Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,803,110 views

Lauruska

#7201 • • Lauruska nihkee
Ku on jotenkin niin kykenemätön purkamaan omaa huonoa oloa viksusti, että sitten tulee oikuteltua muille ja ärsyttää kaikki asiat.
typ0

#7202 • • typ0 syntax error
idiootit asiakkaat jotka ei tiedä mitä ne haluaa.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

MiMoSa

#7203 • • MiMoSa
Toi ii2:n touhu... Siellä tulee ihan jatkuvasti kommentteja joiltain jätkiltä ja välillä jopa ihan vonkaustakin. *pökr* Yleensä ne jätkät on ulkomaalaisia, pari suomalaistakin on kyl ollu kans. Luuleeks ne oikeesti saavansa tolla tavalla jotain? Turha toivo, ei multa kyl ainakaan. Ei galleriassa oo ollenkaan tollasta, ainakaan mun kohdalle ei oo sattunu. Pakko pitää tuolla ii2:ssa paria kuvaa et pääsee pikkusiskon kans löpisee, se kun ei vielä galleriaan pääse kun ei oo 12 vuotta. Kesällä onneks täyttää, niin voi poistaa kuvat tuolta hemmetin ii2:sta.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

UnityF

#7205 • • UnityF joo just se
Oottelen että huuto.netin yksi tarjous menee umpeen.*igor*
Siinä lukee et 18.04 ja mä olen ainoo huutaja ollu pari päivää sitten mut ei niin ei, toi tuntuu pysyvän auki.. *grr*
Kiva vahtaa milloin se menee kiinni kun tahdon ton syöttötuolin meijän talouteen *grr*
hemuz

#7206 • • hemuz kätevä emäntä

MiMoSa, 7.4.2007 18:07:
Toi ii2:n touhu...

Pakko pitää tuolla ii2:ssa paria kuvaa et pääsee pikkusiskon kans löpisee, se kun ei vielä galleriaan pääse kun ei oo 12 vuotta. Kesällä onneks täyttää, niin voi poistaa kuvat tuolta hemmetin ii2:sta.

Ööööhm. ette voi sitte mesessä jutella?
MiMoSa

#7207 • • MiMoSa

hemuz, 7.4.2007 21:03:
---
MiMoSa, 7.4.2007 18:07:
Toi ii2:n touhu...

Pakko pitää tuolla ii2:ssa paria kuvaa et pääsee pikkusiskon kans löpisee, se kun ei vielä galleriaan pääse kun ei oo 12 vuotta. Kesällä onneks täyttää, niin voi poistaa kuvat tuolta hemmetin ii2:sta.

---

Ööööhm. ette voi sitte mesessä jutella?

Voidaan tietty ja jutellaankin. Pikkusisko nyt vaan halus mut tonne ii2:eenkin.

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

Eminem

#7208 • • Eminem Pikakivääri
Tyypit jotka jaksaa aina vaan nillittää musiikin volan lujuudesta*eiei* Tunkee niitä tulppia korviin jos kerta niin ahdistaa!!
_-JackaL-_

#7209 • • _-JackaL-_ Käyntikortissa lukee Asiantuntija

TurboEmuli, 8.4.2007 02:54:
Tunkee niitä tulppia korviin jos kerta niin ahdistaa!!

Tai vaihtoehtoisesti lähtee nykimään jonnekkin muualle.

--
_- Elä hetkessä, muuta ei ole -_
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

#7210 • • hyperventilaatio Guest
Tällä hetkellä tasamaa, ja se että laskemaan pääsee vasta ~9kk päästä. perkl.
Sssan*

#7211 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Ooon ollu hereillä jo 2 tuntia....*eiei* mut voi prkle ku ei saa nukuttuakaan...aaargh!!*grr*
Tänään mä oon kai sitte SE kärttynen ja vihanen...

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

pyhimys

#7212 • • pyhimys
Tälle ja huomiselle tuli töitä, kun olin jo varautunut rentouttaviin vapaapäiviin. Ja huomenna jää vielä ottelukin näkemättä... perskele!
johnnytys

#7213 • • johnnytys idän pikajuna
se et monella kaverilla on se käsitys et mun pitää soittaa!
ja kun heillä on puheaikaa ni ne ei voi soittaa mulle*grr**grr**dissaa**dissaa**kissatappelu*

--
Fire is what i am
Fire is what i breath
The heat is what I bring

Kolera

#7214 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Margariinirasioihin jätetään se jonninjoutava folioläpyskä eikä vaan oteta kokonaan pois. Sama asia jossain peruna etc. salaattirasioissa joissa on kannet.

Avataan sipsipussi tietäen varmasti ettei syödä kerralla kaikkea ja kuitenkin kaadetaan isoon kulhoon kaikki sipsit pehmenemään tai avataan se pussi, otetaan pari sipsiä ja jätetään se avonaisena lojumaan johonkin keräämään sitä kosteutta.

Ei millään suostuta uskomaan että kuvissa olevat valkoiset läntit eivät ole enkeleitä, jumalallista valoa ja muita ihmetekoja vaan ihan katuvaloja, vastavaloon kuvaamisen oikkuja, auringon heijasteita oksiin/maahan kiteytyneestä lumesta tai mahdollisesti vain häiriä filmissä tai kamerassa joilla me voidaan selittää ne häirät suuremmalla todennäköisyydellä kuin että se jumala siellä häärää siellä kameran sisällä ku niitä kuvia otetaan. Eikä se kameralle tuleva kuva toimi samalla periaatteella kuin ihmisten silmät ja näkeminen ja silmien "kuvat"

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

#7215 • • emppu Guest
No vittu ku saa ees kahviansa juoda rauhas töis ku ollaan jo kimpus*grr*
Jone

#7216 • • Jone Archibald Haddock

Kolera, 9.4.2007 22:17:
Ei millään suostuta uskomaan että kuvissa olevat valkoiset läntit eivät ole enkeleitä, jumalallista valoa ja muita ihmetekoja vaan ihan katuvaloja, vastavaloon kuvaamisen oikkuja, auringon heijasteita oksiin/maahan kiteytyneestä lumesta tai mahdollisesti vain häiriä filmissä tai kamerassa joilla me voidaan selittää ne häirät suuremmalla todennäköisyydellä kuin että se jumala siellä häärää siellä kameran sisällä ku niitä kuvia otetaan. Eikä se kameralle tuleva kuva toimi samalla periaatteella kuin ihmisten silmät ja näkeminen ja silmien "kuvat"

Kenen kanssa sä hengaat? *nauru*
Kolera

#7217 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

Jone, 10.4.2007 09:36:
---
Kolera, 9.4.2007 22:17:
Hölölölö

---

Kenen kanssa sä hengaat? *nauru*

Tädin kanssa tässä pääsiäisenä. Onneks se vääntää asioista lähinnä isän kanssa.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Freja

#7219 • • Freja Sihteeri
Toi Axl Smith, edelleen.

Mä joudun varmaan pian lähettää MTVlle palautetta et tarjois sille jonku puhekurssin.

ARRRGH! *toktok*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Sssan*

#7220 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Jooh..tää alkaa näköjään olla jo tapa täällä koulussa..mä tuun kouluun mut näitä opettajia ei näy missään..Turhauttavaa *grr*
Saa nähdä edes valmistunko koskaan..*justjoo*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..