Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,495,655 views

a-j

Posts: 785

#10621 • • a-j

Freja, 2.12.2007 13:23:
Miks mun yhen kasvin uudet lehdet kääntyy rullalle? Ei ne siitä näytä oikenevankaan. Syitä toki saattaa olla useita, mutta voisko olla et kastelen sitä liikaa..?



muistaakseni ainakin jukkapalmulla liikakastelu aiheuttaa
lehtien rullalle menoa

ja sit minun kysymys:

saako facebookissa lisättyä jotenkin omalla profiilisivulla
oman kuvan alle send message linkin? olen onnistunut jotenkin
poistamaan sen *ding* *igor*

--
Joten vaikka niitä on paljon, niin meitä on enemmän.
Ne vaativat piikkilankaa, me vaadimme elämän.

Miinapiina

Posts: 3,494

#10622 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

pirpeli, 3.12.2007 20:49:

Mä ehkä kertoisin miehen ja naisen eroista sillee lapsen kielellä. Ja sitte yhdynnästä jotenkin samalla lailla. Meillä ainakin tuo 4vee tajuaa pippelin ja pimpin erot, ainakin siis näkyvät :DD Hedelmöityksestä voi varmaan kertoa kanssa jollain tavalla lasten sanoin....Hms. Koskakohan täällä päässä päästään kertomaan noista asioista..? No, mä voin aina sanoa, et "kysy iskältäs tai äitiltäs"



joo kyl miro kans tajuaa et tytöillä on pimppi ja pojilla pippeli *joo*
mut tos vähän aikaa sit se oli sitä mieltä et mahas ei voi olla vauvoja, vaan ruokaa vaan, mut nyt sitä on jostain kumman syystä alkanut kiinnostaa (ja siis ihan tänä iltana).
vaikka kukaan lähipiiristä ei ees oo "vauva masussa"

--
pinkki on pop!!!

Freja

Posts: 8,775

#10623 • • Freja Sihteeri
Hmm.
Provinssiin ois myynnissä jo "juhlaerä" lippuja hintaan 80e. Mä rupesin miettii tota hintaa, et onks se ny joku alejuhlaennakkohuipputarjous, vai paljonko festariliput nykyään maksaa? Oon ollu iha selvästi liian kauan pois festareilta, ku en muista niitä hintoja.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

calvin

Posts: 513

#10624 • • Edited calvin
Freja, 4.12.2007 17:30:
Hmm.
Provinssiin ois myynnissä jo "juhlaerä" lippuja hintaan 80e. Mä rupesin miettii tota hintaa, et onks se ny joku alejuhlaennakkohuipputarjous, vai paljonko festariliput nykyään maksaa? Oon ollu iha selvästi liian kauan pois festareilta, ku en muista niitä hintoja.


En nyt tarkkaa hintaa muista, mutta ei ainakaan viimekesänä paljoa enempää maksanut kuin tuo 80 siis 3 pv lippu.
RainChild

Posts: 909

#10625 • • RainChild

Miinapiina, 3.12.2007 20:53:
---
pirpeli, 3.12.2007 20:49:

Mä ehkä kertoisin miehen ja naisen eroista sillee lapsen kielellä. Ja sitte yhdynnästä jotenkin samalla lailla. Meillä ainakin tuo 4vee tajuaa pippelin ja pimpin erot, ainakin siis näkyvät :DD Hedelmöityksestä voi varmaan kertoa kanssa jollain tavalla lasten sanoin....Hms. Koskakohan täällä päässä päästään kertomaan noista asioista..? No, mä voin aina sanoa, et "kysy iskältäs tai äitiltäs"

---


joo kyl miro kans tajuaa et tytöillä on pimppi ja pojilla pippeli *joo*
mut tos vähän aikaa sit se oli sitä mieltä et mahas ei voi olla vauvoja, vaan ruokaa vaan, mut nyt sitä on jostain kumman syystä alkanut kiinnostaa (ja siis ihan tänä iltana).
vaikka kukaan lähipiiristä ei ees oo "vauva masussa"



Mä oon kuullu joskus jonkun "isä laittaa siemenen äidin sisään, josta sitten kasvaa vauva... etc."

--
Rainchild is back home

MiMoSa

Posts: 1,664

#10626 • • MiMoSa
Sain työkaverilta seuraavanlaisen viestin:
"Moi!

Kiinnostaisko Lauri Tähkän Lutakon keikka torstaina 13.12.?
Jos kiinnostaa, ota yhteyttä."

Mitäs tosta sit pitäis niinkun päätellä? Sitäkö, et sillä olis ylimääräisiä lippuja sinne vai sitä, et lähenkö mä sen kanssa?*täh* Ei helvetti, tyyppi, jolta ton sain on sellanen about viiskybänen mies. Se on vielä mun ryhmässä ja joudutaan tekee sen kans jonkun verran yhteistyötä. Joten mä toivon todella, että sillä olis ollu vaan niitä ilmasia lippuja. Koska jos se todella kuvitteli, et mä lähen sen kanssa niin voi vittu!*lmao*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

mariq

Posts: 2,154

#10627 • • mariq

Miinapiina, 3.12.2007 20:25:
miro (4-vee) kysy multa äsken et "miten ne vauvat tulee sinne mahaan?"
ja yks pv et "mikä on tissi?"

mun kysymys kuuluu, et miten mä selitän nuo hommat sille? *nauru*


Oisko Olipa kerran elämä -sarja hyödyksi noissa jutuissa? *vink* Must niis on aika kivasti kerrottu asioista just lapsen näkökulmasta *hymy* Vaik sitä en tiedä minkä ikäsille ne on varsinaisesti suunnattu mut voisin kuvitella et jos osaa kysyä noista ni saattaa tajuta mitä ne siinä sarjassa selittää (ehkä)

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

mariq

Posts: 2,154

#10628 • • mariq

Anselmi, 2.12.2007 15:48:
Kummassa, uudessa- vai vanhassatestamentissa kielletään tai tuomitaan homoseksuaalsuus? Vai jopa kummassakin? Jos joku vieä pystyy osoittamaan tarkemmin kohdan/kohdat niin isot kiitokset.


Mul ois semmoi mielikuva et molemmissa..
Eikös taru Sodomasta ja Gomorrasta ollu vanhassa testamentissä, kun ainakin se taru löytyy pikkasen eri versiona myös juutalaisten taruista.. ja ainakin kristillisessä versiossa on mainittu yhtenä noitten kaupunkien asukkaiden paheena homoseksuaalisuus..

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

jusqu

Posts: 762

#10630 • • jusqu pilipalipilotti
Onko mitään keinoa pelastaa naarmuinen vinyyli? Tai no, kyseinen vinyyli ei edes ole naarmuinen (toisin sanoen se on uusi), mutta jotain häikkää ko. vinyylin urissa on. Se jää jurnuttamaan joka ikinen kerta samaan kohtaan. Ärsyttävää :(

--
*pupu**piis*

Miinapiina

Posts: 3,494

#10631 • • Miinapiina ULEUS / lyllykkä

mariq, 5.12.2007 12:40:

Oisko Olipa kerran elämä -sarja hyödyksi noissa jutuissa? *vink* Must niis on aika kivasti kerrottu asioista just lapsen näkökulmasta *hymy* Vaik sitä en tiedä minkä ikäsille ne on varsinaisesti suunnattu mut voisin kuvitella et jos osaa kysyä noista ni saattaa tajuta mitä ne siinä sarjassa selittää (ehkä)



toi oli kyl hyvä sarja *joo*
ehkä mä kerron mirolle sit jtn ku se seuravan kerran kysyy, nyt aihe ainakin unohdettiin hetkeksi, näköjään

--
pinkki on pop!!!

Occu

Posts: 2,528

#10632 • • Occu

juuco, 5.12.2007 13:42:
Onko mitään keinoa pelastaa naarmuinen vinyyli? Tai no, kyseinen vinyyli ei edes ole naarmuinen (toisin sanoen se on uusi), mutta jotain häikkää ko. vinyylin urissa on. Se jää jurnuttamaan joka ikinen kerta samaan kohtaan. Ärsyttävää :(



koita laittaa painoa lisää neulalle.
tai jos äänivarren perus paino riitä,
laita hetkellisesti joku pieni kolikko vaikka rasian päälle.

--
..::MOI::..

Kriss G

Posts: 1,492

#10633 • • Kriss G Wir brauchen bass

Occu, 5.12.2007 15:38:
---
juuco, 5.12.2007 13:42:
Onko mitään keinoa pelastaa naarmuinen vinyyli? Tai no, kyseinen vinyyli ei edes ole naarmuinen (toisin sanoen se on uusi), mutta jotain häikkää ko. vinyylin urissa on. Se jää jurnuttamaan joka ikinen kerta samaan kohtaan. Ärsyttävää :(

---


koita laittaa painoa lisää neulalle.
tai jos äänivarren perus paino riitä,
laita hetkellisesti joku pieni kolikko vaikka rasian päälle.



Tässä tosin kannattaa olla helvetin varovainen. Ite ryssin yhen levyn mut pari oon saanut seivattua.

--
DESTROY ALL HIPPIES

Hitchhiker

Posts: 1,754

#10634 • • Hitchhiker
Saako haljenneen cd:n jotenkin pelittämään, katselin vanhoja pelejä tuolta laatikoiden syövereistä ja huomasin erään pelin cd:ssä pari halkeamaa sen keskiössä. Eipä tuo tuntunut ainakaan cd-asemassa toimivan, lukeminen levyltä oli hieman jumittavaa ja eikä varmaankaan levyn data ole enää luku kelpoista *justjoo*.

Tosin jos löytyy jonkinlaista vinkkiä levyn sisältämän datan pelastamiseen taikka vinkki, jolla levyn pystyisi jotenkin "kunnostamaan" edes yhtä lukukertaa varten (jos tekisi siitä sitten vaikka imagen).
tanjatuulikki

Posts: 1

#10635 • • tanjatuulikki

crissy, 25.10.2007 16:03:
---
KooKie, 25.10.2007 16:01:
---
crissy, 25.10.2007 16:00:
miksi esim osuuspankin electron luokitellaan pankkikortiksi ja nordea ym.. luottokorteiksi?

töissä oon vaa huomannu..

---


Teidän liikkeen omia päätöksiä. Meillä kaikki electronit lasketaan luottokorteiksi.

---


*ding* aih.. no meil itseasias töis ihmetellään samaa.. mut miksköhän just osuuspankin kortit? *ding*



koska ne ei ole luotollisia.
Ober

Posts: 587

#10637 • • Ober Dog shit taco
Miks niin iso osa ihmisistä ketä käy bileissä on hirveitä nörttejä tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?
MiLiaNa

Posts: 53

#10638 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN

TeppoPerkele, 2.8.2004 21:47:
Hmmm... Miksi ihmiset näyttävät rannettaan kun kysyvät paljonko kello on, mutta eivät osoita persettään tiedustellessaan vessaa???*ding*



Totaalinen repeäminen!! Sylki lens suusta läppärin päälle... *nauru**lmao*

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!

MiLiaNa

Posts: 53

#10639 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN

äm, 23.8.2004 15:10:
Miksi jotkut parit tappelee aina, kun ne on yhdessä kännäämässä? Muuten ollaan vaikka miten älyttömän onnellisia, mutta sitten, kun on viinaa nupissa, ruvetaan räyhäämään ja tehdään ympärilläolijat vaivautuneiksi? *pelle**sydän**pelle*



Miks mulla ei oo tommosia hymiöitä?

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!

MiLiaNa

Posts: 53

#10640 • • MiLiaNa Aasialainen Taskuvenus/ KRN
Ja vielä,
mitä vittua mä teen täällä kun ois oikeesti parempaaki tekemistä?!*eikä*

--
En mä ole vihanen, tää on mun perusilme!