Virallinen "kysy tyhmiä"-thread

15,958 posts, 798 pages, 6,480,891 views

-lera-

Posts: 394

#4621 • • -lera-

JussiS, 28.9.2005 14:28:
---
-Lera-, 28.9.2005 14:12:
mistä huomaa kun koru alkaa "kasvaa ulos" ?
toi mun napa näyttää vähän oudolta.. *ding*

---

kunnes jossain vaiheessa iho repeytyy rikki.



lisää tyhmiä kysymyksiä, sattuuko se? *nauru*
Fyrisch

Posts: 4,525

#4622 • • Edited Fyrisch

-Lera-, 28.9.2005 14:12:
mistä huomaa kun koru alkaa "kasvaa ulos" ?
toi mun napa näyttää vähän oudolta.. *ding*




http://img353.imageshack.us/my.php?image=uloskasvu9ps.jpg

Ihoon pitäs ilmestyy selkeit jälkii jos koru kasvaa ulos.

Toinen tapa mitsä tietää et koru kasvaa ulos on se, jos haava ei koskaan parane, vaan on
pienes tulehdukses kokoajan ja/tai märkii, jolloin iho työntää korun pois aika nopee ja sitä ei välttämättä ehi huomaa (vaikka toi prosessi ei niin nopee oo)..
-lera-

Posts: 394

#4623 • • -lera-

Fyraett, 28.9.2005 14:49:
---
-Lera-, 28.9.2005 14:12:
mistä huomaa kun koru alkaa "kasvaa ulos" ?
toi mun napa näyttää vähän oudolta.. *ding*

---



http://img353.imageshack.us/my.php?image=uloskasvu9ps.jpg

Ihoon pitäs ilmestyy selkeit jälkii jos koru kasvaa ulos.

Toinen tapa miten pystyy huomata et koru kasvaa ulos on se, jos haava ei koskaan parane, vaan on
pienes tulehdukses kokoajan ja/tai märkii, jolloin iho työntää korun pois aika nopee ja sitä ei välttämättä ehi huomaa (vaikka toi prosessi ei niin nopee oo)..



no otin tään viime joulukuussa ja tää märkii vieläkin. eli kohta mulla ei ole koko napakorua *nyyh*
Jammailija

Posts: 3,224

#4624 • • Jammailija d a n c e m a c h i n e s
1. Mitä tarkoittaa tos sivun alareunassa "tietokantakyselyitä xx kappaletta"?

2. Miten auton taustapeilin häikäisysuoja oikein toimii? Eli kun käännän peiliä alaspäin, niin näen siitä silti taaksepäin, mutta tummempana.

--
Näkemys yksilöstä oli se, että tällä ei ole pysyvää minää ja se kaipaa jonkinlaista pysyvää onnea, turvaa ja vakautta ja on alituisesti tarkoituksettoman toimelias...

kilobitti

Posts: 2,419

#4625 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

morlich, 28.9.2005 12:19:
Miksi ihminen kuuntelee musiikkia? olisi mukava kulla tälle jokin hyvä perustelu. Pelkkä: "se kuulostaa hyvältä" ei mielestäni riitä.



Taustalla;
käsittääkseni ihmiset on kautta aikojen laulaneet soittaneet/laulaneet rankan fyysisen työn ohessa. Se rytmittää työntekoa, ja pitää varmaan ajatukset virkeimpinä ainakin monotonisen työn ohessa.

Ns. "aktiivinen" kuuntelu, musiikkiin keskittyminen:
kysymystä vois varmaan laajentaa koskemaan ihan kaikkea taidetta. Miksi joku nauttii kuvataiteesta, runoudesta, ym.? Taide herättää fiiliksiä ja ajatuksia, joita ei muuten tuntisi. Ehkä taiteen kulutusta vois ajatella mielikuvitusmatkoina, jotka tapahtuvat oman pään viitekehyksessä, mutta taiteen johdattamilla urilla. Ehkä jopa tietynlaista irtautumista arjesta/todellisuudesta. Emmä tiiä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Peikkotyttö

Posts: 1,219

#4626 • • Peikkotyttö

-Lera-, 28.9.2005 14:36:

lisää tyhmiä kysymyksiä, sattuuko se? *nauru*


Tuntuu aristavalta ja tulehtuneelta. Kannattaa ottaa ulos kasvava koru tarpeeksi ajoissa pois,koska repeytyy tosi helposti ja se sitten sattuu ja jättää mukavat arvet.

--
Groove is in the Heart

Kolera

Posts: 4,256

#4627 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
millon tää saadaa ehjättyy niinku kunnol kunnol itqparq ku mie käsi en ossoo säätää

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

morlich

Posts: 7

#4628 • • morlich
---


Taustalla;
käsittääkseni ihmiset on kautta aikojen laulaneet soittaneet/laulaneet rankan fyysisen työn ohessa. Se rytmittää työntekoa, ja pitää varmaan ajatukset virkeimpinä ainakin monotonisen työn ohessa.

Ns. "aktiivinen" kuuntelu, musiikkiin keskittyminen:
kysymystä vois varmaan laajentaa koskemaan ihan kaikkea taidetta. Miksi joku nauttii kuvataiteesta, runoudesta, ym.? Taide herättää fiiliksiä ja ajatuksia, joita ei muuten tuntisi. Ehkä taiteen kulutusta vois ajatella mielikuvitusmatkoina, jotka tapahtuvat oman pään viitekehyksessä, mutta taiteen johdattamilla urilla. Ehkä jopa tietynlaista irtautumista arjesta/todellisuudesta. Emmä tiiä.
[/quote]
Tämä kuulosti järkeenkäyvältä vastaukselta, juuri tämänlaista odotinkin.
Muhvi-

Posts: 303

#4629 • • Muhvi- Jätkä on Muumi!

-Lera-, 28.9.2005 14:12:
mistä huomaa kun koru alkaa "kasvaa ulos" ?
toi mun napa näyttää vähän oudolta.. *ding*

Mulla on molemmista kulmista kasvanu koru ulos. Se iho korun ympärillä vaa väheni, ei kyllä mätiny tai ollu kipee ollenkaa. Huomasin kyllä, et ku otin toisen sit heti pois ku alko kasvaa ulos jäi arpi, mutta ku pidin toista sitten lähes niin kauan, että se melkee tippu ni ei jääny arpea. *hymy*
Kaunko sulla on ollu se koru navassa? Ku mulla ekan vuoden jälkee se iho vähän väheni ni jopa hetken näytti, että siitä ois näkyny koru ihon läpi. Nyt se on kuitenki ollu jo 3 vuotta ja se iho on jotenki paksuuntunu takas. Outoo. *ding**nauru*

...Olipa vastaus. *pökr*

--
It was once my life - it was my life at one time.

Amma

Posts: 2,383

#4631 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.
Miksi silloin joskus kauan sitten suojatien reunimmaisten (poikki)viivojen väliin maalattiin sellainen viivat yhdistävä (pysty)viiva?

Miten ihmiset ovat voineet oppia liikkumaan ennen nykyisten vaippojen keksimistä? Miten on voitu selvitä vaipanvaihdosta, kun ei ole ollut Pampersin Easy up-vaippaa?
(-> "Active Fit-vaippa on paras vauvalle, joka on oppinut ryömimään ja siksi tarvitsee hyvin istuvan vaipan.
Easy Up-vaippa sopii lapsille, jotka ovat oppineet seisomaan ja kävelemään. Useimmitem he eivät ole kovin innoissaan vaipanvaihdosta ja makuullaan olosta ja siksi tämä vaippa on hyvä vaihtoehto.")

--
*etsiskel*

Android

Posts: 3,908

#4633 • • Edited Android

luci, 4.10.2005 20:45:
tarkoitin lähinnä ennen sen suurta valtakuntaansa.. ennen niitä hirveyksiä. miksi se sai niin suurta kunnioitusta ja miksi sadat juutalaiset käveli hautoihinsa niinkuin lampaat konsanaan muutamien saksalaissotilaan vartioidessa niitä? nehän olisivat voineet pistää hanttiin mutta jostain kumman syystä ne ei tehny mitään.. *toktok*



Missä olet ollut historiantunneilla?

Mua taas aina jaksaa ihmetyttää ihmiset jotka ovat, anteeksi vain, noin naiiveja ja jotka eivät vaivaudu ottamaan asioista selvää ennen kuin avautuvat.

Jos nykypäivän historiantietämys todellakin on sun tasolla niin enpä ihmettelisi jos kolmannen valtakunnan kaltaisia yhteiskuntia vielä syntyisikin.
Android

Posts: 3,908

#4634 • • Edited Android

luci, 4.10.2005 21:27:
voi sua android. ei kai pidä ottaa elämää noin tosissaan että sua jopa nähtävästi vituttaa tällaiset pähkäilyt. olen juu ollut historiantunnilla kuulolla ja mutta sillä ei ole mitään merkitystä huumorini kanssa. pässi.



Sehän on hieno juttu se. Jep, ei tällaisia asioita sais ottaa tosissaan. Onhan se ihan normaalia 27-vuotiaana heittää läppää juutalaisten joukkotuhosta. Olisi heti pitänyt tajuta.

Voi sua luci, ei varmaan ole helppoa olla 27-vuotias joka "huumorillaan" pitää hauskaa niiden miljoonien ihmisten kustannuksella jotka kolmannessa valtakunnassa kidutettiin ja tapettiin.

Pistetään vielä sulle juutalaisvitsi ja pidetään oikein vitun hauskaa!

- Kuinka monta juutalaista osallistui Berliinin olympialaisiin 1936?
- 40.000. 20.000 juoksurataan ja 20.000 olympiatuleen.

Siinä sulle ja sun "huumorille".
Android

Posts: 3,908

#4635 • • Edited Android

luci, 4.10.2005 21:39:
annahan olla.



Annan olla kun minulle sopii. Multa löytyisi paljonkin sanottavaa, ja minua oikeasti kiinnostaa mikä se "huumori"-kohta sun viesteissä on.

Jos natsi-saksa sua kiinnostaa niin tilaapa muutama kirja itsellesi vaikkapa tuolta; http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/browse/-/465206/002-7498481-7908853 tai käy lähimmässä kirjastossa ja ala lukemaan läpi. Kiinnostava aihe, ei siinä mitään, mutta tähän päivään saakka en ole kokenut sitä mitenkään "hauskana" aiheena kuitenkaan.

Niin ja muistakaa nyt hyvät ihmiset, että minä olen se pässi.
Avernian

Posts: 7,451

#4636 • • Avernian Kerettiläinen
Miten oma valtio perustetaan?

--
Liian totta ollakseen hyvä.

Let's get ready to ruuuumblee! *sydän*

mekaanikko

Posts: 1,176

#4637 • • mekaanikko don selecta

Avernian, 4.10.2005 21:52:
Miten oma valtio perustetaan?



Weberin määritelmän mukaan valtio on ihmisyhteisö joka (onnistuneesti) vaatii legitiimin väkivallan käytön monopolia (tietyllä maantieteellisellä alueella). Näin ollen, valtio perustetaan rakentamalla väkivaltakoneisto, monopolisoimalla väkivalta tietyllä alueella ja hankkimalla toiminnalle legitimiteetti. Tarvitaan ainakin sisäinen legitimiteetti eli alueen asukkaiden on tunnustettava valtion yksinoikeus väkivallan käytön monopoliin, yleensä myös halutaan legitimoida valtio ulkoisesti eli saada jo vakiintuneet valtiot tunnustamaan uusi valtio.

--
Erään pikkutytön nenään kasvoi kaksi vaaleansinistä nauhaa. Tapaus oli siinä mielessä harvinainen, että toisessa nauhassa luki "Mars" ja toisessa "Jupiter".
-- Daniil Harms: Uusi anatomia

Jutu

Posts: 3,054

#4638 • • Jutu Blondi
Voiko linnut aivastaa?

Tuli vaan mieleen, koska kuulin äsken kun kävelin kotiin harakan aivastavan. Aloin kyllä sen jälkeen miettimään, että olikohan se sittenkään se harakka. Ei siinä kyllä muita ollut, ja se oli sen verran hiljanen, että en mä keksi muutakaan vaihtoehtoa *ding*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

tomppi

Posts: 1,600

#4639 • • tomppi thzombie ™

Jutu, 5.10.2005 14:02:
Voiko linnut aivastaa?



*joo*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

patient

Posts: 102

#4640 • • patient

Jutu, 5.10.2005 14:02:
Voiko linnut aivastaa?



Kyllä voi tosiaan, mutta ainakin pienemmillä linnuilla se kuulostaa lähinnä tuhahdukselta eikä niinkään aivastukselta.