Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,495,732 views

inneah

Posts: 704

#10601 • • inneah ...Trust no one...
Monesti pohtinut jäätelöautoa ja sen olemassaoloa.
Miksi ei ihmiset osta jäätelöitä samalla kuin muitakin ruokaostoksiaan. Muutenkin kun liikalihavuudesta kärsii meidänkin kansa, niin miksi sitä "läskiä" on pakko tuoda kotiovelle asti? *täh*

Ja KYLLÄ, itsekin olen asioinut kyseisellä autolla, tosin viimeksi n.8 vuotta sitten, silloin kun se oli vielä uusi ja jännä ilmestys.
Käykö ihmiset muka vielä niin paljon jäätelöautolla että moinen bisnes kannattaa?

Eli: Miksi jäätelöauto on olemassa?
ja kuka sen melodian siihen on keksiny? *nauru*

Seuraava ideahan voisi olla Viina-auto(mikä kaikken mielessä on ollu jo kauan), joka tuo viinat kotiin siihen aikaan kun kaupasta niitä ei saa 21.00 - 09.00!
Liikeidea! Taidampa ehdottaa moista Leijonan kita-ohjelmaan.

--
nahkalakanat

crissy

Posts: 1,958

#10602 • • crissy
iMacissa iTunes jumittaa.. ei tottele mitään.. miten saan sen suljettua? "rantapallo" vaa pyörii
Mark

Posts: 7,311

#10603 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Mistä mä saan MS office 2003 fin sb asennusmedian tunnissa? PERKELE! *poks*

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

CM

Posts: 1,507

#10604 • • CM

crissy, 30.11.2007 11:45:
iMacissa iTunes jumittaa.. ei tottele mitään.. miten saan sen suljettua? "rantapallo" vaa pyörii



Dockissa hiiren oikealla nappulalla valikko ja force quit (pakota lopettamaan vai mikä olikaan). Jos käyttis on Tiikeri, niin veikkaan, että iTunesin päivityksen mukana on kyseisen softan tiedostojen oikeudet menny vituiks, ja kantsii ajaa Disk Utilitylla (Levytyökalu) järjestelmälevyllä Repair Permission (korjaa oikeudet) niin rantapallot luulis häviävän
crissy

Posts: 1,958

#10605 • • crissy

CM, 30.11.2007 11:59:
---
crissy, 30.11.2007 11:45:
iMacissa iTunes jumittaa.. ei tottele mitään.. miten saan sen suljettua? "rantapallo" vaa pyörii

---


Dockissa hiiren oikealla nappulalla valikko ja force quit (pakota lopettamaan vai mikä olikaan). Jos käyttis on Tiikeri, niin veikkaan, että iTunesin päivityksen mukana on kyseisen softan tiedostojen oikeudet menny vituiks, ja kantsii ajaa Disk Utilitylla (Levytyökalu) järjestelmälevyllä Repair Permission (korjaa oikeudet) niin rantapallot luulis häviävän



huh.. sain sen suljettua cmd+alt+esc..
Freja

Posts: 8,775

#10606 • • Freja Sihteeri

inneah, 29.11.2007 20:26:
Seuraava ideahan voisi olla Viina-auto(mikä kaikken mielessä on ollu jo kauan), joka tuo viinat kotiin siihen aikaan kun kaupasta niitä ei saa 21.00 - 09.00!
Liikeidea! Taidampa ehdottaa moista Leijonan kita-ohjelmaan.



Sut niin lytättäis. :D

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Miinapiina

Posts: 3,494

#10607 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

inneah, 29.11.2007 20:26:
Monesti pohtinut jäätelöautoa ja sen olemassaoloa.




no onhan siel ainakin ihan eri tuotteet ku kaupassa...

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#10608 • • Freja Sihteeri
Miks mun yhen kasvin uudet lehdet kääntyy rullalle? Ei ne siitä näytä oikenevankaan. Syitä toki saattaa olla useita, mutta voisko olla et kastelen sitä liikaa..?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Anselmi

Posts: 2,578

#10609 • • Anselmi And sell me
Kummassa, uudessa- vai vanhassatestamentissa kielletään tai tuomitaan homoseksuaalsuus? Vai jopa kummassakin? Jos joku vieä pystyy osoittamaan tarkemmin kohdan/kohdat niin isot kiitokset.

--
sen pituinen se

fosa

Posts: 382

#10610 • • fosa

Anselmi, 2.12.2007 15:48:
Kummassa, uudessa- vai vanhassatestamentissa kielletään tai tuomitaan homoseksuaalsuus? Vai jopa kummassakin? Jos joku vieä pystyy osoittamaan tarkemmin kohdan/kohdat niin isot kiitokset.



Jossaki voi olla paremmin, mutta

Uusi Testamentti

Room 1:26-28:
Sentähden Jumala on hyljännyt heidät häpeällisiin himoihin; sillä heidän naispuolensa ovat vaihtaneet luonnollisen yhteyden luonnonvastaiseen; samoin miespuoletkin, luopuen luonnollisesta yhteydestä naispuolen kanssa, ovat kiimoissaan syttyneet toisiinsa ja harjoittaneet, miespuolet miespuolten kanssa, riettautta ja villiintymisestään saaneet itseensä sen palkan, mikä saada piti. Ja niinkuin heille ei kelvannut pitää kiinni Jumalan tuntemisesta, niin Jumala hylkäsi heidät heidän kelvottoman mielensä valtaan, tekemään sopimattomia.

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

Tukaanl

Posts: 139

#10612 • • Tukaanl I Dont Give a Flying Fudge!
On tässä nyt jo jonkin aikaa yrittäny keksiä et mitä ihmettä se meinaa ku esim yleensä japanilaisten nuorten valokuvissa niillä on etu ja keskisormi sillai > noin vino veenä..

eli mitä tää tämmönen kuva häröily on ja mitä helkuttia se meinaa???

*ding* *ding*

--
I Am Not Your Rolling Wheels, I Am The Highway.
I Am Not Your Carpet Ride, I Am The Sky.

Snaggo

Posts: 1,147

#10613 • • Snaggo ;__;
Mitä pirua on tapahtunut vanhalle kunnon StickDeathille?! iski nostalgiafiilis, mut se sivu on näköjään nyt sitten down :(

--
bojoing.

duvin

Posts: 582

#10614 • • duvin Jay v/d Veen

Tuksu, 2.12.2007 20:08:
On tässä nyt jo jonkin aikaa yrittäny keksiä et mitä ihmettä se meinaa ku esim yleensä japanilaisten nuorten valokuvissa niillä on etu ja keskisormi sillai > noin vino veenä..



KAWAAAAAIIIII!
hanabi

Posts: 81

#10615 • • hanabi

Tuksu, 2.12.2007 20:08:
On tässä nyt jo jonkin aikaa yrittäny keksiä et mitä ihmettä se meinaa ku esim yleensä japanilaisten nuorten valokuvissa niillä on etu ja keskisormi sillai > noin vino veenä..

eli mitä tää tämmönen kuva häröily on ja mitä helkuttia se meinaa???

*ding* *ding*



se on sellasta söpistelyä...niinku joku sanoiki jo, pitää olla "kawaii" eli söpö.
Miinapiina

Posts: 3,494

#10616 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä
miro (4-vee) kysy multa äsken et "miten ne vauvat tulee sinne mahaan?"
ja yks pv et "mikä on tissi?"

mun kysymys kuuluu, et miten mä selitän nuo hommat sille? *nauru*

--
pinkki on pop!!!

$

Posts: 1,802

#10617 • • $ Destination weekend!

Miinapiina, 3.12.2007 20:25:
miro (4-vee) kysy multa äsken et "miten ne vauvat tulee sinne mahaan?"
ja yks pv et "mikä on tissi?"

mun kysymys kuuluu, et miten mä selitän nuo hommat sille? *nauru*



Mä kysyin samaa mutsilta joskus 5-vuotiaana, ja se kertoi ihan rehellisesti.

Taisi kuitenkin vierähtää useampi vuosi ennen kun osasin yhdistää sanan "seksi" em. toimenpiteeseen.
pirpeli

Posts: 5,533

#10618 • • pirpeli

Miinapiina, 3.12.2007 20:25:
miro (4-vee) kysy multa äsken et "miten ne vauvat tulee sinne mahaan?"
ja yks pv et "mikä on tissi?"

mun kysymys kuuluu, et miten mä selitän nuo hommat sille? *nauru*



No 4-vuotiaalle ihan rehellisesti, mutta ei liian yksityiskohtaisesti.
Ja tohon tissikysymykseen jopa minä, lapseton nainen osaisin vastata :D

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Miinapiina

Posts: 3,494

#10619 • • Edited Miinapiina ULEUS / lyllykkä

pirpeli, 3.12.2007 20:31:

No 4-vuotiaalle ihan rehellisesti, mutta ei liian yksityiskohtaisesti.
Ja tohon tissikysymykseen jopa minä, lapseton nainen osaisin vastata :D



joo siis ei toi tissikysymys ollut se vaikee pala, lähinnä hassu juttu mirolta *hymy*
mut kyl mua silti mietityttää miten mä sille kerron et miten vauvat tulee, ku ei jaksais mitään haikarapotaskaa alkaa selittää *tirsk*
mut ehkä mä keksin jotain *pepsodent*

--
pinkki on pop!!!

pirpeli

Posts: 5,533

#10620 • • pirpeli

Miinapiina, 3.12.2007 20:43:
ku ei jaksais mitään haikarapotaskaa alkaa selittää *tirsk*
mut ehkä mä keksin jotain *pepsodent*



Mä ehkä kertoisin miehen ja naisen eroista sillee lapsen kielellä. Ja sitte yhdynnästä jotenkin samalla lailla. Meillä ainakin tuo 4vee tajuaa pippelin ja pimpin erot, ainakin siis näkyvät :DD Hedelmöityksestä voi varmaan kertoa kanssa jollain tavalla lasten sanoin....Hms. Koskakohan täällä päässä päästään kertomaan noista asioista..? No, mä voin aina sanoa, et "kysy iskältäs tai äitiltäs"

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-