Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,496,620 views

Freja

Posts: 8,775

#10561 • • Edited Freja Sihteeri

sapeli, 21.11.2007 14:21:
Olenko ainoa jolla on vaikeuksia erottaa toisistaan puhelimessa kirjaimia "s" ja "f", tai "b" ja "d"?



et. Myös "m", "n", "e", "t", "i" ja "j" ovat mulla tällä samal listal.


...*nauru* "moi mä en erota kirjaimia"

Editointia: mulla vaikeuttaa ihan hemmetisti kuulemista se, et täs toimistos on suunnittelu vähä pieles ja kaikki hälinä häiritsee mua. Ei kuule ees omia ajatuksiaan, kun täällä hälistään nii paljon.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

sapeli

Posts: 11,768

#10562 • • sapeli jokukukamikä?

Miksan, 21.11.2007 14:35:
---
sapeli, 21.11.2007 14:21:
Olenko ainoa jolla on vaikeuksia erottaa toisistaan puhelimessa kirjaimia "s" ja "f", tai "b" ja "d"?
---
Olet*hymy* Tai sit sun puhelin tekee siitä vaikeeta!



Niin no joo, mul on töissä (puhelinasiakaspalvelussa!) käytössä joku vanha Nokia - tosin toi hands-free mun mielestä selkeyttää paljon, mut eipä toi silti taida kovin kaksinen olla toi kuuluvuus *nauru*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#10563 • • mariq

sapeli, 21.11.2007 14:21:
Olenko ainoa jolla on vaikeuksia erottaa toisistaan puhelimessa kirjaimia "s" ja "f", tai "b" ja "d"?


Hoho! luulin eka et tarkotit, et sun puhelin kirjottaa, joko ruudulle tai näppiksessä, noi kirjaimet niin eriskummallisesti, ettet lukiessa meinaa erottaa niitä toisistaan *justjoo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

nethr

Posts: 763

#10564 • • nethr !!
Mistä helv*tistä mä löydän tän biisin tai koko sinkun:

Anna Falchi - Pium Paum (Vipula Vapula)

*ding* *ding*

--
xD

mariq

Posts: 2,154

#10566 • • mariq
Mikä on Karvisen näkymättömän ystävän (suomeksi Kai) englanninkielinen nimi?

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

sapeli

Posts: 11,768

#10567 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 24.11.2007 12:13:
Mikä on Karvisen näkymättömän ystävän (suomeksi Kai) englanninkielinen nimi?



Ilmeisesti Clive! Mä en kyl ollu tiennytkään tuommoisesta *whaat*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

mariq

Posts: 2,154

#10568 • • mariq

sapeli, 24.11.2007 12:35:
---
mariq, 24.11.2007 12:13:
Mikä on Karvisen näkymättömän ystävän (suomeksi Kai) englanninkielinen nimi?
---
Ilmeisesti Clive! Mä en kyl ollu tiennytkään tuommoisesta *whaat*


Ohho! Mistä löysit infon? Mä koitin tsekkaa jo wikistäkii mut en löytäny.. Muistan vaan suomeks lukeneeni stripin, jossa Karvinen esittelee Eskolle näkymättömän ystävänsä Kain (saattoi myös olla 'mielikuvitusystäväni'), ja toteaa että " Kain mielestä sinulla on ongelma" *hih*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Lyylikki

Posts: 2,975

#10569 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Onko fiksua pitää työavaimissa työpaikan avainkaulanauhaa?

Jos hukkaa ne avaimet, niin sen kaulanauhan ansiosta palautuuko ne avaimet helpommin vai ryöstetäänkö työpaikka?
sapeli

Posts: 11,768

#10570 • • sapeli jokukukamikä?

mariq, 24.11.2007 12:43:
---
sapeli, 24.11.2007 12:35:
---
mariq, 24.11.2007 12:13:
Mikä on Karvisen näkymättömän ystävän (suomeksi Kai) englanninkielinen nimi?
---
Ilmeisesti Clive! Mä en kyl ollu tiennytkään tuommoisesta *whaat*
---
Ohho! Mistä löysit infon? Mä koitin tsekkaa jo wikistäkii mut en löytäny.. Muistan vaan suomeks lukeneeni stripin, jossa Karvinen esittelee Eskolle näkymättömän ystävänsä Kain (saattoi myös olla 'mielikuvitusystäväni'), ja toteaa että " Kain mielestä sinulla on ongelma" *hih*



Googlettamalla - tuo on ilmeisesti suosittu kysymys Garfield-tietovisoissa *vink*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Pätkis

Posts: 1,038

#10571 • • Pätkis Pikkis

Lyylikki, 24.11.2007 12:48:
Onko fiksua pitää työavaimissa työpaikan avainkaulanauhaa?

Jos hukkaa ne avaimet, niin sen kaulanauhan ansiosta palautuuko ne avaimet helpommin vai ryöstetäänkö työpaikka?


Ei tulis mieleenkään kokeilla kummin käy*nauru* ainakin meitä on kielletty jyrkästi liittämästä avaimiin mitään työpaikkaan viittaavaa, joka lienee ihan fiksu ajatus.. Ethän sä kirjoita kotiavaimiisikaan osoitettasi?

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

MiMoSa

Posts: 1,664

#10572 • • MiMoSa

Lyylikki, 24.11.2007 12:48:
Onko fiksua pitää työavaimissa työpaikan avainkaulanauhaa?

Jos hukkaa ne avaimet, niin sen kaulanauhan ansiosta palautuuko ne avaimet helpommin vai ryöstetäänkö työpaikka?


Meillä ne vois palautua. Tai no en tiiä palautuisko heti mut ainakin sit siinä vaiheessa kun joku sinne yrittäis murtautua ja jäis heti kiinni.*tirsk* Meillä on siellä nimittäin varashälyttimet ja vaan työntekijät tietää koodin millä sen saa päältä pois. Mut jos tota ei olis, niin en kyllä sillon pitäs.*hymy*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Jutu

Posts: 3,054

#10573 • • Jutu Blondi
Mulla on pieni ongelma mun hiiren kanssa. Toi kursori jää jumiin aina tasasin väliajoin ja sitten se ei ollenkaan liiku. Ei oo patteritkaan loppunut tai mitään. Sitten se taas liikkuu kun kerran painaa vasenta painiketta. Tietoa mistähän tuo johtuu ja voiko sille tehdä mitään? :/

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

serotonot

Posts: 3,137

#10574 • • Edited serotonot Paul Easy

Joanna, 25.11.2007 14:36:
---
nethr, 22.11.2007 14:12:
Mistä helv*tistä mä löydän tän biisin tai koko sinkun:

Anna Falchi - Pium Paum (Vipula Vapula)

*ding* *ding*

---


Eikö googlettamallakaan löydy mistään?

Se video muuten oli aivan mainio *nauru*, harmi että se on nyt poistettu Youtubesta.


ehkä tyhmä kysymys, mut mähän postasin ton sun lainaaman postauksen alle linkin, mist sellaisen löytää*ding*
MiMoSa

Posts: 1,664

#10575 • • MiMoSa
Ymmärsinkö mä nyt tosissaan oikein tosta http://www.posti.fi/hinnatjaohjeet/ että postikortin lähettäminen on samanhintasta ihan mihin päin maailmaa tahansa? *ding* Enpä olis äkkiseltään uskonut. Pitäs lähettää kamulle synttärikortti los angelesiin enkä millään jaksais mennä postiin asti sitä viemään kun olis postimerkkejä kotonakin. Mut kait se on sit luotettava siihen et se menee perille vaikka laitankin vaan ton normimerkin.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Lyylikki

Posts: 2,975

#10576 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.

MiMoSa, 26.11.2007 20:56:
Ymmärsinkö mä nyt tosissaan oikein tosta http://www.posti.fi/hinnatjaohjeet/ että postikortin lähettäminen on samanhintasta ihan mihin päin maailmaa tahansa? *ding* Enpä olis äkkiseltään uskonut. Pitäs lähettää kamulle synttärikortti los angelesiin enkä millään jaksais mennä postiin asti sitä viemään kun olis postimerkkejä kotonakin. Mut kait se on sit luotettava siihen et se menee perille vaikka laitankin vaan ton normimerkin.



Näin mä sen näkisin. Anna mennä vaan.
Waakku

Posts: 158

#10577 • • Waakku
Mistä tämä legendaarinen "Soittakaa Paranoid" heitto on lähtöisin?

--
- ? -

Poppana

Posts: 207

#10578 • • Poppana Tehotyttö
Huudon on arveltu olevan alun perin Tampereen musiikkipiirien sisäpiirin juttu, koska se esiintyi 1980-luvun alkupuolen Pahkasika-lehdissä sekä Alivaltiosihteerin sketseissä (Alivaltiosihteerit ovat Tampereelta).
Myöhemmin huutoon on viitattu esimerkiksi Soundin sarjakuvissa. Huutoon liittyy ehkä myös rock-toimittaja Juho Juntunen, jolla oli tapana huudella "Soittakaa Paranoid" ...

--
*hellokitty*

Auacusha

Posts: 1,097

#10579 • • Auacusha Koneradio
Mistähän mahtaisi tällähetkellä helpoiten löytää noita vinyyleiden säilömiseen sopivia maitolaatikoita?

--
Ootko hieman ryynejä vedellyt kenties kun aivot tuntuu vähän flippaavan?
(c) Sir Henri Risti

Amuck

Posts: 2,396

#10580 • • Amuck dub-i-dub
Mistä tätä saa Suomessa? Pitääkö itse tehdä? *drool*

pumpkin_pie.jpg

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco