Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,488,944 views

wiwi

Posts: 1,575

#5261 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

anqqa, 16.1.2006 10:14:
minkä takia sängyssä kylkeä kääntäessä tiettyyn suuntaan on lähes pakko kääntyä vastakkaiseen suuntaan palatessaan aiempaan? eli esim jos kääntyy selältä myötäpäivään vatsalleen nukkumaan, pitää kääntyä myöhemmin takaisin selälleen vastapäivään, muuten tuntee olevansa 'solmussa' tai väärinpäin tms?



Mitä, onko? Joko sulla on erikoinen taipumus tai sitten en itse ole vaan huomannut tekeväni niin..Pitääpä tarkkailla tilannetta ens yönä*joo*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

mariq

Posts: 2,154

#5263 • • mariq

Horros, 16.1.2006 12:17:
ZzzZzzZzzZzzZ?


*lmao*
Jos äänestettäis Vuoden tyhmin kysymys Virallisessa "kysy tyhmiä"-threadissä, mä äänestäisin tätä *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.

Oleanterinkukka

Posts: 183

#5264 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Miksi niin useat miehet haksahtaa huorahtaviin naikkosiin, joilla on tiukka peppu ja nätti naama, mutta muuten ei sitten niin mitään muuta mainitsemisen arvoista. Riittääkö niille tosiaan nätti ulkokuori? Just taas viikonloppuna omin silmin näin yhden järkevänä pitämäni miehen kuolaavan yhden niin mitäänsanomattoman ja massaan uppoavan pimun kanssa... Olenko vain katkera vai missä vika? Miksi blondi-asenne vie miehiltä jalat alta niin tehokkaasti? *täh*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

ezzy

Posts: 8,060

#5265 • • ezzy Droid-pappa

Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:47:
Miksi niin useat miehet haksahtaa huorahtaviin naikkosiin, joilla on tiukka peppu ja nätti naama, mutta muuten ei sitten niin mitään muuta mainitsemisen arvoista. Riittääkö niille tosiaan nätti ulkokuori? Just taas viikonloppuna omin silmin näin yhden järkevänä pitämäni miehen kuolaavan yhden niin mitäänsanomattoman ja massaan uppoavan pimun kanssa... Olenko vain katkera vai missä vika? Miksi blondi-asenne vie miehiltä jalat alta niin tehokkaasti? *täh*



Hetkellistä huumaa tuossa varmaan vaan haetaan. ns. varma nakki.
Anny

Posts: 666

#5266 • • Anny Hurricane-Munster

anqqa, 16.1.2006 10:14:
minkä takia sängyssä kylkeä kääntäessä tiettyyn suuntaan on lähes pakko kääntyä vastakkaiseen suuntaan palatessaan aiempaan? eli esim jos kääntyy selältä myötäpäivään vatsalleen nukkumaan, pitää kääntyä myöhemmin takaisin selälleen vastapäivään, muuten tuntee olevansa 'solmussa' tai väärinpäin tms?



Olen myös huomannu kiertäväni ympyrää myötäpäivää, joskus neljä viiskin kertaa ennenkun uni on tullut... outo... *ding*

--
How can a woman be expected to be happy with a man who insists on treating her as if she were a perfectly normal human being. - Oscar Wilde

itis

Posts: 2,518

#5267 • • itis Morning Star

Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:47:
Miksi niin useat miehet haksahtaa huorahtaviin naikkosiin, joilla on tiukka peppu ja nätti naama, mutta muuten ei sitten niin mitään muuta mainitsemisen arvoista. Riittääkö niille tosiaan nätti ulkokuori? Just taas viikonloppuna omin silmin näin yhden järkevänä pitämäni miehen kuolaavan yhden niin mitäänsanomattoman ja massaan uppoavan pimun kanssa... Olenko vain katkera vai missä vika? Miksi blondi-asenne vie miehiltä jalat alta niin tehokkaasti? *täh*



Olematta kummallakaan kannalla> mistä sen tietää että niissä ei ole mitään muuta kuin peppu ja naama ellei kokeile? nätti naama ja kiva peppu tunnetusti tekevät ihmisistä tyhmiä ja "huorahtavia" ainakin muiden tyttöjen silmissä... mistä se johtuu?

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

wiwi

Posts: 1,575

#5268 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:47:
Miksi niin useat miehet haksahtaa huorahtaviin naikkosiin, joilla on tiukka peppu ja nätti naama, mutta muuten ei sitten niin mitään muuta mainitsemisen arvoista. Riittääkö niille tosiaan nätti ulkokuori? Just taas viikonloppuna omin silmin näin yhden järkevänä pitämäni miehen kuolaavan yhden niin mitäänsanomattoman ja massaan uppoavan pimun kanssa... Olenko vain katkera vai missä vika? Miksi blondi-asenne vie miehiltä jalat alta niin tehokkaasti? *täh*



Mä oon ihmetelly tota ihan samaa! Tai että miks monet miehet usein kuolaa sellasten naisten perään vaik niissä ei oo mitään aitoutta. Enkä siis tarkoita että olisi jotain väärää katsella hyvännäköisiä naisia/kuolata perään (tai yleensäkään aitoudella ulkonäköä vaan koko ihmistä)mutta joskus tuntuu että joiltain puuttuu täysin kyky lukea ihmisiä ts. nähdä niiden läpi*igor*

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Bio

Posts: 4,429

#5269 • • Bio The Bullies / Pinky

wiwi, 16.1.2006 13:09:
---
Oleanterinkukka, 16.1.2006 12:47:
Miksi niin useat miehet haksahtaa huorahtaviin naikkosiin, joilla on tiukka peppu ja nätti naama, mutta muuten ei sitten niin mitään muuta mainitsemisen arvoista. Riittääkö niille tosiaan nätti ulkokuori? Just taas viikonloppuna omin silmin näin yhden järkevänä pitämäni miehen kuolaavan yhden niin mitäänsanomattoman ja massaan uppoavan pimun kanssa... Olenko vain katkera vai missä vika? Miksi blondi-asenne vie miehiltä jalat alta niin tehokkaasti? *täh*

---


Mä oon ihmetelly tota ihan samaa! Tai että miks monet miehet usein kuolaa sellasten naisten perään vaik niissä ei oo mitään aitoutta. Enkä siis tarkoita että olisi jotain väärää katsella hyvännäköisiä naisia/kuolata perään (tai yleensäkään aitoudella ulkonäköä vaan koko ihmistä)mutta joskus tuntuu että joiltain puuttuu täysin kyky lukea ihmisiä ts. nähdä niiden läpi*igor*



Kyllä mä ainakin aluks katon ulkonäön, seuraavaks tulee naisen luonne ja miten se sopii mun luonteeseen.

Mut sit taas samaa vois ihmetellä naisten kiinnostusta renttuihin. Ei tajuu mikä niissä viehättää *ding*
koo

Posts: 379

#5270 • • koo

Bio, 16.1.2006 14:14:

Mut sit taas samaa vois ihmetellä naisten kiinnostusta renttuihin. Ei tajuu mikä niissä viehättää *ding*



Rentun kanssa elämä on kiinnostavampaa toisin kuin pystyyn kuolleen pullapojan, joka istuu vaan kotona ja keskustelee viineistä.

--
Backstagella on paratiisi.

Oleanterinkukka

Posts: 183

#5271 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja

koo, 16.1.2006 14:24:
---
Bio, 16.1.2006 14:14:

Mut sit taas samaa vois ihmetellä naisten kiinnostusta renttuihin. Ei tajuu mikä niissä viehättää *ding*

---


Rentun kanssa elämä on kiinnostavampaa toisin kuin pystyyn kuolleen pullapojan, joka istuu vaan kotona ja keskustelee viineistä.




Rakastan renttuja, mutta mun unelmien mies ei saa olla liian renttu. Siinä pitää olla myös vastuuntuntoa ja luotettavuutta. Sopivaa renttumeininkiä on mm. se, ettei miehellä kestä peilin edessä yhtä pitkään tai ainakaan kauempaa kuin naisella. Nykyään äijätkin laittaa liikaa itseään. *hmph* Miehellä pitää olla vähän sänkeä ja tukka takussa.

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)

purrr-

Posts: 577

#5272 • • purrr- naked chef

koo, 16.1.2006 14:24:
---
Bio, 16.1.2006 14:14:

Mut sit taas samaa vois ihmetellä naisten kiinnostusta renttuihin. Ei tajuu mikä niissä viehättää *ding*

---


Rentun kanssa elämä on kiinnostavampaa toisin kuin pystyyn kuolleen pullapojan, joka istuu vaan kotona ja keskustelee viineistä.



Määritelkää renttu. Mulle siitä tulee mieleen vaan vastenmielisiä assosiaatioita,
esim.
katoaminen jonnekin ilman ilmoittamista
haiseva parransänki
kaverit, joita en tunne jne
ajelehtiminen
epärealistiset/olemattomat tulevaisuudensuunnitelmat
epämääräiset ystävyyssuhteet (varsinkin naisiin)
työttömyyskortisto
"kato ku ne ei ymmärrä mua"-mentaliteetti jolla luistellaan karkuun itsestä johtuvia elämän ongelmia.

Musta em. ominaisuuksissa ei ole mitään kiehtovaa...ehkä mä siksi aina liputankin niin vahvasti aina teekkaripoikien puolesta. *nauru*

Ei se, että joku ei ole renttu, tarkoita, että ko. ihminen olisi tylsä. Suurin osa ns. "tavallisista" miehet on hyvin mielikuvituksekkaita, tosin se ei välttämättä näy päälle. Mutta tutustumisen jälkeen...*vink*

--
<3 maastohiihto, peti ja keittiö.

Jussi Soro

Posts: 6,385

#5273 • • Jussi Soro choon!

Itis, 16.1.2006 13:04:
Olematta kummallakaan kannalla> mistä sen tietää että niissä ei ole mitään muuta kuin peppu ja naama ellei kokeile? nätti naama ja kiva peppu tunnetusti tekevät ihmisistä tyhmiä ja "huorahtavia" ainakin muiden tyttöjen silmissä... mistä se johtuu?


Ennakkoluulothan ne rules.

Jos kaunis nainen sattuu viel olemaan menestynyt elämässään (koulussa, duunissa), ni silloin se on antanut persettä kaikille.
akir0

Posts: 2,554

#5274 • • akir0 idleRPG champion 2009

Juhgu, 16.1.2006 14:34:
Miksi [pieni]joissain[/pieni] deodoranteissa on alkoholia?



Vähä aikaa mietin, et oisko toi tappamassa bakteereja, mut ilmeisesti kyse on siitä, että deodoranttien ainekset vaan liukenee paremmin alkoholiin ja kun sen vetäsee iholle niin alkoholi kuivattaa aineen siihen iholle välittömästi.

http://www.antiperspirantsinfo.com/usenglish/01c.php - tollasesta urlista löyty moinen tieto ainakin..
itis

Posts: 2,518

#5275 • • itis Morning Star

JussiS, 16.1.2006 15:22:
---
Itis, 16.1.2006 13:04:
Olematta kummallakaan kannalla> mistä sen tietää että niissä ei ole mitään muuta kuin peppu ja naama ellei kokeile? nätti naama ja kiva peppu tunnetusti tekevät ihmisistä tyhmiä ja "huorahtavia" ainakin muiden tyttöjen silmissä... mistä se johtuu?

---

Ennakkoluulothan ne rules.

Jos kaunis nainen sattuu viel olemaan menestynyt elämässään (koulussa, duunissa), ni silloin se on antanut persettä kaikille.



Kummallista yleistämistä molempien sukupuolten osalta: Kaunis menestyy? Kaunis=Tyhmä? Molemmat ovat stereotypioita joita ei ymmärrä? *nauru* Mut mitäpä tuosta, sama se mulle. Kiva katsoa silmää miellyttäviä ihmisiä, kiva kuunnella älykkäitä ajatuksia, ne ei aina ole saman "katon alla" mutta hittoako siitä niistä voi nauttia erikseenkin.

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Jussi Soro

Posts: 6,385

#5276 • • Jussi Soro choon!

Itis, 16.1.2006 15:39:
Kummallista yleistämistä molempien sukupuolten osalta: Kaunis menestyy? Kaunis=Tyhmä? Molemmat ovat stereotypioita joita ei ymmärrä? *nauru* Mut mitäpä tuosta, sama se mulle. Kiva katsoa silmää miellyttäviä ihmisiä, kiva kuunnella älykkäitä ajatuksia, ne ei aina ole saman "katon alla" mutta hittoako siitä niistä voi nauttia erikseenkin.


Ihan samalla tavalla niitä "tyhmiä" ihmisiä löytyy rumista kuin kauniistakin. Kuitenkin kauniin naisen täytyy tehdä huomattavasti enemmän töitä ollakseen uskottava (tää on kyl ongelma jo miestenkin puolelta, eikä vaan naisten).
remotion

Posts: 5,283

#5278 • • remotion nostatus guru

Lene, 16.1.2006 21:31:
IMO kauniiden naisten (ihmisten?) on yleensä tehtävä enemmän ulkonäkönsä eteen, joten heillä saattaa olla vähemmän aikaa/energiaa/kiinnostusta (etenkin kiinnostusta) "älyllisiin haasteisiin", vaikka potentiaalia saattaisi ollakin. Se vain lojuu käyttämättömänä. Päätäkin pitäisi käyttää, jotta se pysyisi toimintakunnossa. *vink* Mutta tämä on vain mun teoriani. *hih*



hmm. ei näin, ei todellakaan näin. käytännön kokemukset sen osoittavat. tosin löytyy niitä täysin aivottomia sekä susirumista suohirviöistä että unelmabarbeista, mutta jäljempänä mainituista se paistaa ikävämmin...
itis

Posts: 2,518

#5279 • • Edited itis Morning Star

Lene, 16.1.2006 21:31:

Lene>
IMO kauniiden naisten (ihmisten?) on yleensä tehtävä enemmän ulkonäkönsä eteen, joten heillä saattaa olla vähemmän aikaa/energiaa/kiinnostusta (etenkin kiinnostusta) "älyllisiin haasteisiin", vaikka potentiaalia saattaisi ollakin. Se vain lojuu käyttämättömänä. Päätäkin pitäisi käyttää, jotta se pysyisi toimintakunnossa. *vink* Mutta tämä on vain mun teoriani. *hih*
[/q

Tai sitten kukaan ei vaan huomaa rumaa ja tyhmää. Kauniin ja lahopäisen spottaa helpommin. *nauru* Eli tyhmyys ei taas mun teorian mukaan asusta kauniissa, rohkeissa, rumissa, eikä muissakaan ominaisuuksiltaan muista poikeavissa -kaikki on kiinni siitä mitä elämä heittää eteen. Mun käsityksen mukaan tietoa voi opiskella, älykkyys kehittyy yrityksellä ja erehdyksellä ja viisauden saa kantapään kautta ja kovia kokemalla?

--
Miksi ylipäänsä asioilla on tapana järjestyä?

Oleanterinkukka

Posts: 183

#5280 • • Oleanterinkukka Hehkuttaja
Miks ihmiselle maksetaan palkkaa siitä et tulee töihin, vaikka vaan surffailee koko päivän netissä? *täh*

Toisaalta, en mä valita! *iloinen**nauru*

--
Camoon baby join my nasty joyride... ;)