Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,803,337 views

lohikarme

#1681 • • lohikarme RitariVittupää

Amma:
---
lohikarme:
*blush*

---

Niin just! *kivatsulle*

*iloinen* *lmao*

--
Qualis artifex pereo

Amma

#1682 • • Amma Hapanimelä. On-Off. Kennurupoliisi tungelissa.

UnityF:
mikä idea!.. *juonittel* *iloinen*

Ja vinkiksi vielä: Clas Ohlsonilta vois tietääkseni löytyä suht edukkaita heijastintuotteita laidasta laitaan.

..Yleisesti ottaen: ne pienet narun päässä roikkuvat heijastimet ei pahemmin näy, koska ne on yleensä aina enemmän tahi vähemmän väärällä/ vain toisella puolella jne. Fiksumpaa hankkia pari kunnon heijastinta kuin yksi joka ei näy mihinkään.

--
*etsiskel*

BuBu

#1683 • • BuBu
Mul tulee joku ihmeen homma tohon ruutuun joka kerta kun oon klubituksessa!!
Väittää et oon valinnu jonkun tiedoston jota mun kone ei osaa käsitellä!?
En mä edes oo mitään latailemassa *nyyh*
Tosi ärsyttävää kun ei tajuu mitään tietokoneista *grr**nauru*

--
Put on your reeboks man and go play some funky tennis!!

-Santtu-

#1684 • • -Santtu- ananas bananas coconuts
Ärsyttää se kun työpaikalla on *slurps*pullaa*slurps* ja olen ruvennut syömään sitä, enkä edes ennen ole tykännyt pullasta. Olen huomannut että mulla ei ole oikeen minkäänlaista itsekuria *uuh*

Tämä koskee toki muitakin asioita kun sitä pullansyöntiä. *blush*
efo

#1685 • • efo Laserpoint
Noi tuolla
>

--
http://www.djefo.com/

The only thing neccessary for the triumph
of evil is for the good men to do nothing
-Edmund Burke

#1686 • • --- Guest
Mua ainaki vituttaa se, ku pöntölle menee istumaan kakkoshädälle ni se kusi tulee kuitenki aina ekana, ja sit ku siel on kuset pöntönpohjassa ja päästää sinne kunnon pökäleen joukkoon ni sit ne kuset loiskahtaa suoraan pyllylle.......... okei no nyt mä oon oppinu et sinne pudottaa pari palaa vessapaperii ni ongelma on ratkastu.

Juustopalaa on mahdotonta höylätä lopussa ku se on niin ohut, mut kuitenki nii paksu et se maistuu iha shidoonille leivän päällä

Mihin vaa mä meen ni hissi on aina ylimmäs kerrokses ku mä oon ekas kerrokses, ja sit ku mä oon ylimmäs kerrokses ni se hissi on aina alimmas kerrokses. Mä oon oikeesti venannu hissiä niin monta tuntia mun elämässä, et siit voi koht tehä jonku kolmiosasen elokuvan.....

Jugurttipurkin foliokantta ei ikinä ikinä ikinä saa ehjänä irti!!!

Popcornin jyvä takahampaan välissä.... sitä yrittää koko vitun päivän ronkkia pois sieltä mut sit ku sen saa pois ni se on oikeesti parempi ku 10 orgasmia

Kaupassa vituttaa ne hitaat vanhat lyllertävät mummelit joiden ohi ei pääse mitään kautta vaa siin on pakko bygii takana koko sen vitun hyllykön päähän asti et pääse ohittamaan

Suihkussa pyörii tyhjiä shampoopulloja eikä niit ikinä jaksa heittää pois....

Salilla ku jengi jättää painot laitteisiin

...................enköhän mä nyt oo avautunu ihan tarpeeks
MaSari

#1687 • • MaSari space jammer
Huominen!!!

Eka herätys kuudelta, sit työterveyslääkäriin lentokentälle mikä on ihan sairas sokkelo. Sit hirveellä vauhdilla kouluun ,en tiedä mistä se bussi edes lähtee mutta menköön. On meinaa ATK:n näyttökoe prkl. Oon ihan surkee siinä *igor* Sitte olis toinenkin tentti, FILOSOFIA, missä pitää selittää jotain fakin substansseja! Grrrr.. No ei siin viel mitään, huomenna on myös töitä *iihhih* Eli oon himassa sit kymmeneltä. Ja heit pitäsi mennä nukkumaan kerta lauantainakin olis töitä ysistä puol seiskaan.. Perrrrrkele *kivatsulle*

--
minä kellotan sinuaaa.. *nuotti*

*Bixxx*

#1688 • • *Bixxx*
Se että loppuu työt vasta viidelta *nyyh* Sit pitäis käydä kaupas ja hoitaa muutama miljoona muuta asiaa vielä tänään *uuh*
Parasta että on perjantai ja ei oo kiirettä nukkuun *muhaha*

--
***TIIKERI***

Kolera

#1689 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Jos jätän sipsipussin keittiöön niin joku avaa ja syö siitä pari sipsiä. ei siinä mitään mutta miksi se pussi pitää jättää sinne auki olemaan ja keräämään kosteutta. Parin päivän päästä jos olisin ajatellut syöväni niitä olisin voinut suosiolla heittää koko pussin menee, kun ne olis keränny jo tarpeeksi kosteutta. Eikö sitä tyhmempikin tajua laittaa sitä pussia niin ettei sinne pääse pahemmin ilmaa. Yhtä kiihottavaa syödä pehmeitä sipsejä kuin juoda hiilihapotonta kokista. Aivan yhtä älytöntä on laittaa tuommoiset naposteltavat johonkin isoon kippoon yhtä iltaa varten, kun sitten jättää 3/4 syömättä. Siinä ne sitten lilluvat kunnes joku tajuaa laittaa ne parin viikon päästä roskiin, kun kukaan niitä enää syö.
WHINEKRUIIIKS!

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

mureena

#1690 • • mureena suppa greg numbah wan
naapurin kyttääjä ****pää joka tuli valittamaan sterkkojen huudattamisesta. jos se pitää lupauksensa ja menee taloyhtiön kokouksessa kitisemään meitsin musan soitosta niin käräytän sen vaimon pieksemisestä. **** vie 50-luvun ohuet seinät ja kattorakenteet *igor*
UnityF

#1691 • • UnityF joo just se
Kaikki mahollinen tällä hetkellä.,.... *poks*
Kianoni

#1692 • • Kianoni pomputtaako?
se ettei toisen tunteita voi tietää
Armin

#1693 • • Armin surffitukka
Rikkinäiset sukat...
oikeesti, ne on musta tosi raivostuttavia.

Ja sitten tietty ahtaassa baarissa narikkajonossa (joka on muutenkin ihan piukassa) etuileminen. En oikein ymmärrä sitä, koska jos jokainen odottaisi kiltisti vuoroaan homma toimisi loistavasti. Mutta känniset mitään tajua, koska aina on oma perse ojassa.
Tuo on sellanen asia mikä saa raivon partaalle.

Ja nyt ärsyttää suunnattomasti troijalainen koneessani joten en saa pois.... *kiukkuvihakiukku*

*taputapu*
Shaz

#1694 • • Shaz team Wittupäät
Lyhyesti sanottuna -miehet.
Fyrisch

#1695 • • Fyrisch

Sandrah:
Lyhyesti sanottuna -miehet.

samoin naiset mut silti me niit rakastetaa <3
kuiske

#1697 • • kuiske
Se, että kämppikset kuuraa mun tiskiharjalla jotain verisiä lihapatojaan *sars*. Se on vegeharja, sopii ostaa oma jumankauta.
Aziz Combat Fighter

#1698 • • Aziz Combat Fighter

kuiske:
Se, että kämppikset kuuraa mun tiskiharjalla jotain verisiä lihapatojaan *sars*. Se on vegeharja, sopii ostaa oma jumankauta.

haha vegeharja :D jääks siihen LIHAPARTIKKELEITA OMG?
Metsäpiru

#1699 • • Metsäpiru metsäpiruilee
Se että olo on niin harmaa ja levoton. Vanhemmat katsovat telkkaria ja minä en saa katsottua Blowia *hmph* Ja että tämä saatanan kone on niin hidas, koska omistaa varmaan tuhat virusta. Esim. täällä klubbarissa pitää aina kirjoittaa nuo hymiöt *dissaa* Ja vielä se perusongelma eli raha.. sitäkun ei ole.
zari

#1700 • • zari Team Tamppaajat
..nää aamuherätykset *grr*

--
it`s nice to be important,but it`s more important to be nice