Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,484,469 views

anniharha

Posts: 1,937

#9141 • • anniharha

Mark Hamilton, 26.5.2007 19:18:
irtoisko jos postais kailille muijille netissä et alaks oleen?



Kannattaa ehdottomasti yrittää, varsinkin jos todellakin postaat kaikille netistä löytämillesi muijille (tulkitsin "kailille" typotukseksi, anteeksi jos osuin väärään). Kerro tuloksesta meille muillekin, kerrassaan mielenkiintoinen tutkimuskohde! *joo*

ps. säästän aikaasi, multa ei irronnut, sori :(

--
and though my words could save the world they never come out right

MiMoSa

Posts: 1,664

#9142 • • MiMoSa
Millä mä oon tullu eilen kotiin ja monelta?*ding* Luultavimmin oon kyl kävelly mut kellonajasta en kyl uskalla mennä veikkaamaan mitään. Ilmeisesti kuitenkin siihen aikaan, et on pikkusen väsyttäny. Aamulla nimittäin heräsin sängystä kaikki vaatteet päällä. Sinällään se on kyl ihan hyvä, ennemmin mä omasta sängystä kaikki vaattet päällä herään kun jostain vieraasta sängystä ilman vaatteita.*tirsk* Takki, kengät, kaulahuivi ja hanskat löyty kivasta jonosta ovelta eteenpäin makkaria kohti. Joopa joo, on se rankkaa hommaa toi singstarin laulaminen ja voiton juhliminen. Mut minkäs teet kun tienas niitä siidereitä laulamalla, olihan ne pakko juoda pois.*hih*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

evvk

Posts: 1,918

#9143 • • Edited evvk
Moi..

Miksi suomalaiset sanoo moi
ezzy

Posts: 8,060

#9148 • • ezzy Droid-pappa

kottarainen, 27.5.2007 22:50:
---
ezzy, 27.5.2007 22:46:
---
kottarainen, 27.5.2007 22:44:
Näytöstä häviää joskus punaisen sävyt kokonaan. Mistä voisi johtua ja onko tämä täysin paskana?

---


Piuha huonosti kii tai poikki?

---


Ei se ainakaan poikki ole ja ainakaan en huomannut että se olisi myöskään huonosti kiinni..Värit palaavat aina itsekseen ennalleen ilman että teen mitään. Mutta sen verran pitkään näyttö on kellertävän harmaa että käy tympäisemään.



Vaikuttaako piuhan heiluttaminen mitenkään sillon kun värit on kadoksissa?
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9149 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Tietääkö kukaan mistä sais halvimmillaan muistikortteja? Kannattaako tilata jostain kauempaa vai onko esim verkkokauppa.com ihan pätevä moiseen?

Itse haen tällä kertaa 4gigasta CF korttia kameraan ja mielellään sitä hiukan nopeampaa versiota.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Optik

Posts: 1,691

#9150 • • Optik Piikkisika/Outopallo

kottarainen, 28.5.2007 05:58:
---
ezzy, 27.5.2007 23:02:

Vaikuttaako piuhan heiluttaminen mitenkään sillon kun värit on kadoksissa?

---


Ei vaikuta. Oon kyllä aika ymmällä mikä tässä mättää.



Jos kyseessä on ns. putkinäyttö (eli ei littana TFT), siitä on todennäköisesti hajonnut punaisen värin tykki tai sen ohjaamiseen tarvittava transistori..

--
Tylsyys ei tapa, mutta joskus toivot, että tappaisi.

plink

Posts: 1,405

#9151 • • plink team paska
mitähän varten spurgujen pitää aina mennä kaupan eteen istumaan ja mälisemään kaikille ohikulkijoille. siis vaikka vetelisivät pelkkiä alkon eikä kaupan alkoholituotteita.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

ezzy

Posts: 8,060

#9152 • • ezzy Droid-pappa

Steven Hoaks, 28.5.2007 13:59:
Tietääkö kukaan mistä sais halvimmillaan muistikortteja? Kannattaako tilata jostain kauempaa vai onko esim verkkokauppa.com ihan pätevä moiseen?

Itse haen tällä kertaa 4gigasta CF korttia kameraan ja mielellään sitä hiukan nopeampaa versiota.



eiköhän postikuluihin mene enemmän kuin säästöön vrt verkkokauppa. tollanenhan maksaa joku muutaman kympin.
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#9153 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

ezzy, 28.5.2007 14:08:
eiköhän postikuluihin mene enemmän kuin säästöön vrt verkkokauppa. tollanenhan maksaa joku muutaman kympin.



Kyl tollanen maksaa halvimmillaan suomessa 60-80e että ei se nyt ihan "pari" kymppiä ole *vink*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

DnB-Soldier

Posts: 188

#9154 • • DnB-Soldier
Miksi mummolla on iso anaali?

--
Time to Drum n Bass!!!

ezzy

Posts: 8,060

#9155 • • ezzy Droid-pappa

Steven Hoaks, 28.5.2007 14:19:
---
ezzy, 28.5.2007 14:08:
eiköhän postikuluihin mene enemmän kuin säästöön vrt verkkokauppa. tollanenhan maksaa joku muutaman kympin.

---


Kyl tollanen maksaa halvimmillaan suomessa 60-80e että ei se nyt ihan "pari" kymppiä ole *vink*



Siksi kirjoitinkin "muutama" enkä pari. :)
alphamagic

Posts: 3,628

#9156 • • alphamagic
Miks Laura Voutilainen laulaa taas iskelmää? *toktok*

--
-Jyri on vähän niinku vanha raveriffi - kaunis ja yksinkertainen.

Bio

Posts: 4,429

#9157 • • Bio The Bullies / Pinky

alphamagic, 29.5.2007 07:59:
Miks Laura Voutilainen laulaa taas iskelmää? *toktok*



Miks se yleensä ees laulaa? :(
Amuck

Posts: 2,396

#9159 • • Amuck dub-i-dub
Mistä löydän kuvia hienoista, erilaisista, lyhyistä hiusmalleista? "Jotain mitä ei tule heti kadulla vastaan" on vähän riskaabeli sanottava kampaajalle. :)

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Lyylikki

Posts: 2,975

#9160 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

2la, 29.5.2007 11:50:
Mistä löydän kuvia hienoista, erilaisista, lyhyistä hiusmalleista? "Jotain mitä ei tule heti kadulla vastaan" on vähän riskaabeli sanottava kampaajalle. :)



www.salonjh.fi ja sieltä linkkien kautta maailmalle, sanon minä *vink*