Mikä ärsyttää?

14,184 posts, 710 pages, 4,805,980 views

RiD

#11121 • • RiD Nukemi
Työnantaja.

2kk päästä pitäis uusia sopimus 11kk sopparin jälkeen.

Hr manageri kävi tossa juttelemassa ja oli sitä mieltä että mulla on liikaa poissoloja ja manpowerin pitää antaa varoitus.

mulla 7poissaolopäivää 9kuukaudessa.

lokakuussa olis tullut 9% palkankorotus, mutta tän takia tuleekin sitten 6%.

Mitä vittua, pitäiskö mun ennustaa mun sairaspäivät noille jotenkin. Eiks riitä rangaistukseks tarpeeks siitä että on kipeenä että ei saa palkkaa siltä päivältä.

Sit ne vielä vetäs mulle moraalisaarnat kun sanoin että etin kokoajan töitä vaikka just sain ns. ylennyksen parempiin hommiin (palkka nousee n.10-15%, mutta siltikin viereinen firma/suurin osa it alan yrityksistä maksaa jo parempaa peruspalkkaa kun tuo. Täti ei suostunut ymmärtämään että jos saan tarjouksen jossa on joku 5-6kk lisää vuosiliksaa niin en mieti sekunttiakaan otanko työn vai en. Saarnaa vaan siitä että en sitoudu tarpeeksi IBM:lle jnejneblaablaa. Haistakaa paska. Vituttaa.

--
*super* *possu*

Heli

#11122 • • Heli vai kuka se oli

Miinapiina, 1.7.2008 14:58:
ärsyttää jo valmiiks ku tiedän et tilipäivänä ei jää yhtään rahaa *uuh*
kaikki menee laskuihin *igor* kiva kuukausi tulossa siis *uuh*

samma här. <3

--
ei se väärin ole.

Ressiv

#11123 • • Edited Ressiv
VITUN Beatport! Vitun "Unavailable at your territory!"

Niin vituttaa saatanan vitun huoranvittu...

Taas löyty biisi minkä tekis mieli omistaa mut ei niin ei, Labelit taitaa oikein haluta että "mee warettaan tää, ei me sun rahojas tarvita"

JA NIIN SAATANA MEENKI, VITU APINAT.

Jos joku löytäis puodin mistä vois ostaa alla olevan biisin ni olisin ikionnellinen<3

Chromeo - Needy Girl (Lifelike Remix) [Backyard]

IHA MAHOTON KESÄHOUSERAITA<3<3<3<3<3

Verottaja

#11124 • • Verottaja no-life / luuviulu
Ennen niin hyvin toiminut netti on katkeillut tänään
oikein urakalla :|

--
You´ve changed things, forever. There´s no going back.
See to them, you´re just a freak... like me.

John

#11125 • • Edited John Lauma
Että yli puolitoista vuotta vanha asia voi vieläkin kummitella päässä ja aiheuttaa ongelmia asioissa jotka eivät millään tavalla edes liity siihen... *grr*

"Miksi ihmisen mieli on linnansa vanki?"

--
Fancy some cheese, Gromit?

sapeli

#11126 • • sapeli jokukukamikä?

John, 1.7.2008 23:13:
Että yli puolitoista vuotta vanha asia voi vieläkin kummitella päässä ja aiheuttaa ongelmia asioissa jotka eivät millään tavalla edes liity siihen... *grr*

En tiedä onko tämä ihan tyhjää sanahelinää mutta olen miettinyt tämän suunnan ajatuksia viime aikoina - vastalauseeni (:D) tuolle olisi että onhan ihmisen mieli myös linnansa herra.

Menneet vaikuttavat nykypäivään koska ihminen itse on tehnyt menneistä tapahtumista osan jokapäiväistä - pysyvää - todellisuuttaan, ja väittäisin että on pitkälti ihmisen itsensä päätettävissä jättää menneet tapahtumat taakseen ja vapauttaa elämäänsä tilaa uusille asioille.

Ongelma vain on se, että on ihmiselle luonnollista kasata egonsa menneisyytensä palasista, ja on vaikea vapaaehtoisesti luopua osasta minuuttaan.

Uudistuminen, luopuminen ja uuden löytäminen ovat silti elämässä aika oleellisia juttuja. *yingyang*

Voimia pohdintoihisi!

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

#11127 • • Lilly Guest

Tuttua mullekin. Miks ei voi olla olemassa jotain nappulaa mitä painamalla vois kadottaa kaikki paskat asiat/muistot pois mielestä.*dissaa*
Rubicon

#11128 • • Rubicon
Ihmisten uteliaisuus ja se, miten mä olen huomannut sen vaikuttavan melko negatiivisesti omiin tunteisiini.
Jotenkin sellainen melko jatkuva linssin alla olo saa ottamaan enemmän askelia taakse- kuin eteenpäin ja sehän sitten ärsyttää myöskin.

--
In this white wave, I am sinking in this silence.

Jutu

#11129 • • Jutu Blondi
Löydettiin just hyvä matka, mutta on niin perkeleen huonoon aikaan *grr*. Israel olis kutsunut, mutta eipä taida nyt kutsua ellei saa jotenkin työharjotteluun järkättyä pari viikkoa lomaa tai jos sitä vois vaikka joululomalla tehdä pari ylimäärästä viikkoa. Huoh. Just niin mun tuuria.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Timce

#11130 • • Timce
Naiset jotka pitää hameen alla vitun jogginseja, vai mikskä noita paskiaisia sanotaan. Perkele, menee täysin fiilikset, kun vastaan tulee hyvän näköinen mimmi, lyhyt farkkuhame päällä ja alla jotkut saatanan pidennetyt pyöräilyshortsit.

EI OO EES HYVÄNNÄKÖSET.

The men have spoken.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

tiiplis

#11131 • • tiiplis also available in sober
Teemu Selänne. "Minulle on kuitenkin tärkeintä, että kun teen päätöksen peliurastani, niin se on oikea. Minkään päivämäärän kautta en päätöstäni tosiaan pysty tekemään."

Olisi ihan oikein jos Anaheim tai mikään muukaan NHL-joukkue ei ottaisi sitä kun kerran on pakko leikkiä jotain helvetin primadonaa ja vedättää päätöstään. Ei se oikeasti enää niin hyvä pelaaja ole.

--
italia litania nainati lailati

Lost-Soul

#11132 • • Lost-Soul los pallos

Timce, 2.7.2008 10:10:
Naiset jotka pitää hameen alla vitun jogginseja, vai mikskä noita paskiaisia sanotaan. Perkele, menee täysin fiilikset, kun vastaan tulee hyvän näköinen mimmi, lyhyt farkkuhame päällä ja alla jotkut saatanan pidennetyt pyöräilyshortsit.

EI OO EES HYVÄNNÄKÖSET.

The men have spoken.

Itseänikin ärsyttää noi pitkät kalsarit mitä naiset tykkää nykyää pitää

--
Tyhmästä päästä kärsii koko ruumis

laite

#11133 • • laite MastahWankah

Lost-Soul, 2.7.2008 10:26:
---

EI OO EES HYVÄNNÄKÖSET.

The men have spoken.

---

Itseänikin ärsyttää pääasiassa naiset.
domi

#11134 • • domi Työn sankari.

laite, 2.7.2008 10:33:
---
Lost-Soul, 2.7.2008 10:26:
---

EI OO EES HYVÄNNÄKÖSET.

The men have spoken.

---

---

Itseänikin ärsyttää pääasiassa naiset.

Itseäni ärsyttää pääasiassa samat tyypit jotka postaa että heitä ärsyttävät naiset.
Dave

#11135 • • Dave Team Teknolipat :) / The Bunk
Tällähetkellä melkopitkälti kaikki *igor* *dissaa*

--
a veteran police of means and talent can wear whatever the fuck he damn well pleases.

sapeli

#11136 • • sapeli jokukukamikä?

Lilly, 1.7.2008 23:44:
---

---
Tuttua mullekin. Miks ei voi olla olemassa jotain nappulaa mitä painamalla vois kadottaa kaikki paskat asiat/muistot pois mielestä.*dissaa*

Onhan semmosia nappeja olemassa *nauru* *hih* *justjoo*

--
Elämä ei ole pelkkää lasten leikkiä.

Freja

#11137 • • Freja Sihteeri
Kolmas päivä putkeen ku töissä sataa paskaa niskaan jostain taholta.

Jotain hyvää tässäkin asiassa - nää on vaan duuniasioita. Ja tää stressi lakkaa aina viimeistään klo 16.30 arkisin. Se on viikonloppusin poissa, se on joka ilta poissa.

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Peikkotyttö

#11138 • • Peikkotyttö

EI OO EES HYVÄNNÄKÖSET.

The men have spoken.

No kun ne piilottaa ne muhkuraiset selluliitti reidet niiin kivasti...

--
Groove is in the Heart

John

#11139 • • John Lauma

Lilly, 1.7.2008 23:44:
---

---

Mulle se nappi ilmeisesti oli olutta ja avautumista aiheesta hyvälle ystävälle... eli ns. nollaus!*nauru*

--
Fancy some cheese, Gromit?

onni3mk

#11140 • • onni3mk Onni on.
Vähän aika sitten huomasin et oon kadottanu kanin kynsisakset. Muistin et oon laittanu ne johonkin ja ajatellu et laitan ne samaan paikkaan muiden kanijuttujen kans niin ne on loogisesti samassa paikassa. No ne ei kumminkaan oo missään loogisessa paikassa.

Nyt huomasin et elacinit on kadonnu.

Sukista jää melkein joka pyykkikerralla yhden parin toinen sukka johonkin. Ei voi tajuu.

Mä oikeesti tarviin semmosia piippareita mun tavaroihin *hmph*

--
Onni on.