaikkee voi tietää *blush*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

andi--

Posts: 1,381

#2284 • • andi-- lunttu

mayah:
Edit: ja toi meidän on ainakin tuol jossain kolmen metrin korkeudessa, et ei sinne ees ylety.



Ehkäisee varmasti aika tehokkaasti pikkupoikien "kieh kieh laitampas tänne purkkaa"-jekut. Onneksi toi ei meitä isoja poikia estä! *muhaha**nauru*

--
- RAAH -

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2285 • • Aziz Combat Fighter

Karvinen:
mitä tarkoittaa sanat inhimillinen ja pinnallinen?

ei kaikkee voi tietää *blush*



Inhimillinen = Inhimillisillä ominaisuuksilla varustettu; vastakohta: Epäinhimillinen
Pinnallinen = Pinnallisilla ominaisuuksilla varustettu; vastakohta: Syvällinen

*ding*
Lyylikki

Posts: 2,975

#2286 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Fucking Nobody:
Pelastuslaitoksella, tosin monet avainputket eivät enää edes ole käytössä.



No mut millä ne palomiehet sitten pääsee asuntoihin, jos siellä avainputkissa ei kerran oo enää avaimia?

Ja kuka hitto sellasen systeemin on aikoinaan keksiny? Systeemihän on ihan loistava!
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2287 • • Aziz Combat Fighter

Lyylikki:
---
Fucking Nobody:
Pelastuslaitoksella, tosin monet avainputket eivät enää edes ole käytössä.
---
No mut millä ne palomiehet sitten pääsee asuntoihin, jos siellä avainputkissa ei kerran oo enää avaimia?



Ne soittaa tälle jätkälle:

Tjelle_axe1.jpg
Lyylikki

Posts: 2,975

#2288 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

ALIEN:
mikä mahtaa olla prosentti liksan suhteen, jos oon nyt jo tehnyt ylitöitä niin että se maksetaan 100%:na ja teen sitä vielä sunnuntaina eli pyhäpäivänä. Haluun vaan tarkistaa et onks se ihan sama 100% vai 200%, jos on niin en pistä vastaan! :D
$ ^___^ $



No mä oon sen ymmärtänyt niin, että sunnuntailta saa tuplat muutenkin eli periaatteessa 200 % palkkaa, niin sitten saa 100 % ylityötä, eli periaatteessa 400 % palkkaa...

eli jos normaali tuntipalkka on 10 e, niin sunnutaina se on 20 e ja ylityökorvaus maksetaan sen mukaan eli 20 e...yhteensä siis 40 e tunnilta.


Okei, linkki suoraan sivulle ei toimi...eli sitten vaan www.finlex.fi ja hakusanaksi vaikka ylityö.
Lyylikki

Posts: 2,975

#2289 • • Edited Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

Ana-5000:
---



Hooh...noh...sopiihan se niinki *vink*
Fucking Nobody

Posts: 393

#2290 • • Fucking Nobody Hyvällä sykkeellä ympäri harmaan kiven!

Ana-5000:
Ne soittaa tälle jätkälle:




Joo tolla kaverilla on käsissään avain mallia "yleis". *nauru*
twistedsushi

Posts: 211

#2291 • • twistedsushi Nihil declaro
to be or not to be?? *ding*

--
Itse valitset puolesi.

Karvinen

Posts: 699

#2292 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Ana-5000:
---
Karvinen:
mitä tarkoittaa sanat inhimillinen ja pinnallinen?

ei kaikkee voi tietää *blush*

---


Inhimillinen = Inhimillisillä ominaisuuksilla varustettu; vastakohta: Epäinhimillinen
Pinnallinen = Pinnallisilla ominaisuuksilla varustettu; vastakohta: Syvällinen

*ding*



jos joku sanoo mulle esim. et oon pinnallinen ihminen ja mä kysyn että mikä on pinnallinen ihminen ja tää vastaa että pinnallisilla ominaisuuksilla varustettu ihminen../ei syvällinen... niin eihän tuo vastaus kata sitä minkälainen mä oon... menikö vähä ympäri?? ehkä tänää on väärä päivä ajatella fiksusti... *uuh*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#2293 • • Aziz Combat Fighter

Karvinen:
jos joku sanoo mulle esim. et oon pinnallinen ihminen ja mä kysyn että mikä on pinnallinen ihminen ja tää vastaa että pinnallisilla ominaisuuksilla varustettu ihminen../ei syvällinen... niin eihän tuo vastaus kata sitä minkälainen mä oon... menikö vähä ympäri?? ehkä tänää on väärä päivä ajatella fiksusti... *uuh*



Ehkä tänään on vähän huono päivä tyhmälle huumorille *vink* Pinnallinen on ihminen, joka ei kelaile juurikaan materiaaliseen maailmaan kuulumattomia juttuja, eli miettii lähinnä mitä pukisi päälleen ja onko niitä Karl Lagerfeldin paitoja vielä henkkamaukassa, ja jos ei oo niin saiskohan sellasen viidellä kybällä jostain eBaysta. Yleensä pinnallinen ihmine ei jaksa/halua/osaa ajatella mitään, mikä vaatisi hieman abstraktimpaa ajatustoimintaa.

Inhimillisyys taasen kuvailee ihmiselle tyypillistä, myötätuntoista ja ymmärtävää toimintaa. Esim. kiduttaminen on epäinhimillistä, ja toisen lohduttaminen on inhimillistä. Usein termillä "Inhimillinen" kuvaillaan myös ihmisissä piileviä epätäydellisyyksiä ja tyypillisiä ihmisiin liittyviä virheita. Ehkä tarkin mulle mieleen tuleva määritelmä ois "ihmisenkaltainen". Esim. Inhimillinen virhe on sellainen virhe, mitä kone ei tekisi, mutta mihin ihminen usein syyllistyy, mm. unohtelu, väärinarviointi, etc.

(Saa korjata jos meni ihan puihin..)
Karvinen

Posts: 699

#2294 • • Karvinen SekaiSin MariSta

Ana-5000:
---

Ehkä tänään on vähän huono päivä tyhmälle huumorille *vink* Pinnallinen on ihminen, joka ei kelaile juurikaan materiaaliseen maailmaan kuulumattomia juttuja, eli miettii lähinnä mitä pukisi päälleen ja onko niitä Karl Lagerfeldin paitoja vielä henkkamaukassa, ja jos ei oo niin saiskohan sellasen viidellä kybällä jostain eBaysta. Yleensä pinnallinen ihmine ei jaksa/halua/osaa ajatella mitään, mikä vaatisi hieman abstraktimpaa ajatustoimintaa.

Inhimillisyys taasen kuvailee ihmiselle tyypillistä, myötätuntoista ja ymmärtävää toimintaa. Esim. kiduttaminen on epäinhimillistä, ja toisen lohduttaminen on inhimillistä. Usein termillä "Inhimillinen" kuvaillaan myös ihmisissä piileviä epätäydellisyyksiä ja tyypillisiä ihmisiin liittyviä virheita. Ehkä tarkin mulle mieleen tuleva määritelmä ois "ihmisenkaltainen". Esim. Inhimillinen virhe on sellainen virhe, mitä kone ei tekisi, mutta mihin ihminen usein syyllistyy, mm. unohtelu, väärinarviointi, etc.

(Saa korjata jos meni ihan puihin..)



*kiitoskiitos*

--
Seison omilla jaloillani,
Pysyn aloillani,
Omilla tavoillani

Garo

Posts: 446

#2295 • • Garo #jake
Mikä on sen klassisen kappaleen nimi jota Tiesto on käyttänyt kappaleessaan Athena?

- Garo
zeuzz

Posts: 526

#2296 • • zeuzz digital punk
One Night In Bangkok. Kenen remiksaama ja esittämä? Tuli Tiistain Tanssi-illassa ensimmäisellä tunnilla klo 21.00 23.11.2004 -->
Nimi taidettiin sanoa selvästi, harmi etten pistänyt sitä ylös/muistiin mihinkään... *uuh*
sapeli

Posts: 11,768

#2297 • • sapeli jokukukamikä?

twistedsushi:
to be or not to be?? *ding*



Ei oo reiluu, toi ei oo tyhmä kysymys *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

twistedsushi

Posts: 211

#2298 • • twistedsushi Nihil declaro

sapeli:
---
twistedsushi:
to be or not to be?? *ding*

---


Ei oo reiluu, toi ei oo tyhmä kysymys *nauru*



Or is it? *hih* *nauru*

--
Itse valitset puolesi.

sapeli

Posts: 11,768

#2299 • • sapeli jokukukamikä?

twistedsushi:
---
sapeli:
---
twistedsushi:
to be or not to be?? *ding*
---
Ei oo reiluu, toi ei oo tyhmä kysymys *nauru*
---
Or is it? *hih* *nauru*



Okei, no tuo on jo tyhmä kysymys *joo* *lmao* Nyt ollaan oikeilla vesillä *hih*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

twistedsushi

Posts: 211

#2300 • • twistedsushi Nihil declaro

sapeli:
---
twistedsushi:
---
sapeli:
---
twistedsushi:
to be or not to be?? *ding*
---
Ei oo reiluu, toi ei oo tyhmä kysymys *nauru*
---
Or is it? *hih* *nauru*
---


Okei, no tuo on jo tyhmä kysymys *joo* *lmao* Nyt ollaan oikeilla vesillä *hih*



kivakiva *nauru*

--
Itse valitset puolesi.