Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,484,980 views

Freja

Posts: 8,775

#10322 • • Freja Sihteeri

Syntse, 18.10.2007 14:21:
---
Freja, 18.10.2007 14:18:
Jos mä haluan lahjoittaa mun sohvat ja sohvapöydän jonnekin, ni minne mä voin esim ne lahjoittaa? pitääkö mun ite ne sinne roudaa? Ja jos ne tullaan hakeen mun luota, pitääkö mun maksaa jotain?

---


http://www.kierratyskeskus.fi/



muita ideoita?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

wiwi

Posts: 1,575

#10323 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Freja, 18.10.2007 14:18:
Jos mä haluan lahjoittaa mun sohvat ja sohvapöydän jonnekin, ni minne mä voin esim ne lahjoittaa? pitääkö mun ite ne sinne roudaa? Ja jos ne tullaan hakeen mun luota, pitääkö mun maksaa jotain?



Esimerkiksi Keltaiseen Pörssiin, paikallislehtiin tms. voit laittaa ihan omaehtoisen ilmoituksen, jossa vähän kehaiset kalusteiden hyvää kuntoa, valittelet tilan puutetta ja lupaat nämä helmet ensimmäiselle, joka vaivautuu ne noutamaan. Ja varmasti netistäkin löytyy paikkoja, joissa tällaisia voi ilmoitella.

Tiedä sitten, kuinka kiire sinulla on tavaroistasi päästä eroon?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Elmiira

Posts: 1,446

#10324 • • Elmiira

Freja, 18.10.2007 14:29:
---
Syntse, 18.10.2007 14:21:
---
Freja, 18.10.2007 14:18:
Jos mä haluan lahjoittaa mun sohvat ja sohvapöydän jonnekin, ni minne mä voin esim ne lahjoittaa? pitääkö mun ite ne sinne roudaa? Ja jos ne tullaan hakeen mun luota, pitääkö mun maksaa jotain?

---


http://www.kierratyskeskus.fi/

---


muita ideoita?



Laitat klubbariin (tai muille saiteille)
lahjoitetaan-ilmoituksen, eiköhän ne
joku tuu hakee *joo*

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

Freja

Posts: 8,775

#10325 • • Freja Sihteeri

Elmiira, 18.10.2007 14:43:
Laitat klubbariin (tai muille saiteille)
lahjoitetaan-ilmoituksen, eiköhän ne
joku tuu hakee *joo*



Tääkin kyl kävi mielessä. Täytyy viel harkita, ellen saa jonnekin noita. Hyvät ensikalusteethan noi olis jollekin, ja sohva ihan älyttömän hyvä maata ^__^ ja toinen on vuodesohva, jossa nukkuu hyvin vieraat ainaki pari yötä :D

sohvapöydästä en tiiä, voi olla et joudun heivaan sen vaa kaatopaikalle tai jonnekin vastaavaan.


wiwi, 18.10.2007 14:43:
Tiedä sitten, kuinka kiire sinulla on tavaroistasi päästä eroon?



Mä en saa uusia sohvia (tai siis äitin ja iskän sohvia) kotiin, enneku omat on poissa, ja äiti ja iskä ei saa uusia sohvia, enneku niide omat on mulla :D

Mutta kiitos kaikille vinkeistä, kattelen hieman niiden kuntoa ja teen sitten päätöksiä *joo*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

pyhimys

Posts: 622

#10326 • • pyhimys
Mitä on englanniksi palveluesimies ja palvelupäälikkö?
sapeli

Posts: 11,768

#10327 • • sapeli jokukukamikä?

pyhimys, 19.10.2007 14:18:
Mitä on englanniksi palveluesimies ja palvelupäälikkö?



Tulis ekana mieleen esim. service supervisor ja service manager - mut luulen et Annakins vois tietää parhaiten! *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Avatar
#10328 • • Annakins Guest

sapeli, 19.10.2007 14:20:
---
pyhimys, 19.10.2007 14:18:
Mitä on englanniksi palveluesimies ja palvelupäälikkö?

---


Tulis ekana mieleen esim. service supervisor ja service manager - mut luulen et Annakins vois tietää parhaiten! *joo*



=DD

Komppaan Sapsua, samoja termejä käyttäisin itsekin.
Mellu-

Posts: 4,006

#10329 • • Mellu-

Freja, 18.10.2007 14:18:
Jos mä haluan lahjoittaa mun sohvat ja sohvapöydän jonnekin, ni minne mä voin esim ne lahjoittaa? pitääkö mun ite ne sinne roudaa? Ja jos ne tullaan hakeen mun luota, pitääkö mun maksaa jotain?



Jotkut kierrätyskeskukset hakevat tavaraa kotoa jos sinne soittaa ja sanoo et ilmatteeks saatte jos pois haette, samoin vissii SPR:n Kontti ottaa vastaan.. vissii.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

MiMoSa

Posts: 1,664

#10330 • • MiMoSa
Millä saa chilin parhaiten irti käsistä?

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

pyhimys

Posts: 622

#10331 • • pyhimys

Annakins, 19.10.2007 14:25:
---
sapeli, 19.10.2007 14:20:
---
pyhimys, 19.10.2007 14:18:
Mitä on englanniksi palveluesimies ja palvelupäälikkö?

---


Tulis ekana mieleen esim. service supervisor ja service manager - mut luulen et Annakins vois tietää parhaiten! *joo*

---


=DD

Komppaan Sapsua, samoja termejä käyttäisin itsekin.

kiitti molemmille... jälleen Klubbari auttaa moniin mieltä painaviin kysymyksiin :)

Mellu-

Posts: 4,006

#10332 • • Mellu-

MiMoSa, 19.10.2007 14:30:
Millä saa chilin parhaiten irti käsistä?



pese kädet astianpesuaineel,sit laitat käsirasvaa ja peset uudelleen *joo* ainaki itel toimi.

--
Mellu lähti lahdesta, mutta lahti ei lähtenyt Mellusta -enrg-
Lentopallokenttien Dennis Rodman

TPYOMASTER

lunake

Posts: 800

#10333 • • lunake Helppo.Hankala.Napanöyhtä

MiMoSa, 19.10.2007 14:30:
Millä saa chilin parhaiten irti käsistä?



Netistä poimittua : "Chilien käsittelyn jälkeen käsiin kannattaa hieroa esim. ruokaöljyä ja pestä sen jälkeen astianpesuaineella. "

Kannattaa pitää kumihanskoja käsissä kun käsittelee chilejä. *joo*

--
Hedelmällisyys on påp!

fosa

Posts: 382

#10334 • • Edited fosa

sapeli, 19.10.2007 14:20:
---
pyhimys, 19.10.2007 14:18:
Mitä on englanniksi palveluesimies ja palvelupäälikkö?

---


Tulis ekana mieleen esim. service supervisor ja service manager - mut luulen et Annakins vois tietää parhaiten! *joo*



Service Manageria on ainaki monessaa paikkaa ja koulussaki käytetty palvelupäällikönä ja valtion joissaki ministeriöissä palveluesimies on Head of Services..

edit. yleensäki välillä tullu valtion sivuilta klikkaitua suomeks ja englanniks noita nimikkeitä..

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

andi--

Posts: 1,381

#10335 • • andi-- lunttu

NextAce, 15.10.2007 08:34:
Tietääkö joku mitä seuraamuksia tulee kun ajaa ajoneuvolla rekisterikilpi peitettynä ja jää siitä kiinni?



Tästä olikin jo jotain arvailuja, mutta menisköhän tämä sarjaan "määräysten vastaisen ajoneuvon kuljettaminen" á 10 päiväsakkoa.

--
- RAAH -

yoni k

Posts: 667

#10336 • • yoni k disko
Multa lohkes etuhampaasta joku 3mm kokonen pala ja näyttää aika härskiltä ku hymyilee. *nauru*
Kattelin jo yhtä hammaslääkäriä, jossa vois pistää tohon pienen posliinipaikan, mut paljon sellanen about maksaa kuluineen päivineen ?
plink

Posts: 1,405

#10337 • • plink team paska
miten vastataan "hyvää yötä" -toivotukseen, jos vastapuoli ei ole käymässä unten maille? "kiitos" tuntuu vähän omituselta tuollaiseen toivotteluun.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10338 • • Hitchhiker
Kuinka monta johtoa pitää mennä prossun coolerin termo-anturista?
Janisa

Posts: 2,226

#10339 • • Edited Janisa vaikeasti kesytettävä

plink, 20.10.2007 15:16:
miten vastataan "hyvää yötä" -toivotukseen, jos vastapuoli ei ole käymässä unten maille? "kiitos" tuntuu vähän omituselta tuollaiseen toivotteluun.



Voi sita silti sanoa etta hyvaa yota sinullekin sitten joskus kun menet nukkumaan. *hihu*

Edit. Mulla on aina paiva kun siella mennaan nukkumaan ja mulle silti aina toivotetaan kauniita unia... *vink*

--
Maailma ei pelastu nalkuttamalla...

Zebir

Posts: 659

#10340 • • Zebir
Miten avatun ruisleivän saa pysymään pehmeänä? Avaamaton ruisleipä pysyy pussissaan aika kauankin pehmeänä mutta avaamisen jälkeen se kovenee parissa päivässä :(

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-