Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,813,003 views

Minnalilla

#12481 • • Edited Minnalilla
Nyt on kyllä taas semmonen vitutus että voihan perkele *uuh*

Toi meijän koulun toiminta menee koko ajan huonompaa päiten. Maikat on aivan jotain muuta mitä pitäis olla, varsinkin mun _ihana_ luokanvalvojani, joka ei koskaan tee mitään väärin!
Yritän tässä valmistua, teen töitä sen eteen ihan helvetisti. Ja mitä mä saan palkaks? Luokanvalvojan haukkumiset *eiei* Kuinka mä oon niin paska ihminen jne. Eks pitäis kannustaa, eikä lannistaa? Hitosti taas kiinnostaa tehdä koulujuttui, ton luokanvalvojan puhelun jälkeen. Kauheen kiva...

Ja sit tää mua ihmetytti iha hitosti, ku yhestä kurssista juteltiin niin se sano mulle ku se oli puhunu aikasemmin et tää kyseinen opettaja aikoo järjestää tukiopetuksia. Niin luokanvalvoja sanoi näin "Ei se ainakaan tässä jaksossa aio pitää, ku sillä on vähän tärkemäpiäkin opetettavia" mä kysyn vaan, mikäköhä olis tärkeämpää ku mun pitäis valmistua, ja se kurssi on suorittamatta?? *ding*

Ja sit se alko vinee mulle työharjoittelupaikasta, kuinka joku ruoka-asia olis pitäny selvittää ennen työharjoittelua. Mitenköhä seki olis onnistunu ku perjantaina sain paikan, (ku se eka paikka teki oharit mihi piti mennä.. ei vastannu enää puhelimeen.. ) ja maanantaina alko työt. Tämähän taas oli mun vika. *justjoo*

Ja ottais asioista ennen selvää, ku alkaa mulle jotain selittämään! Joku esitelmä äikästä, olin muka vastannu kysymyksiin kysymyksellä?!?!? wtf? *ding* Olipa pakko soittaa kyseiselle maikalle ja asia ei mennyt sinne päinkään.................

Vittu vittu vittu.. Nyt kelpais joku lohdutushali*uuh**pepsodent*
Ai että olinko/oonko kilareissa? ehkä semisti. Ois vaa tehny huitoo jotain nyrkkeilysäkkii *dissaa*

Piti laittaa maikalle oikee viestikin, et toivottavasti hänellä oli oikein hyvä mieli ku sai mut itkemään yms. Ja huomenna olis edellisen paikan työssäoppimisen arviointi, ja joutuu sitä lepakko siellä näkee... *grr*

Se jotenki vissii toivoo etten valmistu, sil on jotain vastaa mua.. äärgh! Mä nään niiiin punasta sitä maikkaa kohtaan. Miks meil ei olis vaan voinnu jäädä viime vuoden luokanvalvoja, se oli niin *plur* (se ei myöskään tykänny tästä meidän nykyisestä luokanvalvojasta *nauru*)

ah. Tekipäs hyvää *nauru*

--
tilulileii!

serotonot

#12482 • • Edited serotonot Paul Easy

Minnalilla, 9.3.2009 21:10:
jupinaa

Tee siitä virallinen (kirjallinen) valitus rehtorille, kunnan koulutoimenjohtajalle tai vaikka suoraan opetusministeriöön tjsp. Oppii paskiainen tavoille:D
Late

#12483 • • Late team Lasse
Mitt svenska ordförråd har rostat, fan vad de e svårt och skriva rapporter igen. *igor*
Minnalilla

#12484 • • Minnalilla

serotonot, 9.3.2009 21:13:
---
jupinaa

---

Tee siitä virallinen (kirjallinen) valitus rehtorille, kunnan koulutoimenjohtajalle tai vaikka suoraan opetusministeriöön tjsp. Oppii paskiainen tavoille:D

Tekis kyllä mieli... Mut kai se kaikki laittais mun syyks.

--
tilulileii!

serotonot

#12485 • • serotonot Paul Easy

Minnalilla, 9.3.2009 21:19:
---
serotonot, 9.3.2009 21:13:
---
jupinaa

---

---

Mitä väliä? Jos oot tehny asiat niinku pitää, ni eihän se haittaa, vaik se väittäis mitä. Sitä paitsi ei se puhuttelua vältä joka tapauksessa. Tuskinpa kukaan jaksaa syyttä suotta tehdä kirjallista valitusta, ni kyl sellasella painoarvoa on
Minnalilla

#12486 • • Minnalilla

serotonot, 9.3.2009 21:21:

---

---

Mitä väliä? Jos oot tehny asiat niinku pitää, ni eihän se haittaa, vaik se väittäis mitä. Sitä paitsi ei se puhuttelua vältä joka tapauksessa. Tuskinpa kukaan jaksaa syyttä suotta tehdä kirjallista valitusta, ni kyl sellasella painoarvoa on

Hitto ku tää yheiskunta on just tämmönen, et yksin on helvetin vaikea vaatia mitään oikeutta. Ku Yhden ihmisen mielipide ei oikeesti nyky-yhteiskunnassa merkkaa yhtään mitään.. Vittu soikoon.
Mut kyl mä silti taidan tehdä, hah.. vittu jos se sit arvostelee mun opinnäytetyön sen perusteel... niin saa paskat numerot, kauheen kiva.

--
tilulileii!

peikkolapsi

#12487 • • peikkolapsi miisa the maskotti
jumalauta mulla menee hermot ku kaikki hyvät tapahtumat on 21.3. joka on ainoo pvä jolloin en tänä vuonna voi lähtee mihkään *eikä*
arght koko ajan niit tulee lisää *toktok*

--
mut hei, n'hrään nniinku, tanssitaan koloissa
taI sit mennää pikahissilla prahaan'
se on tanssilattialla

WiljamiDzay

#12488 • • WiljamiDzay Nyypiö
Flunssasta johtuva korvien lukkoilu.. Mun oikee korva on ollu lukossa koko päivän ja toi alkaa oikeesti haittaamaan jo tajuissaan pysymistä *grr**pökr*

--
Nimim. Viherpeukalo, tiedät kai missä.

Tiia

#12489 • • Tiia
Sen yhen kerran kun olis jaksanut lähtee kouluun näin aikasin, niin auto ei starttaakaan *grr*
pirpeli

#12490 • • pirpeli
Viimeviikoisesta flunssasta asti vaivannut ihan helkatin paha maku suussa ja vähän turvoksissa olevat nielujutut(rauhaset tms)*grr*
Kurkusta nousee sellasta öklön makusta jotain, joka saa kaiken maistumaan..öklöltä. Pitäs varmaan mennä johonkin nieluviljelyyn.

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

wiwi

#12491 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava
Ihmiset jotka käyttäytyy todella oudosti. Joskus tekis mieli ravistella ja huutaa päin naamaa että herää nyt perkele!

Nuha on sitä luokkaa, etten kuule mitä luennoitsija puhuu kun pitää kokoa ajan tiristää.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

josbe

#12492 • • josbe suomalainen juhlakinkku
Eroon turkiskuoriaisista! -projekti
Mark

#12493 • • Mark d a n c e m a c h i n e s
Emoyhtiö *dissaa*

Kiitti vitusti sanelupolitiikasta, on se hienoa et on "dynaaminen IT". Huoh ja morjensta pöytään.

-M

--
VELHO, CAPTAIN, U NAME IT!

DJMinksu

#12494 • • DJMinksu Bass-a-holic
Tyhmät ihmiset *hmph* ja Aasiakkaat *dissaa* *igor*

--
Live a lifestyle we call Harstyle

Dance until you fuckin drop!

Do you need a stunning bassline?

AlexS

#12495 • • AlexS kummasetä
...kun vituttaa mutta ei oikein tiedä mistä johtuu *igor**ding* Luultavasti pienien asioiden summa.

--
I hear songs that should never end...
in places I cant comprehend.

wiwi

#12497 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

josbe, 10.3.2009 12:33:

Miten ajattelit toteuttaa? Epäilen että on sama edessä tässä joskus.

--
Yes, there is a world out there. And even if you decide you don`t want to meet it, it`s still going to hit you right in the face.

Ober

#12498 • • Ober Dog shit taco
toi maikkarin "unelmien häät" mainoksen huilubiisi mikä soi taustalla
josbe

#12499 • • josbe suomalainen juhlakinkku

wiwi, 10.3.2009 18:10:
---

---

Soitin isännöitsijälle, joka oli onneksi varsin myötämielinen ja avulias. Lupasi selvittää, onko muilla meidän rapussa samoja ongelmia (meidän vaatehuoneesta nimittäin löytyi villainen miesten puku pienillä rei'illä, jotka ilmeisesti nimenomaan turkiskuoriaiset oli saanu aikaan) ja että onko kyseessä varmasti ko. elukka. Itse en ole niihin törmännyt, joten asia pitänee varmistaa.

Ottavat yhteyttä selvityksen jälkeen, joten kerron sitten lisää. Onneksi isännöitsijällä oli omakohtaisia kokemuksia turkiskuoriaisista, joten hän osaa ja haluaa varmasti lähteä toimenpiteisiin. Alunperin nimittäin muuten niin avulias talkkari oli sitä mieltä, ettei myrkytyksiä helpostikaan ruveta tekemään.
wiwi

#12500 • • wiwi Valtava vaaleanpunainen agenttiorava

josbe, 12.3.2009 12:03:
---
wiwi, 10.3.2009 18:10:
---
---
---

...Ottavat yhteyttä selvityksen jälkeen, joten kerron sitten lisää. Onneksi isännöitsijällä oli omakohtaisia kokemuksia turkiskuoriaisista, joten hän osaa ja haluaa varmasti lähteä toimenpiteisiin. Alunperin nimittäin muuten niin avulias talkkari oli sitä mieltä, ettei myrkytyksiä helpostikaan ruveta tekemään.

Selviö. Etin tossa taannoin ohjeita ko. elukoiden hävittämiseen ja vaikutti todella työläältä. Sisälsi muistaakseni vaatteiden pakastamista kovassa pakkasessa sun muuta ei-niin-helposti-toteutettavaa.

Tästä huushollista on löytynyt pari vaatekappaletta, jotka viittais turkiskuoriaisiin. Siitä on jo jonkun verran aikaa joten elättelen toivoa, ettei mitään kuoriaisongelmaa olekaan. Jää nähtäväksi.

--