Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,483,808 views

itis

Posts: 2,518

#5281 • • itis Morning Star
Tai siksi että mun koneen näyttö on sellaiseen suuntaan ettei kukaan pääse selän takaa yllättämään... *hih*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

josbe

Posts: 1,982

#5282 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Lene, 16.1.2006 21:31:
-IMO kauniiden naisten (ihmisten?) on yleensä tehtävä enemmän ulkonäkönsä eteen, joten heillä saattaa olla vähemmän aikaa/energiaa/kiinnostusta (etenkin kiinnostusta) "älyllisiin haasteisiin", vaikka potentiaalia saattaisi ollakin. Se vain lojuu käyttämättömänä. Päätäkin pitäisi käyttää, jotta se pysyisi toimintakunnossa. *vink* Mutta tämä on vain mun teoriani. *hih*


Sano, ettet oo tosissas! Joohan? *hymy*
josbe

Posts: 1,982

#5283 • • Edited josbe suomalainen juhlakinkku

Lene, 16.1.2006 23:30:
No mun käytännön kokemukset taas osoittavat tuon teoriani puolesta - (ei tietenkään joka tapauksessa, geeneillä osansa jne., mutta nykyään tunnustetaan, että älykkyys on kehittyvä ominaisuus). Älyä saattaa olla, mutta ei riittävästi tietoa, mitä sillä prosessoida, kun henkilö ei välttämättä ole kiinnostunut kuin ulkonäöllisistä tai pinnallisista asioista (miksei myös suohirviötkin). Jos henkilö vaikuttaa tyhmältä niin johtuuko se siis väistämättä siitä, että henkilö on tyhmä eikä siitä voi muuksi muuttua? Onko tyhmyys heikkoa päättelykykyä? Jos omaa vähän tietoa asioista niin mitä päättelykyvylle käy?


Sä siis olit tosissas *whaat* Kyllä se taitaa olla kuule niin, että vaikka käyttäisit kuinka hirveästi aikaa/vaivaa kauneudenhoitoon, niin kyllä sitä silti ehtii/on kapasiteettia harjoittaa myös aivotoimintaa. Kysehän on pelkästä ajankäytöstä. Varmasti jokaikinen ihminen tekee niin paljon turhia asioita (katsoo telkkarii, hengailee netissä jne.), että siitäkin ajasta voi varmasti osan panostaa johonkin kehittävään ja olla silti jopa yhtäaikaa fiksumpi ja kauniimpi kuin muut *vink*

Edit: Hitto ku on kiire duunissa ja samalla yrittää pistää kommentteja klubbariin, niin siitä ei seuraa paljon muuta kuin typoja.
hrdkvr

Posts: 3,929

#5284 • • hrdkvr KURGO

Itis, 17.1.2006 09:28:
Tai siksi että mun koneen näyttö on sellaiseen suuntaan ettei kukaan pääse selän takaa yllättämään... *hih*



käänne pöytää niin etä olet itte selkä seinäävasten :D

--
-keep it hard-

josbe

Posts: 1,982

#5285 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Lene, 17.1.2006 09:46:
*nauru* Mä en mielestäni tarkoittanut, että henkilö ei käyttäisi ollenkaan aivojaan. Meinasin sitä, että aivoja pitäisi nimenoman aktivoida älyllisillä haasteilla. Ja mähän painotin nimenomaan kiinnostusta tässä seikassa.


Nii-in. Mut mitä sillä kiinnostuksella on tekemistä kauneuden kanssa? Meinaatko tosiaan, ettei yksi ihminen pysty pitämään kahdesta asiasta huolta? Nyt sä oot erehtyny, ne on miehiä.. *vink*
Oleanterinkukka

Posts: 183

#5286 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

Lene, 17.1.2006 09:57:
---
josbe, 17.1.2006 09:49:
Nii-in. Mut mitä sillä kiinnostuksella on tekemistä kauneuden kanssa? Meinaatko tosiaan, ettei yksi ihminen pysty pitämään kahdesta asiasta huolta? Nyt sä oot erehtyny, ne on miehiä.. *vink*

---


Tietenkin voi pystyä, mutta pointti on nimenomaan siinä, että kiinnostaako? Onko syytä? Eihän tässä kukaan väittänyt, että kauniit ovat tyhmiä, koska -plaa plaa plaa- vaan tässä oli vain ajatelmia, että miksi jotkut "kauniit" ihmiset voivat olla "tyhmiä". Miehetkin voi olla ihan samalla viivalla.




Lene, mä ymmärrän sun pointin...

Jos ulkonäkö on esim. elinkeino, niin silloinhan sitä panostaa siihen, eikä välttämättä silloin ole niin kiinnostunut kehittämään itseään älyllisesti. Sitten kun sitä rupsahtaa, niin mitäs sitten?

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

wiwi

Posts: 1,575

#5287 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Bio, 16.1.2006 14:14:
---
wiwi,

---


Kyllä mä ainakin aluks katon ulkonäön, seuraavaks tulee naisen luonne ja miten se sopii mun luonteeseen.

Mut sit taas samaa vois ihmetellä naisten kiinnostusta renttuihin. Ei tajuu mikä niissä viehättää *ding*



Totta kai, ulkonäköhän luonnollisesti on ensimmäinen asia, johon ihmisessä kiinnitetään huomiota ja joka herättää kiinnostuksen. Jos joku ei millään tavalla ulkoisilta ominaisuuksiltaan viehätä, ei sitä tule kovasti suunniteltua mitään muutakaan tämän kanssa..Ihmettelinkin lähinnä, miten jotkut pelkän ulkonäön sokaisemana eivät huomaa että ihminen on täysin tyhjä.

Kun tässä nyt on ollut keskustelua kauneuden ja älykkyyden viihtymisestä samassa paketissa niin ei sekään mielestäni ole se pointti. Kaikki ihmiset eivät kuitenkaan ole samalla viivalla (älykkyydessä) eikä tarvitsekaan olla. Älykäskin ihminen (jos näin voi sanoa) voi olla todella ilkeä ja epäaito. Oman kiinnostukseni ainakin herättävät ihmiset jotka ovat aitoja ja lämpimiä ja asioista kiinostuneita*sydän*

Mitä tarkoittaa renttu? Jos se on sellanen rento, vapaa ja vaihtelusta tykkäävä ajelehtija niin olen sellaine itsekin. Helposti siis herättää kiinnostuksen. Mutta jos tarkoitat jotain välinpitämätöntä, naisia halveksuvaa ketkua niin en allekirjoita*nauru*

Miksei muuten koskaan puhuta naisrentuista?

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

itis

Posts: 2,518

#5288 • • itis Morning Star


-snip-
wiwi>
Miksei muuten koskaan puhuta naisrentuista?
-snip-



Kuulostaa liian miehekkäältä... olis varmasti parempikin nimitys, ei vaan tule mieleen *hymy*

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

josbe

Posts: 1,982

#5289 • • josbe suomalainen juhlakinkku

Lene, 17.1.2006 09:57:
Tietenkin voi pystyä, mutta pointti on nimenomaan siinä, että kiinnostaako? Onko syytä? Eihän tässä kukaan väittänyt, että kauniit ovat tyhmiä, koska -plaa plaa plaa- vaan tässä oli vain ajatelmia, että miksi jotkut "kauniit" ihmiset voivat olla "tyhmiä". Miehetkin voi olla ihan samalla viivalla.


En vain tajua, mikä saa sinut ajattelemaan, että kaunista naista jotenkin kiinnostaisi vähemmän olla fiksu tai hänellä olisi vähemmän syytä olla fiksu. Mielestäni näillä kahdella asialla ei ole mitään tekemistä toistensa kanssa, eivätkä ne korvaa toisiaan. Sitä hain.
Cloudberry

Posts: 493

#5290 • • Cloudberry
Mitä mun naapuri saa siitä että tunkee sekajätteensä muovipussissa taloyhtiön biojäteastiaan?? *ding*

Huomautuksista huolimatta, aina vaan on Lidlin pussi täynnä mitä lie.. Mikä siinä on kivaa, että sabotoi toisten yritykset lajitella roskansa? Miksi tehdä noin kun sekajäteastioissakin on tilaa? Onko se biojäteastian kansi niin paljon kevyempi kuin sekajäteroskisten? *senkin*

Mää en tajua... *toktok*

Vaikka ei itseä kiinnostaisi lajitella niin tommonen on ihan tarpeetonta. *eiei*
Skenemursu

Posts: 1,568

#5291 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Cloudberry, 17.1.2006 11:18:
Mitä mun naapuri saa siitä että tunkee sekajätteensä muovipussissa taloyhtiön biojäteastiaan?? *ding*

Huomautuksista huolimatta, aina vaan on Lidlin pussi täynnä mitä lie.. Mikä siinä on kivaa, että sabotoi toisten yritykset lajitella roskansa? Miksi tehdä noin kun sekajäteastioissakin on tilaa? Onko se biojäteastian kansi niin paljon kevyempi kuin sekajäteroskisten? *senkin*

Mää en tajua... *toktok*

Vaikka ei itseä kiinnostaisi lajitella niin tommonen on ihan tarpeetonta. *eiei*



voi olla että naapurisi on henkeen ja vereen vihreä. ja se yrittää saada ihmiset lopettaa jätteiden lajittelun... muistan lukeneeni vuosi takaperin ruotsalaisen tutkimuksen jossa todettiin lajittelun olevan turhaa, sillä siihen menevillä kruunuilla suojellaan luontoa tehokkaammin käyttäen ne massit esin lajittelukeskuksiin... kuulostaa ihan loogiselta, mutta ehkä ihmisillä on parempi mieli kun ne luulee tekevänsä jotain hyvää luonnon puolesta.
Cloudberry

Posts: 493

#5292 • • Cloudberry

voi olla että naapurisi on henkeen ja vereen vihreä.


Hehe. Lohdullinen ajatus. *hymy*

mutta ehkä ihmisillä on parempi mieli kun ne luulee tekevänsä jotain hyvää luonnon puolesta.


Siis ihan tuhoon tuomittu projektihan tämä maapallon asuttaminen ihmisillä on koko ajan ollut.. Luojalle palautetta puutteellisesta tuotesuunnittelusta, tai jotain..

Mutta tulis joo parempi mieli jos tietäis että omalta osaltaan kantaa kortensa kekoon.. Pitäis varmaan ekaksi perehtyä ruotsalaisiin ympäristötutkimuksiin, että tietäisin jostain jotain! *vink*
kiiki

Posts: 491

#5293 • • kiiki hankala
onks pakko käydä koulussa jos ei jaksa?
Gleba

Posts: 549

#5294 • • Gleba

kiiki, 17.1.2006 11:38:
onks pakko käydä koulussa jos ei jaksa?



ei oo.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

Twist

Posts: 925

#5295 • • Twist Team Kemuttajat

kiiki, 17.1.2006 11:38:
onks pakko käydä koulussa jos ei jaksa?



Ei oo pakko . Saa jäädä kotiin löhöilee peiton allee ja kattelee leffoja *tirsk*
Skenemursu

Posts: 1,568

#5296 • • Skenemursu Vastarannan Kuha

Cloudberry, 17.1.2006 11:29:
---
voi olla että naapurisi on henkeen ja vereen vihreä.
---

Hehe. Lohdullinen ajatus. *hymy*


---
mutta ehkä ihmisillä on parempi mieli kun ne luulee tekevänsä jotain hyvää luonnon puolesta.
---

Siis ihan tuhoon tuomittu projektihan tämä maapallon asuttaminen ihmisillä on koko ajan ollut.. Luojalle palautetta puutteellisesta tuotesuunnittelusta, tai jotain..

Mutta tulis joo parempi mieli jos tietäis että omalta osaltaan kantaa kortensa kekoon.. Pitäis varmaan ekaksi perehtyä ruotsalaisiin ympäristötutkimuksiin, että tietäisin jostain jotain! *vink*



no kyllä mä luulen että tää pallo pitää huolen itsestään (sori menee off topiciksi) se vaan ravistelee meidät pois jossain vaiheessa.. se on selvinnyt jääkausista jne niin eiköhän se nyt yksistä loisista selviä :)
kiiki

Posts: 491

#5297 • • kiiki hankala

Twist, 17.1.2006 11:39:
---
kiiki, 17.1.2006 11:38:
onks pakko käydä koulussa jos ei jaksa?

---


Ei oo pakko . Saa jäädä kotiin löhöilee peiton allee ja kattelee leffoja *tirsk*



ihan loistavaa, heti jo kaks antoi luvan löhöillä kotona *aplodit* saanksmä vedota teiän lausuntoihin sit ku joku marmattaa et pitäs käydä koulua?
Gleba

Posts: 549

#5298 • • Gleba

kiiki, 17.1.2006 11:55:
---
Twist, 17.1.2006 11:39:
---
kiiki, 17.1.2006 11:38:
onks pakko käydä koulussa jos ei jaksa?

---


Ei oo pakko . Saa jäädä kotiin löhöilee peiton allee ja kattelee leffoja *tirsk*

---


ihan loistavaa, heti jo kaks antoi luvan löhöillä kotona *aplodit* saanksmä vedota teiän lausuntoihin sit ku joku marmattaa et pitäs käydä koulua?



toki.

--
I can scare the stupid out of you, but the lazy runs deep.

phanatic

Posts: 1,123

#5300 • • phanatic

Skenemursu, 17.1.2006 11:22:
---
voi olla että naapurisi on henkeen ja vereen vihreä. ja se yrittää saada ihmiset lopettaa jätteiden lajittelun... muistan lukeneeni vuosi takaperin ruotsalaisen tutkimuksen jossa todettiin lajittelun olevan turhaa, sillä siihen menevillä kruunuilla suojellaan luontoa tehokkaammin käyttäen ne massit esin lajittelukeskuksiin... kuulostaa ihan loogiselta, mutta ehkä ihmisillä on parempi mieli kun ne luulee tekevänsä jotain hyvää luonnon puolesta.



URL, kiitos!
Noita "älä lajittele"-juttuja on kyllä näkynyt oikeistolaisilla foorumeilla, mutta suhtaudun niihin erittäin epäilevästi. Ja siis miten joku lajittelukeskus olisi tehokkaampi kuin se, että ihmiset itse ilmaiseksi lajittelevat jätteensä? Lajittelukeskuksessa ei sitä paitsi voida erotella biojätettä, vaan lähinnä magneetilla voidaan erotella metalli muusta paskasta. Kaatopaikoilla mätänevä biojäte on merkittävä metaanipäästöjen lähde. Itse lajittelen kaiken mitä voi (bio, pahvi, lasi, pienmetalli, maitopurkit, paperi), ja jotenkin tuntuisi loogiselta, että kun suurin osa jätteistäni ei mene kaatopaikalle vaan uusikäyttöön, niin kyllä siinä luontoa säästyy.

Muutenkin tuo koko lause on paradoksi: "lajittelu on turhaa, koska siihen menevillä rahoilla voitaisiin suojella luontoa tehokkaammin esim. rakentamalla LAJITTELUkeskuksia"..