Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,485,085 views

AnssiV

Posts: 1,798

#5101 • • Edited AnssiV EDM saved me from Jesus
Oon ollu nyt sinkkuna n. puoli vuotta ja aika pian eron jälkeen laitoin taas "tutkan päälle". Noh, eihän sitä mitään säpinää näkynyt joten päätin tuossa jonkun aikaa sitten olla vaan moisesta välittämättä ja katsomatta koko tutkan ruutuun. Niin sitä vaan että nyt kun oon ollu vähän aikaa tällä linjalla niin miksi niitä nyt on sitten alkanut tulemaan kun potentiaalisia tapauksia näyttäisi olevan tutkan ruudulla...ööh*whaat*...neljä? *pepsodent*
akir0

Posts: 2,554

#5102 • • akir0 idleRPG champion 2009

Lyylikki, 4.1.2006 22:35:
Tietoasemalta saa aina iha pasaa palvelua ja Verkkokaupasta ei saa palvelua ollenkaan. Tietokonetta ostaessani sain ehdottomasti parasta palvelua Mustasta Pörssistä, joka oli mielestäni hieman kummallista. Niitten myyjät kai koulutetaan oikeasti myymään, mutta sieltä on noita piuhoja sun muita hieman turha lähteä hakemaan.



Ja sit keskimäärin Mustassa Pörssissä ne myyjät ei taas tiedä tekniikasta mitään :) Toki poikkeuksiakin on.

Veikkaisin, että paras keino on ottaa joku sopiva nörttikaveri mukaan ja mennä sen kanssa atk-liikkeeseen.
remotion

Posts: 5,283

#5103 • • remotion nostatus guru

aapee, 5.1.2006 04:02:
Oon ollu nyt sinkkuna n. puoli vuotta ja aika pian eron jälkeen laitoin taas "tutkan päälle". Noh, eihän sitä mitään säpinää näkynyt joten päätin tuossa jonkun aikaa sitten olla vaan moisesta välittämättä ja katsomatta koko tutkan ruutuun. Niin sitä vaan että nyt kun oon ollu vähän aikaa tällä linjalla niin miksi niitä nyt on sitten alkanut tulemaan kun potentiaalisia tapauksia näyttäisi olevan tutkan ruudulla...ööh*whaat*...neljä? *pepsodent*



siis tuo on jopa enemmän sääntö kuin poikkeus
samoin kuin se että semmoset ihmiset kiinnostuu susta joista sä et oo kiinnostunu ja sama toisinpäin. valitettavasti.
evvk

Posts: 1,918

#5104 • • evvk
Miksi kusi on keltaista miksi se ei voi olla vaikka sinistä?
wiwi

Posts: 1,575

#5105 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Remotion, 5.1.2006 08:58:
---
aapee, 5.1.2006 04:02:
Oon ollu nyt sinkkuna n. puoli vuotta ja aika pian eron jälkeen laitoin taas "tutkan päälle". Noh, eihän sitä mitään säpinää näkynyt joten päätin tuossa jonkun aikaa sitten olla vaan moisesta välittämättä ja katsomatta koko tutkan ruutuun. Niin sitä vaan että nyt kun oon ollu vähän aikaa tällä linjalla niin miksi niitä nyt on sitten alkanut tulemaan kun potentiaalisia tapauksia näyttäisi olevan tutkan ruudulla...ööh*whaat*...neljä? *pepsodent*

---


siis tuo on jopa enemmän sääntö kuin poikkeus
samoin kuin se että semmoset ihmiset kiinnostuu susta joista sä et oo kiinnostunu ja sama toisinpäin. valitettavasti.



Joo sama pätee ajoituksen suhteen:Ihminen, joka vuosi sitten ei tuntenut sinua kohtaan kuin ystävyyttä ja lämpöä vaikka olisit tehnyt mitä vaan toisenlaisen kiinnostuksen takia, on tänään korviaan myöten rakastunut sinuun. Itse olet luonnollisesti jo aikaa sitten ymmärtänyt, ettei välillänne voi ollakaan muuta kuin ystävyyssuhdetta.

Yhtä hyvin voisi vain kysyä, miksi ihmissuhteet ovat niin älyttömän vaikeita.*nauru*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

remotion

Posts: 5,283

#5106 • • remotion nostatus guru

wiwi, 5.1.2006 12:15:
Joo sama pätee ajoituksen suhteen:Ihminen, joka vuosi sitten ei tuntenut sinua kohtaan kuin ystävyyttä ja lämpöä vaikka olisit tehnyt mitä vaan toisenlaisen kiinnostuksen takia, on tänään korviaan myöten rakastunut sinuun. Itse olet luonnollisesti jo aikaa sitten ymmärtänyt, ettei välillänne voi ollakaan muuta kuin ystävyyssuhdetta.

Yhtä hyvin voisi vain kysyä, miksi ihmissuhteet ovat niin älyttömän vaikeita.*nauru*



Tämäkin pitää paikkansa, mutta vain sillä ehdolla että itse ei pystyisi mitenkään enää kuvittelemaan yhteistä elämää. mikäli itsekin ois mahdollisesti valmis yritämään uusiks niin silloinhan toinen taas on pysynyt yhtä viileänä :S
wiwi

Posts: 1,575

#5107 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
You got the point right*aplodit*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

blade

Posts: 484

#5108 • • blade Otus.

mayah, 5.1.2006 16:51:
Voiks postiennakolla tilattua tavaraa maksaa postissa visalla?


Voi.

--
Energy.

blade

Posts: 484

#5109 • • blade Otus.
Oi miksi tämä selkäkipu pitää olla näin mukavan tuntuista? Ikinä ennen en ole tätä kivun lajiketta saanut tuntea, mutta nyt iski yllättäen ja ilman mitään "syytä". Jotain lääkettäkin sain, mutta ei juuri tunnu auttavan. 4pv. nyt menossa ja vois kohtapuoliin jo loppua *toktok*

--
Energy.

blade

Posts: 484

#5110 • • blade Otus.

mayah, 5.1.2006 16:58:
---
blade, 5.1.2006 16:53:
Voi.

---


Kiva! Mielummin (turvallisemmin ehkä) höylään sitä visaa siinä tiskillä kuin lähetän tietojani netin välityksellä :)



Totta, mutta joskus säästää jokusen euron kun maksaa ennakkoon. Mä oon jokusen kerran tilannut ulkomailta ja korttitiedot antanut eikä ole ollut ongelmia.

--
Energy.

anqqa

Posts: 4,034

#5111 • • anqqa tirehtööri
miks ainaki leffoissa aina kallistetaan päätä kun sytytetään tupakka?

--
.___. .___.
(O,o) {ò,Ó}
(|;|) (|_|)
=´=`===´=`===
ORLY? YA RLY!

Jussi Soro

Posts: 6,385

#5112 • • Jussi Soro choon!

blade, 5.1.2006 17:02:
Totta, mutta joskus säästää jokusen euron kun maksaa ennakkoon. Mä oon jokusen kerran tilannut ulkomailta ja korttitiedot antanut eikä ole ollut ongelmia.


Eikä ees jokusta euroa, vaan noi postiennakkomaksut on välillä ihan törkeitä, saksasta tilatessa muistaakseni jotain 20 euron luokkaa... Kun taas Visalla maksaessa tulee kotiovelle ilman lisäkuluja :)
Samu

Posts: 517

#5113 • • Samu Bodhisattva

wiwi, 3.1.2006 10:27:
Miks jotkut ihmiset haluu poikkeuksetta olla jossain muualla ku missä ne on?



Koska "elämä on kärsimystä ja kärsimyksen syy on elämänjano." Elämänjanostahan, ja siis kärsimyksestäkin, pääsee eroon noudattamalla jaloa kahdeksanosaista polkua.

Nii, siks.

--
Pitää uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel! -V.Gustafsson

Bio

Posts: 4,429

#5114 • • Edited Bio The Bullies / Pinky

mayah, 5.1.2006 21:35:
---
anqqa, 5.1.2006 17:08:
miks ainaki leffoissa aina kallistetaan päätä kun sytytetään tupakka?

---


Miks röökiä sytyttäessä laittaa kädet tuulensuojaksi vaikka istuis sisällä tupakkakopissa? Hassua toi tupakointi..



Millon pitää pitää röökiä etu- ja keskisormen välissä ja milloin keskisormen ja nimettömän välissä. Tai sit jotkut pitää etusormen ja peukalon välissä. Onks niillä joku merkitys, tietty merkitys? Ja miks yleensä porukka polttaa röökii??
Timce

Posts: 5,381

#5115 • • Timce
Käykö Helsinki-klupilla elektroni?

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Freja

Posts: 8,775

#5116 • • Freja Sihteeri

Bio, 5.1.2006 21:39:
Millon pitää pitää röökiä etu- ja keskisormen välissä ja milloin keskisormen ja nimettömän välissä. Tai sit jotkut pitää etusormen ja peukalon välissä. Onks niillä joku merkitys, tietty merkitys? Ja miks yleensä porukka polttaa röökii??



Normisti etu- ja keskisormen välissä pidin mä. Baarissa se oli myös helppoo kun piti olla kännykkä ja juomapullokin samois käsis samaa aikaa. Sateella etusormen ja peukalon välissä pidetty tupakka on sateensuojassa *hihu*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

ezzy

Posts: 8,060

#5117 • • ezzy Droid-pappa

Timce, 5.1.2006 21:42:
Käykö Helsinki-klupilla elektroni?



Miks ihmiset jaksaa hankkia tota paskakorttia? Nosta käteistä sillä (jos toimii siinäkään tarkoituksessa kunnolla)
ezzy

Posts: 8,060

#5118 • • ezzy Droid-pappa

Lyylikki, 4.1.2006 22:35:
Ai nih. Ja sitä piti kysymäni, että mistä ATK/nörde/data/tietokone (siis en todella tiedä, mikä olisi oikea nimi) kaupasta saa Helsingissä hyvää palvelua, jos on vaalea tukka ja ei osaa kertoa asiaansa nörttitermein? Niinkun jos ei ymmärrä hölkäsen pölhäystä prosessorien, adapterien, piuhojen tai oheislaitteiden päälle eli ei puhu nörttiä?

Tietoasemalta saa aina iha pasaa palvelua ja Verkkokaupasta ei saa palvelua ollenkaan. Tietokonetta ostaessani sain ehdottomasti parasta palvelua Mustasta Pörssistä, joka oli mielestäni hieman kummallista. Niitten myyjät kai koulutetaan oikeasti myymään, mutta sieltä on noita piuhoja sun muita hieman turha lähteä hakemaan.



Osta verkosta.
andi--

Posts: 1,381

#5119 • • andi-- lunttu

ezzy, 5.1.2006 22:23:
---
Lyylikki, 4.1.2006 22:35:
Ai nih. Ja sitä piti kysymäni, että mistä ATK/nörde/data/tietokone (siis en todella tiedä, mikä olisi oikea nimi) kaupasta saa Helsingissä hyvää palvelua, jos on vaalea tukka ja ei osaa kertoa asiaansa nörttitermein? Niinkun jos ei ymmärrä hölkäsen pölhäystä prosessorien, adapterien, piuhojen tai oheislaitteiden päälle eli ei puhu nörttiä?
*klip*
---
Osta verkosta.



Jos haluaa palvelua ja vastauksia kysymyksiin niin en ehkä ekana lähtis verkosta shoppailemaan.

--
- RAAH -

ezzy

Posts: 8,060

#5120 • • ezzy Droid-pappa

andi--, 6.1.2006 00:30:
---
ezzy, 5.1.2006 22:23:
---
Lyylikki, 4.1.2006 22:35:
Ai nih. Ja sitä piti kysymäni, että mistä ATK/nörde/data/tietokone (siis en todella tiedä, mikä olisi oikea nimi) kaupasta saa Helsingissä hyvää palvelua, jos on vaalea tukka ja ei osaa kertoa asiaansa nörttitermein? Niinkun jos ei ymmärrä hölkäsen pölhäystä prosessorien, adapterien, piuhojen tai oheislaitteiden päälle eli ei puhu nörttiä?
*klip*
---
Osta verkosta.

---


Jos haluaa palvelua ja vastauksia kysymyksiin niin en ehkä ekana lähtis verkosta shoppailemaan.



kysy irkis^h^h^hklubituksesta -> osta sitten verkosta

better? *lmao*