Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,488,800 views

sapeli

Posts: 11,768

#10641 • • sapeli jokukukamikä?

MiLiaNa, 10.12.2007 10:48:
Miks mulla ei oo tommosia hymiöitä?



Klubbarissa on joitain salaisia hymiöitä mitkä ei näy siinä listassa, mutta noiden se "koodi" näkyy jos quottaat tuota hymiötä ja katsot mikä se teksti siinä kohtaa on, ennenkuin painat tuota "tallenna"-nappia *joo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Miksan

Posts: 1,464

#10642 • • Miksan

_nua, 10.12.2007 10:53:
tätä on varmaan jo kysyttykkin, mutta jos olisi avaruusalus mikä menis nopeemmin kuin valonnopeutta. millä tavalla sen ajovalot näkyis vai näkyiskö ollenkaan ?
ja toinen mun mieltä askarruttanut kysymys, minkälaisia unia syntymästään asti sokeat ihmiset näkee?


Ei avaruusaluksilla kauheesti oo ajovaloja*hymy* Ja ei näkyis jos olis
ezzy

Posts: 8,060

#10643 • • ezzy Droid-pappa

_nua, 10.12.2007 10:53:
tätä on varmaan jo kysyttykkin, mutta jos olisi avaruusalus mikä menis nopeemmin kuin valonnopeutta. millä tavalla sen ajovalot näkyis vai näkyiskö ollenkaan ?
ja toinen mun mieltä askarruttanut kysymys, minkälaisia unia syntymästään asti sokeat ihmiset näkee?



Mitkä ajovalot? :) Epailija kertoo varmaan teoreettisista ajovaloista ;)

ja jälkimmäinen http://www.answerbag.com/q_view/11187
ezzy

Posts: 8,060

#10645 • • ezzy Droid-pappa

Ober, 8.12.2007 22:06:
Miks niin iso osa ihmisistä ketä käy bileissä on hirveitä nörttejä tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?



Bileet on aika UG juttu suomessa vielä ja ihmiset (itsekin jossain määrin) tuntevat olonsa erikoisiksi, koska osaavat arvostaa jotain marginaalista. Mistä sen tavoittelu johtuu, en tiedä, lienee jotain varsin inhimillistä.

Jotain nörtteysasteesta kertonee se, että edes löytää bileisiin, koska ilmoittelua harvemmin on missään valtamedioissa ts. pitää käydä netissä löytääkseen tänne/bileisiin/skeneen.
"Hirveän" nörtin määritelmä onkin sitten jokaisen oma juttu. Tietokoneet (nörtit) -> elektroninen musiikki = aika luonnollinen yhteys.
Apo

Posts: 1,574

#10647 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

Ober, 8.12.2007 22:06:
Miks niin iso osa ihmisistä ketä käy bileissä on hirveitä nörttejä tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?



Kysymyksessä olevan vastakkainasettelun takia pitää heittää pari vastakysymystä:

Suljetko itsesi pois noista em. ryhmistä, ts. et yritä olla tai et ole "erikoinen"?

Jos iso osa ihmisistä yrittää olla "erikoisia", niin jäävätkö normaalit vähemmistöön tai jopa paitsioon?
MiMoSa

Posts: 1,664

#10648 • • MiMoSa
Mikä singstar se oli, mitä ne laulo tän vuoden bb:ssä?

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Timce

Posts: 5,381

#10649 • • Timce
Suositelkaapa jotain hyvää/ilmaista kalenteria windowsille (XP), jossa on hälytys päivämäärän/kellon mukaan.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Ober

Posts: 587

#10650 • • Ober Dog shit taco

Apo, 10.12.2007 12:59:
---
Ober, 8.12.2007 22:06:
Miks niin iso osa ihmisistä ketä käy bileissä on hirveitä nörttejä tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?

---


Kysymyksessä olevan vastakkainasettelun takia pitää heittää pari vastakysymystä:

Suljetko itsesi pois noista em. ryhmistä, ts. et yritä olla tai et ole "erikoinen"?

Jos iso osa ihmisistä yrittää olla "erikoisia", niin jäävätkö normaalit vähemmistöön tai jopa paitsioon?


Hmm laskisin itteni nörtin ja taviksen välimaastoon ehkä vähän erikoinenkin. Vaikee näin ite sanoo:D

Tuntuu et monissa konemusakarkeloissa ei normijengiä hirveesti käy, normijengiksi lasken ihmiset ketä puolisattumalla tai sattumalta eksyy tapahtumiin.

Ja ton erikoiset ihmiset nostin ylös koska mitä oon ihmisiin konemusabailuissa tutustunu verrattuna normibaareihin on ollut aika erikoisia pitkälti, joukkoon mahtuu paljon tosi avoimia kun taas eritttttäin suppeakatseisia ihmisiä ja ihan videsti sekopäitä (hyvällä ja huonolla tavalla) .

Toi "tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?" oli ehkä vähän tyhmästi sanottu korjaan sen "tai muuten vaan on jotenki "erikoisia" ?" .

Ezzyllä oli hyvät pointit kyllä.
curry

Posts: 474

#10651 • • curry ^mauste^

Timce, 10.12.2007 16:48:
Suositelkaapa jotain hyvää/ilmaista kalenteria windowsille (XP), jossa on hälytys päivämäärän/kellon mukaan.



Rainlendar. Erittäin selkeä, hälytykset löytyy ja desktopilla kätevästi esillä:
http://www.rainlendar.net/

^suosittelen!

Mozilla Sunbirdiä käytin joskus, mutta toi Rainlendar pesi tämän:
http://www.mozilla.fi/wiki/Sunbird

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

evvk

Posts: 1,918

#10653 • • Edited evvk

Ober, 10.12.2007 16:58:
---
Apo, 10.12.2007 12:59:
---
Ober, 8.12.2007 22:06:
Miks niin iso osa ihmisistä ketä käy bileissä on hirveitä nörttejä tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?

---


Kysymyksessä olevan vastakkainasettelun takia pitää heittää pari vastakysymystä:

Suljetko itsesi pois noista em. ryhmistä, ts. et yritä olla tai et ole "erikoinen"?

Jos iso osa ihmisistä yrittää olla "erikoisia", niin jäävätkö normaalit vähemmistöön tai jopa paitsioon?

---

Hmm laskisin itteni nörtin ja taviksen välimaastoon ehkä vähän erikoinenkin. Vaikee näin ite sanoo:D

Tuntuu et monissa konemusakarkeloissa ei normijengiä hirveesti käy, normijengiksi lasken ihmiset ketä puolisattumalla tai sattumalta eksyy tapahtumiin.

Ja ton erikoiset ihmiset nostin ylös koska mitä oon ihmisiin konemusabailuissa tutustunu verrattuna normibaareihin on ollut aika erikoisia pitkälti, joukkoon mahtuu paljon tosi avoimia kun taas eritttttäin suppeakatseisia ihmisiä ja ihan videsti sekopäitä (hyvällä ja huonolla tavalla) .

Toi "tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?" oli ehkä vähän tyhmästi sanottu korjaan sen "tai muuten vaan on jotenki "erikoisia" ?" .

Ezzyllä oli hyvät pointit kyllä.



Tjaa... mun kokemuksen mukaan teknobileissä käy melko hyvän näkösiä naisia ja myös sellasia komeita lihaskimppumiehiä... mutta niin nintä käy myös Hevibaareissa ja sen ns. "Nromikansan" paikoissa.

Minä olen jo 30 ja olen pääsyt yli jo siitä että jotkut on nörttejä, ja jotku sitä norimi tavallista junttikoviskansaa jotka kuuntelee jotain "Mattia ja teppoa"... me olleen ihmisiä ja kaikilla on omat musiikki tms ihanteet.. joten miksi kukaan tiettyyn ryhmään kuuluva olisi jotenkin eriarvoinen?

Jaa.. jos nyt puhutaan niin bileissä mun mielestä käy ne ns. "nörtit" ja mega komeet/kauniit pintaliitäjät..
Timce

Posts: 5,381

#10654 • • Timce

curry
Rainlendar. Erittäin selkeä, hälytykset löytyy ja desktopilla kätevästi esillä:
http://www.rainlendar.net/

^suosittelen!



Vielä kun kerrot, miten saan resetoitua tuon kalenterin. Tällä hetkellä näyttää 29.11.2007 :P

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

ezzy

Posts: 8,060

#10655 • • Edited ezzy Droid-pappa

mark hamilton, 10.12.2007 17:45:
---

Tjaa... mun kokemuksen mukaan teknobileissä käy melko hyvän näkösiä naisia ja myös sellasia komeita lihaskimppumiehiä... mutta niin nintä käy myös Hevibaareissa ja sen ns. "Nromikansan" paikoissa.

Jaa.. jos nyt puhutaan niin bileissä mun mielestä käy ne ns. "nörtit" ja mega komeet/kauniit pintaliitäjät..



Hirveä nörttikö ei voi käydä salilla ja olla hyvännäköinen?
Ober

Posts: 587

#10656 • • Ober Dog shit taco

mark hamilton, 10.12.2007 17:45:
---
Ober, 10.12.2007 16:58:
---
Apo, 10.12.2007 12:59:
---
Ober, 8.12.2007 22:06:
Miks niin iso osa ihmisistä ketä käy bileissä on hirveitä nörttejä tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?

---


Kysymyksessä olevan vastakkainasettelun takia pitää heittää pari vastakysymystä:

Suljetko itsesi pois noista em. ryhmistä, ts. et yritä olla tai et ole "erikoinen"?

Jos iso osa ihmisistä yrittää olla "erikoisia", niin jäävätkö normaalit vähemmistöön tai jopa paitsioon?

---

Hmm laskisin itteni nörtin ja taviksen välimaastoon ehkä vähän erikoinenkin. Vaikee näin ite sanoo:D

Tuntuu et monissa konemusakarkeloissa ei normijengiä hirveesti käy, normijengiksi lasken ihmiset ketä puolisattumalla tai sattumalta eksyy tapahtumiin.

Ja ton erikoiset ihmiset nostin ylös koska mitä oon ihmisiin konemusabailuissa tutustunu verrattuna normibaareihin on ollut aika erikoisia pitkälti, joukkoon mahtuu paljon tosi avoimia kun taas eritttttäin suppeakatseisia ihmisiä ja ihan videsti sekopäitä (hyvällä ja huonolla tavalla) .

Toi "tai muuten vaan tavottelee olla jotenki "erikoisia" ?" oli ehkä vähän tyhmästi sanottu korjaan sen "tai muuten vaan on jotenki "erikoisia" ?" .

Ezzyllä oli hyvät pointit kyllä.

---

Minä olen jo 30 ja olen pääsyt yli jo siitä että jotkut on nörttejä, ja jotku sitä norimi tavallista junttikoviskansaa jotka kuuntelee jotain "Mattia ja teppoa"... me olleen ihmisiä ja kaikilla on omat musiikki tms ihanteet.. joten miksi kukaan tiettyyn ryhmään kuuluva olisi jotenkin eriarvoinen?

Jaa.. jos nyt puhutaan niin bileissä mun mielestä käy ne ns. "nörtit" ja mega komeet/kauniit pintaliitäjät..



Ei mun ollu tarkotus eriarvoistaa eikä halventaa ketään. Eikä liittää noit termei ulkonäköön vaan luonteeseen lähinnä.
Kuhan pohdiskelin tämmöst juttuu mikä hyppäs sekunniks mun mieleen..
evvk

Posts: 1,918

#10657 • • Edited evvk

ezzy, 10.12.2007 17:56:
---
mark hamilton, 10.12.2007 17:45:
---

Tjaa... mun kokemuksen mukaan teknobileissä käy melko hyvän näkösiä naisia ja myös sellasia komeita lihaskimppumiehiä... mutta niin nintä käy myös Hevibaareissa ja sen ns. "Nromikansan" paikoissa.

Jaa.. jos nyt puhutaan niin bileissä mun mielestä käy ne ns. "nörtit" ja mega komeet/kauniit pintaliitäjät..

---


Hirveä nörttikö ei voi käydä salilla ja olla hyvännäköinen?



No voi käydä.. mutta eikös nörtti yleensä kuvata sellaiseksi finninaamaiseksi rillikiituriksi joka ei tajua mistään mitään?
curry

Posts: 474

#10658 • • curry ^mauste^

Timce, 10.12.2007 17:54:
---
curry
Rainlendar. Erittäin selkeä, hälytykset löytyy ja desktopilla kätevästi esillä:
http://www.rainlendar.net/

^suosittelen!

---


Vielä kun kerrot, miten saan resetoitua tuon kalenterin. Tällä hetkellä näyttää 29.11.2007 :P



Outoa. Itelle ei moista ongelmaa ole tullut vastaan. Kokeile uudelleenasennus, koneen buutti ja ohjelman asetuksista (Options) kokeile viilata General -> Date Format -> %d.%m.%y
Tuolta samasta Options-taulusta voit säätää kaikkea muutakin, esim. hälytysääni-tiedostoa.
Toivottavasti saat pvm:n toimimaan.

--
Dance like no one´s watching and love like you´ve never been hurt....

MiMoSa

Posts: 1,664

#10659 • • MiMoSa
Kuluttaaks kipeenä ollessa jotenkin enemmän vai miks mulla on koko ajan nälkä aina kun oon kipee?*ding*

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#10660 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

MiMoSa, 11.12.2007 10:42:
Kuluttaaks kipeenä ollessa jotenkin enemmän vai miks mulla on koko ajan nälkä aina kun oon kipee?*ding*



Mulla on kyl just toisinpäin... Kipeenä ei mee juuri mikään alas. Parilla pienellä lämminkuppi pakkauksella saattaa pärjätä koko päivän *ding*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?