Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,490,166 views

andi--

Posts: 1,381

#5121 • • andi-- lunttu

ezzy, 6.1.2006 05:37:
kysy irkis^h^h^hklubituksesta -> osta sitten verkosta

better? *lmao*



Toimii ehkä paremmin. *hih*

--
- RAAH -

%

Posts: 568

#5122 • • %

ezzy, 5.1.2006 22:21:
---
Timce, 5.1.2006 21:42:
Käykö Helsinki-klupilla elektroni?

---


Miks ihmiset jaksaa hankkia tota paskakorttia? Nosta käteistä sillä (jos toimii siinäkään tarkoituksessa kunnolla)


Visa e on teoriassa aika loistava kortti, kaupoissa sais yleistyä vaan semmoset tunnusluvun syöttölaitteet, hitto toi kuittien vaihtelu ja allekkirjoittelu on syvältä. Ja jos visa ei toimi kaivetaan sitten se kahdenkympin seteli sieltä kukkarosta, voiko elämä olla helpompaa.

--
Elä niin kuin haluat, äläkä niin kuin yhteiskunta haluaa sinun elävän.

Oliwer

Posts: 799

#5123 • • Oliwer

ezzy, 5.1.2006 22:21:
---
Timce, 5.1.2006 21:42:
Käykö Helsinki-klupilla elektroni?

---


Miks ihmiset jaksaa hankkia tota paskakorttia? Nosta käteistä sillä (jos toimii siinäkään tarkoituksessa kunnolla)



Itse olen todennut Visa Electronin mainioksi maksuvälineeksi esim jos matkustelee ja autoilee pohjoismaissa (vaikkapa, Ruotsi, Tanska, Norja)
Kussakin on käytössä eri valuutta ja rahaa sais olla vaihtamassa yhtenään jos ei käypää maksuvälinettä löytyis.
Visa Electron on kelvannut hyvin naapurimaissa lähes kaikkialla, ja toimivuusongelmiin olen törmännyt lähinnä täällä Suomessa.
Ja tuntuu sen kelpaavuus täälläkin vain paranevan, vaikka hissukseen :(
ezzy

Posts: 8,060

#5124 • • ezzy Droid-pappa

zasga, 6.1.2006 16:04:
---

Visa e on teoriassa aika loistava kortti, kaupoissa sais yleistyä vaan semmoset tunnusluvun syöttölaitteet, hitto toi kuittien vaihtelu ja allekkirjoittelu on syvältä. Ja jos visa ei toimi kaivetaan sitten se kahdenkympin seteli sieltä kukkarosta, voiko elämä olla helpompaa.



Kaupoilla ei ole, eikä ymmärtääkseni myös tulekaan olemaan oikeutta noihin tunnuslukujen syöttölaitteisiin. Huoltoasemilla vain on. En muista miksi.

Pointtini on juuri se, että maksukortin omistajan ei pitäisi tarvita kysellä "käykö tää täällä?"
Freja

Posts: 8,775

#5125 • • Freja Sihteeri
Miksi minun messengeri tökkii aina systerin kanssa jutellessa? Tarkoittaen sitä, ettemme pysty lähettämään aina toisillemme tiedostoja. Joskus ne eivät toisella näy ja joskus näkyy, mutta silloin vaikka kuinka hyväksyy niin ne eivät ala lataamaan. Joskus taasen yhteydet pelaa mutkattomasti. Se on ihan tyhmää, ja haluisin tietää et enkö vaan osaa vai misää mättää. *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Amma

Posts: 2,383

#5126 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Miten uuniperuna kuuluu syödä oikeaoppisesti, kun yleensä aseina potun kanssa ovat pikkulusikka, haarukka ja veitsi?

Mistä saisi sitä teollisuudessa käytettävää suojamuovia, jolla on suojattu erilaisten laitteiden herkät näytöt kuten kännykät, iPodit, MP3:t ym.?
Tai onko jollakulla jotain ideoista näyttöjen suojaamiseksi sen jälkeen, kun tehtaalla asetettu muovi on lähtenyt esteilyistä huolimatta irti.

--
*etsiskel*

Freja

Posts: 8,775

#5127 • • Freja Sihteeri

Amma, 8.1.2006 17:30:
Miten uuniperuna kuuluu syödä oikeaoppisesti, kun yleensä aseina potun kanssa ovat pikkulusikka, haarukka ja veitsi?



Pidä haarukalla kiinni. Tee ristiviilto veitsellä. Käännä kuoria ulospäin ja syö pikkulusikalla sisus kaivertaen *slurps*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Exlex

Posts: 497

#5128 • • Exlex

Amma, 8.1.2006 17:30:

Mistä saisi sitä teollisuudessa käytettävää suojamuovia, jolla on suojattu erilaisten laitteiden herkät näytöt kuten kännykät, iPodit, MP3:t ym.?
Tai onko jollakulla jotain ideoista näyttöjen suojaamiseksi sen jälkeen, kun tehtaalla asetettu muovi on lähtenyt esteilyistä huolimatta irti.



Ylihinnoiteltuja suojakalvoja kaikennäköisiin laitteisiin: http://www.theinvisibleshield.com/

Jotkut kameraliikkeet myös kaupittelevat joitakin suojakelmuja, mutta varsinaisista teollisuuskalvoista ei o tietoa.
sapeli

Posts: 11,768

#5129 • • sapeli jokukukamikä?
Miks mun vasemmanpuoleinen korva rahisee kun liikutan leukaa *ding*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Kimbou

Posts: 608

#5130 • • Kimbou
miten voi muuttaa netti sivuilla olevan tekstin "fonttikokoa"? kun monilla svuilla toi teksti on tosi pientä eikä sitä nää lukea.

--
pitäkää kiinni pienistä pippeleistä ja roikkuvista tisseistä se on menoa nyt.

sapeli

Posts: 11,768

#5131 • • sapeli jokukukamikä?

-K-, 8.1.2006 18:26:
miten voi muuttaa netti sivuilla olevan tekstin "fonttikokoa"? kun monilla svuilla toi teksti on tosi pientä eikä sitä nää lukea.



Riippuu selaimesta *joo* Esim. mulla on Mozilla alla (lähes identtinen ku FireFox), ja mulla se on View -> Text Zoom. *hymy*

Jotkut nettisivut on tehty vähän huonosti ja niissä tota fonttikokoa ei voi muuttaa - esim. kaikki flash-sivustot kärsii tästä ongelmasta *hmph*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Elmiira

Posts: 1,446

#5132 • • Elmiira
Miksi koira herättää minut joka aamu klo 10.30?
(Jos siis saisi nukkua rauhassa pidemmällekin.)
Paitsi jouluna, kun alakerrassa nukkui kaksi leikkikaveria,
herätys oli neljänä aamuna peräkkäin klo 9.00.
Onko sillä joku sisäinen kello? *ding*

Miksi koira imeksii kultani lattialla "jostain syystä"
pyörivistä sukista aina kantapäät märiksi?
Ei siis leiki sukilla, pure tai riko niitä.
Jääkö hien haju sukassa kantapäähän?

--
~Kokemusta ei voi luoda, se pitää kokea~

ezzy

Posts: 8,060

#5133 • • ezzy Droid-pappa

Freja, 6.1.2006 20:17:
Miksi minun messengeri tökkii aina systerin kanssa jutellessa? Tarkoittaen sitä, ettemme pysty lähettämään aina toisillemme tiedostoja. Joskus ne eivät toisella näy ja joskus näkyy, mutta silloin vaikka kuinka hyväksyy niin ne eivät ala lataamaan. Joskus taasen yhteydet pelaa mutkattomasti. Se on ihan tyhmää, ja haluisin tietää et enkö vaan osaa vai misää mättää. *ding*



Villi arvaus - Palomuurit tuittuilevat.
ezzy

Posts: 8,060

#5135 • • ezzy Droid-pappa

sapeli, 8.1.2006 18:29:
---
-K-, 8.1.2006 18:26:
miten voi muuttaa netti sivuilla olevan tekstin "fonttikokoa"? kun monilla svuilla toi teksti on tosi pientä eikä sitä nää lukea.

---


Riippuu selaimesta *joo* Esim. mulla on Mozilla alla (lähes identtinen ku FireFox), ja mulla se on View -> Text Zoom. *hymy*

Jotkut nettisivut on tehty vähän huonosti ja niissä tota fonttikokoa ei voi muuttaa - esim. kaikki flash-sivustot kärsii tästä ongelmasta *hmph*



CTRL ja + toimii noin yleisesti ainakin firefoxilla ja muistaakseni operallakin
evvk

Posts: 1,918

#5136 • • evvk
Miksi FireFox on kuulema reikäisin selain?
remotion

Posts: 5,283

#5137 • • remotion nostatus guru

Amma, 8.1.2006 17:30:
Miten uuniperuna kuuluu syödä oikeaoppisesti, kun yleensä aseina potun kanssa ovat pikkulusikka, haarukka ja veitsi?

Mistä saisi sitä teollisuudessa käytettävää suojamuovia, jolla on suojattu erilaisten laitteiden herkät näytöt kuten kännykät, iPodit, MP3:t ym.?
Tai onko jollakulla jotain ideoista näyttöjen suojaamiseksi sen jälkeen, kun tehtaalla asetettu muovi on lähtenyt esteilyistä huolimatta irti.



miks haluut kelmuttaa? senhän on tarkoituskin olla vain kuljutuksen ajan siinä... ei niistä näytöistä saa selvää edes muovit päällä?
anqqa

Posts: 4,034

#5138 • • anqqa tirehtööri

ezzy, 10.1.2006 15:13:
---
sapeli, 8.1.2006 18:29:
---
-K-, 8.1.2006 18:26:
miten voi muuttaa netti sivuilla olevan tekstin "fonttikokoa"? kun monilla svuilla toi teksti on tosi pientä eikä sitä nää lukea.
---
Riippuu selaimesta *joo* Esim. mulla on Mozilla alla (lähes identtinen ku FireFox), ja mulla se on View -> Text Zoom. *hymy*

Jotkut nettisivut on tehty vähän huonosti ja niissä tota fonttikokoa ei voi muuttaa - esim. kaikki flash-sivustot kärsii tästä ongelmasta *hmph*
---
CTRL ja + toimii noin yleisesti ainakin firefoxilla ja muistaakseni operallakin



ctrl + hiiren rulla on myös varsin näppärä kombo firefoxissa ainakin

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

nomic

Posts: 4,120

#5139 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix

Mark Hamilton, 10.1.2006 15:34:
Miksi FireFox on kuulema reikäisin selain?



Siksi koska joku väittää niin. *vink*
Mä en usko tähän, sillä 'kuka tahansa' kooderi, joka osaa luoda selaimen alun, voi tehdä vielä reikäisemmän systeemin, ja väittää sitä selaimeksi :)

Itellänni ei ole ollut ongelmia firefoxin kanssa koskaan, mitä sitä olen käyttänyt, verraten siihen, että aikoinaan tuli käytettyä IE:tä (tästä olisi helppo aloittaa taas sota, mikä ei johda mihinkään, mutta ei aloiteta).
Amma

Posts: 2,383

#5140 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

Remotion, 10.1.2006 15:44:
miks haluut kelmuttaa? senhän on tarkoituskin olla vain kuljutuksen ajan siinä... ei niistä näytöistä saa selvää edes muovit päällä?


Yllätys, yllätys: Suojatakseni näyttöjä.
Kyllä mä ainakin saan varsin hyvin selvää iPodistani, vaikka siinä on kelmu päällä. Kännykästäkin sain sillon selvää, kun oli kelmu päällä - saattas siinäkin näytössä olla yksi ikävä ja käyttöä jokseenkin häiritsevä naarmu vähemmän, jos olis ollut muovia pinnassa.

--
*etsiskel*