14,184 posts, 710 pages, 4,807,529 views
Nämä bileet ovat kulttuuriteko, arvostan että tuotte tälläisen bilekonseptin tarjolle.
No offtopik ei ole järin pop, ja siihen mun mielestä saakin puuttua jopa moderaattorien toimesta jos se karkaa käsistä.
Mitä taas tulee quoteen vastaamisella hymiöllä, niin ihmiset sais opetella quottaamaan niin että jos quottaa koko tekstiä, niin vaihtaa siihen "---klip---" tyylisen ilmauksen tekstin tilalle.
Tällöin quote pysyy kauniina.
Mutta tässäkin kohdassa nostan esiin, että juuri se yksi hymiö saattaa kertoa juuri sen mitä ihminen haluaa viestittää.
Josssu, 9.10.2006 21:15:
Rakas yläkerran naapuri. Voisitko edes joskus olla huutamatta iltaisin ja öisin. Voisitko katsoa telkkaria sellaisella äänenvoimakkuudella, että saisin nukuttua. Et ilmeisesti.
On se niin hemmetin mukavaa herätä viideltä töihin, kun tää karju rauhottuu joskus vasta kahden maissa yöllä.
pirpeli, 10.10.2006 14:24:
Tähän ja Maijan viestiin quotea...Joo sama homma. Jos voisin sijoittaa nappiin menneen pikku neutronipommin johonkin, laittasin kuselta ja paskalta haisevan Ympyrätalon kulmille sellasen ja sitte tohon mun naapurikämppään. Vittusaatanapaska-aivo deekut, olkaa joskus hiljaa ja polttakaa seuraavan kerran sitä röökiä sängyssä ja polttakaa vahingossa ittenne. Olis maailma himpun verran parempi.
Josssu, 10.10.2006 16:14:
Kyllä Kalliossa on mukavaa
Sand3, 11.10.2006 08:59:
Se että viime yönä pyörin sängyssä todella pitkään ennen kun nukahdin...sit aamulla joku s**t*n*n työkone pyöri ikkunan alla herättäen mut ...ja sit viel tää nuha
Ssannah*, 10.10.2006 21:57:
pitkä päivä ilman polttoainetta...No Käytiin sit äsken viime ja vihdoin hakemassa subipatongit ja mulla oli ihan kamala nälkä ja päätin ottaa jotain uutta hyvää...sit se myyjä suositteli jotain ja otin tietysti sen ja kotona vyöryi vastaan iso pettymys...Se oli jotain kauheeta makeaa litkua täynnä koko safka*sars*
Lähex mun kaa joraa kvlaan? Siel ei varmasti kukaan ymmärrä sua väärin..aapee, 10.10.2006 15:03:
Tämä on oikeastaan juttu joka tuli taas esille tuossa menneenä viikonloppuna:
Jos kaksi jätkää osaa jollain tasolla tanssia ja hyppäävät hyvän biisin soidessa tanssilattialle irroittelemaan niin eipä mene pitkään kun joku tulee kysymään: "Oletteko te yhdessä?"
Voi vittu, ei kaikki jonkin sortin tanssitaidon omaavat miehet ole homoja!!
..ilmankos täällä Lohjalla ei saa mitään vipinää aikaiseksi. On meinaan tullut tamppailtua tuolla normibaari-iltoina sen verran pitkään että todennäköisesti kaikki luulevat homoksi. Pitää vissiin lopettaa koko tanssailu.