Toi meijän koulun toiminta menee koko ajan huonompaa päiten. Maikat on aivan jotain muuta mitä pitäis olla, varsinkin mun _ihana_ luokanvalvojani, joka ei koskaan tee mitään väärin!
Yritän tässä valmistua, teen töitä sen eteen ihan helvetisti. Ja mitä mä saan palkaks? Luokanvalvojan haukkumiset Kuinka mä oon niin paska ihminen jne. Eks pitäis kannustaa, eikä lannistaa? Hitosti taas kiinnostaa tehdä koulujuttui, ton luokanvalvojan puhelun jälkeen. Kauheen kiva...
Ja sit tää mua ihmetytti iha hitosti, ku yhestä kurssista juteltiin niin se sano mulle ku se oli puhunu aikasemmin et tää kyseinen opettaja aikoo järjestää tukiopetuksia. Niin luokanvalvoja sanoi näin "Ei se ainakaan tässä jaksossa aio pitää, ku sillä on vähän tärkemäpiäkin opetettavia" mä kysyn vaan, mikäköhä olis tärkeämpää ku mun pitäis valmistua, ja se kurssi on suorittamatta??
Ja sit se alko vinee mulle työharjoittelupaikasta, kuinka joku ruoka-asia olis pitäny selvittää ennen työharjoittelua. Mitenköhä seki olis onnistunu ku perjantaina sain paikan, (ku se eka paikka teki oharit mihi piti mennä.. ei vastannu enää puhelimeen.. ) ja maanantaina alko työt. Tämähän taas oli mun vika.
Ja ottais asioista ennen selvää, ku alkaa mulle jotain selittämään! Joku esitelmä äikästä, olin muka vastannu kysymyksiin kysymyksellä?!?!? wtf? Olipa pakko soittaa kyseiselle maikalle ja asia ei mennyt sinne päinkään.................
Vittu vittu vittu.. Nyt kelpais joku lohdutushali*uuh*
Ai että olinko/oonko kilareissa? ehkä semisti. Ois vaa tehny huitoo jotain nyrkkeilysäkkii
Piti laittaa maikalle oikee viestikin, et toivottavasti hänellä oli oikein hyvä mieli ku sai mut itkemään yms. Ja huomenna olis edellisen paikan työssäoppimisen arviointi, ja joutuu sitä lepakko siellä näkee...
Se jotenki vissii toivoo etten valmistu, sil on jotain vastaa mua.. äärgh! Mä nään niiiin punasta sitä maikkaa kohtaan. Miks meil ei olis vaan voinnu jäädä viime vuoden luokanvalvoja, se oli niin (se ei myöskään tykänny tästä meidän nykyisestä luokanvalvojasta )
ah. Tekipäs hyvää